Battlefield: Hardline bez co-opa; długość kampanii zależy od stylu gry
Tak jest w przypadku prawie każdej gry. Jedni lubią spokojnie i powoli poruszać się do przodu, a inni wolą lecieć przed siebie na złamanie karku. Taka informacja praktycznie nic nie mówi.
Nadal za dużo wybuchów, ale gra podoba mi się zdecydowanie bardziej od tego, co widziałem w BF3 i BF4. W samą betę zagrywałem się z przyjemnością, i to w koło na jednej mapie.
Twórcy powinni trochę bardziej skrupulatnie tworzyć modele postaci. Na zwiastunach widać, że kilku z policjantów (choć ja zauważyłem tylko jednego tutaj i bardziej tyczy się to tych pobocznych) nosi zarost, co w oddziałach policji Los Angeles jest niedopuszczalne.
Hardline szykuje się na czarnego konia 2015 - może dostaniemy w końcu egranizację Bad Boys i Zabójczej Broni w jednym? :) Temat policji jest o wiele za mało wykorzystywany w grach, a w przeszłości było widać, że zapotrzebowanie jest
długość kampanii zależy od stylu gry
Yup, jak będę się śpieszył to 3h, a jak będę grał normalnie to 4,5h.
Na zwiastunach widać, że kilku z policjantów (choć ja zauważyłem tylko jednego tutaj i bardziej tyczy się to tych pobocznych) nosi zarost, co w oddziałach policji Los Angeles jest niedopuszczalne.
Mógłbyś rozwinąć myśl? Dlaczego tak jest? Zainteresowało mnie to :)
X360 i PS3 ? ooo widzę nowa szmira na starą generacje się szykuje, podobnie jak nowy Dragon Age i Cień Mordoru ;)
Ktoś kiedyś tutaj napisał, że Ground Zeros to naprawdę długa gra, jeśli się zrobi wszystko na 100%. Oczywiście, wszyscy się śmiali, że to tylko okłamywanie siebie, że to nie jest gra na kilka godzin. No dokładnie to samo właśnie ogłosiło EA- ale to ciekawe, co znaczy 'od stylu gry'? Czyli idziemy i strzelamy, albo idziemy, podziwiamy widoczki, strzelamy?
[6]
Bo bandyci noszą zarost, w ten sposób jedni i drudzy mogą łatwiej odróżniać swoich.
Mógłbyś rozwinąć myśl? Dlaczego tak jest? Zainteresowało mnie to :) <- Podstaw nie znam. Po prostu takie wytyczne, a o fakcie dowiedziałem się, czytając wpadki z filmu "End of watch", w którym to jeden z funkcjonariuszy, z policji LA, miał bródkę.
Kogoś to jara? Bo ja prawdziwy hype na Battlefielda pamiętam z 2011 roku przy okazji premiery "3".
Potem ludzie mają Bfy gdzieś.
[8]
Masz rację, że Ground Zeroes to długa gra, przy założeniu, że będziemy podziwiać leżącego Snake'a godzinami i popijać herbatkę przy nie dotykaniu klawiatury. Serio, tam nawet jakby człowiek się starał to nie pogra dłużej, niż 3 kwadranse. A jak ten czas przekroczy, to zanudzi się na śmierć, bowiem możliwości rozegrania tego "demka" są dwa: Rambo (10 minut) albo Sam Fisher (35 minut).
Oszukujmy się dalej, że to "dzieło". Ja czekam na Phantom Pain.
Czyli prawdopodobnie krótki tryb single. Przedłużysz go mniej używając opcji sprint.
Na zwiastunach widać, że kilku z policjantów (choć ja zauważyłem tylko jednego tutaj i bardziej tyczy się to tych pobocznych) nosi zarost, co w oddziałach policji Los Angeles jest niedopuszczalne.
Mógłbyś rozwinąć myśl? Dlaczego tak jest? Zainteresowało mnie to :)
Wszystko zależy od stanu, wydziału, departamentu... w tych olbrzymich zwykle jest zakaz, w tych małych - pełna dowolność
najbardziej jest to związane z kwestiami bezpieczeństwa, potem z po prostu wyglądaniem schludnie w mundurze
np. ze sporym zarostem było niemożliwe używanie jednej z masek przeciwgazowych, bo nie była wtedy szczelna
policjanci z różnych wydziałów specjalnych, detektywi mogą mieć inne, specjalne wytyczne niż zwykli krawężnicy dot. golenia, większą dowolność, często dozwolone są "kozie bródki", w wielu przypadkach można też mieć indywidualną zgodę dowódcy na taki czy taki zarost...
@UP - czytałem jedynie o Los Angeles - w którym gra się rozgrywa i tyczy się to głównie funkcjonariuszy z typowej drogówki. Oczywiście nie mam 100% pewności, może to nie do końca prawda.