DayZ – plany rozwoju gry, wersja beta pod koniec 2015 roku
hehe ... serio beta juz za rok? czyli gra typu patrz dziadku gra twojej młodości niedługo wyjdzie lol...
... a widzieliscie cene gry na steamie? normalna cena była 19.99f a teraz w promocji za 19.54f lol, maja fantazje sk... :) tak jak promocja w Tesco, byla cena 20zl, po przecenie 24.99 zl ...dobre
...sorry, wzruszyłem się :)
Nie wiem po co tracili czas na przechodzenie na ten "nowy" silnik, który wygląda identycznie jak wcześniej. Już by zdążyli zrobić wszystko co mają na 2015 rok gdyby nie to. Zresztą pojazdy miały być już w tym roku.
Gra która miała już upaść wyjdzie za 2 lata. W tym czasie będzie z 5 razy early access.
Harmonogram wygląda całkiem interesująco. Tylko czemu są to kwartały? Niech będą dekady.
Było do przewidzenia, że premiera w 2016 będzie. Nie wiem jak można było się tego spodziewać wcześniej, było jasno napisane beta nie wcześniej niż 3 kwartał 2015 na ostatnim PAX chyba było powtórzone nawet. Wcześniejsze zapowiedzi były inne to fakt, że beta w 1 kwartale ale jak to bywa w takich produkcjach z otwartym developingiem, przesunięcia są na porządku dziennym.
Telenoweli pt. "Niekończący się proces produkcji DayZ" ciąg dalszy... Jak Bohemia Interactive nadal utrzyma tak zawrotne tępo dewelopingu to Moda na sukces może powoli czuć się realnie zagrożona :D A tak na poważnie to męczą mnie już te puste obietnice Bohemia Interactive i ciągłe wodzenie graczy za nos.
To juz nawet nie jest śmieszne.
Gra robiona od 2012 roku
2 lata minęły.
Po roku wytężonych prac SPRZEDALI grę w wersji raczej pre pre alpha.
Za rok może wydadzą ją w Beta.
Panowie sobie chcą zrobić super idealną grę. Tylko że jak zwykle wyjdzie z tego kupa i opóźnienia.
Zamiast robić odrazu wszystko to tak sie rzucaja:
pojazdy, za kwartał naprawianie pojazdów.
zwierzeta, za kwartał zachowanie zwierząt.
Btw czaicie ich system projektowania gry?
Najpierw robią interfejs gracza, wskaznik staminy. by za 3 miesiące robić cykl zycia postaci ktory bedzie wpływał na staminę i bedzie wymagał zmian interfejsu by wyświetlać dane.
I w 3 kwartale 2015 gdy wezmą się za konsolową wersje wszystko szlak trafi:D
Buahaha. Ci złodzieje obiecują i słowa nie dotrzymują, na pewno przełożą premierę na czerwiec 2017 roku. Oni tak szybko programują, że 90% obiecanych rzeczy nie potrafią zrobić, a pozostałe 10% robią w kilka lat. Tymczasem przykładowo w miesiąc jakiś jeden gość zrobić potrafi za darmo moda na budowanie i to niezłego, a ci super programiści od DAYZ zarabiający kupę kasy budowanie zrobią 10 razy gorzej i zajmie im to dwa lata. Oni oszukują, opalają się na Malediwach i śmieją się z graczy, a ludzie co niektórzy łykają ich wpisy publikowane z hotelu lub wynajętej rezydencji i jarają się obietnicami. Dobrze, że część osób przejrzała na oczy i potrafi krytykować te hieny cmentarne.
Trochę śmiać mi się chcę jak przypomnę sobie stare newsy o DayZ na konsole. :) Przecież oni nawet nie potrafią zrobić gry na PC to lepiej niech nie podchodzą do konsol.
Ważne że pracują sprzedali masę tego już więc nie muszą się spieszyć kasa na projekt jest :) Sam mam jedną sztukę i chętnie pogram za jakiś czas by zobaczyć co w pół roku zmienili. Gra mimo bardzo wczesnego etapu ma ten dreszczyk strachu i to jest w niej najlepsze reszta to tylko dodatki.
Zanim Dayz dojdzie do pelnej gry to ludzie sie znudza ... A dodam jescze ze do 2017 roku napewno wyjdzie wiele swietnych gier ,ktore odciagna od tego syfu
Myślałem, że DayZ rzeczywiście jest lepsze i ma lepszych programistów niż WarZ (teraz Infestation coś tam), ale widzę, że obie firmy walą w uja równo... Cóż chyba H1Z1 czy jak to tam, wyjdzie szybciej w pełnej wersji niż 1 kwartałw DayZ i Zmiany w WarZ... cóż szkoda... tylko marnowany potencjał gier, a najbardziej szkoda będzie ludzi którzy to kupili, bo mam wrażenie że te całe H1Z1 bedzie mialo to co DayZ do tej pory, a będzie darmowe... Cóż czas pokaże, ale oczekiwań nie mam, ja jestem graczem WarZ i widze kompletną zlewke od twórców, nima tam od ponad roku praktycznie nic. Niewielkie zmiany, które powinny być zrobione w miesiąc. Cóż nie ma co oczekiwać.
Zalosne komentarze. Na stronie gry na Steamie jest wyraznie napisane, ze to wersja alfa, ze beta bedzie za rok i zeby nie kupowac, jesli sie oczekuje mniej wiecej ukonczonej gry. Mimo to ludzie kupuja i narzekaja, a wystarczylo nauczyc sie czytac.
Beka z ludzi w komentarzach. Połowa z was pewnie nie kupiła tej gry, a ocenia. Druga połowa z kolei widzę nawet nie przeczytała co kupuje i ma teraz nie wiadomo o co pretensje. Można raka dostać od czytania waszych wypocin.
JA kupiłem za 80zł, kilkadziesiąt godzin pograłem, bawiłem się fajnie. Nie mam bulu dupy a za pół roku może rok odpalę ponownie.
Problemy sa 2:
1. po co sprzedawać grę która nie jest nawet w fazie beta? Dla kasy to logiczne. Ale czy jest to fer wobec graczy? Nie.
2. Drugi problem niejako rzutuje na 1 i sprawia że ten 1 jest niefer. Dlaczego? Ponieważ kupujesz grę w 2013 roku. Grasz licząc że za rok będzie skonczona, że bedzie wszystko co miuało byc. I co? I jajeczko. W 2015 a może 2016 bedzie beta, w 2017 może wydadzą.
I to jest właśnie problem. Kasa wzięta więc nie trzeba się spieszyć. Jakby pracowali na kredyt pod hipotekę to szybko by tą grę skonczyli.
I gry nie kupiłem. Ale nie chodzi mi o to jaka ona jest obecnie, czy grywalna czy nie, ale o to ile im zajmie jej dokonczenie i jak to sie ma do graczy którzy zakupili.
Powiedzcie mi:
Co robiliscie w 2011 roku? Mniej wiecej tak samo będziecie pamiętac ze w 2013 kupiliscie grę. Kupa czasu, kupa życia a gra nadal nie wyjdzie:d
DayZ dayz, DaayzzZ... Nie mogę czytać tych bzdur... Olewam tą grę, ponieważ mając taką kasę dalej się opierdzielają i to jest żałosne. A podnoszenie ceny to strzał w stopę ;p
[19] jaalboja
Ale czy jest to fer wobec graczy? Nie.
Jest to "fer". Zapominasz o fakcie, ze to gracze chcieli dostepna gre jak najszybciej, niewazne w jakim stanie.
Grasz licząc że za rok będzie skonczona, że bedzie wszystko co miuało byc.
Jesli faktycznie na to liczysz, to znaczy, ze nie umiesz czytac. Jest wyraznie napisane, ze beta bedzie za rok, skad pomysl, ze pelna gra tez bedzie za rok?
Jak zwykle najbardziej frustrują się bieda-gracze którzy tego tytułu nawet nie kupili oraz wielcy hardkorowcy którzy się od tego tytułu odbili i pogrywają w Infestation. Nawet mi was nie żal.
Czy tylko ja odczuwam, że cała ta gra to niewypał? Rozwija sie bardzo wolno, przewidywana premiera dopiero za 2 lata. Mnie ta gra juz dawno swoją postacią odrzuciła, mimo ze napalałem sie na nią jak pojawiła sie jako modyfikacja do Army 2.
@nagytow
A myślisz, że gracze którzy kupili grę w 2013 roku bo chcieli już grać(czyli nie mogli sie doczekać skonczenia gry) będą zadowoleni że ich gra wyjdzie moze w 2016 a moze w 2017?
Sprawa jest jasna: nie spieszy im się i tyle.
Mogli by zrobić jak z simsami: wydać działającą grę i dodawać elementy w dodatkach albo patchach. Ale wtedy kase by dostali w 2015, a tak dostali ja w 2013.
Za góra rok zobaczymy zbiórkę dodatkowej kasy bo brakło.
Kupiłem, ograłem, fajna gierka. Na tym poziomie i tak jest najlepszą grą survivalową na rynku. Wiem co mówię. Ogrywałem większość "Pseudo survivalów" i żaden nie był tak świetny jak właśnie DayZ. Zauważyłem, że większość osób oceniających albo nie kupiło i nie grało w grę więcej niż 4 godziny, albo uważali, że w rok dostaną pełną wersję gry bardziej rozbudowaną niż nie jedno CoD czy BF, które są tworzone trochę dłużej. Ba twórcy sami pisali, że pełna wersja gry wyjdzie NIE PÓŹNIEJ NIŻ POD KONIEC 2015 ROKU, ale niestety większość nabywców nie potrafiło przeczytać w opisie gry na steamie, że gra jest w stanie EARLY ACCESS i cytuję "THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING. ". Nie rozumiem też tego narzekania, bo gra już w tym buildzie jest naprawdę świetna i mi osobiście dostarczyła więcej zabawy niż drogie gry AAA. Naprawdę zagraj potem oceniaj.
Tu nie chodzi o to co pisze firma trzecia (Valve), która z Bohemia Interactive ma niewiele wspólnego. Równie dobrze mogliby napisać "Fu** you! Give me money!" w regulaminie, a część Cześków by to cytowała - "przecież napisali!" ^^.
W sumie nie śledzę już tego tematu, bo nie lubię grać w gry w których drzwi zabijają, ale rozumiem że część graczy jest zawiedziona chociażby obsuwami.
"Rocket" Hall napisał w połowie 2012 roku:
"Chciałbym zobaczyć moda jako samodzielną grę, wzorującą się na modelu Minecrafta. (...) Żeby wielbiciele nie czuli się oszukani, dodamy dużo nowej zawartości"
No i ma swojego Minecrafta (i społeczność w sumie podobną).
Plany? No właśnie, ja też mam plany, bardzo ambitne plany. Pogadamy, jak się pokaże.
Wielcy spece, pfff. Gra się wolno rozwija? Co tydzień Update, pierwszy pojazd, cały czas są dodawane itemy, jest persistence lootu. Ale skąd możecie to wiedzieć jak nie graliście? Standby, społeczność jak w MC? Społeczność DayZ po prostu widzi takie komentarze jak pod tym artykułem to ją krew zalewa, bo "znawcy" tak naprawdę nawet nie grali. Wiesz co? Gdy wyjdzie pełna wersja wszyscy hejterzy pewnie zagrają, bo obecny stan gry można bez obaw nazwać pełnoprawną Alphą, Lepsze AI zombie, ogrodnictwo, crafting, niszczący się ekwipunek, stany postaci takie jak przejedzony, przemoknięty, duszę się, topię się, jest mi zimno itd. Gdybyście zagrali zmienilibyście zdanie.
@Jakubie, zrób mi..., jesteś idealnym przykładem tej społeczności. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, denerwujesz się bez większego powodu, obrażasz.
News nie jest o tym (tak jak większość komentarzy) czy gra jest do dupy czy nie, ale o harmonogramie. Wielu ludzi się niecierpliwi, inni narzekają na model sprzedaży, jeszcze inni stracili zainteresowanie po milionach godzin spędzonych w grze (wciąż pełnej błędów).
Większość mam nadzieję kibicuje Bohemia Interactive (ja akurat innym produkcjom i modom powiązanym).
@Standby, nie wiem jak odebrałeś mój komentarz. Nie obrażam się i nie denerwuję. Stwierdzam suche fakty iż 70% wypowiadających się w komentarzach nie grało w DayZ. Odnoszę wrażenie że pod każdym artykułem użytkownicy czują się w obowiązku obsmarować w.w. grę.
Przykładem społeczności? Postaw się na moim miejscu. Załóżmy że lubisz początkujący zespół muzyczny, piszą piosenkę. Udostępniają pierwszą koncepcję i wykonanie, a ludzie narzekają że piosenka jest do bani i że to skok na kasę hurr durrr.
nie wiem czy zauważyliście ale DayZ na steamie kosztuje już 27,99 euro, a przynajmniej z tylu jest przeceniona
gra im bardziej jest rozbudowana tym więcej kosztuje
przy premierze pełnej wersji pewnie będzie kosztować ze 50 euro lub więcej
ciekawe tylko czy osoby które już posiadają ją we wczesnym dostępie będą musiały dopłacić