PayDay: The Heist - kooperacyjny niesmak
Promocja na dwójkę właśnie trwa, taniej myślę już chyba nie będzie i uważam że jest warta, żeby dać jej szansę, albo po prostu zagrać dla pewności w demo. Jest właśnie tym, czym powinna być jedynka, skupia się na napadach i akcjach w których trzeba trochę zgrania i synchronizacji, a bez znajomych nie ma co podchodzić. Nadal są fale przeciwników i jest ciężko, ale misje nie są takie długie i męczące. Rozwój postaci jest o wiele ciekawszy i rabowanie tych pieniędzy naprawdę ma dzięki niemu jakiś cel. Chociaż tak naprawdę to gra głównie o rzucaniu torbami i naprawianiu wiertarek, to jednak satysfakcja jest o wiele większa niż w jedynce. Osobiście jestem straszliwie zadowolony z zakupu dwójki.
Wczoraj pogralim pierwsze mecze z kilkoma golasami, jednak mialem te same odczucia. Fala, fala, fala. Nie myslalem, ze bedzie to taka rzez. I spodziewalem sie tym samym bardziej gustownej strzelaniny, ktora mialaby by koniecznoscia. Ale i tak wiem spedze przy niej kilka wieczorow :)
"Występujące co rusz kolejne fale służbowych nie są jednak elementem który wytknął się spod kontroli twórców. Wręcz przeciwnie – tłumaczone assaultem ataki są integralną częścią całości."
Dwa zdania i tyle zła. ;)
Chwilę pograłem, popieram zdanie autora.
Urzekł mnie jeszcze inny czynnik, wchodzę do lobby gościa z nickiem, który ma końcówkę PL, mówię kulturalnie "Cześć" na co dostaję soczyste "spier****" i tekst w stylu tu grają tylko prawdziwi faceci, musisz wyjść (host chyba nie umiał wyrzucać graczy... )
PD2 to jedna z lepszych gier w jakie ostatnio grałem. Prawie 100h i wciąż mam ochotę na więcej. Liczne DLC (Darmowe i płatne), ciągły rozwój i promocja gry, fenomenalne zwiastuny z żywymi aktorami i wciąż żyjąca społeczność sprawiają, że powtarzanie tych samych (Wydawałoby się) zadań, nie jest w żaden sposób nużąca. Kooperacja wypada lepiej niż w takim L4D2, a i żywotność produktu przewyższa o klasę strzelankę od Valve. The Heist rzeczywiście może wypadać blado, ale rehabilitacja naszła już ponad rok temu przy okazji premiery drugiej części, więc proponuję zostawić jedynkę w spokoju.
Problemem w jedynce jest jej niezbalansowanie. Robiąc Overdrille na mapie w banku na łatwym można w 50min wbić 20 lvli.
maciejkami-->To samo było na początku istnienia dwójki, gdzie na Jewelery Store wszyscy się ładnie obłowili w levele i guny. Poźniej po patchach lepiej to zbalansowano.
Drobne sprostowanie odnośnie "wracania pół mapy po kanister benzyny, którego wcześniej tam nie było" - otóż był, ale jedna osoba może nieść tylko jeden naraz, poza tym do ukończenia misji nie potrzeba więcej kanistrów.