Wymagania sprzętowe Total War: Attila
To spoko. Mój komputer bez problemu poradzi z tym. :) A już myślałem, że będzie ogromny...
W końcu to jest strategia, więc nie będą się skupiać na grafice tak, jak deweloperzy tworzący FPSy, albo inne gry akcji. Dzięki temu chyba każdy będzie miał okazję zagrać.
W sumie jest to dodatek R2 więc wymagania zapewne będą zbliżone do Rome II. Początkowo R2 był problematyczny ale obecnie chodzi bardzo przyzwoicie na moim nie najnowszym już I5 i GTX7700.
Mam przypomnieć ze wręcz identyczne wymagania były przy R2 a optymalizacja gry była najgorszą w dziejach? Na titanie (wtedy TOP grafa) + najmocniejszym podkręconym i7 było "aż" 44 fps. Zapomnieliście juz...
Siema!
Miejmy nadzieję, że to nie będzie taka sama wpadka z wymaganiami jak w Rome: Total War II.
Te wymagania (Nawet zalecane) jak najbardziej mi pasuje, a grę chyba nawet zakupię zaraz po premierze.
Znowu bedzie "minimalne i zalecane spelniam, czemu na ultra/extreme mi przycina"?
Z tego, co widzieliśmy na pierwszych screenach, Total War: Attila nie przeprowadzi rewolucji graficznej – jak na razie oprawa prezentuje się bardzo podobnie do tego, co widzieliśmy w Rome II.
Może dlatego, że jest to samodzielny dodatek... Trudno spodziewać się po dodatku rewolucji graficznej względem podstawki.
Takie gry zazwyczaj bardziej obciążają procesor i wymagają więcej RAMU. Grafika to zazwyczaj sprawa drugorzędna. Wymagania całkiem wporzo.
i5-750 3.6GHz + HD7850 - zarówno Napoleon Total War jak i Rome Total War działają w jakichś 15-20 fpsach co jest po prostu żałosne. Niech popracują nad optymalizacją a potem gry wydają.
Jak znów wypuszczą takiego bugmana, z silly AI to ktoś powinien im w końcu za to zmiażdżyć wory.