RollerCoaster Tycoon World - negatywne reakcje na zwiastun spowodują spore zmiany w oprawie graficznej
Trzeba było zrobić grafikę jak w RCT2... Z resztą grafika nie jest aż tak istotna, jeżeli chodzi o RCT (przynajmniej dla mnie). Ważne by nie odwalili jakiegoś casuala rodem ze smartfonów, tylko wydali pełnoprawną i dopracowaną grę. Jeżeli im się nie uda, to będzie koniec serii, a wtedy pozostaje mieć nadzieję, że ktoś inny podźwignie gatunek, tak jak to miało miejsce z citybuilderami i Cities: Skylines.
Graficznie nie jest źle. Trochę tylko dziwne modele postaci, ale w sumie zawsze takie były w RollerCoaster'ach.
W 01:05 minucie filmu bardzo ładnie wygląda, i słońce i tory.
"Trzeba było zrobić grafikę jak w RCT2...".
Nie. :<
2D bardzo ogranicza immersję. Nie przejedziesz się swoją kolejką.
No, jakby się tak przyjrzeć ścieżkom i ogólnie planszy po której budowane są te parki to rzeczywiście gra wygląda jak na smartfona, jeśli chcą zrobić taką grafikę by parki wyglądały jak zbudowane z prawdziwych elementów to wszystko muszą przebudować.
Jeszcze ludziki skręcają na ścieżce ostro 90*, to już w RCT3 chyba lepiej skręcali.
Meno1986, idź stąd, mamy 2015 rok, nikt nie chce grafiki 2D jak w pierwszej części, RCT3 też dawał sporo zabawy.
@Cziczaki czasami 2D sprawdza się lepiej niż trójwymiar, ale nie w tym rzecz. Chodziło mi o rysunkową/animowaną grafikę, która starzeje się bardzo ładnie i nie staje się brzydka. Ta tutaj, wygląda jak w SimCity odpalonym na low.
@tosiekkeisot 1:05 to nie gra. :)