Thimbleweed Park – przygodówka Rona Gilberta została ufundowana
Wszystko fajnie ale jedno mnie nie pokoi - budżet tego tytułu...nie wydaje wam się on nieco za wysoki? Pytam nie ze złośliwości a czystej ciekawości. Na co ta góra pieniędzy zostanie konkretnie przeznaczona? Nie wierze że potrzeba aż tyle dolców aby stworzyć tytuł stricte oldschoolowy.
@SebeqPLEQ -> Co my możemy wiedzieć, jeżeli nie jesteśmy twórcami gier? Wysokość budżet też zależy od ilości zatrudnionych pracowników przy projekcie.
Ale masz rację. Rzeczywiście jest trochę zbyt wysoki, jeśli patrzę na pozostałe projekty gier klasyczne przygodówki na Kickstarterze i Indiegogo.
Bo jak sie nie uda to przynajmniej zarobią dobrze.
No to kase już wyżebrali. teraz moga pracować:d Znaczy zaczynać robić grę:d
Czasem żebractwo na coś się przyda :)
Wygląda rzeczywiście jak sequel Maniac Mansion.
Dla porównania budżet Day of the Tentacle:
"The total budget for the game was about $600,000, according to Schafer"
via http://en.wikipedia.org/wiki/Day_of_the_Tentacle#Development
...i Full Throttle:
"According to Schafer, Full Throttle had a budget of approximately $1.5 million."
via http://en.wikipedia.org/wiki/Full_Throttle_%281995_video_game%29#Development
Co ciekawe, Gilbert i Winnick nawet rozrysowali na diagramie, na co pójdą pieniądze ze zbiórki na Thimbleweed Park:
https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002/905/551/0e3e74d54308f21a1a9fa29b5d076156_large.gif?1415914708