18 minut z Dying Light – miasto za dnia i nocą
Widać fajnie można się pobawić w tym świecie jedna z lepszych gier techlandu coraz lepiej się to zapowiada na przestrzeni lat oby tak dalej. Świetny materiał ciekaw jestem jak wypada Raven's Cry ..
Wg. mnie techland ma tu niezły timing na rynku , akurat jak zostaliśmy zalani przez różne zombi - survival crapy trafia nam się dying light . Świetny materiał , czekamy na więcej :)
Trochę słabo grasz. I fajnie ze nam spolerujesz z tym Ralisem.
ps. Jak chcesz się wciągnąć w fabułę skoro przewijasz catscenki?
ps. Ale dobrze ze kombinujesz i dobry materiał.
O dziwo się zgadzam z pietą na końcu.
PPs. Pokarzesz to miejsce z polską flagą?
No i powiedzcie mi co to za hipokryci od tych ocen gier, gość leje faceta na zmieni młotkiem po twarzy, krew bryzga, ten go leje, gość umiera, ale nie to hatred jest złe.
Hed przyznaj się, ile razy kręciłeś odbicie zrzutu?
Ale muszę techland pochwalić za jedno, była misja z zebraniem żarówek z mostu nocą, postanowiłem ich sprawdzić i okazało się, że można to zrobić za dnia, fajnie, że nie robili z ludzi debili.
Flaga polki jest w strefie 0 (zero) a hed jest na samnym doslownie poczatku gry wiec daleka droga do flagi
Nie mozna
Dying Light wygląda całkiem nieźle, chociaż ma kilka mankamentów. Jednak ogólne wrażenie na plus! ;)
Przez 18 min nie pokazałeś wiele, 0 parkouru i innych smaczków, ta gra zupełnie inaczej wygląda przy bardziej rozwiniętej postaci.
No na 25 poziomie przetrwania zabijasz wszystko na 1 strzała bo Mieczyk ma 1109 DMG + 512 DMG z ulepszeń + Silna trucizna.
Ale co do biegania po głowach zombie jest fajne.
Ps. Ktoś chciał polski motyw w grze. Oto i on:
zapodaj*net/images/b5071cc03a80b.png
(zamiast gwiazdki kropka)
Dawno mi się nie oglądało tak dobrze materiału u Was. Dobry komentarz.
Ja również chętnie bym zobaczył broń palną.
@up
Masz zdjęcie karabinu wojskowego na zdjęciu które zamieściłem. Ogólnie to są 4 bronie palne : Pistolet 9mm, Dubeltówka, Karabin policyjny (semi-auto), Karabin wojskowy (full-auto)
Ja przeszedłem grę całą. i nie zgodzę się z wypowiedzią Heda w rozmowie z Kacprem że parkur nie jest taki płynny jak w mirror's edge jest bardzo płynny tylko te łapanie szybkie przemieszczanie się wymaga umiejętności , walka jest irytująca ze zwykłymi zombiakami tak jak powiedział łapią i gryzą często , potem są skille które nas szybko uwalniają ale i tak to jest irytujące,
misje poboczne są na podobnej zasadzie jak w dead island tylko tutaj jak jest gadanina (według mnie nie jakaś nudna żeby ją przewijać ) potem podchodzimy do zadania, ale przejdę do rzeczy która mi się nie podobała jako chyba jedyna,są 2 lokacje w tej produkcji i nie są one za wielkie a w dead island mieliśmy 3 potężne lokacje do zwiedzania i eksploracji :)
Zdania nie zmieniam - nudna gra ze średnim polskim dubbingiem i masą identycznych zadań. Na plus oprawa wizualna i system walki, który według mnie jest niezły. Niestety gra jako całość wypada tak sobie.