Pillars of Eternity – premiera przesunięta na 2015 rok
No niech poprawią ten strasznie drętwy system walki, bo jakby mieli wypuścić go taki jaki podczas bety był to straszna porażka by była.
[Jestem niesłyszący]
Cieszę się taka rozsądna decyzja i spodziewałem się tego. :) Absurdalne ilości błędy w becie PoE sprawiają, że mocno wątpię, by twórcy zdążyli to wyrobić wszystko pod koniec roku. Lepiej jest przesunąć premiera nawet ponad roku niż zepsuć kolejny grze o wielkim potencjałem.
@wcogram -> Otóż to. Nic nie stracisz na to. :) Ja też mam sporo gier w zaległości do nadrobienia. ;P Masz jeszcze Wasteland 2. ;)
To było do przewidzenia. Ale nie narzekam. Ba, wręcz się cieszę z tego powodu i jak dla mnie mogą przesunąć premierę nawet na połowę 2015 r. (tym bardziej, że zostało mi jeszcze trochę Divinity: Original Sin, cały Wasteland 2, którego pewnie będę "ciągnąć" do premiery Wiedźmina 3, natomiast sam Wiedźmin 3 bankowo zajmie mi co najmniej ze 2-3 miesiące, no i wypadałoby, abym przed "trójką" po raz enty przeszedł poprzednie części i przygotował "mojego wymarzonego" sejwa).
BTW
Torment: Tides of Numenera też nie wyjdzie w terminie, jaki jest obecnie zapowiadany, lecz zaliczy obsuwę na 2016 r. Tak że radzę co niektórym psychicznie już teraz się przygotować na odpowiedniego newsa...
@Irek22 -> [+1]
Rewleka. Niech pracują i łatają, bo od jakości Tormenta dzieli ich przepaść, niezliczona ilość bugów i drętwa walka. Nie rozumiem dlaczego mimo całkiem fajnych animacji poruszania się animacje walki i efekty czarów wygladają tak marnie. Toż to w Baldurze efekty czarów wyglądały lepiej.
ruptawsky [7]
od jakości Tormenta dzieli ich przepaść, niezliczona ilość bugów i drętwa walka
A to Tides of Numenera też ma już early-betę...? [pytanie retoryczne]
Pomijam to, że inXile nie zaprezentowało (nie mówiąc o udostępnieniu jej graczom) jeszcze ani sekundy walki, więc nie wiem, na jakiej podstawie porównujesz walkę w tych dwóch grach...
Toż to w Baldurze efekty czarów wyglądały lepiej.
Znowu pieprzenie trzy po trzy. Tak tworzą się mity.
No trudno. Mnie i tak bardziej intryguje nowy Torment.
Tyle czekalem, to poczekam i jeszcze troche... Tez mam nadal na tapecie Divinity i Wasteland 2 wiec na nude nie narzekam.
W zasadzie mnie to cieszy. I widzę, że nie tylko mnie. Im dużej nad tym pracują, tym lepszy będzie produkt finalny.
I dobrze, lepiej jeszczcze trochę poczekać i dostać dopracowaną grę.
Irek22
[5]
Też się ciesze, bo będzie czas na ogranie innych cRPGów :). Obecnie na tapecie jest Divinity: Original Sin, później zajmę się Wasteland 2, na horyzoncie widać już Dragon Age: Inkwizycja, a jeszcze trzeba nadrobić zaległości jak np. The Banner Saga. Ehhh....gdyby doba miała 48h ;)
[9]
Tacy specjaliści i jasnowidze zawsze się trafiają więc nie ma co się przejmować. Ukazał się jeden krótki gameplay, gra ma mieć premiere najwcześniej za rok, a taki jasnowidz już wie (bez ogrywania tytułu), że walka jest lepsza niż w tytule XYZ. Ręce opadają :)
Znowu pieprzenie trzy po trzy. Tak tworzą się mity.
+1
Nic dziwnego, gra na ten moment, jest po prostu tragicznie słaba.
niesmiertelny21-> Nie jest słaba, takie gadanie to zakrzywianie rzeczywistości anonimowego frustrata. Podaj jakieś argumenty skoro wysuwasz tak skrajną opinię. Prawda jest taka, że jedynym wyraźnie słabym elementem tej gry jest walka i to na nią powinni poświęcić najwięcej czasu. Jednak w grze tego typu nie sam system walki jest najważniejszy także wierzę, że nie będzie źle.
wiecie, ze w Pilars of Eternity nie dostaje sie expa za walke? lol
Jak dla mnie bardzo dobra wiadomość. Teraz ogrywam Divinity Original Sin a w listopadzie przecież ukazuje się Inkwizycja i ciężko by było to wszystko jakoś pogodzić :) Jeżeli ma wyjść z tego oszlifowany diament zamiast nieoszlifowanego to jestem jak najbardziej za :)
no i spoko ten news w pewnym sensie rozwiazuje moj dylemat :) juz tylko miedzy dwie gry bede musial podzielic wolny czas - Armikrog i dodatek do WOWa.
-> Irek22 i Battle_Axe. Przepraszam bardzo, ale gdzie ja napisałem ze walka w nowym Tormencie jest lepsza od walki w Pillars of Eternity? To, że dzieli je przepaść jest prawdą, chyba że widzieliście inny pokaz technologiczny w krótkim gamepleju niż ja do tej pory. Efekty czarów w Pillarsach wyglądają słabo. Nie czuć ich mocy. Zagrajcie proszę w Baldurs Gate Trylogy z poprawkami i podmienionymi efektami czarów z IceWinda, a nie gadajacie, że tworzę mity. Jak w Baldurze używasz kuli ognia albo kwasowej strzały Melfa to wdzisz ich moc. Ale wiecie co chłopaki? Wolę, żebyście wy mieli na końcu rację niż ja, bo na Pillars of Eternity czekam bardziej niż na Tormenta.
ruptawsky
Przepraszam bardzo, ale gdzie ja napisałem ze walka w nowym Tormencie jest lepsza od walki w Pillars of Eternity?
Yyyy...tutaj Niech pracują i łatają, bo od jakości Tormenta dzieli ich przepaść, niezliczona ilość bugów i drętwa walka
Jak można oceniać czy walka jest lepsza czy nie jeżeli nie grało się w daną grę w tym przypadku w Torment: Tides of Numenera. Tylko o to chodzi. Ja również bardziej czekam na Pillars of Eternity i tym bardziej ciesze się, że przesunęli premierę.