Assassin’s Creed: Unity – Ubisoft tłumaczy się z limitu 900p na PlayStation 4 i Xboksie One
Czyli co mamy 900p bo katedra jest rozmiarów 1:1 i nawet jak jej nie widzimy na ekranie to jest przetwarzana przez konsole to samo, każde jedno pomieszczenie. Może wejść do budynku i przez to trzeba ograniczyć rozdzielczość i klatki.
Jakoś na filmikach NPC nie grzeszyli inteligencją, byli tacy jak w każdej z poprzednich części, czyli kukły.
Ubi i inni deweloperzy podpisali umowy z MS I Sony aby nie mówić, że konsole są za słabe czy co?
Ubisoft nie jest mistrzem optymalizacji. Zamiast rzetelnie ją zrobić, oni po prostu wolą obcinać detale. Pokazali swój talent w ACIII i WD.
x68 - idź być trollem gdzie indziej.
Więc to wina twórców gry, a nie konsol. Ciekawi mnie w takim razie, jak wypadnie GTA 5 na next-gen'owe konsole.
Konsole NEXT GEN = 4k + 60 fps + 500GB SSD.
Xbox one / PS4 = old shity crap.
Czy jest na sali ktoś, kto jeszcze wierzy w to, co chrzani Ubisoft?
Tak jak jeszcze ok. rok temu część graczy łudziła się, że "skoro Ubisoft mówi, że będzie lepiej niż na E3 2012, to na pewno będzie lepiej, bo przecież nie mogą sobie pozwolić na jawne kłamstwa", tak w kwestii zapewnień i słów wypowiadanych przez Ubisoft, 27 maja 2014 r. powinien być symboliczną cezurą absolutnie dla wszystkich (nawet pracowników Ubisoftu, by zważali na swoje słowa - ale jak widać niczego się nie nauczyli i "znów zostali źle zrozumiani"...).
A teraz już całkowicie serio: jeżeli będą równać w dół i obetną grafikę na PC, to im nie odpuszczę i (nie) zagłosuję portfelem/kontem. Dla zasady. Tym bardziej, że to pierwsza od 2009 r. nie będąca dodatkiem gra Ubisoftu, na którą czekam.
Mercury_99 [4]
Więc to wina twórców gry, a nie konsol.
Konsol (w liczbie mnogiej) nie. Natomiast konsoli (w liczbie pojedynczej), tej jednej, konkretnej, tak. I jednocześnie wina twórców (w tym przypadku Ubisoftu), że się sprzedają jak tanie prostytutki.
Nie żebym specjalnie tym się przejmował, ale jestem w stanie zrozumieć oburzenie posiadaczy PS4, bo sam się wkur*ię, jeżeli wersji PC też się dostanie.
Obawiam się że w tej dekadzie takich konsol nie zobaczysz, moim zdaniem następna generacja, która pewnie ukaże się ok. 2018-2019 roku, dopiero zaoferuje pełne 1080p i 60 FPS. 4K to może jakoś w 2025 :)
Kuba_3 - wyjdzie Uncharted 4 to pozamiata :)
Ale tu nie o to chodzi... wiadomo że Ubisoft nie radzi sobie z optymalizacją od dawna przykład Watch Dogs gdzie grafika się zmieniła na rzecz płynnej gry, ale leprze 900p i 30 klatek niż wydawać 4 tysiące na kompa żeby swobodnie pograć :) Wszyscy narzekają na konsole, ale jak zliczą ile trzeba wydać na kompa, który za 2 lata nie będzie sobie radzić z nowymi grami w FullHD i Ultra, a konsole mimo 30 klatek bez problemu to inaczej to zaczyna wyglądać zwłaszcza że to wydatek rzędy 1500 zł. Zresztą grafiką człowiek nie żyje chodzi bardziej o oryginalne gry jak Uncharted czy Bloodbore, które raczej nigdy nie zawitają na PC tak że panowie na luz z tymi 900P i 30 klatek, bo i tak będzie się miło grać i tak i mało kto na to będzie zwracał uwagę :)
panowie na luz z tymi 900P i 30 klatek, bo i tak będzie się miło grać i tak i mało kto na to będzie zwracał uwagę :)
Cóż za optymizm! Mogliby Cię gównem obrzucić, a i tak stałbyś z uśmiechem na twarzy prosząc o więcej.
Nelad a ktoś Ci siłą każe grać? Nie starajcie się narzucać ludziom w co mają grać i na czym.
kaszanka9 - +100 jeden z niewielu rozsądnych postów w takich wątkach.
Nelad - nie mam w zwyczaju czegoś hejtować póki nie zobaczę więc się nie stresuj i gówno zachowaj dla siebie, a najlepiej zostaw je w WC eh.. co za ludzie :)
A to w czym macie problem, rozumiem nie kupicie tej gry na konsole, bo jest 900p 30fps, proszę bardzo, nikt nikogo nie zmusza, zawsze jest pc, ale jak to zawsze bywa, globalnie elitarna garstka niepełno sprytnych czy też zawistnych pececiarzy szczeka, a karawana jedzie dalej i AC:Unity pewno sprzeda się świetnie, dla tych co chcą grać w grę, a nie z lupą oglądać kamienie...
A ja mam pytanie wolicie mieć gre w 720p ale tak ultra-realistyczną że szczęka opada...czy wolicie mieć gre w 1080p a textury wyglądają jak z przed 5 lat lub gorzej??? Według mnie też nie ma co marudzić, ale ja zawsze nie stawiam na grafike tylko mechnike, i ciągle się obrażam jeśli czegoś w grze nie moge zrobić i fizyka zawodzi. Bo prawdziwa gra to taka gdzie fizycznie jej świat jest bardzo realistyczny a grafika to szczegół....
bez jaj, wielki Ubisoft się tłumaczy. Mi nie zależy, ale 900p to nie jest nowa generacja niestety i wydają crapa. Fakt faktem winę ponosi sprzęt, a nie Studio, bo zapewne owe posiada większą moc przerobową. Grę kupią albo fanatycy albo miłośnicy grafiki bo, ci co cenią sobie fabułę z trylogii AC powinni się od tego trzymać z daleka/
exkazer [13]
Bo prawdziwa gra to taka gdzie fizycznie jej świat jest bardzo realistyczny a grafika to szczegół.
To ile jest tych... ekhem... "prawdziwych gier"? [pytanie retoryczne]
Poczekajcie do premiery Uncharted 4: A Thief's End na PS4. Ta seria jest "unikatowa" i nie do podrobienia przez np. Rambo Raider'a i wtedy zobaczycie, co potrafi szczególnie konsolka od Sony i jak Naughty Dog robią genialne gry! Każdemu opadnie szczęka pod każdym względem. : ) UNCHARTED 4 GOTY PEWNE!
Nelad a ktoś Ci siłą każe grać? Nie starajcie się narzucać ludziom w co mają grać i na czym
W nosie mam w co kto gra. Po prostu dziwię się reakcji niektórych ludzi. Jest to już kolejna gra na konsole, która nie spełnia oczekiwań ludzi (albo raczej obietnic twórców) pod względem płynności wyświetlania obrazu i rozdzielczości. A jaki jest odzew ze strony graczy?: "co to kogo obchodzi... :)". Miały być uber-hiper nexgenowe grafiki, a mamy 900p i 30 fps. Naprawdę nie jest wam choć odrobinę szkoda? Mogło być przecież lepiej.
Niech mnie ktoś uświadomi, jakim cudem, na sprzęcie (Xone,ps4) kilkakrotnie wydajniejszym niż x360/ps3 twórcy muszą tak kroić rozdzielczość?
Rozumiem kasa, zysk, przychody, ale śmierdzi mi to strasznym lenistwem....
Irek22
I jednocześnie wina twórców (w tym przypadku Ubisoftu), że się sprzedają jak tanie prostytutki.
Jesteś prezesem ubisoftu. Akcjonariusze wymagają od Ciebie abyś zarabiał jak najwięcej pieniędzy dla firmy, w przeciwnym razie zostaniesz zwolniony. Dostałeś dobrą propozycję od MS. Jedynym minusem tej umowy będzie hejt na forach internetowych, który nie przełoży się w istotnym stopniu na sprzedaż.
A więc co robisz? Przyjmiesz na klatę fakt, że jakiś forumowicz nazwie Cię tanią prostytutką, czy prawdopodobieństwo zwolnienia?
Akcjonariusze wymagają od Ciebie abyś zarabiał jak najwięcej pieniędzy dla firmy, w przeciwnym razie zostaniesz zwolniony. Dostałeś dobrą propozycję od MS. Jedynym minusem tej umowy będzie hejt na forach internetowych, który nie przełoży się w istotnym stopniu na sprzedaż.
Jeśli to miała być obrona prezesa Ubisoft, to wyszła kiepsko. :D
mevico zawsze możesz prowadzić firmę jak w Rockstar albo Blizzardzie. Wydawać porządne gry co trzy lata, niż niedopracowane tasiemce co rok.
mevico [19]
Nic nie stoi na przeszkodzie, by zarabiać dla swojej firmy jak największe pieniądze robiąc jak najlepszy produkt wiedząc, że istnieją ku temu możliwości oraz być fair wobec (potencjalnego) klienta. Będąc prezesem Ubisoftu (czy jakiegoś innego wydawcy) "trochę" nieswojo bym się czuł, gdybym widział, że białe kołnierzyki mojej firmy w "excelu" po stronie przychodów wpisały "łapówka od M$"... Akcjonariusze, a poprzez nich media, na pewno byliby wniebowzięci.
Poza tym prostytutki przynajmniej nie ukrywają, że są prostytutkami. Jednak jak widać nie wszystkim została choćby nawet taka resztka honoru.
Najśmieszniejsze jest to, że ci najbardziej durni pececiarze to gimnazjalna gówniarzeria, która nowy komputer dostała ostatnio na komunię świętą i jest na etapie żebrania u rodziców na nową grafikę.
Ubiliar
NEXT GEN: 900p/30fps
LAST GEN: 720p/30fps
Jest progres...
Abstrahując od tego gra zapowiada się nieźle i prawdopodobnie może to być najlepszy Asasyn do tej pory.
bullshit. o ile iosc fps mozna zrozumiec aby bylo wecej czas cpu na a, tak ps4 majace od reki prawie 50% szybsze gpu mogloby odpalic 1080p. pewnie MS sypnal kasa wiec zrownali w dol.
pierdziele i nie zagram, celowo. i tak teraz duzo dobrych gier wychodzi
Ubisoft widać ma problemy z pokazaniem mocy konsoli. Przykładem dla graczy PC był Watch Dogs. Gra, która nie mogłem normalnie pograć bo gra się zacinała niemiłosiernie. Jakoś Cień mordoru uruchamia mi grę z efektami na ultra, tylko tekstury na średnich (Na wysokich nagłe zacinanie, ale to wina raczej mojego procesora). Jestem ciekaw jak będzie na PC AC Unity czy pójdą na łatwiznę i znowu zrobią jak AC III. Wymagania idą w górę ale jakość nie idzie na równi z wymaganiami.
Śmiem twierdzić, że nowe konsole okazują się coraz większą porażką. Tak krótko po premierze "next genów" a już masa problemów i to głównie przez słabe bebechy. Dlaczego UBI od początku nie produkowało gry pod 1080p tylko teraz wielka napinka...... ?
GTA5 w Listopadzie i na te mameje z Ubi będzie czekał tylko wstyd. Zreszta, nie tylko ich.
@laki2217
"Ubisoft widać ma problemy z pokazaniem mocy konsoli"
Hehe jakiej mocy?:D
ale tu nie chodzi już o moc konsol tylko o ściemy jakimi karmi graczy Ubi. Do tej pory ich kłamstwa dotyczyły głownie PC (od "przesuwania dat by dopracować produkt", po "mamy specjalistów zapewniających super optymalizację", "zrobimy DRM przyjazny klientowi). Teraz ten sam syf przenosi się na podwórko konsol i od samych graczy tych platform będzie zależało czy pozwolą Ubi na takie praktyki wp rzyszłości.
Może przez to, że moderzy pokpili z Ubisoft po wydaniu modu graficznych do Watch Dogs po małych poprawkach i dorównaniu grafiki z pierwszych pokazów. Teraz idą na konsole po tam takich zmian nie da się osiągnąć bez możliwości przerobienia konsoli. Tam mogą zakryć się tym, że konsola nie wyrabia.
@kaszanka9 -> [12] Mądrze powiedziane. :) Ważne, by da się grać bez problemu i nadal podziwiać grafika jak dawniej. 30 FPS to minimum dobrej grywalności. Do tego już dawno przywykłem się do 1280x1024, a więc nie widzę tu problem. Ale jak zwykle są tacy niektóre gracze, które nadal szczekają: "CHCEMY WIĘCEJ! CHCEMY WIĘCEJ, BO ZAMORDUJEMY CIEBIE!". :/ Ach, te dzisiejsze gracze... Pomyśleć, że w czasach DOS niewielu narzekają, a podziwiają grafika z piksele np. Doom, Monkey Island, Gods... ;P
@exkazer -> Cytat: "Bo prawdziwa gra to taka gdzie fizycznie jej świat jest bardzo realistyczny a grafika to szczegół." -> Jedynie udowodniłeś, że nie jesteś prawdziwy gracz. Koniec i kropka! Piękna grafika to fajnie, ale nie jest najważniejsze w aspektach gier. Wynoś się z społeczności PRAWDZIWYCH gracze i lepiej dołącz do grupy artystów w galerii pięknej sztuki. :/
@mevico -> [19] Spójrz na CD-Projekt Red lub Blizzard i co osiągnęli? Ile sukcesy osiągnęli twórcy niezależnych indyki? Ile niezależni twórcy uzyskali od wsparcie Kickstarter? Nikt nie stoi na przeszkodzie, by twórcy najwyższy czas opuścili zarozumiały UbiSoft, o ile umowa nie obowiązuje. Tak jak "ojciec" Final Fantasy odszedł od Square dawno temu. UbiSoft popełnił błąd, że za dużo wymagał od twórcy gier i wydał rozkazy tworzenie wiele Assassin's Creed naraz w ciągu roku. :/ Za dużo to niezdrowo i w takim tempo ciężko jest wyrobić dobre pomysły do kolejne gry.
Pamiętam te piękne (nie bardzo odległe) czasy, gdy sam nie wiedziałem jaką rozdzielczość mam na konsoli, a na PC wiedziałem, tylko z tego powodu, że za pierwszym uruchomieniem gry, musiałem jakąś ustawić (o liczbie klatek nawet nie słyszałem).
Potem w internecie pojawiły się dzieci, które mają ból dupy przez posiadanie tylko jednej platformy, którą dostali na komunię i wydziwiają na każdym kroku.
Ehh, można powspominać...
Sir Xan
Rozumiem, że jesteś kolejną osobą, która uważa, że ubi czy ea zatrudnia samych kretynów bo ci kretyni nie realizują strategii Twoich ulubionych firm?
To mi się przypominają lamenty pracowników, którzy twierdzą, że firma może jedynie odnieść sukces gdy dobrze traktuje pracowników, a nie będę nawet mówił jak pracowników traktował Jobs.
PS. Nie będę już wspominał jak rockstar traktuje graczy PC opóźniając wydanie GTA 5 oraz wydając GTA 4 w stanie w jakim to wydali.
@mevico -> Cytat: "Rozumiem, że jesteś kolejną osobą, która uważa, że ubi czy ea zatrudnia samych kretynów" -> Jest zupełnie odwrotnie. Czy musisz przekręcać słowa? Chodzi o to, czy twórcy gier naprawdę muszą pracować u UbiSoft, gdzie liczy się tylko zyski i wzrosty aukcje? Początek UbiSoft było obiecująco, ale potem było gorzej i nic nie wiadomo, czy się poprawi. Czasami UbiSoft za dużo oczekiwał od twórcy gier i podjął pewne niewłaściwe decyzje np. DRM u Uplay czy wiele wydań Assassin's Creed w krótkich czasie.
Już nie raz z okazji premier innych gier od Ubi pisałem, że tam pracują partacze, którzy nie potrafią optymalizować gier. Wyjątków nie ma.
@Irek22 choćby głupie simsy, tam się nie liczy grafika prawda? a złożoność jest lepsza. Generalnie w grze chodzi o symulacje złożeń coś co ją napędza, potem jest fabuła no i grafika. W grach gdzie są otwarte światy wole jak widze faune flore że ptaki latją,wilki biegają i jelenie, ludzie w miastach robią swoje codzienne sprawy i to jest dobre. W grach gdzie są zamknięte pomieszczenia typu fpp np. DOOM3 to grafika jest bardziej konieczna niz mechanika bo jej i tak wiele nie ma.
@Sir Xan no to powiedz mi taką rzecz, ja lubie serie final fantasy i mi się bardzo podoba takie FF3 albo FF4 za ta prostote gdzie grafika nie jest ważna niż np. późniejsze fajnale gdzie aż kipi od wodotrysków...bo fajnal to fajnal musi być extra. Dla tego są pewne szczegóły które ludzi krecą bardziej, przykład z nowszych gier? Don't Starve gdzie tam jest ładna gra? a jej złożoność i zarazem prostota pokazuje jakim fajnym jest tytułem.
"twórcom brakuje jeszcze doświadczenia z nowymi konsolami, więc... "
więc wolimy poświęcić czas na obcięcie rozdzielczości itd., zamiast poświęcić go trochę więcej na optymalizację. Gra "musi" wyjść w podanym terminie, bo $$$ się musi zgadzać.
Sir Xan
To nie ja przekręciłem Twoje słowa tylko Ty nie zrozumiałeś tego, co napisałem. Ja nie pisałem o programistach bo oni nie mają większego znaczenia przy wyborze projektów, którymi się firma zajmuje, oni są tylko takimi osobami od łopat, którzy mają wykonać to, co szefostwo im zleci, to właściciele decydują o tym co firma robi i za jakie pieniądze.
A jeśli już wspominasz o serii Assassin to nie zapomnij, że jest to najbardziej dochodowa seria ubisoftu więc mówiąc o finansach to produkcja tej gry jest bardzo opłacalną inwestycją. Więc traktowanie przez Ciebie tej serii jako pomyłki jest idiotyczne.
@exkazer -> Może. Ale powinno być: "Prawdziwa gra ma nie tylko piękna grafika i dobra fabuła, ale również świetny i wciągający grywalność, oraz nie brakuje wyzwanie i ciekawe pomysły." ;) A ty piszesz tylko grafika i to wszystko. ;) Co z tego, że ma realistyczny świat, jeśli ma znikomy wpływ na grywalność (interakcje z otoczenie)? Grałem w piękny Assassin's Creed 1, ale zanudziłem się na śmierć. :P Ile było hejtów na Final Fantasy 13, gdzie oprócz piękna grafika, ma tylko "korytarze" poziomów i słaba fabuła? Grafika to nie wszystko, ani najważniejszy, a tylko miła wzbogacenia. FTL - Faster Than Light ma trochę uboga grafika, ale zyskał dużo pożyteczne opinie gracze. ;)
@mevico -> Assassin's Creed 2 jest udana gra, ale są parę kolejne części (nie wliczając Assassin's Creed IV Black Flag), które jednak trochę rozczarowują fanów. Lepiej przełożyć na jakości, a nie ilości. Nie uważam, że "serii" jest pomyłka, lecz UbiSoft wybrał ilości zamiast jakości. Nie tędy droga. Lepiej jest robić 1-2 gry w ciągu 2-3 roku zamiast 1 rok kosztem jakości (np. ciekawsze questy). Popatrz na twórcy Batman Arkham Asylum i Arkham City, którzy poświęcali więcej czasu na dopracowanie grze z więcej zawartości. :) Mam nadzieję, że UbiSoft wciągnie odpowiednie wnioski i Unity będzie udana gra.
"i zapewnił, że deweloperzy nigdy nie zdecydowaliby się na sztuczne ograniczenia produkcji."
A o Watch Dogs na PC już zapomnieli :D
Huj z pikselami,wazne zeby te smieszne konsolki pociagneły te efekty graficzne i szczegóły miasta,bohatera,ludnosci...Co mi po 1080p jak cienie beda poszarpane,dym kanciasty,a ludzie z bitmapy
Oby tego AC nie spierdzielili jak AC III, bo ten tak miał zrytą optymalizacje, tak jak WD w sumie WD jeszcze gorzej, i kiedyś, choć to całkiem kto inny odpowiadał za grę GTA 4 też była za tamtych czasów tragedią. Jednak ACBF był świetnie z optymalizowany i chodził stale w 60FPS i mam nadzieje, że będzie tak samo dobrze w przypadku tej gry.
Ubisoft posiada w swoim portfolio świetne silniki graficzne (Disrupt, Snowdrop i oczywiście Anvil engine) ale co z tego jak "next genowe" konsolki nie są w stanie ogarnąć ich potencjału, w wyniku czego Ubisoft musi iść na pewne kompromisy (tak jak t o było w przypadku Watch_Dogs) w wyniku czego dostajemy gry które są świadomie sztucznie ograniczane (mówię tu oczywiście o wersjach na PC) a to że deweloper nie chce się do tego przyznać świadczy tylko i wyłącznie o lekceważeniu świadomych graczy którzy doskonale zdają sobie sprawę z całej tej chorej i niewygodnej dla samego dewelopera sprawy.
@Sir Xan pro po Assassin's Creed 1 pamiętam jak wychodził na xboxa360 i przeszedłem tę grę, świat i klimat średniowiecza + monumentalne widoki rządziły, ale brakowało no hmm tego że urwe głowe żołnierzowi ludzie panikują że widzą flaki, albo żeby konstrukcje budynków się waliły jak rzucałbym przeciwnikiem o nie, brakowało troche tego realizmu, nie grafiki, ale to inne czasy były skok technologiczny i tak był duży nie mniej, jarałem się tym co wideo pokazywało i liczyłem na wierną kopie. Ile razy oglądamy w grze przerywniki FMV a później się okazuje że nijak się mają do samej gry i pozostaje niesmak tego że zrobiono to sztucznie nie ma tego realizmu. Dla tego Stawiam na realizm że jak czegoś oczekuje to wymagam, bo w końcu to ja płace za produkt moge go nie kupić znajdą sie inni Tacy jak Ja i będzie bojkot i gra sie nie sprzeda...Teraz mamy super komputery że gry technologicznie zostały w tyle już dawno więc po prostu oczekuje że armia ludzi jak ma 500 melonów na gre to zrobią Ją taką że bedzie sie o niej mówiło przez najbliższe lata i jej nic nie pobije chyba że ktoś podobną kase wyłoży na produkcje gry. Czekam na GTA na PC i co z tego wyjdzie, ale pewnie się zawiode i dopiero GTA6 pokarze wreszcie realizm świata...
@exkazer -> No to obserwuj gra RPG w projekcie Kickstarter - Kingdom Come. ;) Twórcy zrobią wszystko, by świat był jak najbliżej realistyczny świat średniowieczy i będzie nawet mała bitwa z tysiące żołnierze. Niedługo ukaże się na STEAMie jako Early Access.
Najpierw problemy z Watch_Dogs, teraz z Assassin's Creed: Unity. Hurra, niech żyje nowa generacja, generacja tak bardzo nowa! ;)