Kontroler Steam przejdzie kolejną metamorfozę?
Jak dla mnie szkoda, bo pierwsza wersja jeszcze z ekranem dotykowym podobała mi się najbardziej... Za pół roku będzie pewnie wyglądać identycznie jak pady od Xboxa i PS4 :p
Witam
Pewnie to coś nawet nie przeszło testów ale tego można było się spodziewać. Ostatecznie bedzie to zwykły pad x360 z logo steam.
z membran raczej nie zrezygnują, w końcu o to w nim chodzi. ale możne dla tradycjonalistów, do wyścigów czy do sportówek, lepiej dodać jednego analoga - na szczęście w odpowiednim miejscu, nie jak w xboxie... Zawsze to zwiększa potencjalne grono odbiorców.
Wywalą te membrany. Pokazali to gówno a pozniej ktoś zadał pytanie: ee szefie a co jak mam grube paluchy jak połowa amerykanów? jak bedzie z precyzją? Szef zzieleniał i powiedział tylko: O kurwa, zróbcie z tym coś.
I takim sposobem wrócą do fizycznych analogów ponieważ fizyczne analogi daja najprecyzyjniejsze sterowanie.
To troche jak z myszką. Niby tuch pad jest ok, ale jak chcesz nim zrobić cos precyzyjnego trzeba sie omachać. A myszka to taki analog troche. Masz cos duzego czym ruszasz, ale sam element przekazujący ruch jest mały i precyzyjny.
Tak jak pisalem rok temu, w zyciu im to nie przejdzie w pierwotnej formie. A jak widzialem jak 'grali' tym 'cudem' w portala, to juz chyba sprawniej by mi poszlo w cs na touchpadzie laptopowym.
Na koncu wyjdzie cos jak pad do PS4, dwa analogi + touchpad.
Ja tam byłem zainteresowany pierwotnym pomysłem, ale teraz zeszli na taką ścieżkę, że to nie jest w ogóle ciekawe, ani wyjątkowe.
Jeszcze tylko trochę, i od innowacyjnego, ale niepewnego wynalazku przejdą do całkowitej kopii pada do X-boxa 360.
Gimnazjalni inżynierowie obejrzyjcie sobie materiał z Steam Dev Days na temat tego pada a dowiecie się czym on ma się różnić od konkurencji i dlaczego ewoluuje tak a nie inaczej. Ogólnie Steam Machine to nie jakaś za przeproszeniem "Ouya" a podejście Vavle do tego projektu napawa optymizmem. Ryzyko wchodzenia na rynek z czym takim jest oczywiście duże ale widzę, że wielu ludzi ma problem ze zrozumieniem przynajmniej potencjału tego przedsięwzięcia jako całości.
Ja na temat tego kontrolera wypowiem się tak: Sony i Microsoft to nie głupie firmy i skoro oni nie zdecydowali się na cyfrowe analogi to coś w tym jest (pewnie nie raz to testowali w swoich podziemnych laboratoriach). Nagle pojawił się jeden analog (kurde tak jak w PSP). Więc sami widzicie. Niedługo pojawi się drugi analog. A końcowy efekt będzie taki, że to będzie skrzyżowanie pada od Sony z padem od Microsoftu.