Dying Light – najnowszy patch utrudnia tworzenie modów
Założę się, że WB maczało w tym palce. Strasznie daremny wydawca, z jeszcze gorszą polityką względem gier, graczy, jak i samych producentów. Oby zdechli. :P
WIELKI minus. Moduję w każdej grze w której jest opcja. Jasne, po co np. dać fanom możliwość dodania broni, skoro można sprzedać je za nieproporcjonalnie dużą kasę.
Wielki minus.
po prostu szkoda :( z oszukiwaniem w grach jest jak z crackami. Tak czy inaczej ominą te ich "zabezpieczenie".
Żeby człowiek mógł se pograć z dobrą ilością klatek trzeba było powyłączać parę rzeczy w plikach gry a teraz po tym patchu to niemożliwe i z płynnej rozgrywki nici. I jeszcze utrudnienia z modami? Oj Techland. Taka fajna gra a tu takie wałki.
Powiedzmy sobie szczerze, kto by do tej gry tworzył mody? Do większości gier wychodzących na PC nie ma modów wartych uwagi, jest tylko kilka gier, które mają całą masę modów.
Ale i tak minus dla branży za zabijanie modów. Kiedyś to praktycznie do wszystkiego były mody, do każdego RPGa była jakaś fanowska kampania, do strategii były nowe mapy, a dzisiaj? Gry robione są tak, żeby nic nie dało się w nich zmieniać. Szczególnie przoduje tutaj EA. No, ale po co, przecież potem można sprzedać to samo co zrobiliby moderzy jako DLC.
po prostu szkoda :( z oszukiwaniem w grach jest jak z crackami. Tak czy inaczej ominą te ich "zabezpieczenie".
Kto ominie? Jeśli mowa o cheaterach, to na pewno nie zajmie im to wiele czasu, a moderzy, albo odpuszczą, albo im to zajmie "trochę" więcej czasu.
Do większości gier wychodzących na PC nie ma modów wartych uwagi, jest tylko kilka gier, które mają całą masę modów.
Do większości gier, do których są narzędzia moderskie wychodzą mody. Co rozumiesz przez 'warte uwagi'?
Każdy mod który dodaje cokolwiek, naprawia błędy, balansuje- jest warty uwagi.
Powiedzmy sobie szczerze, kto by do tej gry tworzył mody? Do większości gier wychodzących na PC nie ma modów wartych uwagi, jest tylko kilka gier, które mają całą masę modów.
Mam takie samo wrażenie, kiedyś do masy gier wychodziło na prawdę wiele modów które były na prawdę treściwe (scenariusze, questy, lokacje etc). Zdziwiłem się jak mało (porównując do poprzednich gier z serii) obszernych modów wyszło do Skyrima. To samo GTA4 - porównując do GTA3-San Andreas - pamiętam jak przypadkiem pobrałem mod do San Andreas który dodawał całą wyspę na która była olbrzymim skateparkiem. Większość teraz to nic nie warte podmiany tekstur na gotowych już modelach.
Co oczywiście nie zmienia faktu że zagranie bardzo w stylu EA i powinno być potępiane.
kęsik [6] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13583754&N=1#post0-13583926
Żeby człowiek mógł se pograć z dobrą ilością klatek trzeba było powyłączać parę rzeczy w plikach gry
A to nie było czasem tak, że te opcje to po prostu było minimum w ustawieniach gry, bo sprawdzałem chwilę co i jak gdzie zmienić, a to po nazwach wyglądało jak odpowiedniki z menu, nic ponadto.
Ewentualnie ten filtr filmowego ziarna, na serio taki obciążający?
W ogóle nie działa ci ta gra w tych 30 fps na tym sprzęcie, dziwne, robiłeś jakieś testy afterburnerem, co wysiada pierwsze, gpu czy cpu? Wydawało mi się, że gra nie ma aż takich wymagań, a może to wina amd, że olali sterownik do starej grafiki.
Ogame_fan-->Rzeczywiście biednie, prawie nic nie ma do GTA IV http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=457
Do Skyrim tak samo jest masa quality modów nie wiem jak to ma się w porównaniu do Morrowinda, ale na pewno mody do Skyrima są bardziej dopieszczone np. Wyrmtooth posiadający pełny voice acting albo nadchodzący Skywind którego przedstawiać nie trzeba.
Z Dying Light to klasyczny dick move który ma zapobiec powstawaniu modów będących naturalną konkurencją dla DLC.
Zdziwiłem się jak mało (porównując do poprzednich gier z serii) obszernych modów wyszło do Skyrima
Mody na nexusie:
Morrowind - 109 stron
Oblivion - 871
Skyrim - 1187 stron modów
No faktycznie, do Skyrima wyszło więcej modów niż do Morka i Obka razem wziętych.
Apropo, jak to jest grać w ultra low detalach na konsoli Ogame?
Za parę latek podobne porównania będą z konsolowym i pctowym GTA V :)
Rzeczywiście biednie, prawie nic nie ma do GTA IV http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=457
W porównaniu do San Andreas jest biednie.
Do Skyrim tak samo jest masa quality modów nie wiem jak to ma się w porównaniu do Morrowinda
Ma się nijak, ok jest parę perełek ale to nie to samo - 10% to same mody na przezroczystą wodę.
ale na pewno mody do Skyrima są bardziej dopieszczone np. Wyrmtooth posiadający pełny voice acting albo nadchodzący Skywind którego przedstawiać nie trzeba.
Co Ty, urodziłeś się wczoraj? Już Oblivion miał sporo więcej, bardziej dopieszczonych modów (nawet i takich z pełnym voice actingiem) Lost Spires czy Tears of Fiend albo Lost Paladins.
Skywind zanim wyjdzie to zapaleńcy Morrowinda zrobią lepsze mody graficzne zamiast przenosić grę na silnik Skyrima. MGE w tym momencie wygląda już lepiej niż alfa Skywinda.
Qverty
Ograłem Skyrima na konsoli z tydzień przed premierą - bo nie musiałem czekać aż mi Gaben pozwoli odpalić grę, wyplatynowałem. Później po roku wróciłem. Pograłem na kompie i wcale mi z tego powodu libido nie spadło.
Urósł Ci siusiak jak patrzyłeś na tą trawę? Biorąc pod uwagę że oba są z innych mmiejsc i oba pochodzą z wersji pecetowej to masz rację mistrzu!
spoiler start
I drugie pytanie - jak tam browary?
spoiler stop
Za parę latek
No i właśnie, o to chodzi. Hahaha. Za parę latek będę grał w GTA6 i RDR3. I będę się śmiał z tych porównań :)
Mody na nexusie:
Morrowind - 109 stron
Oblivion - 871
Skyrim - 1187 stron modów
Wróć jak zrozumiesz to co napisałem :)
Polecam każdemu zrobić to co ja zrobiłem - kupić każdą konsolę i dobrego PC'ta - zero problemów z czymkolwiek :)
Polecam każdemu zrobić to co ja zrobiłem - kupić każdą konsolę i dobrego PC'ta - zero problemów z czymkolwiek :)
+1
Akurat Skyrim bardzo rozwinął scenę moderską. Zresztą wystarcz popatrzyć na link niżej. To głównie gry Bethesdy utrzymują scenę moderską przy życiu. Brakuje tam kilku innych gier, ale to nie ważne.
http://www.nexusmods.com/games/?
I wszystko jasne. Modów do Skyrima jest nie tylko więcej, ale są także popularniejsze niż do jakiejkolwiek innej części Elder Scrolls. 618.76m pobrań w Skyrim vs 134.12m pobrań z Obliviona.
Dużych modów nie brakuje. Wiem bo jeszcze niedawno grałem w zmodowanego Skyrima. W zmodowanym Skyrimie spędziłem więcej czasu niż w innych częściach serii.
Bezi
Nexus jest słabym wyznacznikiem popularności ponieważ w obecnej formie istnieje od 2007 roku - a właściwie od 2009 są liczone statystyki.
Wcześniej była to 'mała' fanowska strona a statystyk z czasu świetności Obliviona i Morrowinda nie ma.
TESSource które było później, też zniknęło i statystyk nie ma. Więc takie porównywanie jest bez sensu.
Na Skyrimie i tak świat się nie kończy - ale fakt że ilość nie znaczy jakość i tak jak do Qvertego - napiszę żebyś przeczytał że chodzi o jakość modów a nie ile ich jest.
A mi chodzi o scenę moderską, która bardzo się rozwinęła dzięki Bethesdzie. No ale sama Bethesda nie wystarczy skoro wszyscy inni to olewają.
Nie rozumiem czemu uważasz, że skoro Skyrim ma więcej modów to z automatu są one słabsze. Przecież jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Po prostu teraz jest dużo więcej moderów, ale w dużo mniejszej liczbie gier.
Jest mnóstwo świetnych modów do Skyrima, sam jeszcze nie ograłem wszystkich, które chciałbym ograć.
AKTUALIZACJA -->http://steamcommunity.com/games/239140/announcements/detail/112923269197217713
Widać jednak Techland inaczej patrzy na ten temat i to się im chwali, wycofuje swoje wcześniejsze stwierdzenie.
Dear Gamers,
With the recent patch (1.2.1) on Steam we blocked cheating to make sure the game’s PvP system (Be The Zombie) would not be abused. This, however, had the side-effect of hindering mod-makers from making changes to the game.
Creating obstacles for modders has never been our intention, and we are sorry for the inconvenience. We are now working on a quick patch that will re-enable common tweaks while stopping cheating in the game’s multiplayer mode.
At Techland, we have always supported the mod community, and loved seeing how our own game can be changed by the players. A big part of the original Dead Island’s success was the passion and creativity of mod-makers from our community. We want the same for Dying Light. For quite some time, we have been working, and still are, on giving modders all the power we can. We will keep you updated!
Jeśli są uczciwi w tym co piszą to jest światełko w tunelu.
A to nie było czasem tak, że te opcje to po prostu było minimum w ustawieniach gry, bo sprawdzałem chwilę co i jak gdzie zmienić, a to po nazwach wyglądało jak odpowiedniki z menu, nic ponadto.
Nie, grzebiąc w plikach można było zejść z grafiką dużo poniżej ustawień low w grze np. wyłączyć wszystkie cienie w grze co samo w sobie daje ze 20 klatek więcej.
W ogóle nie działa ci ta gra w tych 30 fps na tym sprzęcie, dziwne, robiłeś jakieś testy afterburnerem, co wysiada pierwsze, gpu czy cpu? Wydawało mi się, że gra nie ma aż takich wymagań, a może to wina amd, że olali sterownik do starej grafiki.
Minimalnych wymagań nie spełniam więc w zasadzie nie ma co się dziwić. Jednak do końca liczyłem że da radę. Na bazowych ustawieniach low i 720p ciągłe spadki do jakichś 22 klatek. Gdy jednak pogrzebałem w plikach i wywaliłem parę rzeczy od razu gra dostała mocno przyśpieszyła. Już nie ma dropów do poniżej 30 klatek a w większości chodzi 40-60 klatek. Nie robiłem żadnych testów poza spojrzeniem na obciążenie procka, które w trakcie gry ogółem nie przekracza 55% i żaden z 4 rdzeni nie jest obciążony bardziej niż 70%. Zdecydowanie ten HD 5850 ciągnie mnie do dołu.
Niestety nowy Patch zbytnio nie pomógł pobrałem dziś Aktualizacje na Steam i niestety zacząłem zauważać spadek FPS-ów i mini przycinki ;/ A tak Pięknie chodziła gra przed Patchem.