Dota 2 – ponad milion grających w tym samym czasie
co to jest milion jednoczesnie grajacych , w lolu wieczorem 3 miliony to standard
LoL miał swoją premierę w 2009 roku. Dota2 w 2013. 4 lata różnicy :) Poczekamy.... Poczekamy....
W LoL'a gra gimbaza i ludzie którzy nie ogarniają DOTY... Ja z kolegą grając pewnego dnia w LoLa z ciekawości(jesteśmy zapalonymi fanami DOTY) kosiliśmy przeciwny team dwoma randomowymi postaciami... więc ? XD
A co niby w Docie jest do ogarniania dla mnie nic trudnego, fakt że w lolu graczy to gimbaza, niestety. Ale większość graczy to nastolatkowie i nic na to nie poradzimy.
po co mam sie meczyc z lashitowaniem , tulic w eraly turreta w docie 2 jak moge szybciej rozkrecic sie z akcja w lolu , dota 2 moze lolowi stopy jezykiem czyscic co najwyzej
@Seblord
DOTA to byl UMS w W3 dla noobow nieogarow, ktorzy nie ogarniali rozgrywki 1v1 i grali sobie w umsy. nie probuj wiec wznosic siebie na piedestal elitarnosci, bo jestes zwyklym noobem. pomijam, ze dota do dzis ma zjebana dluga animacje z cienkiego W3, lol ma przynajmniej animation-cancel podobny do starcrafta1. jak ktos ma dobre mikro to zauwazy roznice dosc szybko.
Ciesze sie tez, ze skosiliscie z kolegom przeciwny team easy botow, bo jak zapewne wiesz w lolu pierwsze gry grasz 5 vs komputerowe boty do ktoregos tam levelu. gratulacje, IEMy i Intenrational w docie stoi otworem. nawet nie che sie pytac o twoj ranking w docie;)
Renivel -> "A co niby w Docie jest do ogarniania dla mnie nic trudnego" teraz już wiem kogo mam w drużynie...
tanato -> No raczej, nie ma się co męczyć la-shit-owaniem i tulic w eraly turreta. Najważniejsze, że się ma pojęcie o czym się pisze.
realsolo -> No to to już jest naprawdę wyższy poziom. :D
Uwielbiam te tematy, tak sobie wchodzę i czytam, naprawdę bardzo ciekawe.
realsolo --> wcale nie trzeba miec jakiegos ogarnietego micro zeby zauwazyc spierniczona animacje. Mi osobiscie dota2 srednio sie podoba, a w lola przestalem grac jakis czas temu, to i tak uwazam, ze dota2 idzie w lepszym kierunku niz lol i za pare lat bedzie w nia gralo wiecej graczy niz w lola. Zreszta wszystko moze sie zdazyc ;) A tak btw to polecam sc2
Interior666 -> Co to znaczy 'spierniczona animacja'? Idea jest taka, że część klatek animacji możesz pominąć, dla niektórych postaci jest to trudniejsze dla innych łatwiejsze, co nie zmienia faktu, że robienie tego idealnie należy do rzeczy, którym trzeba poświęcić odpowiednią ilość czasu. Porównywanie RTSów, do Doty czy LoLa to jakieś bzdury, w takim LoLu macromanagement nie istnieje wcale.
Skończcie pisać te bezsensowne wywody, bo tego się nie da czytać.