Dying Light debiutuje w Polsce w wersji pudełkowej
dying light zwiastun na premierę lewy dolny róg ekranu dach budynku flaga Polski
się zastanawiam czemu nie nagracie gamespy tej gry i jej błędów :D ?
U mnie nie działa na karcie z DX10 :( Jako fan Dead Island tak czekałem, a tu lipa :(
Przyznam iż grafa dupy nie urywa i bardzo widać słabą optymalizacje, aczkolwiek bardzo dobrze się gra i gra jest ogólnie przyjemna jeżeli chodzi o modele oraz niektóre animacje (co-op w ogóle przehusarki :D). Szkoda jednak że ta optymalizacja właśnie słaba + niepotrzebne opcje dla oczywiście kart firmy nvidia, ale cóż... Ogólnie polecam ^^.
@Maxs
Przykro Mi, ale można było tego bardzo łatwo uniknąć czytając wymagania systemowe gry. Zarówno w minimalnych jak i zalecanych wymagana jest karta z DirectX 11.
Nie ważne czy low czy high u mnie gra działa tak samo. Dziwne rzeczy zaczynają się dziać jak suwak odpowiedzialny za zasięg widzenia przekroczy dokładnie połowę. Nie wiem też dlaczego, ale gra praktycznie nie posiada antyaliasingu...
"Z drugiej strony grze zarzuca się przewidywalny wątek główny, słabe nakreślenie bohatera" recenzenci mają nasrane w głowach, inaczej się tego nie da ująć. Jeśli przeczytamy pozytywne recenzje na metacriticu, czy rekomendacje na steamie, 90% osób wymieni wśród pozytywów bardzo dobrą fabułę, bardziej wylewni dodadzą świetną narrację głównego bohatera. I ja mogę to potwierdzić, bo przeszedłem Dying Light. Ale zawsze recenzenci wiedzą lepiej, a 90% grających się kompletnie nie zna.
[8]
A czemu zdanie jakichś pryszczatych randomów ze steama czy metacritica miałoby być więcej warte niż zdanie tych recenzentów?
@meelosh Ponieważ ja i ty jesteśmy takimi "pryszczatymi randomami", chyba że jesteś wielce znanym recenzentem.
Już od samych zapowiedzi gra wyglądała na podrasowanego DI, wiec jeśli ktoś spodziewał się totalnej rewolucji lub czegoś zupełnie innego niż seria DI będzie zawiedziony, co innego jeśli komuś podobała się rozgrywka w wcześniejszych produkcjach będzie czuł się jak w domu