Pierwszy gameplay z The Legend of Zelda Wii U
Zapowiada się kapitalnie!
Wielki, klimatyczny świat, Epona nie uderzająca w drzewa, ten slow-motion przy strzelaniu z łuku, a jako że to daleka od finalnego stanu wersja, to i ten brak wrogów przez większość czasu jest zrozumiały, chcieli na prezentacji pokazać samą eksploracje, a nie walkę co kilka sekund. Teraz tylko czekać na E3
Jak już ogram wszystko co mam do ogrania na 3DSie (w tym nadchodzącą Mojara's Mask:D) to na pewno nabędę Wii U, już teraz jest masa tytułów obowiązkowych na tę platformę i nie ma powodów do narzekania.
Czekam na krytyke ze gra na ulomnych bo kon sam omija drzewa.
Wyglada swietnie i druga pozycja po Bayonettcie ktorej zazdroszcze posiadaczom WiiU.
Skoro gracze na WiiU nie radzą sobie z omijaniem drzew... kolejny NfS na konsole Nintendo będzie sam wygrywał wyścigi.
@CyberTron W prawdziwym świecie koń nie uderzy w drzewo bo ma dosłownie czujniki w oczach Epona biegła na tak zwanym "Cwał" najszybszy chód konia można to zauważyć po stawianiu nóg epony.
Twórcy zeldy mówią o tym od xx dni że oni maja dać grze realizmu jaki nigdy nie był. Każde drzewo się rożni :) wystarczy się przyjrzeć. Najważniejsze grafika jest identyczna jak na e3+jest to jakaś alpha
Animacja jest cudowna pierwszy raz taka widzę.
Ale podobny system, który też nawiasem mówiąc niezbyt mi się podoba, ma być w ultratrudnym i realistycznym Kingdom: Come Deliverance. Twórcy obiecują, że kuń będzie obdarzony swoją inteligencją, i nie będzie ślepo posłuszny rozkazom gracza - w przepaść nie skoczy.
5
Nie wiem czy nie rozumiesz angielskiego, ale chodzi o sam fakt że koń przecież w drzewo nie wbiegnie.
Chcą oddać realizm i przyjemność jazdy konno.
Sama gra zapowiada się genialnie, jak każda Zelda!