Studio Eidos Montreal zaprezentowało nowy silnik serii Deus Ex
Znowu ten złoty filtr :P Całe szczęście, że nie planują MMO. Oby nie wpychali na siłę jakiegokolwiek multiplayera do Deus Exa i będzie dobrze.
[1] - widzę, że przespało się ostatnie 14 lat. Multiplayer był w części pierwszej i swego czasu zapewnił fanom sporo emocjonującej rozrywki. Nie wiem czy jeszcze ktoś siedzi na serwerach, ale multi to dla tej serii nie pierwszyzna. Powrót takiej formy rozrywki wieloosobowej powitałbym z otwartymi ramionami, Deus Eksa w formie MMO - stanowczo nie.
[3] - pierdołami? Pewnie dlatego panowała przez ostatnie 3 lata cisza na temat sequela, pracowano nad silnikiem na którym ma działać - pod pierdoły ciężko to podciągnąć. Liczę na to, że na Game Awards padnie jakaś oficjalna zapowiedź, ujawnienie silnika na dzień przed raczej przypadkowe nie jest.
^ Wydaje mi sie, ze w [1] chodzilo o obecny trend wpychania multiplayera gdzie sie da, bez przemyslenia, na szybko, byle byl. Przykladami niech beda Tomb Raider czy Max Payne 3. Ewentualnie o laczenie multiplayera z single (Ubisoft).
Liczę na to, że na Game Awards padnie jakaś oficjalna zapowiedź, ujawnienie silnika na dzień przed raczej przypadkowe nie jest.
Oby, bo grzebią się z tym niemiłosiernie.
Pierdoły, bo co mnie obchodzi nazwa, hipotetyczne możliwości silnika, tabelki z cyferkami i przedziwnymi nazwami efektów. Pokażą grę w akcji to sam zobaczę jak się prezentuje. Poza tym, jeśli nowy Deus Ex będzie tak dobry jak Human Revolution to silnik, na którym chodzi będzie miał najmniejsze znaczenie.
[5] - wątpię mimo wszystko w to, że multiplayer znajdzie się tutaj w jakiejkolwiek formie - to po prostu nie pasuje do formy jaką Eidos nadał Human Revolution i jaką niewątpliwie będą podtrzymywać kolejne części. Podobnie jak idiotyczne łączenie singla z multi w Ubisoftowym stylu.
[6] - fakt, punkt dla ciebie, z perspektywy tej serii sfera techniczna wcale najważniejsza nie jest (ba, pierwszy Deus Ex już w momencie premiery nie wyglądał szczególnie dobrze, pomimo oparcia go na Unreal Engine) - jeśli tylko utrzymają poziom Human Revolution to będzie dobrze. Aczkolwiek tym razem zakończenie mogłoby być lepsze - widać było ewidentnie, że albo zabrakło im czasu, albo pomysłów, na finisz równie dobry co w części pierwszej.
[5] Właśnie o to chodziło. Kiedyś multiplayer w grze był robiony z głową, a teraz już wpychany na siłę, bo "w każdej grze jest multi, to w naszej też będzie". Potem wychodzi taki Tomb Raider, Batman AO, Max Payne 3, albo właśnie takie kwiatki, jak gry Ubi i EA, które wymagają połączenia nawet do gry w Single Player.
SmileKiZZ
Znowu ten złoty filtr :P Całe szczęście, że nie planują MMO. Oby nie wpychali na siłę jakiegokolwiek multiplayera do Deus Exa i będzie dobrze.
Co Ci przeszkadzało w złotym filtrze?
@Mastyl -> Cytat: "Co Ci przeszkadzało w złotym filtrze?" -> Nie każdy ma gust co my. :P My lubimy ten złoty filtr, a oni nie lubią. Nie da się zadowolić wszystkich. Taki jest świat. :P
Także się zastanawiam skąd ta awersja u ludzi względem oprawy graficznej - czerń i złoto to po prostu część stylu gry, w mojej opinii w bardzo ciekawy sposób budowało to klimat cyber-renesansu i stanowiło jeden z atutów całości i jej swoisty znak rozpoznawczy. Jeśli kontynuacja będzie trzymała się wytyczonego przez poprzedniczkę toru, to osobiście nie mam nic przeciwko.
@Night Prowler -> Tylko czemu w Director's Cut ten złoty filtr został usunięty? Czemu twórcy nie dali gracze wyboru wyglądu interfejsu? :(
@13
Bo nie moze byc za dobrze. Director's Cut naprawil jedyna bolaczke oryginalu (walki z bossami) i spierdolil cala reszte.
Przecież nie powiedziałem, że mi się to nie podoba. Może źle sformułowałem swoje zdanie, więc wybaczcie. Również nie podobało mi się, że usunęli ten filtr z DC i cieszę się, że kupiłem DE - HR jeszcze zanim zmienili go na Steamie w Director's Cut. Bez tego gra traci swój urok. Pamiętam, że był też mod usuwający go już w normalnej wersji gry i wyraźnie pozbawiało ją to klimatu. Mam nadzieję, że tym razem już zostaną przy tym stylu.
@Cyniczny Rewolwerowiec -> Cytat: "spierdolil cala reszte." -> Masz na myśli brak polskie napisy oprócz brak złotego filtra? A może coś jeszcze? Proszę o szczegóły, bo nie jestem pewien, co masz na myśli.
@A.l.e.X -> To jeszcze za wcześnie na takie informacji. :)
Cyniczny Rewolwerowiec - czyli jakbym końcu chciał nadrobić nowe Deus Ex, to nie kupować Director's Cut tylko zwykłą edycję, bez dodatków? Jak się za to brać?
up
Zdecydowanie tak. Można jeszcze kupić pierwsze wydanie. Do tego oddzielnie zaopatrzyć się w dodatek Missing Link. Wersji DC naprawdę nie warto ruszać. Schrzanili ją koncertowo.
@USSCheyenne -> Proszę wymień więcej wady, bo chciałem o tym wiedzieć. Bo nie jestem pewien, czy warto kupić Director's Cut. Oficjalne recenzje nie mówią o wszystko oprócz brak złotego filtra. Mam normalna wersja i konieczności walki z bossowie mnie nie przeszkadza tak specjalnie, jeśli wybrałem styl dyplomacji i skradanki, bo jestem też miłośnik akcji (hy! hy! hy! :] ).
Dla zainteresowanych, akurat na zimobraniu na muve można dziś kupić oryginalne wydanie DEHR i Missing Link za w sumie 16 złotych.
http://muve.pl/digital/role-playing-rpg/deus-ex-bunt-ludzkosci-pc-pl-digital/77038
@USSCheyenne -> Wielkie dzięki! :) Jednak wolę pozostać przy oryginalna wersja Deus Ex. ;P I tak nic nie tracę.