Obejrzyj pierwsze 18 minut rozgrywki z Bloodborne
Czy tylko ja mam wrażene , że grafika jest gorsza niż na wcześniejszych filmach?
Gralem w alfe, gralem na EGX i grafika na tym nagraniu wyglada lepiej. Chociazby tekstury czy cieniowanie. Poprawili od alfy tez animacje postaci, teraz postac uklada nogi w zaleznosci od terenu na ktorym stoi.
Co do samego gameplayu - mega, nie moge sie doczekac. Soulsy w najlepszej mozliwej postaci. Klimat i udzwiekowienie, mistrzostwo.
obejrze tylko kreator postaci, nie chce sobie popsuc zabawy :) wolalbym jakis fragment dalszej rozgrywki to na pewno bym obejrzal a tak "pierwsze minuty" zgodnie z jak dla mnie chorym trendem panujacym od paru lat - pierwsze odpalenie i wczucie sie w klimat jest dla mnie bardzo wazne.
moze ktos podac dokladny czas kreatora? bo jakos nie moge znalezc na pasku filmu... mam wrazenie ze zostal pominiety i nie bede mial czego obejrzec :|
@Cyniczny Rewolwerowiec
dzieki za info.
"Umieszczony niżej materiał wideo na całe szczęście nie zawiera zbyt wielu poważnych spoilerów i skupia się przede wszystkim na początkowych cutscenkach, zaprezentowaniu kilku pierwszych lokacji w mieście Yharnam oraz na kreatorze postaci." - OK
Ups, dzięki, poprawione. :) Tych kilka ujęć na ekwipunek i ekran działania nie mają za wiele wspólnego z kreatorem postaci z prawdziwego zdarzenia, więc usunąłem co trzeba. Wybaczcie.
Wygląda to świetnie i już zazdroszczę tej gry posiadaczom ps4. Świetny klimat.
btw, odnosze wrażenie, że to miasto to Anor Londo 500 lat później :P
Nie mogę się już doczekać tej gry :D. Uwielbiam DS i DS2 dla mnie jest obowiązkiem zagrać w Bloodborne. Gra już zamówione, mam nadzieje że da mi dużo rozrywki.
Klimat może i jest, graficznie zdecydowanie lepiej niż Dark Souls 2, ale udźwiękowienie leży. Typ chodzi po kałużach a jest odgłos stąpania po kostce, tnie wroga, ten się wykrwawia a odgłos jakby ktoś spuszczał wodę z kibla, brak dźwięku przy zeskakiwaniu, krzyki bossa są okropnie sztuczne i metalowe - ten aspekt zdecydowanie do poprawy, tak samo jak chowanie broni - jak jej nie używa nagle się dematerializuje. Już w grach z początku tego wieku twórcy dokładali starań do takich szczegółów. W każdym bądx razie jeszcze zobaczymy, jak to z Bloodborne będzie.
Chłopie o czym ty piszesz?! Dźwięk w Soulsach zawsze był na wysokim poziomie, i nie oczekuj od gry tego typu sueprrealizmu,że ze każdym razem jak postać będzie otwiera drzwi/skrzynie,to,ze będzie odkłądała broń na plecy czy trzymała w ręku bo do takich pierdółek to dodatkowa praca jest potrzebna, animacja, a broni w tej grze będzie niemało. Wszystko trzeba byłoby uwzględniać a ten czas można poświęcić na ważniejsze rzeczy jak AI albo design lokacji i przeciwników.
" krzyki bossa są okropnie sztuczne i metalowe -" Załamać ręce... .Tylko to można zrobić po przeczytaniu tego zdania :/
Nie napisałem nic o dźwięku w Soulsach, tylko opisałem wrażenia na podstawie powyższego materiału. Praktycznie w większości gier dźwięk jest dopracowany jeśli chodzi o podłoże, po którym poruszają się postaci (chociaż na ostatnim gameplayu Wiedźmina 3 też to kuleje). Tak samo z odkładaniem broni - do większych pierdółek przyczepiają się recenzenci przy mniejszych tytułach, a jestem ciekaw jak będzie to tutaj. Skoro jednak tworzenie takich animacji to za dużo, to i tak coś słabo z AI, bo oponenci nie słyszą bohatera zza pleców, choć ten stuka butami jak oszalały. I tak, dźwięk wydobywający się z ostatniego bossa jest słaby - polecam zmianę głośników.
Dla Ciebie jest slaby, dla innych nie, proste. Nikt nie musi zmieniac glosnikow.
A skork chcesz sie czepiac pierdół to widocznie gry nie sa dla Ciebie. Poniewaz nie ma gier w ktorych odwzrowowywana jest kazda animacja, i nie chodzi o technologie tylko o balans rozgrywki ktory takie utrudnienia psuja. pomijanie niektorych animacji to decyzje czesto podyktowane balansem i dynamika rozgrywki.
Nie wiem, czy to można nazwać pierdółkami. Dźwięk jest dość istotny. Od razu rzuciły sie w uszy odgłosy poruszania się bohatera, bo skojarzyły mi się z Thief: Dark Project i ARX Fatalis. Z tym, że te gry mają około 15 lat. Od tego czasu gry są usprawniane i przy tytule z segmentu AAA powinno być to lepiej dopracowane. Gdyby Bloodborne wyszedł z takim udźwiękowieniem z 7 lat temu to jeszcze przymknąłbym na to oko (a raczej ucho ;)) ,ale OK, to jest moje zdanie, Wasze jest odmienne, więc niech tak lepiej już zostanie.
Nie wiem o co ci chodzi z tym dźwiękiem, jak dla mnie odgłosy poruszania się bohatera są ok, chyba czepiasz się na siłę. W każdej grze przejmujesz się takimi pierdołami ?
Glos Bossa jest zajebisty. A jak mialby ten stwor charakteryzowac sie dzwiekiem? Widziales bestie na filmie ,a wiec powinienes pomyslec jaki powinien byc krzyk,zew,a raczej wycie tego czegos. Na filmiku juz mnie ciarki wziely a co dopiero jak sam stocze walke z ta bestia:-) Mam nadzieje ze bedzie masa swietnych bosow,plugastw i smierci.
Drenz tylko Thief: Dark Project to gra skradankowa która, w której odgłosy poruszania się nadają klimatu grze, a może i czasem są istotne dla gameplaya(w drugą nie grałem więc nie wiem). Bloodborne to gra, w której są ważniejsze rzeczy niż odgłos chodzenia czy brak niektórych animacji. I nie pisz o kulejącym AI bo to jedne z lepszych AI jakie widziałem w tego typu grach.
PS Na początku filmu jest zaznaczone jak byk,że to wczesna wersja gry. Tak więc być może tak bardzo 'ważne' dla ciebie dźwięki wydawane przez naszą postać są dopracowane w finalnej wersji...