Dying Light jeszcze płynniejszy dzięki aktualizacji narzędzi deweloperskich XONE
Od poczatku Dying Light promowany byl na x1, pewnie techland stal sie kukielka microsoftu.
Nie zdziwie sie, gdy bedzie podobnie jak z Unity, gdzie dopiero po patchach wersja na silniejsze ps4 trzymala framerate..
Up --> patrząc na preordery składane w USA wynika z tego że prym ta gra wiedzie na PS4 - 116,643 natomiast na XOne - 61,790. Może dzięki tej informacji chcą zwiększyć liczbę składanych preorderów na konsolę Microsoft.
Mercc [1]
podobnie jak z Unity, gdzie dopiero po patchach wersja na silniejsze ps4 trzymala framerate..
Z tego co wiem, nadal średnia to 25fps, no, ale może teraz nie spada do 18, trzyma stabilne 25!
I nie rozumiem co to znaczy, że będzie jeszcze płynniejsze, skoro celują w minimum, całe 30 fps, rozumiem planowali filmowe 25fps z unity?
Unity na PS4 ssie nawet po patchach :) Tej produkcji nic już nie uratuje. Co do Dying Light gra zapowiada się świetnie także na Xbone, dzięki nowym narzędziom dla developerów ;) Ale głowny forumowy funboy $ony z pierwszego postu już wietrzy spisek i sypanie kasą z M$ :)
Dying Light jeszcze płynniejszy dzięki aktualizacji narzędzi deweloperskich XONE
(...)
omawiana produkcja działać będzie na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4 w rozdzielczości 1080p i w 30 klatkach na sekundę (zrezygnowano z pierwotnego założenia mówiącego o 60 FPS,
Rzeczywiście, 30fps to płynniej niż 60fps. Strach pomyśleć co by było gdyby tej aktualizacji nie było.
Niezłych PRowców mają w Microsofcie.
To już wiadome było od dawna, o tych ulepszonych dev kitach. I dobrze cieszę się, chociaż już w ostatnim czasie jest bardzo dobrze to będzie jeszcze lepiej :)
Zobaczymy jak wyjdzie. Na jakiej platformie najlepiej wygląda i działa.