Trzeci patch do Assassin’s Creed: Unity na PC – problemy z wydajnością nadal nierozwiązane
Ta, z każdym freezem włosy i ubrania głównej postaci oraz npców dookoła wylatują w powietrze. Niektórzy twierdzą, że jest to problem z implementacją physx'a który resetuje fizykę.
Grałem chwilę na piracie, o dziwo gra działała lepiej niżeli wersja oryginalna (ale mimo wszystko był to po prostu poziom Ubi czyli o kant dupy..)
inna sprawa że gra szybko poleciała do kosza bo sama w sobie jest tragiczna.
A na konsolach średnia fps to 25 KLATEK (po tym patchu), ubi przeszło samo siebie.
gdyby dali możliwość wyłączenia TreesFX to prawdopodobnie gra działała by płynnie. ale to Ubi 5 opcji graficznych i graj se...
Oni po prostu dodali dużo szczegółów graficznych bez możliwości wyłączenia. Efekty są jakie są.
Ghost_ [ 72 ] ->
że jest to problem z implementacją physx'a który resetuje fizykę.
Ta gra nie ma PhysX'a.
gra ma NVIDIA PhysX
Panowie z Ubi są świadomi całej sytuacji i tego, że gry nie da się naprawić. Dlatego oczarowują nas darmowymi grami.
er4 [ 0 ] ->
gra ma NVIDIA PhysX
Niby skąd takie informacje, (pomijam wikipedię bo to nie źródło), jakoś w żadnej informacji o wykorzystaniu technologii nVidii nie ma wzmianki o PxysX.
ACU wspiera Nvidia Gameworks. PhysX jest częscią Nvidia Gameworks. Te fruwające karteczki i inne śmiecie w grze są zrobione na PhysX. źródło strona nvidia
U mnie ACU działa bardzo dobrze, nic się nie tnie. Tylko dalej te problemy z pojawiającymi się ludźmi, elementami otoczenia, denerwuje to doczytywanie.
Szkoda że Asasyna nie robi Rockstar.
Zapowiedzi sprzed premiery Assassin’s Creed: Unity wskazywały, że możemy się spodziewać najlepszej części serii...
Seriously? To w zapowiedziach można kłamać?
I choć sama gra prezentuje się dobrze (w naszym serwisie wystawiliśmy jej ocenę 9/10)
Aha, 9/10 to jest ocena DOBRA. A rozumiem, że bardzo dobra, rewelacyjna i kanoniczna to już poza skalą? Nie wiedziałem, że stopniowanie not tak na tym serwisie upadnie...
@Reg03
Grałem chwilę na piracie
A mocny komputer do AC:U to dostałeś w prezencie? Kuźwa, peceta za 3k ma, ale grę kupić za ułamek tej kwoty już nie może.
inna sprawa że gra szybko poleciała do kosza bo /.../ jest tragiczna.
Jakby była ok, to byś przeszedł i też wywalił do kosza, tylko że teraz jesteś popierany przez pozostałych złodziei i nie odzywa się gimbusiarskie sumienie, yes?
ACU wspiera Nvidia Gameworks. PhysX jest częscią Nvidia Gameworks
Jakoś nawet nVdia, w promocyjnych materiałach nie chwali się PhysX w tej grze, wymienia przeróżne technologie a o tej ani słowa. ACBF PhysX dostało w patchu, jak na razie nawet teselacji nie ma ACU.
Generalnie mam wrażenie jakby PhysX coraz rzadziej się pojawiał w grach.
Problemy z wydajnością to są do tej pory w AC III nierozwiązane.
Jak to nie? Trójka chodzi po patchach tak samo jak Black Flag czyli bardzo dobrze.
TRX - > Reg03 napisał, że chodzi lepiej niż na oryginale, więc sądzę, że ma ten oryginał ;)
Ech... Cierpliwość kiedyś się skończy panowie... Słyszeli? Bo to co mnie jako gracza w..a, to dobre gry z bagami...
Z przykrością muszę stwierdzić, że AC: Unity jest ostatnią grą Ubisoftu, którą kupiłem. Rozumiem, że do pierwszego patcha gra może posiadać sporo błędów, ale żeby gracze PC nie mogli zagrać w w/w produkcję po 2tyg od premiery, ponieważ wydawcy nie potrafią (lub nie chcą) naprawić optymalizacji gry... to jest ŻENADA.
A po co mają rozwiązywać problemy skoro gra jest prawie idealna, ocena rzędu 9/10 np. na GOLu mówi sama za siebie ;)
Nvidia wszystko potrafi popsuć. Kiczowata wydajność, tandetne karty graficzne, idiotyczne i tanie efekty zabijające wydajność w grach. A dzieciarnia tylko biega do sklepów i wydaje 1500 zł na jakieś gtx 970, nabijając kieszeń złodziejom i psujom. A ci z miłą chęcią psują kolejne gry swoimi tandetnymi efekcikami. Wiedźmin 3 to będzie porażka.