Call of Duty: Advanced Warfare – zalecane wymagania sprzętowe
Hah mój procek jako zalecany, mimo 3 dobrych lat na karku. 760 GTX? , ale aż 4 GB ramu, to chyba do 4K.
Co ma wymagane miejsce na dysku do silnika gry?
No chyba że gra waży za mało, dajmy 100gb, wtedy będzie to znaczyć że gra działa na nowym silniku?
@gamerX Dokładnie. Mam ten sam procek i był to strzał w dziesiątkę. Jeszcze oni piszą I5 2500k 3,3Ghz a mój z niestandardowym radiatorem chodzi na 4,2 jako normalna prędkość. Temperatury przy 100% obciążeniu prawie żadne.
Dziwacznie małe wymagania jak na Coda. HMM spokojnie jak na wojnie. Jestem ciekaw jak wyjdzie ta część bo ostatnia mi się średnio podobała, z resztą tak jak i BF4. Oczywiście z chęcią grałem ale brak w nich było tego klimatu poprzedników. .
No niedługo przyjdzie fx 6300 albo 8350 zależy jak z kasą będzie +8 GB + karta która na pewno spełni minimalne
Ghosta nie grałem przez sprzęt ale AW na pewno kupię
I blaszane łby mają problem , pójdzie czy nie pójdzie ? Oto jest pytanie.
Bardziej wolne miejsce na dysku = tekstury do 4K :P
Tekstury to jest 70% wagi gry. Model 3D high poly waży gdzieś w okolicach 200 MB.
Wymagania znośne? Ludzie czy wy nie widzicie jak producenci was **** w dups**? Przecież grafika na gameplayach jest gorsza niż była w ghosts. A wymagania jeszcze bardziej podniesione w górę :) To jest żałosne. Nic praktycznie nie zmieniają a wymagania z kosmosu.
Najniższe wymagania jakie chyba mogą być, w moim przypadku poszło na AMD dual core 2x 2.7ghz, 4GB RAM i GT 630, wiadomo przy odpalaniu gry dwa komunikaty o pamięci ram i o procesorze ale poszło, PS. Wersja steam.
Witam. Czy ktoś mi może powiedzieć dlaczego przy ustawieniach na ultra mam tak spierdzieloną grafikę w grze. Rozdzielczość renderingu taka jak rozdzielczość monitora 1366 na 768.