Recenzja gry Assassin's Creed: Rogue na PC - całkiem udany port
Bardzo dobra optymalizacja. Nie mam jakiegoś potężnego kompa a na ultra chodzi w 1080p/60fps bez żadnych spadków o_O
No proszę, czyli jednak można. Brawo
Ubisoft sprytnie próbuje zamydlić oczy...Prawda jest taka że gra chodzi tak dobrze ponieważ mocno obcieli grafikę względem Black Flag. Począwszy od oświetlenia,dystansu rysowania a na roślinności kończąc...
Tutaj wszelkie krzaki są sztywne...gdy w nie wejdziemy nie reagują na naszą postać.Świetnym przykładem jest ten film z BF, zobaczcie w 6:30 jak zachowują się liście gdy w nie wejdziemy.Wszystko się rusza,odbija efekty świetlne itd...
https://www.youtube.com/watch?v=Yo6PTfIFNMc
Tutaj jeszcze inna roślinność w deszczu i wietrze...
https://www.youtube.com/watch?v=DLLaRRoRJOg
Tak naprawdę żadnych wniosków nie wyciągnęli tylko tanimi sztuczkami i brakiem zaawansowanych opcji graficznych próbują wmówić jak to się im tym razem udało ;)
Jak Ubi chce to potrafi. To jest ten sam zbugowany silnik z trójki. Czwórka i Rogue chodzi bardzo dobrze. Wniosek? Jak Ubi przechodzi na nowy silnik to powinien dać rok więcej czasu na produkcję gry.
Chodź nie zmienia to faktu, że Unity jest dużo lepsze pod względem gameplayu.
Nie tnie w Nowym Jorku, to olbrzymi progres od czasów ACIII.
Naprawdę dużo lepiej się w to gra niż w Unity.
Reasumując, Rogue > Unity
Całkiem ??? Uważam że w porównaniu z Unity to o Niebo Lepsze !!!!!!!! i super że wyszło Wreszcie na PC!
Niewiem co trzeba miec w głowie zeby graficznie porównac to do Unity.To nawet do Unity sie nie umywa,Unity technologicznie 20 lat do przodu.Pra stary silnik,pra stara technologia,a wy sie dziwicie ze chodzi to w 60 fps na złomach.
sorry ale ten kto to napisał jest chyba nie teges JAK MA CHODZIC JAK TA GRA WYGLADA GORZEJ NIZ AC3????
JAJA SOBIE ROBISZ???
kotlet
Nic nie ogarnęło...W szoku jestem jak łatwo niektórym oczy zamydlić prostymi trikami...
nie wiem po co pisać takie głupoty ? - technicznie Unity jest poza zasięgiem obecnie dla większości deweloperów, silnik użyty w Unity to przepaść względem tego z Rogue tak samo technicznie jak i możliwościami graficznymi, więc nie wiem co tutaj porównywać.
Rogue musi działać dobrze na komputerze z mocą smartphone bo i taki poziom prezentuje jak i wymagania, ale widzę że niektórzy nie mogą w to jakoś uwierzyć że takie to może być proste :)
...gra zawieszała się w losowych momentach i na tyle rzadko (na kilka godzin trzy czy cztery razy)
To jakiś żart? Przecież to mała masakra, grając powiedzmy 6 godzin wykrzacza się 4 razy...
Co dla autora jest "średnio"? Raz na godzinę?
A "często"? Raz na 30 minut?
Czy można też prosić o odblokowanie recenzji? Wtedy nie czytałem bo mnie nie interesowała wersja na konsole a teraz trzeba abonament.
Dym14
Raczej nie chodzi wywalenie do pulpitu tylko o ścinki. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Co wy pieprzycie że komp z gtx660ti to przeciętny, stojący w większosci domów? Przeciez to droga, wydajna grafa na której mi Unity lata
@Alex
Ja porównuję tylko do Black Flag (nawet do głowy by mi nie przyszło stawiać to obok Unity) i jak napisałem wcześniej chodzi to tak świetnie bo wykastrowali większość efektów które były w BF.
szkoda ze tego nie zaniechali z pracami a Unity placilo dopracowaniem przez co wyszly 2 nie za mocne premiery zamiast jedna zajebista druga scierwo ja bym tak wolal
Przecież ta gra jest brzydka nawet na max ustawieniach, nic dziwnego skoro jest jedynie trochę podrasowanym portem z PS3. Ubi niczym się tutaj nie popisało, z taką grafiką Rogue powinno śmigać nawet na ośmioletnich pecetach. Ciekawe czy śmiga?
Może i nie grałem za długo w Rogue'a, ale uważam, że wygląda i tak bardzo ładnie, co jest chyba ważniejsze, niż to, że silnik z Unity jest o wiele lepszy? Najważniejsze, że więcej graczy w niego pogra. Historia też jest lepsza no i sam protagonista wydaje się o wiele lepiej zarysowany niż nijaki Arno.
A.l.e.X [12] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13623753&N=1#post0-13623970
Rogue musi działać dobrze na komputerze z mocą smartphone
Żaden smartfon nie jest tak wydajny jak rekomendowane rogue czy nawet minimalne.
Notabene o jakiej optymalizacji wy tutaj piszecie, AC4 miał niższe wymagania, wyglądał lepiej.
dishar-> W 100% racja, trzeba jeszcze dodać brak wsparcia od zielonych i ich "pomocy" w przygotowaniu portu
Jedna z lepszych części w jakie grałem. Dość że optymalizacja niczego sobie, to jeszcze fabuła naprawdę dobra.
Wiem że wiele ludzi się ze mną nie zgodzi, ale mi podobają się najbardziej takie zimowe klimaty. Przeszedłem tylko 11% (bo ogrywam jeszcze Cities Skylines) ale wydaje się już na początku dobra. Akcja w misji "Panie, zmiłuj się" wymiata ;) . Jak na Ubisoft to im wyszła gra. 10/10. Jedyny minus to problemy na eyefinity i te czarne paski na bocznych monitorach :| ale ogólnie OK.
Super ocena gry na podstawie optymalizacji! Nic a nic nie pomogła ta recenzja, jak fabuła jak grywalność? Nowości itp? To nie jest recenzja tylko ocena silnika graficznego gry i płynności na złomach nie tego oczekuję od recenzji.
Recenzja była już kilka miesięcy po premierze na PSx i Xboxa. wystarczy poszukać.
Litości.
Koleś przeszedł 11 % i daje ocenę 10.
Masakra...Do szkoły GIMBUSY
Jak Ubisoft chce, to potrafi stworzyć całkiem w porządku port... ale właśnie najpierw musi chcieć.
Misja "Zmiłuj się Panie!" - totalnie zrywa beret- To jest ten element destrukcji budynków, otoczenia; który zaledwie w trójce muśnięto- a miał to być jej popisowy element!- wyszło jak wiemy mizernie (oblężenie miasta, gdzie Connor pędzi na koniu, w śród kul i moździeży), a optymalizacja całej gry kulała. AC Rouge śmiga asz miło! - mi na Core2duo (żadne tam i5 i7) daje radę na wysokich, bez zbędnego badziewia od envidii. Ocena gry 9,5 zasłużone (bez grania w Black Flag; gdyż pirackie klimaty mi nie leżą zupełnie!
Masakra. Ja przy i3-4130K i GTX 650 mam lagi na średnich ustawieniach, a GeForce Experience wywala mi przy unity że mój komp nie spełnia minimalnych wymagań. Dla porównania Cod:AW na średnich nie ma najmniejszych lagów, a grafikę ma jak z filmu!