Obcy: Izolacja - ponad milion sprzedanych egzemplarzy na całym świecie
Pewniak że gra za parę lat zacznie być zaliczana do klasyków bo już obecnie miała klimat klasycznych produkcji sprzed lat
Strasznie slabo jak na tak dobra produkcje, widac ze Colonial Marines nadszarpnal zaufanie graczy, do gier z Obcym. Szkoda, mam nadzieje na kontynuacje.
NO jasne takie rzeczy tylko na GOLu, napisać tak, że to w ogóle wielki sukces i przecież mogło być gorzej, no raczej nie, bo jest bardzo słabo, gra na pewno udana mimo licznych wad, patrząc na to rezultat co najwyżej średni i tak też sytuację opisuje większość, a na GOLu hur dur, mega sukces.
@kaszanka9: Biorąc pod uwagę jakość gry, to milion egzemplarzy jest raczej słabym wynikiem. Ale w kontekście tego, jak przez wielu przyjęta została gra na początku, to przekroczenie tej granicy jest imo dobrym znakiem (zwłaszcza że po sieci nadal krąży opinia o "zbyt trudnej" grze z chaotycznym Obcym).
Wszystko się rozchodzi jak wysoki był budżet tej gry, jeżeli relatywnie mały to znaczy że ten milion sprzedanych kopii przyniósł wysokie zyski dla Segi oraz studia które tą grę robiło.
Faktycznie dość kiepski wynik, może jeszcze inni nie są do niej przekonani, ciekawe ilu ją spiraciło.
Ja właśnie od kilku dni ogrywam swój egzemplarz, gra jest bardzo dobra.
Biorąc pod uwage, ze gra nie jest bezmyslnym samograjem, w ktorym trzeba tylko wciskac W i myszke jako fire miedzy cutscenkami, placzliwe recenzje anerykanow, ze gra jest za trudna i nie moga zapisywac postepu kiedy chca - to wynik calkiem niezly
Wyroslo juz chyba cale pokolenie, ktore nie potrafi grac gdy w grze nie trzyma sie fire non stop
Nie dziwi mnie gorsza sprzedać. Na "durne" strzelanki zawsze będzie popyt, na trudne gry i do tego skradanki niekoniecznie.
Obcy Izolacja może się dla wielu okazać przede wszystkim właśnie zbyt trudnym doświadczeniem (chociaż, aż tak trudna nie jest), zbyt strasznym, bo to podobno horror (choć ciężkiego horroru tutaj niewiele) i zbyt "nudna" (choć emocji i adrenaliny w niej nie brakuje).
Dla mnie to najlepsza gra minionego roku (obok Wolfenstein: The New Order), która jako skradanka zmiażdżyła najnowszego Złodzieja pod każdym względem. Klimatyczna (klimat wylewa się hektolitrami), z niegłupio poprowadzoną fabułą, nieraz wymagająca i przede wszystkim emocjonująca. Wizualna i projektowa strona poziomów to pierwszorzędny materiał na pulpitowe tło w systemie ^^
Bawiłem się przednio. Miałem kilka fajnych, wywołujących przyjemną gęsią skórkę, ocierających się o rychłe wykrycie i zgon momentów. Atmosfera niepewności jest wspaniała. Z nieukrywaną ochotą przyjąłbym kontynuację.
Entelarmer [5]
Myślę, że jednak tragiczne colonial marines też tutaj mogło mieć duży udział, ale fakt, na najwyższym poziomie trudności w isolation jest nie tyle trudno co gra po prostu oszukuje, a skrypty bardzo agresywnie losują zachowanie obcego, bo AI to w tym żadnego wielkiego nie ma.
Aliens: Colonial Marines w tym samym czasie od momentu premiery sprzedał się w nakładzie ponad 1.3 mln sztuk. Jednak patrząc na końcową jakość produktu to można dojść do wniosku że około 80% tej liczy stanowią preordery niczego nieświadomych ludzi no bo w sumie kto by się spodziewał tak spektakularnej wpadki. 1 mln to raczej slaby wynik patrząc z perspektywy końcowej jakości Alien Isolation.
Spokojnie, to jest gra do której moim zdaniem trzeba dorosnąć, i wielu jeszcze po nią sięgnie. Minęły dopiero 3 miesiące, a produkcja, mimo niewątpliwych wad, jest jednak na tyle dobra by nie zniknąć z ofert sklepów i umysłów graczy przez długi czas. Jeszcze będzie zarabiać na twórców.
To chyba moim zdaniem pokazuje, gdzie jest społeczeństwo. Widać jest popyt tylko na produkcje typu "fire, shot, hold, run, fire, fire!!!11". Szkoda, gra była świetna.
GOL, przypomnicie jaką ocenę daliście? :)))
Właśnie skończyłem. Gra świetna. Zaraz po Divinity, najlepszy tytuł z 2014 r. w jaki grałem.
GOL, przypomnicie jaką ocenę daliście
No właśnie. Średnie wyniki sprzedaży nie są dla mnie dużym zaskoczeniem. Gry, które nie wygrywają się same są dla większości dzisiejszych graczy i dziennikarzy growych za trudne. Szkoda, bo chętnie zagrałbym w kontynuację. Nie sądzę jednak, by taka powstała.
Najlepsza gra minionego roku (w mojej skromnej opinii), a tu taki mierny wynik sprzedaży. No cóż, szkoda... Mam nadzieję, że nie wpłynie to negatywnie na ewentualną kontynuację, na którą bym czekał z wypiekami na twarzy. Izolacja była absolutnie rewelacyjna!
Ta gra jest genialna dosłownie jest dokładnie taka jaka ma być. Trudna (ja gram na koszmarze),klimatyczna,brak uproszczeń,dobre AI Obcego,Długość(steam pokazuje mi 20 godzin a mam jeszcze DLC do ogrania), Optymalizacja jest świetna stałe 60 fps na 5 letnim sprzęcie na ULTRA, świetna fabuła,genialna atmosfera. Oby nie uprościli kolejnej części bo widać że casuale z ameryki już psioczą że gra za trudna *IGN*. Ja mam zaufanie do CA uwielbiam ich serie TOTAL WAR i teraz ALIEN. PCtowe studio i widać efekty ;) Oby więcej takich gier nam stworzyli.
Ten wynik można zadedykować wszystkim dzieciakom twierdzący, że reklama nie jest potrzebna i gdy coś jest dobre to na pewno się sprzeda.
Jedna z najlepszych gier tego roku, dla mnie najlepsza, mimo że to Dragon Age Inkwizycja zgarną wszystko. Obcy Izolacja to w ogóle najlepsza gra z uniwersum obcego, po prostu obcy taki jaki miał być od zawsze.
@Aen
Minęły dopiero 3 miesiące
Mówqimy o branży, gdzie dla wiekszosci wydawców kluczowy jest pierwszy miesiąc, a co później to ma już mniejsze znaczenie.