Miscreated – nowy trailer w rozdzielczości 4K przedstawia lokacje gry przygotowane na silniku CryEngine 3
Pierwszy komentarz zawsze musi być trollem. A co do wykorzystania CE 3 to słabiutko wygląda gorzej od 1 na modach jedynie co mnie zaskoczyło to efekty cząsteczkowe widoczne na firanie niemal identyczne jak w zeczywistosci, a co do kolejnej gry z zombie widzę że będzie jak z gatunkiem MOBA niestety
Tyle lat minęło, a żadna gra się nie zbliżyła do rewolucji graficznej, jaką był Crysis. Czekam na The Order, może nawet kupię konsolę specjalnie. Może wtedy grafika zacznie powalać. Te gadki o 4K itd. w ogóle mnie nie kręcą.
Trochę żenada, że tyle lat po premierze Crysisa, a do tej pory nie było takiego przełomu graficznego. Technologia chyba się trochę zatrzymała.
[2] Z tego co się orientuję to zespół odpowiedzialny za Miscreated prowadzi silną współpracę z Crytekiem, pracując nad wersją 64bitową, która umożliwi zwiększenie rozmiarów map i nie tylko. Miałem okazję pograć troszkę w Miscreated tak samo jak i w H1Z1, zdecydowanie poleciłbym tą pierwszą grę. Może i wygląda słabo jak na Cryengine, działa też nie najlepiej, ale i tak gra jest jeżeli chodzi o poziom szczegółów i grafiki zdecydowanie przed DayZ i H1Z1.