No Man's Sky – pojawiły się nowe informacje dotyczące rozgrywki
Wygląda wspaniała i interesująca! Mam też nadzieję, że poboczne lokacje i zadanie nie będą monotonne tak jak Mass Effect i Assassin's Creed.
Losowość to fajny rzecz, ale ma swoje wady i dlatego trzeba się liczyć na "złoty środek". Oryginalne i odkrywcze lokacje z ciekawe scenariusze i interakcje, albo ciekawe questy z zaskakujące pomysły stanowią ważne elementy w RPG i sandbox. Popatrzmy na Diablo 2, gdzie etapy też są losowo generowane, ale lokacje powiązane z questy są zrobione ręczne przez twórcy i dlatego nie nuży się zbyt szybko. Nawet twórcy Morrowind/Skyrim zrezygnowali "roguelike" z Daggerfall na rzecz CIEKAWSZE lokacje. Ale za to Binding of Issac też spisał się na medal, ale dlatego, że działał na zasadzie "złoty środek". Losowość może być fajny patent, ale też trzeba uważać, by "nie dodać za dużo cukru do ciasta". :) W końcu wolę zobaczyć elementy zrobione przez pomysłowe twórcy, a nie przez komputera. ;)
Ale poczekam na premiera No Man's Sky i trzymam za niego kciuki! Oby nie będzie kolejna rozczarowana gra! ;)
Brzmi swietnie, ale jestem ciekaw, jak to wyjdzie w rzeczywistosci :)