Assassin’s Creed: Unity – ujawniono nieoficjalne wymagania sprzętowe
No to zostaje wersja ps4;D teraz kazda gra bedzie wazyla okolo 30-50 Gb i takie wymagania,a to przez ta generacje konsol. Robienie gry na ps4 i xboxa i wrzucenie przekodowanego na PC i wuala...wymagania ktore sprosta komputer za ponad 2 klocki
Chyba kogoś zdrowo poebało. Do rekomendowanych GTX 780?! Przecież on kosztuje 1500 zł. Ciekawe ilu graczy może sobie pozwolić na taki sprzęt. I ciekawe jaki sprzęt trzeba mieć żeby na maxa poszło, pewnie jeszcze nie ma takiego na rynku.
Oby przynajmniej była widoczna różnica pomiędzy wersją PC a konsolowymi.
Po cyrkach z Watch Dogs i informacji od UBI do graczy pecetowych, raczej bylo pewne ze odwalą kaszanę optymalizacyjną. Podejrzewam ze na minimalnych gra bedzie żabkowala jak WD.
Bedzie jak w przypadku wyzej wymienionego tytulu, parity konsole=pc tylko komputer za dwukrotnosc ceny konsoli bedzie potrzebny.
minimum 2 gb na karcie jesli to bedzie prawdą to gratuluje wycwelonym łosiom zrytej optymalizacji,
Chyba ich tam poyebało w tym Kijowie. Ja wiem, że Putin ale no ale jak można takie wałki odwalać? To przecież Psy miały mniejsze wymagania... Nowa generacja psia jego mać, nowa generacja lewych portów od leniwych deweloperów.
A przecież konsole spowalniają postęp graficzny, i wszyscy domagają się fotorealistycznej grafiki na PC. Jak widać już przy takich wymaganiach będzie płacz. Ale tak jak pisałem wcześniej, wersję PC robił oddział z Kijowa (który był odpowiedzialny za ACIII), więc można było się tego spodziewać.
Sir_Kimcio - nie podaje się w minimalnych i rekomendowanych dla 1440p i 4k. Poza tym to rozdzielczości dla szczątkowej ilości graczy.
Sir_Kimcio - gdzie ja napisałem, że ten AC ma fotorealistyczną grafikę? Pisałem, że ludzie oczekują teraz w grach takiej grafiki.... ACIV było lepiej zoptymalizowane niż III, ale też zostawiała sporo do życzenia.
Skąd zdziwienie? Przecież wszyscy chcieli next genów, stare konsole wstrzymywały rozwój, a kiedy wreszcie coś się ruszyło, ludzie sobie uświadomili, że mają przedpotopowy złom. Za każdym razem tak wygląd przeskok między generacjami - trzeba wymienić sprzęt, a cena nowego zestawu tej generacji jest bardzo zbliżona do ceny nowego dobrego zestawu na początku generacji poprzedniej. Ja tam się cieszę, że wreszcie firmy przestały patrzeć na to, żeby produkt działał na kalkulatorach i zaczęły pisać bardziej wymagające gry.
Jeżeli ktoś narzekał na zastój, a nie wymienił na czas sprzętu, sam jest sobie winny. No a jeżeli komuś nie spieszy się do next genów i woli poczekać aż stanieją poniżej 2k, niech się trzyma poprzedniej generacji i indyków, gdzie problem? Wyłożenie tysiąca rocznie na ulepszenie komputera nawet w naszym kraju nie jest jakimś strasznym wydatkiem.
To tak jakby ktoś narzekał, że filmy wychodzą na BR, a on ma tylko DVD.
Minimalne są jakie są - wydaje mi się, że pokazują faktyczną moc konsol, bo wiadomo, że grę i tak trzeba było przycinać, żeby na nich ruszyła. Osobiście mam szczerą nadzieję, że te wymagania są prawdziwe.
@kęsik - ja tam widzę nową generację "dzieci neo", które g* wiedzą o robieniu gier a tylko psioczą na wszystko, wyzywają na twórców gier i sprzętu, bo weszli w etap, kiedy rodzice przestali im dofinansowywać komputery.
Ja przepraszam bardzo, ale czy to bardzo dziwne, że gra z końcówki 2014 roku do ustawień ultra potrzebuje topowego sprzętu z końcówki 2014 roku?
Grafika jest prześliczna, oby tylko udało się uzyskać 60fps na sprzęcie z rekomendowanych.
Przypominam, mamy rok 2014, już niebawem 2015. Nikogo z Ubi nie obchodzi, że niewielu Polaków stać na kartę graficzną za 1500 (PLN), która w Europie kosztuje 300 (EUR), więc ten argument jest totalnie z dupy.
Grunt, żeby nie było nagłych spadków ilości klatek na sekundę z byle powodu i będzie dobrze.
Podejrzewam też, że wymagania minimalne są jednak nieco zawyżone i pewnie na GTX580 da się pograć zupełnie płynnie.
OsK[ar] - Nic się nie ruszyło. Ruszyły się tylko wymagania sprzętowe, a gry jak stanęły - tak stoją. A sporo z nich pod względem AI, fizyki nawet się cofnęło w rozwoju.
W czym widzisz nową generację? Nie widać jej, ani w oprawie wizualnej, ani w konstrukcji, ani w fizyce, ani w sztucznej inteligencji.
Dopóki nie pojawią się prawdziwie nextgenowe produkcje, dopóty nie zmienię sprzętu.
PS. Twórcy celowo zawyżają wymagania, co jest tylko i wyłącznie chwytem marketingowym, aby ludzie kupowali sprzęt.
BTW. Zanim ja dojdę do Unity (aktualnie jestem po AC3), to wejdzie PS5 i X2.
Ja tam się cieszę, że wreszcie firmy przestały patrzeć na to, żeby produkt działał na kalkulatorach i zaczęły pisać bardziej wymagające gry.
No właśnie chodzi o to, żeby nowe gry chodziły na kalkulatorach. Wtedy można mówić o dobrej wersji PC.
Ja przepraszam bardzo, ale czy to bardzo dziwne, że gra z końcówki 2014 roku do ustawień ultra potrzebuje topowego sprzętu z końcówki 2014 roku?
Tak.
Ubi po prostu zawaliło optymalizację, jak zawsze zresztą, więc dali sobie GTX780 i po kłopocie.
Tsaaa, minimalne wymagania do 4k. Fuck Logic!
Te minimalne to pewnie do średnich detali w 720p.
@raziel88ck, po twoim komentarzu wnioskuję, że potrzebujesz okularów i odświeżenia sobie starszych gier, jeżeli uważasz że pod względem AI i grafiki (choć tego nie napisałeś wprost, ale przecież rozmawiamy o wymaganiach sprzętowych. EDIT: a jednak dopisałeś... Facepalm. Naprawdę potrzebujesz badania wzroku.) nic się nie zmieniło albo jest gorzej. To że w starszych grach AI wydawało się lepsze, to tylko kwestia naszej perspektywy, zaskoczenia, jakim był dla nas "myślący" przeciwnik i lepszego rozłożenia NPCów w stosunku do pomieszczeń.
Teraz mniej się dba o oskryptowane detale, bo AI wykonuje znacznie więcej obliczeń. Zgodzę się, że przydałoby się więcej uwagi poświęconej tworzeniu iluzji, ale nie zmienia to faktu, że faktyczne AI jest dużo mocniejsze i bardziej wymagające.
A pod względem fizyki - pamiętasz w ogóle jak wyglądała fizyka w grach TPP? Polepsza się cały czas. Poza tym nie wiem, na jakiej podstawie już oceniasz fizykę w Unity?
@zmudix - serce roście, coraz trudniej trafić na tak rozsądny komentarz.
To grajcie na konsolach. Kosztują tyle, co karta graficzna wymagana do grania w AC:U. ;)
O ile wymagania zalecane są zrozumiałe bo gra wygląda świetnie, o tyle w minimalnych pojechali po bandzie.
Spójrzmy na gry które wyszły w 2014 i na jakich detalach dawała radę moja GTX670 zachowując średnio 50+ FPS:
- Metro Redux - wysoko-bardzo wysokie,
- Legend of Grimrock - max,
- Shadow of Mordor - wysokie (oprócz tekstur),
- Divinity - max,
- The Evil Within - max,
- Wolfenstein - wysoko-bardzo wysokie,
- Alien: Isolation - max - swoją drogą ta działa na max na 3-letnich sprzętach,
- Wasteland 2 - max,
- AC Unity - ... w ogóle nie ruszy? :D
Sorry ale to się nazywa po prostu odwalanie fuszery. I fakt że (na szczęście) widać progress graficzny niewiele tu zmienia.
I sama Polska którą tu tak podajecie ma niewiele do rzeczy, GTX660tki/760tki czy radeonowe odpowiedniki to jedne z najbardziej popularnych kart OGÓLNIE, nie u nas.
Myślę że jeśli optymalizacja będzie dobra to powinno mi pójść na full detalach, mam 8gb ram procek i5 3,3ghz i radeona r9 280x i Watch dogs chodzi mi na full detalach graficznych na rozdzielczości 1600x1050 mam tylko tekstury na wysokim poziomie i antyaliasing czasowe smaa, gram teraz na najnowszym patchu od ubi i nie ma przycinek, na starszych patchach przycinało czasami
Ogame_fan [6] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13456469&N=1#post0-13456479
parity konsole=pc tylko komputer za dwukrotnosc ceny konsoli bedzie potrzebny.
Znaczy do optimum w 30 fps i 900p, nie sądzę.
To jest niemożliwe, że do minimalnych i zalecanych jest ten sam cpu, notabene cały czas bardzo dobry.
Bo albo to oznacza, że gra absolutnie się nie skaluje, co jest niemal niemożliwe albo, że jednak tak jest i ubi po prostu olało optymalizacją.
Możliwe też, że nie olali, może i nawet jest lepsza, ale gra po prostu wymaga więcej mimo optymalizacji, bo chyba wszyscy widzą jak dobrze się prezentuje.
Tylko nie rozumiem jak 4 mocne rdzenie 3,3 ghz mogą się równać z 6 rdzeniami mobilnymi 1,6ghz, gdzieś musieli oszczędzić, tak czy siak, cpu w minimalnych uznaję za pomyłkę.
Crap :( 3 tygodnie temu kupiłem nowy sprzęt z 980 gtx,myślałem ze przez jakiś czas pogram we wszystko na maks,a tu trza będzie drugiego dokupić.
Nie dziwię się tym wymaganiom. Przecież ubisoft to partacze jeśli chodzi o optymalizację, do tego biorą w łapę od NVIDI żeby na radeonach chodziło gorzej, albo żeby wcale nie dało się grać.
A ja tam nie rozumiem tego zdziwienia. Przecież od dawien dawna wiadomo, że wymagania sprzętowe są zawsze zawyżane o te kilka procent. Raz, żeby sobie dać jakiś margines zapasu, że na danym pudle gra ruszy, a dwa - producenci sprzętu zapewnie też "puszczą oko" aby pomóc im w pozbyciu się sprzętu. I tak oto koło się kręci, można rzec taka symbioza. Dzięki temu rynek PC się trzyma i nadal kręci, a jak nie wiadomo o co chodzi...
Jest jeszcze jedna ważna kwestia, którą widzę, że niektórzy tutaj pomijają, a jest to słówko: nieoficjalne - definicja chyba zbędna?
Jak zwykle źle, wymagania gier praktycznie stały w miejscu przez 5 lat, na forach płacz i zgrzytanie zębów że konsole wstrzymują rozwój grafiki/fizyki/ai whatever w grach - źle. Pojawiła się nowa generacja konsol, na forach śmiech że co to za "potfory" a jak zaczynają się pojawiać gry stricte pisane pod "potfory" to na forach płacz, jakie gry mają wymagania.
Komedia panowie, komedia.
taki procek i 6gb jeszcze zrozumiem ale minimum gtx680? to juz gruba przesada jesli wymagania okaza sie prawdziwe. Ubi od dawna "slynie" ze slabej optymalizacji wiec nie zdziwilbym sie gdyby okazaly sie czesciowo prawdziwe i to do 1080p i 30fps. Black Flag nie bylo najgorzej zoptymalizowane ale mialo swoje fochy przez co ciezko bylo mi utrzymac 60fps ale patrzac na wyglad Unity to zaczynam sie bac bo nie mam zamiaru meczyc sie w 30 klatkach.
Przecież to nieoficjalne wymagania. Nie wierzę w te minimalne, kto kupiłby im tą grę w wersji PC z takimi wymaganiami? Mało kto ma GTX 680.
Swoją drogą zabawne, że taki Alien Isolation wyciąga na moim GTX 660 ponad 100 klatek, a na PS4 (też full hd) maksymalnie 30 fps.
To tylko pokazuje, że jak się chce to się da.
Z resztą nawet jeśli to tylko papierowe wymagania więc nie ma co się tym nawet sugerowac
Po zmyślonych wymaganiach do Shadow of Mordor nikomu już nie ufam w sprawie wymagań. Wiadomo, trzeba zachęcić do kupowania nowych kart graficznych, dlatego ja sobie sprawdzę "wersję próbną" i sam się przekonam jakie są wymagania.
Przecież na oko widać, że wymagania z dupy, chodzi mi o te minimalne, bo zalecane zapewnie takie będą. Graficznie to potwór nie będzie, ale Ubi zapewnie będzie chciało przebić technologiczny bubel W_D swoją kolejną grą.
Wymagania jak wymagania, mogą okazać się zmyślone/prawdziwe/cokolwiek. Ale prawdziwy popłoch wśród PCGMR które rży jak koń przy kolejnych informacjach o 30 kl/s na konsolach a teraz wstawia smutne minki i narzeka - bezcenne. Co jest panowie? Przecież wy już od 2 lat na 4k gotowi jesteście, wasze blaszane rydwany są wyposażone w najlepszy sprzęt, wyciągacie w każdej nowej grze 60 kl/s, o co chodzi? Czyżby jednak krowa która dużo ryczy mało mleka daje? Tematy o tych wymaganiach dość dobitnie pokazują, że znafcy od komputera za 2k który miał wystarczyć na całą generację pozostaną tylko znafcami (co generację), a reszta siedzi w większości na kilkuletnich szrotach martwiąc się, czy nowa gra im "pójdzie". No ale co się dziwić, wystarczy obejrzeć statystyki steam, gdzie standardem na blaszanych rydwanach nie jest nawet 1080p, nie mówiąc już o tym, w co najczęściej PCGMR gra. Ubaw po pachy.
Wymagania jak na grę z końcówki 2014 normalne i nie ma nad czym płakać. Zresztą pewnie i tak pójdzie na minimalnych na GTX 660/670, więc nie ma co narzekać.
Cóż za podniecenie i ekscytacja wywołana danymi pochodzącymi z Korei... Południowej?
Nie martwcie się, płaczliwe Misiaczki. Wszystko będzie dobrze. Zły Ubisoft nie pozbawi was możliwości oddania mu swoich pieniędzy w tak perfidny sposób jak śmiesznie wysokie minimalne wymagania sprzętowe. Do listopada Potężny Czarownicy-Programiści skroją je do takiego stopnia, że najwięksi z tutejszych forumowych trolli będą mogli cieszyć się rozgrywką w przynajmniej 30FPS przez caluteńki dzień i noc, a w przerwach na posiłki na pewno znajdą kilku minut by nas tutaj odwiedzić i obwieścić wszem i wobec, że "AaaaaCeeee sssssiiiieeeee!!!!!!!".
A teraz otrzyjcie łezki i szykujcie pieniążki, bo wszyscy wiemy że niedługo spotkamy się w Paryżu. ;)
Faktycznie normalne ^^
ten sam proc w rekomendowanych co w minimalnych i grafiki między którymi nie ma zbyt dużych różnic GTX 680 = 770, 780tka jest wydajniejsza chyba z 10 % ?
Wg. mnie te pierwsze to są rekomendowane, a minimalnych po prostu nie ma tutaj
Mhm ja kupując fx 8350 który podobno nie nadaje się do gier mogę pozwolić sobie na grę jak tam intelowcy fx 83500 za 600 zł =intel za 700 zł
Kwestia 1. Jeśli te wymagania są prawdziwe to są zawyżone (kłania się shadow of mordor i the evil within) lub gra ma totalnie skopaną optymalizację. Ten sam procek do minimalnych i rekomendowanych. Różnica wydajności między 680 a 780 to około 30% więc coś tu nie gra. Kwestia 2. Konsolowcy teraz wygłaszają hasła, że przecież to "next gen" musi mieć wysokie wymagania. Tak owszem, skok wymagań następuje zawsze ale to już jest przesadą. Gameplay z wiedźmina 3 na targach był prezentowany na gtx 760 i to chodziło elegancko, tak jak wiele innych next genowych gier, które już wyszły.
Wymagania to bujda na szczęście, a stronę usunięto.
Tak czy siak Ubisoft nie potrafi dobrze optymalizować gier i zawsze działają ich gry na GeForce bo NV im smarują grubą kaską :)
Abstrahując od wymagań to wystarczy popatrzeć właśnie, jak w każdym wątku piejecie o tym, że konsole hamują rozwój. Pojawia się gra z konkretnymi wymaganiami i już gacie pełne, że "zawyżone". Cóż, zapewne tak jest, ale chcieliście grę dedykowaną tylko na nowe konsole, no to macie. Nie płaczcie, że gra ma takie wymagania. Do tej pory gry były robione również na konsole starej generacji. Teraz takie wymagania to będzie norma.
Sam mam PC i wolę na nim grać, ale serio, to co wy wypisujecie pod każdym tematem o Ubi to się w pale nie mieści. Jak R* PC ma w dupie, to wy i tak klaszczecie i snujecie bajki, że "R* robi specjalną wersję gry na PC, nie będzie to port", co jest beką samą w sobie. I jakoś nikt nie płakał jak GTA IV miało takie dropy, że się żyć odechciewało (plus wymagania z kosmosu).
Co jest panowie? Przecież wy już od 2 lat na 4k gotowi jesteście, wasze blaszane rydwany są wyposażone w najlepszy sprzęt, wyciągacie w każdej nowej grze 60 kl/s, o co chodzi? Czyżby jednak krowa która dużo ryczy mało mleka daje?
+1, temat zamknięty, dziękuję.
Jak dla mnie wszystko jest zawyżone. Kto w laptopie np. ma 6gb ram? Albo ta grafika,myslałem ze to 2gb RAMu wymaga,a to 2gb VRAM,absurd. Producenci chyba specjalnie daja takie wymagania,zeby na przyslosc gracze kupowali dobre kompy i zeby starczyly na pare lat (chociaz patrzac na dzisiejsza tragiczna jakosc i awaryjnosc to komp na max 5 lat),a nie na styk z wymaganiami
Co jest panowie? Przecież wy już od 2 lat na 4k gotowi jesteście, wasze blaszane rydwany są wyposażone w najlepszy sprzęt, wyciągacie w każdej nowej grze 60 kl/s, o co chodzi? Czyżby jednak krowa która dużo ryczy mało mleka daje?
Dobrze powiedziane. :)
Kto w laptopie np. ma 6gb ram?
Byle kto, kto kupił laptopa z 8GB RAM, co nie jest wielkim wydatkiem, ani strasznym luksusem. Albo ktoś, kto kupił laptopa gamingowego, gdzie 6GB RAM to absolutne minimum. Biurowe laptopy za 1500zł nie nadają się do grania.
Albo ta grafika,myslałem ze to 2gb RAMu wymaga,a to 2gb VRAM,absurd.
2GB VRAM też powoli robi się standardem, gdzieś te tekstury w wysokiej rozdzielczości (których też będzie więcej, niż dwie) zmieścić się muszą.
Odnośnie pamięci łaskawie przypominam, że PS4 ma jej 8GB (do tego GDDR5), które jest przeznaczone na wszystko, więc jak ktoś będzie chciał, to i 5GB samych danych graficznych tam wsadzi, a pecetowcy będą musieli z tym (oraz sklepem z nowymi kartami graficznymi) handlować.
No bo już chyba powoli 8GB staje się standardem w grach i chyba znowu Fx 8350 będzie dorównywał i5 jak np w Crysysie 3
Intelowcy nie długo zobaczą w zalecanych i7 ponieważ gry już powoli wykorzystują 4+ rdzeni
chociażby Watch Dogs, Max Payne 3, Ryse: Son of Rome ,
A AMD w zalecanych nadal ma procka za 600 zł a i7 jednak kosztuje grubo ponad tysiaka dobrze że mam podstawkę AM3
@zmudix bla bla bla. 8GB GDDR5 tak bardzo. Tyle ze jakaś cześć z tego jest oddzielona na system konsoli to raz, dwa ze gpu w ps4 to integra wiec w te 8GB wchodzi tez ram gpu. Swoja droga może i pctowcy płaczą że duże wymagania ale ból się dopiero zacznie jak się okaże że te wymagania albo nie maja z rzeczywistymi nic wspólnego albo są zawyżone, bo w wiekszości przypadków tak własnie jest, a konsolowcy którzy teraz mają beke z pc bedą sie wkurzać o marne 30 kl/s, ciagłe spadki płynności (jak w skyrimie na ps3) i brak 1080p ;) Taki The Evil Within mial wymagać i7 a na i5 2500k bez krecenia chodzi płynnie w 60 kl/s na full detalach. Pożyjemy zobaczymy :)
Pożyjemy zobaczymy :)
Dokładnie. :) Póki co tylko minimalne wzbudzają kontrowersje, ale wszystko i tak wyjdzie dopiero w praniu. Ale chyba powoli przestają wychodzić gry działające na kartach z serii GT. ;)
Ja tam już na te minimalne wymaganie nie patrzę bo na moim Athlonie X4 640 i GTX 650 Ti Boost to według wymagań Cień Mordoru powinnien chodzić jak kaleka albo wcale. A ja gram spokojnie na wysokich detalach w 1440x900.
Pojawiła się nowa generacja konsol, na forach śmiech że co to za "potfory" a jak zaczynają się pojawiać gry stricte pisane pod "potfory" to na forach płacz, jakie gry mają wymagania.
Gdyby to nie były lewe porty bez optymalizacji to nie byłoby płaczu.
zmudix [46] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13456469&N=1#post0-13456792
Odnośnie pamięci łaskawie przypominam, że PS4 ma jej 8GB (do tego GDDR5), które jest przeznaczone na wszystko, więc jak ktoś będzie chciał, to i 5GB samych danych graficznych tam wsadzi, a pecetowcy będą musieli z tym (oraz sklepem z nowymi kartami graficznymi) handlować.
Po pierwsze, skończ nieprawidłowo tłumaczyć na polski zwrot "deal with it".
Po drugie, nieprawda, bo jakieś 3,5 gb jest zarezerwowane, więc nigdy nie wstawią samych 5GB danych graficznych, bo im zostanie tylko 512 mb na wszystko inne, chcesz czy nie takie bajery jak ambient occlusion, AA, filtrowanie i masa innych technik potrzebuje też ram, a gdzie tu trzymanie danych fizyki, ai, logiki gry itp.
Najmniej w 1gb to upchną, bezpiecznie można założyć 1,5gb, co zostawia maks 4gb na tekstury i wszystko co związane z grafiką.
--------
I sprawa wygląda tak jak zawsze, nie ma się co nawet przejmować gpu, zawsze można obniżyć detale, to cpu zazwyczaj zaczyna się dusić i to opcji mogącej jakoś znacznie go odciążyć jest akurat najmniej w ustawieniach.
Są rzeczy których nie da się rozdzielić lub technicznie nie ma sensu rozdzielać i tak czy siak cpu będzie musiał wykonywać coś co być może tym ze słabszymi cpu by nie było, aż tak potrzebne.
Także pozdrawiam tych co władowali na pierwszym miejscu w gpu, zamiast cpu.
pojeb.ich z tymi wymaganiami minimalnymi(widac komponenty nowe słabo sie sprzedaja albo za wolno).w tej grze nie ma nic takiego aby potrzebowała az takich wymagań,trzeba pomyslec o xboxie one lub ps4.
dlaczego wymagania sprzętowe ogłaszają miesiąc przed premierą? ten system mnie rozpier.ala
Do wszystkich płaczków: Czas najwyższy pogodzić się z tym że czasy gdy gry w zalecanych wymaganiach sprzętowy potrzebowały jedynie 1 GB pamięci na karcie graficznej odeszły bezpowrotnie. To samo tyczy się ilości pamięci RAM, i tak samo w tym przypadku magiczne 4 GB odchodzi raz na zawsze do lamusa. Albo zainwestuje się w dobry sprzęt albo w długie posiedzenia na youtubie...
Ach te forum - narzekanie na to że gra wymaga karty za 1100zł żeby w ogóle odpalić (GTX770 to teraz najtańsza karta nvidii która spełnia minimalne wymagania - mowa o nówkach) to nieracjonalny płacz, a nie uzasadnione stwierdzanie faktu że pojechali po bandzie?
Powtórzę to co napisałem wcześniej - jest różnica pomiędzy sensownym progressem a po prostu partaczeniem optymalizacji. Taki GTX670 radzi sobie współcześnie z każdą, absolutnie każdą grą na wysokich detalach (wysokich, nie max), ale jest niby za słaby żeby w ogóle ruszyć AC:U? To są po prostu jajca, koniec kropka.
Jeszcze żeby ta gra wyglądała jakoś imponująco - jedyne co jest w niej naprawdę nextgenowe to ilość przechodniów i draw distance - reszta, włączając w to tekstury i modele niczym się nie wyróżnia.
Tak tak, łzy pc master race, konsole górą itd itp.
Ja też nie rozumiem płaczu przecież większość tutaj piszę że do gier to min i5 4xxx +najnowszy gtx (wystarczy przeczytać 1 lepszy wątek "jaki komputer do gier" czy AMD fx 8350 vs i5"
a do tego że co to za gra poniżej 60 fps bez FHD
Jak dla mnie to tylko ta karta jest wygórowana o i znowu widzę tutaj górą AMD -800zł=1100 zł
No ale wiadomka AMD nie nadaje się do gier ponieważ wyciąga 56 Fps a Gtx 59
Widać, że te wymagania nijak się mają do prawdy. Wystarczy spojrzeć na wymagania minimalne (a szczegółnie GTX 680 - serio? Ile procent graczy ma dzisiaj kartę 6xx na takim poziomie?). Na tyle, na ile można ocenić po zwiastunach, to sądzę, że rzeczywiste wymagania będą tylko troszeczkę wyższe od Black Flag .
jasper90k wymagania sa takie w nowych grach bo twórcom nie chce się optymalizować gier a pozatym chca napedzić sprzedaz nowych podzespołów z stąd takie wysokie wym.minimalne,ja mam w dupie pc łajna kto by wyrobił za ta głupia modą ciagłej zmiany podzespołów,trzeba kupic konsole i spokój.
@FanGTA
Ja w laptopie mam i7 (4 rdzenie) 3.2 GHz, 8 GB RAMu i Grafikę GT635M z 2GB VRAM... odechciało mi już się tej gry od samych jej wymagań. W takiej cenie jaką dałem za tego laptopa byłbym w stanie kupić 2 razy mocniejszego PC, no cóż jednak dla mnie mobilność była musem.
Core i5-2500K 3.3 GHz lub FX-8350 4.0 GHz <- z całym szacunkiem dla AMD, ale jak ten FX ma się do 2500K? Plusem jest to przynajmniej, że AC:Unity podobno ma wykorzystywać wielowątkowość, więc mój i7 powinien wypaść lepiej od ostatnich i5, wydanych kilka miesięcy temu.
A maxymalne, ps4 to w pc rekomendowane, a dopiero nowa generacjia zaczeła.
Coś cienko to wszystko widze, mam nadzieje że wyjdzie dużo dobrych nowych gier.
chodziaż z drugiej strony oprawa już będzie iście filmowa, więc do szczęścia już przez nastepne 6 lat, nic nie będzie potrzebne. Jestem jednak ciekawy co będzie za te 6 lat, skoro już tereaz oprawa w AC ma niesamowity skok.
jak ktos siegnie pamięcia wstecz to sobie przypomni że wymagania w grach pc tak szybko nienormalnie nie rosły jak teraz.
Gdyby dawali i7 w rekomendowanych dla rozdzielczości 4K to bym może zakładał że to może być prawdą, zresztą chcecie zobaczyć jakie ma wymagania GTA5 na PC? Proszę, sam zrobiłem i każdy może tak zrobić!
Uuuu piszczą ci, którym mama nie da na nowego kompa.
No i wątpliwości zostały rozwiane. Wymagania są oficjalne, podane na stronach Ubi, AC, Steam. (np. http://store.steampowered.com/app/289650/)
Mamy pierwszą prawdziwie next-genową grę. Wreszcie.
Ciekaw jestem tylko jednego: osoby, które teraz piszczą, bo nagle zobaczyły, że chciały next-gena a mają komputery z zeszłej epoki, czego niby się spodziewają po wymaganiach innych gier, które są za mocne by je zrobić na PS3/X360, na przykład Wiedźmina 3? Jakaś tam mała szansa na mniejsze wymagania minimalne (kosztem wielu ograniczeń) jest, ale prawda jest taka, że żeby nastały next-geny, sami gracze muszą wreszcie kupić aktualny sprzęt.
No ludzie, bez szaleństw...
PlayStation 4 ma moc grafiki mniejszą od GTX660. No nich tam że lepsza optymalizacja, ale już GTX 760 ma 2,3 TFLOP-a, a PS4 1,84. No wierzę że nie na ultra, ale na średnich w Full HD GTX 760 se poradzi...
GTX680 jest jak GTX 770, czyli jeszcze poziom wyżej... Jako minimalne to nie realne. A jeśli jednak, to ta gra będzie najgorzej zoptymalizowana w historii.
Optymalizacja kolejny raz leży, a wymagania minimalne oraz zalecane to jednoznaczny dowód. Że niby mój 3770k jako rekomendowane? Szczyt chamstwa i lenistwa twórców. Przykro patrzeć jak gry, które de facto bez zacięcia powinny chodzić na kilkuletnich kartach, nakręcają rynek. Zamiast kupić komputer jeden, a dobry na kilka porządnych lat, to dzięki twórcom gier i zachłannym konsumentom koncerny Intela i Nvidii/AMD doją nas z pieniędzy jak leci. Mnie osobiście to irytuje, gdyż nie śpię z fortuną, a tu się okazuje, że ledwie kupiony i7 niedługo będzie za słaby.
Ja chcę grania strumieniowego!
(...)ale prawda jest taka, że żeby nastały next-geny, sami gracze muszą wreszcie kupić aktualny sprzęt. <- i co z tego? Kupisz kartę, za miesiąc wychodzi kolejna jeszcze lepsza. Ledwie wymienisz procesor, już odstaje i pojawia się w wymaganiach minimalnych gier, bo wychodzą kolejne modele. Grafika stoi, konsole stoją - a do grania coraz lepszy i droższy sprzęt jest potrzebny. Dam sobie rękę uciąć, że kilkuletnie karty nigdy nie zostały wykorzystane w 100%, względem swoich możliwości - sterowniki, ograniczenia oraz sami twórcy, odwalając fuszerę, znacznie na to wpływają.
Jeszcze trochę i będzie trzeba zmienić hobby.
Medico della Peste po twojej wypowiedzi można wywnioskować że jestes rozpieszczonym dzieckiem przez rodziców burzujów.
Jeśli Unity będzie tak "nextgenowe" jak Watch_Dogs, które przy GTA V sprawia wrażenie produkcji starszej o generację, to ja dziękuję.
Cały czas czekam na nextgena. Ryse: Son of Rome również do tego miana nie zaliczam. Ot ewolucja Crysisa z 2007 roku. To zdecydowanie za mało na przełom.
powinniscie zmieniac pc co 0,5 roku niedługo bedzie takie tempo nawet polscy burżuje nie wyrobią z kasą na nie,po 2 co dam za pieca 4tys i mam sprzedawać za grosze albo odstawiać na bok dobry sprzet tylko dlatego że nowych gierek nie uciągnie ja sie w to nie bawie chora moda dla dzieci.
@MakSz2345
Realne i oficjalne (http://assassinscreed.ubi.com/fr-FR/news/news_detail.aspx?c=tcm:153-180800-16&ct=tcm:148-76770-32) - z uwzględnieniem tego, że na słabszym sprzęcie z ograniczonymi opcjami pewnie ruszy, ale na płynną grę raczej nie ma co liczyć.
A argument o mocy konsol jest bez sensu. Niby ta generacja ma bebechy podobne do PC, ale w praktyce trudno to przełożyć.
@Sethlan. 1. Rozumiem, że od lat zajmujesz się pisaniem gier AAA i potrafiłbyś to zoptymalizować lepiej? 2. "Zamiast kupić komputer jeden, a dobry na kilka porządnych lat, to dzięki twórcom gier i zachłannym konsumentom koncerny Intela i Nvidii/AMD doją nas z pieniędzy jak leci. " - tego zdania nawet nie skomentuję. 3. "ledwie kupiony i7 niedługo będzie za słaby" - jeżeli teraz, na przełomie generacji, tuż przed premierą pierwszych tylko next-genowych gier, kupiłeś procesor, który ma ponad dwa lata i go nie sprawdziłeś, sam jesteś sobie winien. Kogo obchodzi, kiedy go kupiłeś? Spójrz na jego specyfikację i datę, kiedy wyszedł. Mogłeś zainwestować dużo lepiej w niewiele słabszy a znacznie tańszy lub poczekać aż będzie wiadome, czego wymagają współczesne gry i wtedy kupić. Zresztą, nie biadoliłbym tak, bo te wymagania jak sądzę będą aktualne przez następne kilka lat.
@aope - brawo. Nie mogłeś lepiej skwitować aktualnej sytuacji.
paul oren's ty to nie "dasz" i nie będziesz sprzedawać, tylko mamę musisz poprosić. I świadectwo mieć z czerwonym paskiem.
Wymagania można już uznać za oficjalne, UBI potwierdziło specyfikacje na swoim blogu:
http://blog.ubi.com/assassins-creed-unity-pc-specs/
^^ Sądząc po pełnych bólu komentarzach rydwany wielu pecetowców są za słabe żeby ten tytuł w ogóle odpalić... Jestem nieco zdziwiony - na polskich forach non stop czytam o 4K, wysokich standardach i mocnych PC, a tu jeden z pierwszych nextgenowych tytułów i taki... klops ? Nie bardzo wiem skąd zaskoczenie - to w końcu jeden z pierwszych tytułów, którego nie będzie na PS3/X360 (nawet w wersji mocno okrojonej) - można się więc było tego spodziewać...
ps. Mnie ta marka nie porywa, "jedynka" i "dwójka" leżą na steamie (i xbox live) ledwie liźnięte, więc tym lepiej bo na moim paździerzu (GTX 460, bo reszta bebechów jest OK) to nie wiem nawet czy menu w tym tytule by mi ruszyło ;-).
Prawda jest taka, że dużo ludzi w tą gra nie zagra w cale a jak zagra to na gorszych detalach niż na PS4.
Ciekaw jestem tylko jednego: osoby, które teraz piszczą, bo nagle zobaczyły, że chciały next-gena a mają komputery z zeszłej epoki, czego niby się spodziewają po wymaganiach innych gier, które są za mocne by je zrobić na PS3/X360, na przykład Wiedźmina 3?
Spodziewają się tego aby miały wymagania adekwatne do tego jak wyglądają.
Mamy pierwszą prawdziwie next-genową grę. Wreszcie.
Wreszcie next-genowa gra, bo ma wysokie wymagania!! Hurra!! A może to jednak Ubisoft jest dupa bo nie potrafi zoptymalizować gry i wymaga sprzętu mocniejszego niż gry, które wyglądają lepiej, a chodzą na słabszych maszynach? No ale, żeby dojść do takich szokujących wniosków trzeba trochę ruszyć główką, a przecież o wiele prościej przyśmieszkować używając nieśmiertelnego sloganu PCMasterrace, odnośnie osób, które to wywaliły gigantyczną kasę na komputer, który "nie jest w stanie podołać" nowym grom, zamiast skrytykować zwyczajną nieudolność twórców gry.
Słowa te kieruję nie tylko do Ciebie ale do tych wszystkich (chyba konsolowócw) dumnych z tej szczęśliwej okazji do obśmiania pecetowców.
@lordpilot - nie chce mi się i szkoda mi czasu, ale trochę mnie korci, by zobaczyć, czy pośród osób, które wyzywały na grafikę WD, czepiały się niskich rozdzielczości i zastoju na rynku (przy okazji licznych poprzednich newsów) znajdą się te same, które teraz biadolą, że mają za słaby sprzęt.
@jarooli - nie wiem skąd takie wnioski. Jestem przede wszystkim PC-towcem. Konsol tej generacji nawet nie kupię. Sprzęt kupuję z głową, dlatego nie wydając dużo (niecały tysiąc rocznie), mam komputer, który zgadza się z rekomendowanymi. Jeżeli się z czegoś podśmiewam, to tylko z bandy matołów, którzy krzyczeli, że gry są w zastoju, że chcą 4k i 60 FPSów, a nie pomyśleli, że trzeba co jakiś czas wymieniać sprzęt.
Jeżeli ktoś ma słaby komputer, bo go nie stać lub nie jest zainteresowany nowymi grami - jego sprawa i ani trochę mnie to nie śmieszy, bo rozumiem. Ale nie można wyzywać na postęp tylko dlatego, że się samemu tkwi epokę wcześniej. No i przydałoby się więcej konsekwencji.
I nie, prawdziwie next-genowa, bo naprawdę tak wygląda. Wymagania są moim zdaniem całkowicie uzasadnione.
Faktycznie, wymagania są na blogu ale nadal mi ciężko w to uwierzyć... 0_0
Identyczne komentarze są pod newsem z wymaganiami do Shadow of Mordor. Weźcie wszyscy zluzujcie poślady i zaczekajcie do premiery. Pecetowcy czekajcie z bólem dupy, konsolowcy czekajcie z triumfalnymi komentarzami.
[86]
Ja tam nie wiem, ale widać po komentarzach, że się cieszą :P
Chodzi o fanbojstwo, żeby zaraz ktoś nie wyleciał, że napisałem tak o każdym.
(...)konsolowcy czekajcie z triumfalnymi komentarzami. <- pod jakim względem? Grafika na PC i tak będzie ładniejsza. Inna sprawa, że wymaga bezsensownie mocnego sprzętu - oczywiście z wiadomych względów. Wspomnianych, np. przez jarooli'ego.
Ostatnio oglądałem sobie taki filmik, zapadł mi w pamięć:
http://youtu.be/JyRTKOaRw1w?t=10m13s <- zwracam uwagę na brak SSAO, słabe tekstury i ogólnie niski LOD.
Wszystkich obrońców tych wymagań pytam więc, co w tej grze jest tak next-genowego (oczywiście oprócz faktu że nie jest pisana na X360/PS3) żeby uzasadniało to wymóg GTX680.
No bo ja naprawdę nie mam nic przeciwko postępowi, ale z ręką na sercu - grałem już w lepiej wyglądające gry. Nie miały GTX680 w minimalnych.
oooops. I co teraz zrobić z preorderem? Myślałem, że sobie pogram na luzie na mid na GTX660m i i7, ale teraz ciekawy czy choćby odpali płynnie w znośnej rozdziałce.
Nie zdziwił bym się gdyby za jakiś czas na jednym z forów osoba przedstawiająca się jako "anonimowy pracownik Ubi" napisała post że do ich studia zgłosili się przedstawiciele Nvidia, Inela itp. którzy zaproponowali że wyposażą wszystkie studia koncernu za darmo w zamian za "odpowiednią optymalizację produktu"....
Myślałem, że sobie pogram na luzie na mid na GTX660m i i7, ale teraz ciekawy czy choćby odpali płynnie w znośnej rozdziałce.
To źle myślałeś. Co jest wiadome to nie są prawdziwe wymagania ,bo 75 % pecetowców by nie zagrało to raz ,a dwa w wymaganiach minimalnych jest podany sprzęt który jest o dość dużą skale lepsze od bebechów najnowszych konsol ,a co wiadomo AC jest robiony też pod nie ,więc to jest pewne że to jest wałek i nie ma co się przejmować. Szczerze wole poczekać na oficjalne wymagania i pierwsze recenzje jak to się ma w rzeczywistości i wtedy kupić grę :P
@Amadeusz - nie grałem w AC:U, więc tylko mogę zgadywać, ale powiem Ci, co uważam:
1. Przede wszystkim filmik, który wrzuciłeś ma rozdzielczość 720, więc nie wiem, co chciałeś na nim zobaczyć. Widziałem lepsze - choć to i tak nie oddaje samej gry (ze względu na kompresję wideo) - i:
2. Grafika w AC:U bije na głowę wszystko, co do tej pory widziałem w grach. Zwykle brzydsze gry maskują swoje niedoróbki, np. designem lub efektami świetlnymi (jak to robił SoM, który nawiasem mówiąc - mimo że jest świetną grą - miejscami wygląda obrzydliwie). AC nawet bez tego wygląda wprost niesamowicie.
3. (To akurat nie do GPU) Jeżeli wierzyć twórcom, sama liczba operacji, jakie będzie wykonywało AI tłumów przewyższa możliwości past-genów . Do tego trzeba doliczyć sposób wpisania misji w otwarty świat - porównaj z SoM, z poprzednimi AC, z czymkolwiek - kilka lat temu nawet się o czymś takim nie myślało.
@graczo1818 - ciekaw jestem, jak przekładasz te bebechy na PC, bo już wiele się na ten temat naczytałem i to, że właśnie w ten sposób będzie się to przekładać, jest całkiem możliwe.
@puci3104 - Osobiście sądzę, że zagrasz. Przytniesz niektóre opcje graficzne, zaciśniesz zęby na spadkach FPSów i będzie dobrze. Weź pod uwagę, że dobrze podane minimalne powinny zapewnić grę w stałej ilości klatek. Nie zdziwiłbym się, gdyby Ubi trochę zawyżyło po krytyce, jaka w nich uderzyła przy okazji AC3 i AC4, gdzie na zalecanym sprzęcie zdarzały się w określonych lokacjach spadki.
No i nie wiem, co Ubi uważa za minimalną rozdzielczość(?) na PC, bo pewnie zakłada jednak wyższą niż 900p.
Spójrzcie na wymagania Shadow of Mordor - na te prawdziwe, nie na oficjalne - i zastanówcie się w ilu miejscach ta gra musiała iść na kompromisy właśnie ze względu na swoją past-genowość. Chyba nie oczekiwaliście, że AC będzie miało takie same?
Czytając te dyskusje naprawdę zacząłem czekać na Wiedźmina 3, bo bardzo mnie ciekawi, co będzie wymagane do odpalenia go ze stałą ilością klatek.
Takie wymagania sprzętowe nie powinny stanowić żadnego problemu, przecież "mamy" erę 4k...
Wymagania potwierdzili na oficjalnym polskim fanpage'u AC na FB. Niby to o niczym nie świadczy, ale...
Nieładnie. Byłem pewien że na GTX660 sobie pogram chociaż na niskich, a tu dupa.
Medico della Peste>kolego nie rozśmieszaj mnie ja mam prawie 30 lat a ty mi tu z jakaś szkołą wyjeżdzasz,dorośniesz zmądrzejesz,a ja zapraszam na portal ppe bo tu praktycznie dzieci sie wypowiadają czego przykładem są np.zanizane oceny gier na xbox one.
no to huj w dupe ja mam na karcie 1 gb wiec przed kupnem trza spiracić i sprawdzić czy gra bedzie chodziła o procek sie tak już nie boje bo jak na razie 3 tytuły które podobnego procka wymagały chodziły mi bardzo dobrzea poresztą w maju wymieniam procka na model i5 ze średniegu pułapu cenowego
Ja wychodze z tymi wymaganiami. 2GB VRAM w minimalnych...
Aaaale bedzie shitstorm w internetach. :O
Ja bym i tak poczekał do premiery przed ogłaszaniem czegokolwiek, bo okaże się, że da się grać na zupełnie niedrogim sprzęcie.
Grafika w AC:U bije na głowę wszystko
To nie widziałeś Ryse ;)
Ok Ryse nie ma tyle postaci na ekranie i otwartego świata. Więc o ile jestem w stanie zrozumieć wymagania co do procesora (na upartego) tak co do GPU za cholere.
Tak wiec to są oficjalne wymagania. Widac ze w kijowie za duzo sie nie napracowali. Ubi przeszlo samych siebie, karta za cene konsoli tylko ze w minimalnych wymaganiach.
Pewnie gra przy tej 680 to bedzie parity z konsolami, a 780 to jakies 60 klatek albo jakies pierdoly od nvidii.
97
Tylko ze z Ubi jest zazwyczaj tak ze ich grami jest inaczej, pozytywne zaskoczenie (w zwiazku z optymalizacja) w ich grach nie ma raczej miejsca.
Do dzis pamietam ich wejscie w poprzednie konsole, jaki byl bol tylka ze SC DA wymaga SM3.0, a wygladala gorzej od CT.
A oto oficjalne wymagania sprzętowe http://blog.ubi.com/assassins-creed-unity-pc-specs/
Zgadzają się z nieoficjalnymi. Teraz widzicie w jaki sposób Ubisoft walczy z piractwem :)
Chyba jaki żarty i taki one bardzo wysokie wymagania :/ ale szkoda gadać taki ogólny sprzęt 5-10 razy więcej do góry.
Boże ludzie, od tego są ustawienia , żeby je dostosować do swojego komputera. Ale rozumiem, że tu wszyscy muszą grać na max detalach w 1080p i stałych 60 fps na swoich 4 letnich komputerach. Wychodzą nowe gry, to i trzeba iść na kompromisy w ustawieniach.
Pfff... Ubisoft i wpływ nekst dżenerejszyn "atakójom"!
No kurczę, gra która w żadnym wypadku nie wygląda lepiej od obłędnych Battlefield 4 i Crysis 3 lub Ryse, wymaga niby karty z pierwszej dziesiątki najszybszych grafik dla konsumentów? W minimalnych? Z procesorem się zgodzę, bo faktycznie troszkę trzeba będzie tych postaci wyrenderować, choć w życiu nie uwierzę w te marketingowe 20.000 - najwyżej będzie to 10% z tego, bo inaczej to byłby bezsens totalny. Ale z jakiej paki ten plastik wymaga typowe 6-8GB RAMu gdy jeszcze chce 2-3GB VRAMu? Widać następstwa ewolucji silnika, bo to wciąż Anvil i wcale nie jest napisany od zera, co jest zbrodnią i katorgą przy obecnym stanie na rynku. Wszystkie największe silniki teraz to tylko ewolucja, nikt nie pomyślał chyba o stworzeniu czegoś od zera pod możliwości dzisiejszych konsol a zarazem PC (bo to ta sama rzecz właściwie).
Tymczasem napiszę w ten sposób: to są po prostu albo chore żarty albo wierutne kłamstwa. Ta druga opcja wydaje się być znacznie bardziej sensowna - po prostu wcale się nie zdziwię gdy odpalę to na swoim mid-endowym i5 4440 oraz GTX 760 2GB na pełnych detalach w 1080p z palcem w tyłku. Już Watch Dogs miało być kilerem, wszyscy narzekali & pluli a u mnie tymczasem "szaleństwo na ekranie" bo przy największych zadymach nigdy nie spada poniżej 30fps, a gdy się rozbijam w misjach to trzyma 60fps. Serio!
No chyba, że nie tylko MS, Sony i Ubi w tym maczało palce. Może być jeszcze nVidia, która zauważyła "wpadkę" i chce forsować na siłę 9xx series. Cóż to za wpadka? Otóż dowolny mid-end z zeszłego roku daje radę każdej grze bez schodzenia z detali w 1080p. Może się mylę? We will see...
Jak już pisałem pod mordorem:
Najlepiej jak by grafika byłą filmowa, postaci MILJARD naraz na ekranie, a gra potrzebowała Intel TATRON:P , 256 mb ram ddr1, i karty graficznej VOODOO (nie pamiętam czy dobrze nazwe wpisałem) i win 98se.
Ludzie na PS4/Xone wcale nie będzie lepiej , a nawet gorzej niż na pc. Mam tą konsole i szału nie ma .
Co do wymagań jestem za, bo po coś co roku wychodzi nowa technologia by z niej korzystać. A nie jak okres ciemności w branży ( ostatnie 4 lata bo konsole X360 i PS3 nie wyrabiają).
na szczęście pogram na ultra ,ale trzeba się zbroić na przyszłą jesień , bo może być ciężko
Słowo klucz Waszmości, to NIEOFICJALNE... Ja tam zaczekam na oficjalne wymagania:)
@jakhis
Już podano je jako oficjalne. Parę postów wyżej ktoś podrzucił link.
blog.ubi.com/assassins-creed-unity-pc-specs
Przecież to nie są minimalne i rekomendowane, ten i5 i i7 z rekomendowanych to zerowa różnica de facto.
Skoro są takie wymagania na pc to wersje na konsole muszą być pocięte po całości...
Niekoniecznie.
Mamy pierwszą prawdziwie next-genową grę. Wreszcie.
Leżę i kwiczę. Chyba chciałeś napisać, że mamy techniczny bubel roku 2014.
Fajny ten rok, pełen lewych portów bez optymalizacji na PC. Najpierw uderzył Watch Dogs. Człowiek myślał, że nic gorszego już nie wyjdzie. Potem wyszedł Dead Rising 3, który przebił wszystko, nawet na Titanie nie ma 60 klatek w 1080p. Kolejny raz człowiek myślał, że już nic gorszego nie będzie. Teraz wyszedł The Evil Within, który wygląda jak gra z PS2 a chodzi jak kupa. Człowiek był wreszcie radosny, że już na pewno żaden bubel nie wyjdzie a tu nagle, znienacka pojawił się Ubiszaft ze swoją kolejną super next-genową grą AC Parity. Na nich zawsze można liczyć, zawsze dostarczą wysokiej jakości wersją na PC (lol). Niech ktoś w tym Ubiszafcie puknie się łaskawie w ten pusty łeb i przestanie odwalać taką fuszerkę. Nic dziwnego, że gry na PC się nie sprzedają skoro deweloperzy odstawiają takie wałki. Wiele ludzi ciągle jedzie na dwurdzeniowych procesorach i 4GB ramu i co? I gówno. Najpierw wydaj $$$ na nowy sprzęt a potem wydaj $$$ na naszą super grę, której nie chciało nam się optymalizować bo mamy cię gdzieś.
#branża #gamedev #nowageneracjalewychportówodleniwychdeweloperów
Ciekaw jestem tylko jednego: osoby, które teraz piszczą, bo nagle zobaczyły, że chciały next-gena a mają komputery z zeszłej epoki, czego niby się spodziewają po wymaganiach innych gier, które są za mocne by je zrobić na PS3/X360, na przykład Wiedźmina 3?
Spodziewają się tego, że nie będą lewymi portami i będą chodzić w 1080p na kompach z 2009.
Jakaś tam mała szansa na mniejsze wymagania minimalne (kosztem wielu ograniczeń) jest, ale prawda jest taka, że żeby nastały next-geny, sami gracze muszą wreszcie kupić aktualny sprzęt.
Żeby nastały next-geny to PS5 i Xbox Dwa muszą wyjść natychmiast.
Spodziewają się tego, że nie będą lewymi portami i będą chodzić w 1080p na kompach z 2009.
Ty i te Twoje teorie.....
Co do olewania PC, raczej to jest tak , że olewają bo była/jest słaba sprzedaż niż odwrotnie.
Żeby nastały next-geny to PS5 i Xbox Dwa muszą wyjść natychmiast.
Pisze to kęsik z kartą Radeon HD5850 1024MB na pokładzie...
Zobaczcie dobie na wymagania Dragon Age Inkwizycja- można? Można! A grafika w ACU kryje sie przy Crysis3, Metro redux, Ryse son of rome. gdzie wszystkie odpalą u mnie na high przy full hd 35-40fps a jakiś AC ma nie ruszyć wcale?
Zresztą CDP pokaze Ubi jak sie optymalizuje gry (według mnie) a Bioware juz pokazało (wymagania DA:I)
Jest jeszcze jeden motyw :D Dostaniemy miesiąc po premierze ''DLC optymalizacja'' xD
Smoke7 cieszymy sie ze rodzice maja pieniadze aby cie dopiescic lub ty masz farta w zyciu ze nabyles taki komputer ale stary jestes mniejszoscia, sadze ze 60% graczy o ile nie wiecej nie ma sprzetu by moc chociaz uruchomic gre,niestety teraz prawie wszystkie gry bada miec podobne wymagania...dobrze ze mam ps4
2. Grafika w AC:U bije na głowę wszystko, co do tej pory widziałem w grach.
Nie... po prostu nie mogę.
Jak się widzi się tylko Geforce i intel to tak jest
może ten wasz Geforce kosztuje 1600 zł ale Radeon z minimalnych kosztuje 800 zł nowy
Tak samo z fx 8350 dużo tańszy od waszej i5 3xxxx
Ja stanąłem na Assasin's Creed 2 i nie garnę się aby zagrać w kolejne części :D bo są zwyczajnie ch*owe xD
A tak na serio, ciężki los spotkał teraz graczy. To się zaczyna naprawdę drogie hobby. Albo komputer za 4 tyś. z perspektywą dalszej modernizacji za rok, albo gry na konsole za 250 zł w dniu premiery. Jaką byś platformę nie wybrał i tak z ciebie wydoją :/
@djbacu
komputer za 4 tyś. z perspektywą dalszej modernizacji za rok
Czasami się zastanawiam, czy jestem na forum dla graczy czy dla debili. Jakim cudem za rok będziesz modernizował ten swój wstrząsający drogi komputer, skoro już teraz taki AC: Unity wyciska wszystkie soki z konsol? Ba, grafika tam jest obcięta do wartości przypominających granie na początku tysiąclecia! Że niby za rok będą jakieś lepsze gry? LOL.
BTW - żeby wywalić 4 koła na paczkę to też trzeba być idiotą skoro w tym momencie za połowę tej cenie zagramy w najnowsze gry w 1080p bez schodzenia z detali.
Takie pytanie. Zagram z tym na ultra.Intel Core i7 4790K 4GHz, 8MB
Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600Mhz
GTX 760 2 Gb RAM DDR 5