Odświeżona wersja Alana Wake'a trafi na Xboksa One?
Aż ludzie przestaną je kupować. Kasa łatwa i tyle.
Moc tych urządzeń dodatkowo zachęca do przerabiania tytułów mających parę lat na karku. Lepiej? Lepiej. A że wizualnie daleko od oczekiwań ad2015- cusz...
Ta gra na PC osiagnela dno cenowe, wiec remaster sie moze przydac, zeby cos zarobic.
Kurna, przytoczę teraz jeden z argumentów konsolowców na temat gta v na pc.
Kto miał zagrać ten zagrał.
Gracze:
Port gry na PC, która zaliczyła już dwie generacje (zgadnijcie która) - dobrze
Remaster, czyli port, na nową platformę - źle, generacja remasterów, itp.
Henrar - glowna roznica to taka ze Alana przejdziesz w 5h + cutscenki i co? Pobawisz sie w osiagniecia jesli cie kreca bo gra jest liniowa do bolu, a GTA mozesz robic tyle glowa mala - chcesz pobawic sie w miejskiego FC - wchodzisz w tryb FPP, chcesz multi, wchodzisz w multi, rozroba ala Rampage (film), robisz. Na PC dochodza jeszcze mody, wiec zycie gry sie przedluza
Wszystko zalezy jak jest podany ten remake/remaster - w Metro dali 2 gry, Borderlands dostaje wszystkie DLC + wsparcie dla 4 osob (2 max na ps360). Co ci zaoferuje Alan? Super fajne efekty swiatla i cieni i gre na 5 godzin?
RTCW HD Remake => https://www.youtube.com/watch?v=CTvwlNNxCSg&feature=youtu.be
Za friko, w dodatku 2 gosci z Polski tworzy moda HD
http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24543/wallpaper1.jpg Tak bedzie wygladac Beta2, bumpmapping
Remaster-gen.
Alana przejdziesz w 5h
WOW, masz zadatki na speedrunowca. Jak Alan Wake to gra na 5 h, to ciekawe na ile Ci Skyrim wystarczy :)))
Moze sie myle co do czasu ale nie byla to dluga gra, gralo sie fajnie, zawsze 2 sciezki, jedna to ciag dalszy etapu, zas druga to jakies uzupelnienie zapasow. Przyjemnie, krotka, schematyczna. Nie twierdze ze zla.
Skryim to cos innego, on to jak GTA, pozeracz czasu bez konca :P
God of War III będzie na PlayStation 4, więc pewnie i Alana odkurzą... :D
Swietnie! Mialem ochote sobie przejsc po raz kolejny, na PS3 ale poczekam na ta wersje, dzieki za info UV!
I po co ta spina? Przeciez to nie ma zadnego wplywu na powstawanie innych gier. Ktos was zmusza do kupna?
I po co ta spina? Przeciez to nie ma zadnego wplywu na powstawanie innych gier. Ktos was zmusza do kupna?
Studio x zamiast robic nowa innowacyjna gre - New Super Alan Wake, robi Alan Wake HD ktore rozni sie mniej niz Wiedzmin 3 na konsolach a PC.
Po co w ogole robic nowe gry jak mozna sprzedac to samo w kolko...na Xbox Two niech zrobia Alan Wake double HD i tez kupisz...to kup, ale jak taka sytuacja sie bedzie powielac to chyba i Tobie wreszcie sie lampka ostrzegawcza wlaczy.
Sam bym pogral w kilka gier remasterowanych...ale niech to bedzie ZNACZNA roznica. GTA 3 z grafika GTA 5...to by mialo sens, napisana gra na nowo, z zachowaniem klimatu, fabuly itp.
Studio x zamiast robic nowa innowacyjna gre - New Super Alan Wake, robi Alan Wake HD ktore rozni sie mniej niz Wiedzmin 3 na konsolach a PC.
Studia zlecają remastery podwykonawcom, więc nie przeszkadza im to w robieniu nowych gier...
Studio x zamiast robic nowa innowacyjna gre - New Super Alan Wake
Ile można pisać... studia zlecają robienie remasterów, podwykonawcom.
To nie jest tak że teraz Remedy rzuci pracę przy Quantum Break i zajmie się robieniem remastera Alana. Dadzą to do zrobienia jakiemuś studiu (np United Front Games, Sanzaru Games, Virtuos etc), które zajmuje się takimi projektami a sami robią coś innego.
W najgorszym przypadku, remasterami zajmuje się mała grupka ludzi z działu technicznego, podczas gdy dział kreatywny zajmuje się nową grą.
Remastery nie mają żadnego negatywnego wpływu na powstawanie nowych gier.
@Ogame_fan
"The Master Chief Collection was primarily developed by 343 Industries and published by Microsoft Studios"
"Zręcznościowa strzelanka Halo: Spartan Strike miała ukazać się w najbliższy piątek, lecz premierę przełożono, ponieważ studio 343 Industries zajęte jest poprawianiem błędów w Halo: The Master Chief Collection."
I co? Żadnego negatywnego wpływu i podwykonawcy...
I co? Żadnego negatywnego wpływu i podwykonawcy...
Tak jak pisałem, garstka z działu technicznego nadzorowała prace podwykonawców, a nie całe studio. Dział kreatywny nie ma co robić przy już gotowym tytule - to chyba jest logiczne? Wiekszość studia robiła Halo 5, poza tym nie tylko 343 robiło MCC. Doczytaj więcej :)
I co? Żadnego negatywnego wpływu i podwykonawcy...
Nie, nie ma żadnego.
Żebyś nie musiał za dużo szukać i się przemęczać, zdradzę Ci kto w głównej mierze odpowiadał za port MCC.
Saber Interactive
United Front Games
Certain Affinity
+Blur Studio odpowiedzialne za remake cuscenek
343 prace tylko nadzorowało a sami robili Halo 5, więc tak - podwykonawcy :)
I po co ta spina? Przeciez to nie ma zadnego wplywu na powstawanie innych gier. Ktos was zmusza do kupna?
Przecież nikt się nie spina, tylko stwierdza proste fakty - nie wychodzą ostatnio żadne dobre gry, więc lepiej odgrzać kotleta i zgarnąć pengę za to.