Witam. Moje konto steam zostało skradzione 4 Lutego, oczywiście napisałem do supportu zamieszczając zdjęcia ze zdjęciami kodów. Nie odpisali mi do tej pory. Ktoś również tyle musiał czekać? Radzicie zrobić coś czy czekać cierpliwie?
Pozdrawiam
Kupel zapomniał danych do logowania czy coś miał około 30gier na steamie. napisał do nich i nic po miesiącu założył nowego steama opkupił się znowu w kilkadziesiąt gier i w końcu napisali do niego po... pół roku..
Ja to w ogóle dobrze zrobiłem? Dostałem odrazu odpowiedz z automatu zebym sprawdzil czy nie mam jakichs wirusow, trojanow etc. odpisalem ze jest bezpiecznie i od tego czasu wiadomosci nie dostalem. Wyslac im moze te zdjecia z kodem i z numerem ticketa? W planach mialem zeby wyslac je wtedy kiedy sami o nie poproszą ale może właśnie na to czekają? Jak myślicie?
I czy dopisanie odpowiedzi zwiększa czas oczekiwania, tzn przesuwa list na sam dół?
arthas321
Pisałeś do nich po polsku czy po angielsku?
Z skrzynki mail polskiej czy globalnej? (jak np Gmail?) Btw -wysłałeś im maila -tak ze swojej skrzynki?
Możliwe że twój polski mail "zjada" odpowiedź supportu traktując ją jako spam -albo przynajmniej wrzuca odpowiedź w inny folder poczty (albo Spam, albo Kosz)
Oczywiście należy tez założyć specjalne konto tylko do kontaktu z supportem, i otworzyć ticket według instrukcji
http://pomoc.cdp.pl/hc/pl/articles/203789058-Kontakt-ze-wsparciem-programu-Steam
Pisałem dwa. Jeden pl z onetu i drugi po angielsku na gmailu. Nie z translatora więc raczej nie o to chodzi ze doczytac sie nie mogą.
Czy dopisanie odpowiedzi zwiększa czas oczekiwania, tzn przesuwa list na sam dół?