Dark Souls II: Scholar of the First Sin - obejrzyj filmik pokazujący ulepszenia graficzne
"edycja pecetowa nie posiada aktualizacji, która wprowadzi wszystkie graficzne ulepszenia "
A edycja PS4 nie posiada trawy xD
FIGHT!
Jak dla mnie to na PS4 wyglada najgorzej ale oczywiscie tylko dla mnie
Widać ogrom włożonej w ten port pracy ;-). Różnice są powalające, na PS4/Xone będzie to zupełnie inna gra niż ten "early acces" który mam na X360. Brawo From, brawo Namco - mogliście pójść po linii najmniejszego oporu, a tutaj widać, że nad nową wersją komuś chciało się przysiedzieć ! Jest sens żeby kupić jeszcze raz :) !
ps. Z czystej ciekawości - jak ostatecznie potoczyły się losy wersji PC ? Trzeba będzie bulić za upgrejd do DX 11, czy Namco się zlitowało i upgrejd będzie za friko ? A może wujek Gaben pozwoli "odspawać" starą wersję... nie no, tu żartuję oczywiście, za dobrze by było ;-).
Cieniowanie, LOD i tekstury wygladaja najlepiej w wersji na PS4 (widac to zaraz po wejsciu do Majuli), jest troche za jasna ale to sie da zmienic.
Lordpilot
Trzeba bulic.
@lordpilot
Brawo From, brawo Namco - mogliście pójść po linii najmniejszego oporu, a tutaj widać, że nad nową wersją komuś chciało się przysiedzieć ! Jest sens żeby kupić jeszcze raz :) !
To jest ironia, prawda? Nie potrafię sobie wyobrazić rozumnej istoty która lubi być ruchana w dupę kupowaniem "early access" jak to nazwałeś by potem kupić znów to samo bo developer łaskawie wykończył grę tak jak powinno być od początku.
@Cyniczny Rewolwerowiec
To jest ironia, prawda?
^^ A jak myślisz forumowy kolego :) ?
Za pomocą ENB można uzyskać podobny efekt :)
wyglada to tak jakby wzieli wersje PC i w silniku przesuneli suwaczek od HDR i innych opcji zwiazanych z oswietleniem do maximum wartosci niekonicznie uzyskujac wszedzie lepszy efekt a zwyczajnie jasniejszy. wyglada i dziala lepiej w stosunku do konsol poprzedniej generacji ale mimo wszystko wersja PC dx9 pasuje wg mnie bardziej do klimatu gry. trzeba jeszcze poczekac na porownanie wersji obecnej generacji z PC dx11. szkoda tylko ze jak na razie nie wyjasniono co z tymi, ktorzy juz kupili gre na PC ale pewnie bedzie dymanko na kase - chcesz wszystkich ulepszen plac jeszcze raz...
@Murabura
Wyjaśniono. Była bardzo dokładna infografika na ten temat.
@lordpit
Ironia jest zbyt inteligentna na współczesnych odbiorców internetowych. Żeby nie było wątpliwości, musiałbyś to dwa razy bardziej przerysować i powrzucać uśmiechnięte mordki. EDIT: sorry, właśnie zobaczyłem, że uśmiechnięte mordki były. No to ręce opadają, że ktoś nie zrozumiał.
Inna sprawa to to, że jak dla mnie te różnice są wystarczające, by się cieszyć, że jeszcze DSII nie kupiłem. Tylko czekam na premierę odświeżonej wersji na PC.
Sensu kupować drugi raz raczej nie ma, ale czekać zdecydowanie było warto.
@OsK[ar]
podrzucilbys linka do tej infografiki? bo nie wiem czy juz ja widzialem czy cos mnie ominelo...
@OsK[ar]
Od czasu jak widziałem ludzi wychwalających EA za nowe Sim City czy tych którzy uważaja FF13 za dobrą grę wyłapanie takiej ironii jest naprawdę trudne.
Jaśniejsze otoczenie- IGN 10/10
wyglada i dziala lepiej w stosunku do konsol poprzedniej generacji ale mimo wszystko wersja PC dx9 pasuje wg mnie bardziej do klimatu gry.
Już nawet nie chodzi o pc bo kontrasty to można sobie ustawić na tv, ale sam klimat jest już nijaki w dwójce i dx9 niewiele tu pomoże.
To porownanie jest z wczesnego buildu, nie sugerujcie sie. Brakujace efekty pojawia sie na PC, jasnosc zostanie skorygowana na PS4. IGN sami napisali: "We pit an early build of Dark Souls 2 for the PlayStation 4 against the PS3 and PC."
A to nie jest przypadkiem porównanie nowej wersji z PS4 ze starą wersją PC?
@Kapitan.konsola
chodzilo mi glownie o klimat oprawy i lokacji a nie samej gry bo ta jest ok ale nie ma startu do Demons i Dark Souls. mowilo sie juz o tym sporo i nie chce sie powtarzac ale w Dark Souls II malo oryginalnosci, lokacje sa polaczone bez skladu i ogolnie brak wszystkiemu spojnosci. jakby nie bylo Miyazaki tylko nadzorowal ten projekt, dlatego o Bloodborne sie nie martwie bo jemu sie poswiecil i bedzie widac tego efekty. w zasadzie juz widac na filmach z rozgrywki ale trzeba jednak poczekac do premiery z ostatecznym werdyktem.
@Cyniczny Rewolwerowiec
dokladnie tak. i jak zauwazyl nagytow ten build wersji PS4 nie jest ostateczny wiec cos moze sie zmienic. trzeba czekac do premiery na porownanie finalnych buildow na konsolach i PC.
Od czasu jak widziałem ludzi wychwalających EA za nowe Sim City czy tych którzy uważaja FF13 za dobrą grę wyłapanie takiej ironii jest naprawdę trudne.
Już każdy na forum zna twoją opinię na temat FF13.
Poczekam na obniżkę (jeśli będzie trzeba za podbitę do DX 11 płacić) i może zakupię. Zmiany nie są aż tak mega jak choćby w GTA V by bulić drugi raz za to samo.
@Redovsky
Już każdy na forum zna twoją opinię na temat FF13.
Chciałem użyć tylko przykładu Sim City, ale pomyślałem że dodam FF13 bo fanbojom tego gówna od razu piana z pyska pocieknie i proszę - nie trzeba było długo czekać.
>>>Ach gdyby tak jeszcze Bloodborne'a na pecety zrobili....
jeżeli to exlusive sony to nie zrobią, a jak nie to jest szansa za 2-3 lata :)
Ja tą nową wersję Dark Souls 2 i tak kupię bo mam tylko podstawkę, a gdy już miałem zamiar kupić season pass na PC to zobaczyłem wiadomość o wyjściu nowej wersji + dodatki, więc poczekam te 2 miesiące.
Bloodborne jest exclusivem Sony i nie ma najmniejszej szansy na port na pc.
Niesamowite. Nadal nie wygląda tak jak na pierwszym pokazie. Może za trzy wersje w końcu im się uda.
Chciałem użyć tylko przykładu Sim City, ale pomyślałem że dodam FF13 bo fanbojom tego gówna od razu piana z pyska pocieknie i proszę - nie trzeba było długo czekać.
Nie jestem fanbojem tej części - raczej tych starszych części z PSX. Coś ci się pomyliło nerwusie :)