Pillars of Eternity – ponad godzina gameplayu
Co tu dużo mówić, gra wygląda fantastycznie. Oby tylko fabularnie utrzymała poziom a będziemy mieli rpga z krwi i kości :)
zapowiada się naprawdę bardzo, bardzo dobrze, mimo że beta miała setki bugów, liczę że finalny produkt będzie ich miał niewiele lub nie będzie miał wcale.
Świetnie to wygląda. :) Obejrzałem tylko kawałeczka (10 minut) i specjalnie przerwałem to, bo nie chcę mieć spoilerów co do odkrycie nowych lokacji. ;)
Szczerze mówiąc to nie chce mi się tego oglądać. To nie jest typ gry, którą się dobrze ogląda. Nie zmienia to faktu, że na grę czekam i to bardzo.
jakos statycznie to wyglada to srodowisko , czasem tylko animuje sie jakas swieczka a tak to wszystko jest jedna plaska textura, technika ta potrafi dac piekna grafike ale pozbawiona zycia , pozbawiona ruchu, nie bedzie mozna nawet poruszac sie na kondygnacjach bo 2d na to nie pozwala tylko bezdziemy wczytywani poprostu na nowa texture 2d , walka jakas dziwna wiele jakis znacznikow okregow strzalek kresek i elementow , jakos w baldur gate nie bylo tego tyle i sie dalo grac, dzwieki walki beznadzieja nie czuc ze rzuca sie potezne czary i wali z topora , srednia gra jak narazie mi sie widzi
Walka jak byla toporna tak jest dalej, a mieli to zmienic i wlasnie z tego powodu byla obsuwa premiery. No nic, zobaczymy. Poki co dla mnie Divinity i Lords of Xulima mialy idealne systemy walke (rozne ale jakze fajne i satysfakcjonujace).
Coś się znacznie poprawiło z animacjami. Wszystko wygląda znacznie lepiej :D
Mam nadzieje że da się wyłączyć podczas walki te znaczniki/paski, bo są bez sensu.
system walki z aktywna pauza to sredni pomysl mogli zrobic walke turowa jak divinity original sin , tam walka byla bardzo satysfakcjonujaca, byla tez grafika 3d
O, znacznie lepiej się gra z aktywną pauzą - przedłużanie walki turami to już męczące historie ;) Najlepiej żeby było jedno i drugie ;))
"system walki z aktywna pauza to sredni pomysl mogli zrobic walke turowa jak divinity original sin , tam walka byla bardzo satysfakcjonujaca"
system walki z aktywną pauzą to świetny pomysł, dobrze, że nie zrobili walki turowej. Tury żyły w Puszczy Białowieskiej 200 lat temu, i już wymarły.
@tanato i @Mastyl -> A ja uwielbiam walki turowe i walki z aktywną pauzą (poważnie), o ile są dobrze zrealizowane. Po prostu obie systemy walki mają swoje zalety i wady, oraz nie da się zadowolić wszystkich. Taka jest moja opinia.
Cytat: "Tury żyły w Puszczy Białowieskiej 200 lat temu, i już wymarły. " -> Poważnie!? Pęknę ze śmiechu! XD Nie słyszałeś o Heroes III i Fallout 1-2, oraz oddani fanów? Albo nowy Divinity, Wasteland 2 i zapowiedź Torment? Nie mówiąc o nowy X-COM i wielu gier... A ty piszesz, że już wymarły!? XD
Cytat: "system walki z aktywna pauza to sredni pomysl" -> Co nie zmienia to faktu, że SPORO gracze zdecydowanie wolą ten system walki niż turowa lub 100% czas rzeczywisty. :)