Wieści ze świata: Double Fine, Take-Two, Star Citizen, Elite: Dangerous, Goat MMO Simulator
Trzeba przyznać, że system obrażeń w trybie FPS Star Citizen przewyższa większość obecnie dostępnych shooterów na rynku, a to przecież tylko jeden z wielu elementów całości.
... która to w przeciwieństwie do E:D zostanie wydana za (tu wstaw dowolną liczbę w przedziale od 1 do 111) lat
mowilem: dj_sasek powinien podpowiadac Robertsowi bo widac, ze o SC wie wiecej od tworcy
Trzeba przyznać, że system obrażeń w trybie FPS Star Citizen przewyższa większość obecnie dostępnych shooterów na rynku
Tylko że w przeciwieństwie do SC te shootery istnieją.
@Asmodeusz - przejrzyj dev tracker.
@Cyniczny Rewolwerowiec - pamięć twa krótka i już prezentacji z PAX Australia nie pamiętasz...
Lol, przecież to demko z PAX to był generic Cryengine shooter, a publika sikała w majty bo Roberts.
Możliwość grania w trybie FPS to jest tylko bonus do tego co gra będzie oferować, jest to jeden z wielu modułów, który stworzy później jedną całość. Już przy pierwszych prezentacjach prezentował się co najmniej okazale. W pierwszym kwartale 2015 będzie można zagrać i samemu się przekonać, wtedy zobaczymy czy to generic shooter jest, czy coś więcej. Ale to trzeba przekonać się na własnej skórze. Niemniej jednak jako dodatek do całości prezentuje się świetnie i wystarczająco, mimo to sięgają dalej i dodają te wszystkie efekty wpływające na kierowaną postać.
[6]
Prosze o linka do posta/informacji potwierdzajacej ustawienie daty premiery na 2016. Jak na razie jestes jedyna osoba ktora podaje ta date jako PEWNIAK, cala reszta witryn podaje "approximate" czyli "w przyblizeniu". Czy potwierdzisz to, co napisales, czy znowu wyssales dane z palca (albo innego miejsca)?
Nigdzie nie napisałem, że to pewniak. Końcówka 2016 to właśnie przybliżona data premiery PU (czyli 2 lata od teraz). Oczywiste jest to, że trzeba liczyć się z tym, że mogą być to +/- 2-3 miesiące. Nigdy tego nie negowałem. Niektórzy nawet bardziej optymistyczni ode mnie sądzą, że będzie to mid 2016, ale wątpię.
Nie mogę znaleźć tego dokładnego wpisu w dev trackerze, ale pamiętam, że odnosił się on do newsa w magazynie Gamestar, w którym Chris udzielił tych informacji: https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/124159/
"2 lata" oznacza pewniak
"prawdopodobnie za 2 lata" "prawdopodobnie w 2016" oznacza przyblizona date
Teraz sprawdz co ty napisales. Roznica na tyle duza, ze na studiach czy przy pracy naukowej bys polecial za pewniaki. Gdybys umiescil to w zapowiedziach na jakimkolwiek sajcie by jechali po tobie tak jak ja robie to w tej chwili. Tak wiec naucz sie pisac tak, aby druga osoba widziala o co chodzi.
@ link:
Oto co napisal autor zapowiedzi:
Everything beyond that is extrapolation on my part, i.e.: if the alpha of PU starts around end of 2015 it stands to reason that the game will not reach "finished" status before mid 2016 (which I find to be an optimistic prognosis given the scope of the project).
Czyli AUTOR sobie tak życzy a nie Roberts. Czyli autor zrobil dokladnie to samo co ty - podal bledne informacje. Gdyz jestem pewien, ze Roberts nie powie "wydamy w 2016". Predzej "celujemy w 2016" (ale nie musimy "trafic"), "staramy sie w 2016" (ale moze nie wyjsc), "chcemy/chcielibyscmy w 2016" (ale chciec mozemy a nie poszczescilo sie).
Damn, okazuje sie ze pisanie wcale nie jest takie latwe i nie kazdy to potrafi. :shocker:
Pisałem też, nie tu tylko wcześniej, że nie zdziwiłbym się, że w 2017 to wydadzą, więc nie imputuj mi niczego. https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13468761
dj_sasek [ 42 ] - Freelancer
2 lata
To jest twoj post. W TYM watku stwierdziles wprost, ze gra zostanie wydana za 2 lata. Dodatkowo zrobiles to dzisiaj a nie kilka dni/miesiecy temu, wiec informacja jest "aktualniejsza". Masz rozdwojenie jazni?
A jak ty powiesz, że za 2 lata uzbierasz na nowy samochód to kupisz go dokładnie 25.11.2016 czy może to będzie, gdzieś około? To już jest czepialstwo z twojej strony...
Ze co?
I tak, bede sie czepial szczegolow. Jesli przyszloby mi (a nie przyjdzie, bo nawet kijem od szczotki tego nie tkne) pisac zapowiedz SC to nie powiem "gra zostanie wydana w 2016 bo dj_sasek tak napisal" a powiem "tworcy planuja..." albo "proponowana data wydania..." albo cokolwiek w tym stylu.
Akurat pisze lab report w ktorym tez musze odwolywac sie do literatury - i tam gdzie jest cos PEWNE pisze ze jest PEWNE a tam gdzie jest PRZYPUSZCZALNE to pisze ze jest PRZYPUSZCZALNE. I nie ma przebacz lub "kiedys napisalem co innego ale teraz sobie pisze bzdury". Jesli chcesz dyskutowac na poziomie warto zaczac od detali. A tak znowu zajechalo fanbojstwem. Taka prosta rzecz, ktora pozwolilaby na pozbycie sie latki i tak spieprzona.
Miło mi słyszeć, że moje wypowiedzi o SC są równie ważne dla ciebie co twoja praca i ten report, że poświęcasz im czas zamiast się nim zająć.
Nie tylko pisanie tak zeby odbiorca zrozumial ale i czytanie ze zrozumieniem u ciebie lezy. Proponuje tobie inny srodek komunikacji - np chrząknięcia, gdyz pismo jest jednak zbyt skomplikowane...
Ja tobie też coś zaproponuję jak już przy propozycjach jesteśmy, więcej luzu i pogodniejszego patrzenia na świat.