Call of Duty: Advanced Warfare - znamy minimalne wymagania sprzętowe
Znowu 6 GB RAM? Ech i znowu w góra tydzień po premierze zaroi się od plików co znosi to bzdurne wymaganie.
Ciekawy fakt, masa ludzi stęka że od lat grafika w grach się nie zmienia, a wystarczy że pojawi się gra pisana stricte pod nową generację konsol, to zaczynają się gorzkie żale o wymagania, ot zastanawiające.
@Enx Bo ludzie zawsze chcą mieć ciastko i zjeść ciastko, norma. Jasna cholera, 55 GB, niedługo chyba trzeba będzie nowy dysk kupić, jeżeli inne gry też się tak bawić będą.
EnX - Wymagania nowego COD-a wysokie, a engine mający swoje początki w 1999 roku. Dla mnie to paradoks. Dla ciebie nie?
Ponadto gra zajmuje 55GB. Skąd tyle? Przecież to archaiczna, prostacka i korytarzowa, malutka gierka na 4 godziny w singlu, z masą skryptów pochodzących w 90% z poprzednich odsłon i paroma skromnymi mapkami na krzyż w multi. Co może tyle zajmować? Przecież równie dobrze mogliby to upchnąć w 2GB.
i tak pewnie spkojnie potne w giere na c2d8600 przynajmniej na średnich ustawieniach
Tja jasne 6 GB a gra w praktyce będzie wykorzystywać 2gb Ramu:) Całe Activision.
[5] EnX - Wymagania nowego COD-a wysokie, a engine mający swoje początki w 1999 roku. Dla mnie to paradoks. Dla ciebie nie?
Żebyś nie padł na serce, ale taki UE4 swe początki ma w UE1, ba, pewnie coś tam zostało ze starego kodu. Nie wiem więc czego te twoje pitolenie dotyczy. Silniki ewoluują, nikt nie napisze od zera każdej kolejnej wersji, tylko poprawia poprzednią.
Co do reszty wywodu - nie płacz. Przecież wiadomo że tacy jak ty z PCGMR już od minimum 2 lat grają w 4k na swoich dwurdzeniowych rydwanach wyposażonych w podkręcone IntelHD4000. Rozumiem, że te 55GB wywołuje smutek bo z zatoczki będzie długo szło?
No i co z tego że wymaga 6GB ? jak standard dla graczy jest 8GB, martwił bym się jak by wymagała 10 GB :P
Druga rzecz żeby to nie było na asadzie 6GB by uruchomić a w trakcie gry 3GB użyte, tak jak w Ghost.
[1] No niestety, bo teraz tak już zmieniło się więcej pamięci ram i po drugie niedługo będzie zawsze rośnie wymagania.
[4] No tak jest prawda i robi się coraz już więcej zajmuje się miejsce na dysku nawet 5-10 razy!
[7] Na pewno nie będzie bo tylko raz obiecali się mniejszy pamięci rami i trzeba koniecznie kup nowe pamięci ram, a tak niedługo za rok lub 2 lata to mogło być do 8-16 GB ram.
Po prostu masakra tak dużo ważyć 55 GB, a rok temu to 40-50 GB
EnX [ 69 ] - White Dragon
Ciekawy fakt, masa ludzi stęka że od lat grafika w grach się nie zmienia, a wystarczy że pojawi się gra pisana stricte pod nową generację konsol, to zaczynają się gorzkie żale o wymagania, ot zastanawiające.
Chodzi o to by wymagania były adekwatne do tego co widzimy na ekranie.
aope - 55GB to bardzo dużo. Nawet jak na dysk 1TB. A Steam nie jest chmurą, więc aby zagrać w kol of djuti, trzeba to pobrać. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że posiadając szybki internet - coda i tak pobiera się dłużej, niż w niego gra.
Zresztą spójrz na CODy. Od 4rki oprawa wizualna oraz fizyka stanęła w miejscu. Lata mijają, a COD coraz bardziej zacofany.
Wyjdzie zapewne na 3-4 płytkach /~ 30 GB/ a resztę trzeba będzie "dociąc". Widzę miny tych, co mają wolny net i ograniczony limitem przesyłu danych. "Orange" poszedł na całość i zlikwidował darmowe "/nie/szczęśliwe godziny" między godz. 0.00 a 8.00 na nieograniczony transfer. Klient naszpannn !
raziel88ck
Wymagania nowego COD-a wysokie, a engine mający swoje początki w 1999 roku. Dla mnie to paradoks. Dla ciebie nie?
Dzisiejszy silnik CODa ma już niewiele wspólnego z tym od czego startował, przeskok technologiczny jest strasznie duży, a to że w kodzie znajduje się trochę linijek z 99' o niczym nie świadczy, gdyż widocznie się sprawdza i dev nie widzi potrzeby zmian. Zgodzę się z tym że 55GB to sporo, widać jest to port z konsol.
Soplic
Chodzi o to by wymagania były adekwatne do tego co widzimy na ekranie.
Zdefiniuj mi proszę znaczenie słowa adekwatnie, gdyż dla każdego będzie to znaczy zupełnie coś innego. Jest to wartość ocenna i subiektywna, dla jednej osoby futro z ghost będzie adekwatne do wymagań, a dla innej już nie.
Według mnie nowy COD wygląda ładnie, nie jest to żadna rewolucja, ale oceniając opublikowane materiały można się pokusić o stwierdzenie że jest sporo ładniejszy od Ghosts.
Ciekawy fakt, masa ludzi stęka że od lat grafika w grach się nie zmienia, a wystarczy że pojawi się gra pisana stricte pod nową generację konsol, to zaczynają się gorzkie żale o wymagania, ot zastanawiające.
Wcale nie zastanawiające. Gdyby deweloperzy nie byli leniwi i nie trzaskali na prawo i lewo głupich portów z konsol to pomimo tego, że grafika może się trochę polepszyła wymagania by nie były z dupy wysokie. Teraz bardzo łatwo jest odróżnić leniwy port od dedykowanej wersji PC. Jeżeli masz w wymaganiach jakieś bzdury typu 6GB Ramu w minimalnych albo bzdury typu 4GB Vramu w zalecanych, albo jedno i drugie to już z dala wali lewym portem od leniwych deweloperów, którym nawet nad optymalizacją się siedzieć nie chciało. Jeżeli już ktoś trzaska port, to mógłby chociaż trochę nad nim posiedzieć. Czekam na wymagania minimalne GTA V, żeby R* im pokazał jak się robi gry na PC. GF 8800 i jakiś 8 letni C2D.
55GB to jakiś kryminał. Tyle to zajmuje FFXIII z przerywnikami filmowymi w dwóch wersjach dla dwóch języków. To coś na 4 godziny nie powinno zajmować więcej niż 5GB. I jeszcze ten ich super nowy/stary silnik z CoDa 2...
Czekam na wymagania minimalne GTA V, żeby R* im pokazał jak się robi gry na PC.
GF 8800 i jakiś 8 letni C2D.
Hehehe, sugerujesz że GTA5 będzie miało mniejsze wymagania, niż 6 letnie GTA4? Dobry żart milordzie!
Tylko żebyś później nie pisał, 'Ech walić ich. Tylko $$ im w głowie. R* jest jak drugie EA. Trzeba im pokazać, że tak z nami nie można postępować. Bojkot! Rewolucja!
Miało wyjść w listopadzie 2013, wyjdzie w styczniu 2015. R* jest żałosny.
Preordercancelled.gif'
Bo z tych Twoich przypisów z gtaforums, nic szczególnego nie wychodzi.
Hehehe, sugerujesz że GTA5 będzie miało mniejsze wymagania, niż 6 letnie GTA4?
Nie kręć. Nic takiego nie napisałem. GTA IV wymaga jakieś cienkiego C2D 1.8 i GF 7900. Wymagania V będą siłą rzeczy troszkę wyższe.
Tylko żebyś później nie pisał
Sprawa forsy od MS/Sony i opóźnianie premiery gotowej od x miesięcy wersji PC to jedno a sama jakoś PCtowej wersji to drugie. W pierwszym przypadku można się złościć i trzepać nóżką na złe korporacyjne praktyki. Natomiast jeżeli chodzi o jakoś wersji PC to akurat można być całkowicie spokojnym. Nie jest to port z konsol więc samo to jest gwarantem jakości.
Oczywiscie, ze jest to port z konsol.
Jeżeli nie masz o czymś pojęcia to się o tym nie wypowiadaj. Wersja PC powstaje od 2010. Pewnie jest to port z X360 nie?
Nie jest to port z konsol więc samo to jest gwarantem jakości.
Oczywiscie, ze jest to port z konsol.
wysiak masz coś na poparcie swojej teorii ? to że gra jest tworzona równolegle na kilka platform nie znaczy że jest to port... zresztą next geny to ta sama architektura więc w jaki sposób można zrobić porta ? to na x360 i ps3 trzeba robić port, ze względu na inną architekturę(power).
Optymalizacja to już inna sprawa, bo to na konsole gra musi być lepiej zoptymalizowana ze względu na słabsze podzespoły i trochę inne rozwiązania, a na PC już szkoda czasu i kasy (np evil within).
destiny --> Ta gra ukazala sie na konsolach juz dobrze ponad rok temu, naprawde wierzysz w kesikowe brednie, ze ktos ja pisze teraz drugi raz od nowa, a nie tylko przystosowuje juz istniejacy kod do nowych platform (czyli portuje)?
Temat jest o CoD i o codzie pisalem
Ale kesik pisal o GTAV.
Temat jest o CoD i o codzie pisalem, co do GTA to można powiedzieć że jest to port na nowe konsole i PC i to się zgadza.
Sprawa forsy od MS/Sony
No tak, zapomniałem że Spencer i Kaz złapali się za ręce i pobiegli do R*. Bo te 2 miliony potencjalnych pecetowych klientów (odliczając wyprzedaże) było zbyt dużym zagrożeniem.
Zawsze tak robią od 13 lat, bo R* sam z siebie nie olewa pecetów.
Oczywiście co rok płacą R* grube miliony za to żeby nie wypuszczali RDR i MC, bo pecetowcy stanowią zbyt duże zagrożenie.
GTA IV wymaga jakieś cienkiego C2D 1.8 i GF 7900.
Nie chodzi o to czego wymaga, tylko na jakiej karcie chodzi dobrze/grywalnie.
Wersja PC powstaje od 2010. Pewnie jest to port z X360 nie?
No biorąc pod uwagę że wersja konsolowa powstawała od 2008 roku, to bardzo możliwe.
\\\
Ok, to może masz jakieś inne wytłumaczenie tego, że GTA V jeszcze na PC nie wyszło? Spoiler, gra jest gotowa od 7 miesięcy.
Coś kręcisz, podobno wersja pecetowa jest gotowa od zeszłego listopada. Zaraz się okaże że była gotowa w 2010 roku.
Ano, tylko że wtedy pojawiły się problemy z wersją na XO i worek złota od MS.
No tak, MS płaci żeby gra wyszła na Xboxa i PS4, ale żeby nie wyszła na PC. Fuck Logic! Bo nie mogliby zapłacić za ukazanie się gry, tylko na ich platformie. Jaka głupota...
Tak swoją drogą, GTS 450 i HD 5870 obok siebie? Wut? Przecież te karty dzieli przepaść w wydajności.
naprawde wierzysz w kesikowe brednie, ze ktos ja pisze teraz drugi raz od nowa, a nie tylko przystosowuje juz istniejacy kod do nowych platform (czyli portuje)?
No ale wersja PC powstaje od 2010. Powstawała razem z wersjami na X360 i PS3. Wbij to sobie do głowy. Co najwyżej wersje na PS4 i XO to porty z PC.
No tak, zapomniałem że Spencer i Kaz złapali się za ręce i pobiegli do R*. Bo te 2 miliony potencjalnych pecetowych klientów (odliczając wyprzedaże) było zbyt dużym zagrożeniem.
Ok, to może masz jakieś inne wytłumaczenie tego, że GTA V jeszcze na PC nie wyszło? Spoiler, gra jest gotowa od 7 miesięcy.
Nie chodzi o to czego wymaga, tylko na jakiej karcie chodzi dobrze/grywalnie.
Jak możesz porównywać tego technicznego bubla, port z X360 GTA IV do dedykowanej wersji PC GTA V?
Nie zapominajmy tez, ze wersja PC wyszla juz w marcu.
Ale ty jesteś zabawny.
Alez to nie zarty, wielokrotnie pisales, ze wychodzi w marcu, a ty przeciez masz pewne informacje!
Ano, tylko że wtedy pojawiły się problemy z wersją na XO i worek złota od MS.
No ale wersja PC powstaje od 2010. Powstawała razem z wersjami na X360 i PS3. Wbij to sobie do głowy.
Nie zapominajmy tez, ze wersja PC wyszla juz w marcu.
Ale ty jesteś zabawny.
Alez to nie zarty, wielokrotnie pisales, ze wychodzi w marcu, a ty przeciez masz pewne informacje!
Ano, tylko że wtedy pojawiły się problemy z wersją na XO i worek złota od MS.
------>
Wątek wymagań Call of Duty, a tu rozmowa o porcie GTA....
Coś kręcisz, podobno wersja pecetowa jest gotowa od zeszłego listopada. Zaraz się okaże że była gotowa w 2010 roku.
Nope. Nigdy nie napisałem, że wersja PC jest gotowa od listopada. Miała być gotowa do listopada i wtedy też miała wyjść, ale tutaj akurat R* po prostu nie zdążył. To jestem w stanie zrozumieć.
No tak, MS płaci żeby gra wyszła na Xboxa i PS4, ale żeby nie wyszła na PC. Fuck Logic!
Nie, MS dostał sraczki kiedy się dowiedział, że w marcu R* zamierza wypuścić GTA V na PC i PS4. Gdzie wersja na XO zapytali. R* odpowiedział, że w dupie/że XO to złom i nie może uciągnąć stałych 30 klatek i że trzeba jeszcze trochę nad tym posiedzieć. No to MS w swojej mądrości przyszedł z workiem złota i powiedział, że dopóki wersja na XO nie będzie skończona to ani słowa o GTA V na inne platformy. R* miał coś ogłosić na jakiejś super tajnej imprezie Sony w marcu ale w ostatniej chwili się wycofali. Wersja na XO została skończona, to i zapowiedź się znalazła.
True story, kesik wie, bo siedzial wtedy pod biurkiem prezesa R*, i wszystko to slyszal na wlasne uszy.
No błagam, trochę rozumu. Jeżeli napiszę, że MS przyszedł do Eidosu z workiem złota i zrobił z nowego Tomb Raidera czasowego exa na XO to też znaczy, że siedziałem pod biurkiem?
Ale dobrze, skończmy to bo raczej nic do was nie dotrze. Czasami mam podobne zdanie co Ogame ale akurat tutaj nie jest w stanie ogarnąć sytuacji. A z wysiakiem nie ma co gadać, to zwykły troll. Porozmawiajmy lepiej o tych wymaganiach CoDa i o tym co GTS 450 robi w jednej linii z HD 5870.
Nie, MS dostał sraczki kiedy się dowiedział, że w marcu R* zamierza wypuścić GTA V na PC i PS4. Gdzie wersja na XO zapytali. R* odpowiedział, że w dupie/że XO to złom i nie może uciągnąć stałych 30 klatek i że trzeba jeszcze trochę nad tym posiedzieć. No to MS w swojej mądrości przyszedł z workiem złota i powiedział, że dopóki wersja na XO nie będzie skończona to ani słowa o GTA V na inne platformy.
True story, kesik wie, bo siedzial wtedy pod biurkiem prezesa R*, i wszystko to slyszal na wlasne uszy.
Nowa Generacja to nic tylko większa pojemność tekstur, zamiast gry ważącej średnio 15GB dostajemy potwora napakowanego z 50GB nie dającego nic w zamian świeżego tylko kłopoty; pobrania, zainstalowania, czy ściągnięcia gry cyfrowo oraz wymiana sprzętu, tylko dlatego, żeby Elity mogły sobie pograć w 4k (-bo nie opłaca się robić kompresji tekstur)..., a reszta biedy oglądała streamy,
Kęsik
Ja nie twierdzę że zjawisko brania/dawania w łapę nie ma miejsca w branży gier video. Tylko że Twoja hiperbolizacja tego zjawiska, jest wręcz groteskowa.
Tomb Raider jest tego tylko potwierdzeniem, logiczna jest chęć opóźnienia wszystkich platform i czasowa ekskluzywność.
Ale jaki sens ma zapłacenie za czasowe opóźnienie pecetów? Jaki cel miałby M$ w tym, żeby zapłacić za opóźnienie pecetowego wydania, a jednocześnie nie opóźnienie wydania na PS4?
Przecież to PS4 jest konkurencyjną platformą i przecież Rockstar Games od dawna olewa pecety. To nie jest żaden przytyk z mojej strony - tylko zwykłe stwierdzenie faktu.
Microsoft raczkował w departamencie konsol (więc o żadnych workach złota nie może być mowy), kiedy panowie z R* już nie traktowali pecetów jako głównych, docelowych platform.
Jak sie pospieszycie, to mozecie jeszcze zassac za darmo wiecej RAMu-u
tutaj jest promocja jeszcze kilka dni za darmo tylko sa limity 4 GB na 1 IP :
http://www.downloadmoreram.com/
Ja zassalem 16 GB :)
Już przestańcie z tym GTA, kogo to obchodzi ? każde GTA jest takie samo tylko w innym mieście, chcecie pograć w GTA to grajcie a mod/dlc z nowym miastem wyjdzie prędzej czy później.
Temat o innym tasiemcu jest...
Ale jaki sens ma zapłacenie za czasowe opóźnienie pecetów? Jaki cel miałby M$ w tym, żeby zapłacić za opóźnienie pecetowego wydania, a jednocześnie nie opóźnienie wydania na PS4?
Może nie było innej opcji? R* ma przecież umowę z Sony. Więc prawdopodobnie nie było opcji, żeby wydać GTA V najpierw na XO. A jeżeli chodzi o wersję PC to co innego. Za PC nie stoi żadna wielka firma, która mogłaby o nie dbać. Wydaje mi się, że wiele ludzi interesuje GTA V na PC, i byłoby gotowe kupić je na PC zamiast na takiego XO. Teraz wersja PC została opóźniona i albo czekasz 2 miesiące dłużej albo bierzesz na konsole. Wiele ludzi weźmie na konsole. Gdyby wychodziło na PC tego samego dnia to mogliby wziąć na PC. A teraz prawdopodobieństwo, że ludzie będą płacić 3 razy za tą samą grę jest trochę niskie. Chociaż możliwe, że ktoś taki się też znajdzie, wtedy będzie jeszcze więcej forsy do zarobienia. Tak czy inaczej, biznes.
Przecież to PS4 jest konkurencyjną platformą i przecież Rockstar Games od dawna olewa pecety. To nie jest żaden przytyk z mojej strony - tylko zwykłe stwierdzenie faktu.
Tak i dlatego że PS4 jest konkurencyjną platformą, MS nie mógł pozwolić aby GTA V wyszło wcześniej na PS4 niż na XO a tak chciał R* zrobić, bo z wersją na XO były techniczne problemy podczas gdy wersje PC i PS4 zostały ukończone. Obie 3 wersje miały wyjść w tym samym czasie, wszystkie 3 zostały zapowiedziane na jesień. Potem znowu coś się stało.
Microsoft raczkował w departamencie konsol (więc o żadnych workach złota nie może być mowy), kiedy panowie z R* już nie traktowali pecetów jako głównych, docelowych platform.
Masz rację. Takie były wtedy czasy. Ale wydaje mi że do podejście do PC Rockstara trochę się już zmieniło, co widać było na przykładzie MP3. To też nie był port, wersja PC powstawała równolegle z konsolowymi i była świetnie zoptymalizowana. Skoro taki proces dewelopingu sobie wypracowali i się sprawdził to dlaczego nie mieliby go zastosować też przy GTA V? Ba, nawet już wcześniej zaraz po premierze tego bubla GTA IV na gtaforums pojawili się ludzie z R* Toronto, którzy za ten bubel byli odpowiedzialni i błagali o przebaczenie, że mieli za mało czasu, że techniczne trudności i obiecywali, że przy następnym GTA będą mieli więcej czasu, będzie silnik lepiej przystosowany i już nie będzie takiego dramatu. Tak, R* dalej skupia się głównie na konsolach ale naprawdę wydaje mi się, że PC traktują troszkę lepiej niż w erze PS2.
Ja zassalem 16 GB :)
Niezłe! Wcześniej była promocja na nowe GTX'y 980. Ludzie pobierali jak opętani. Sam ściągnąłem kilka...
Zapomniałem, chyba jako pierwszy, zadać ulubione pytanie na forum "czy mi pójdzie" ??
Intel core i3 3220 - 3,3 GHz, Radek HD 6800 Series, 8 GB RAM, Windowsik 7 HP
Poczekamy, zobaczymy z tym GTA V. W_D także powstawał z priorytetową myślą na PC i na pamiętnym pokazie z przed dwóch lat wyglądał ładniej ichodził na dużo słabszym sprzęcie a jak wyszło? Ubi nasrał graczom pctowym na czoło, napisał kod w oparciu o PS4/XONE i zrobił z tego kiepskie portki, które były gorsze i wymagały więcej.
A CoD? dla mnie to już upadła marka, nie porywa mnie za bardzo
kesik o czym ty bredzisz. myslisz, ze gry pisane stricte pod nowa generacje nagl ena PC beda mialy w wymaganiach "1gb ramu"? gra na konsoli ma do dyspozycji 6GB wiec nie beda pol roku siedziec i optymalizowac ch. wie po co (tu zmiejszyc particle, tam zmiejszyc density obiektow) bo jakis bob ma 4GB w PC, chyba, ze za 4GB LIMITED EDITION doplacisz i ta specjalna wersja dla ciebie bedzie 10% drozsza.
Czemu nawet w wątku "nie o GTA" musi wywiązać się kłótnia o GTA?
spoiler start
Forum GOLa <3
spoiler stop
destiny_ [9] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13452729&N=1#post0-13452817
Druga rzecz żeby to nie było na asadzie 6GB by uruchomić a w trakcie gry 3GB użyte, tak jak w Ghost.
Chyba 2gb i to w zasadzie 99% gier tyle starczy, stąd też nie dziwi mnie fakt narzekań, bo te 6gb to jest jakaś bzdura.
EnX [3] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13452729&N=1#post0-13452736
a wystarczy że pojawi się gra pisana stricte pod nową generację konsol
Taa, które nie mają nawet 6gb ramu i to dzielone na gpu i resztę, absolutny minimum na resztę to 1gb ramu, więc maks dla gpu to może być jakieś 4,5gb, każdy większe użycie ramu na resztę to mniej dla gpu.
I pojmij gości, ludzie nie narzekają, bo wymaga 6 gb, tylko, że to KŁAMSTWO, bo ghosts też 6 gb miał w minimalnych, a ledwo 2gb ciągnął NA MAKSA, to tak wkurza ludzi, to 6gb jest po to, bo silnik jest skopany i poszli na łatwiznę, ghost miał wycieki pamięci wywalał, dlatego było 6 gb w minimum, bo nawet im się tego poprawić nie chciało.
JÓZEK2 [35]
Radek HD 6800 Series
Nie ma takiej grafiki, zabawne jest to, że tylko u amd tak jest, że jak nie masz zainstalowanego jakiegoś narzędzia i ktoś nie wie co ma za gpu to się nie dowiesz, w CCC tego nie sprawdzisz (swoją drogą też tylko u amd tak żałosny program stworzyli), menadżer urządzeń ci nie poda, w szczegółach sterownika nie sprawdzisz, dxdiag na nic, gpu-z nie poda, informacje o systemie też nie ma, wszystko co opiera pobranie tych danych z tego co amd instaluje nie uzyska takiej informacji tylko właśnie poda ci serią np. 6800.
Gpu caps viewer wiem, że podaje, ale odnośnei pytania, powinno ci działać bez problemu.
Wracając do CODa, z tym rozmiarem to im chyba mocno na głowę już padło, teraz to mnie wnerwili, 55GB, czego ja się pytam, co za chore sukin***y, co za wałek, jasne może kolejny cudowny dźwięk jak w titanfall, nie ma to jak do średniej gry, z niczym nie wyróżniającym się audio, walnąć 30 gb, bo tak, bo jest super albo wideo marnie skompresowane.
Widać już na starcie zachęcają do poszukania wersji odpowiednio skompresowanej.
Czekam na wymagania minimalne GTA V, żeby R* im pokazał jak się robi gry na PC. GF 8800 i jakiś 8 letni C2D.
Ty na poważnie? Przypominam, że dostajemy wersję lepszą niż ta co jest na PS4. Nawet nie rozumiem jak można liczyć na to, że to będzie działać płynnie na GF8800. Co do nowego CoD to ilość wymaganej pamięci RAM jest absurdalna tak samo jak była w Ghosts i tak samo szybko te ograniczenie zostanie zniesione. Wymagane miejsce na dysku to też jakieś kuriozum, nawet jeśli gra korzysta z prerenderowanych przerywników filmowych i nieskompresowanego audio. Co do porównywania GTS 450 do HD5870 to ręce opadają.
Ta sama architektura nic nie znaczy, bo wcześniej mogli się bardziej przykładać, a teraz mogą olać jeszcze bardziej, no bo przecież nie trzeba tak bardzo optymalizować.
Z resztą nie trzeba daleko szukać: COD Ghosts krzaczył się nawet na najlepszych kompach, a miał grafikę gorszą od BF3 (nie wspominając o wielkości gry i korytarzowości).
kesik, to jak z tą finansjerą światową i NWO? Też w to wierzysz? W ogóle rewelacyjne informacje, prezes R* to twój ziomek, czy może jakieś wtyczki w M$? Marnujesz się chłopie, do wywiadu Cię powinni wziąć.
Wierzyłem w Ciebie kęsik, dostarczasz pierwszorzędnej beki. Polecam.
Czekam na wymagania minimalne GTA V, żeby R* im pokazał jak się robi gry na PC. GF 8800 i jakiś 8 letni C2D.
XDDDDDDDDDDD
Sorry, ale nie umiem tego skomentować inaczej. To jak tam GTA IV, bo dawno nie instalowałem? Da się już grać, czy jeszcze są dropy FPS?
Kęsik, chłopie. Bardziej sie staraj z tym trollingiem. Bo tak na chwilę obecną, to takie 4/10, w szkolnej skali, mierny z plusem.
Się śmiejecie z tego marca, ale jak tak dalej pójdzie to GTA V rzeczywiście wyjdzie w marcu. If you know what I mean.
Się śmiejecie z kęsika, że ma pewność, w jaki sposób jest zrobiona gra (że niby dedykowana wersja), a sami się tu wymądrzacie z tym portem jakbyście też mieli kontakt w Rockstarze.
A płacenie Microsoftu Rockstarowi za to żeby opóźnili wydanie na PC jednocześnie nie robiąc tego na PS4 to byłaby głupota więc to mało prawdopodobne. Konsole nie konkurują z PCtami tylko konkurują między sobą. PS4 i XO.
Dokładnie, przecież Rockstar tak bardzo się przejmuje PC, że na "dzień dobry" wydał praktycznie niegrywalną wersję GTA IV na tę platformę, a GTA SA było portem z PS2. Pewnie piszą od nowa, specjalnie pod PC!
A tak serio, to wierzy ktoś w to, że to nie jest port? R* to firma, która nie dość, że PC ma głęboko w dupie (vide porty, brak RDR na PC), to jeszcze specjalnie by pisała od nowa grę? SERIO KTOŚ TO KUPUJE?
A tej gadki o tym przekupywaniu M$ to pominę milczeniem, bo po prostu jak poszła informacja o 30 klatkach AC: Unity nawet dla PC, to było że Sony i M$ smarują Ubi. Tutaj to samo. Dowodów jak nie było, tak nie ma.
Ciekawy fakt, masa ludzi stęka że od lat grafika w grach się nie zmienia, a wystarczy że pojawi się gra pisana stricte pod nową generację konsol, to zaczynają się gorzkie żale o wymagania, ot zastanawiające.
Wszyscy wiedza, ze grafika w CODach to porazka i wymagania zawsze sa zawyzane.
Nie mam nic przeciwko next-genowej grze, ktora wazy 50 GB i ma wysokie wymagania, ale niech to bedzie uzasadnione bardzo ladna grafika.
Po ostatnim CoDzie na tego czekam. Zapowiada się co najmniej dobra pozycja (ale czasy nadeszły że nawet CoDa robią porządnie).
Z karty gola wynika że najnowszy CoD będzie w wersji angielskiej z polskimi napisami, ale już karta steama mówi co innego, według niej wersja polska nie jest obsługiwana....to wreszcie jak to będzie ?
PS: Jestem tez ciekaw czy ta cześć będzie posiadała możliwość zmiany FOV
Ghosts był/jest tak tragicznie zoptymalizowana , że mało kto dał radę niestety.. Zobaczymy teraz. Wymagania jeszcze wyższe. Mam nadzieję , że ten dodatkowy rok (grę robili 3 a nie 2 lata) na coś się przydało. Bo jak będzie klapa to koniec serii..
[39] Dzięki. Na oryginalnym pudle od karty widnieje jak byk 6850. Raport diagnostyczny podaje jednak 6800.