Wracamy do DayZ - w jakiej formie jest Steamowy bestseller?
Przez ostatnie 1,5 roku gra zrobiła ogromny krok do przodu, a twórcy reguralnie zalewają nas falami nowości.
Oczywiście slilnik gry wciąż ma problemy z wydajnością, do tego według wszelkich statystyk znacznie mocniej obciąża CPU, niż GPU, ale szczerze, nie załuję zainwestowanych we wczesny dostęp funduszy.
Spędziłem w grze do tej pory około 1000 godzin i nadal chętnie do niej zasiadam.
Wraz z nadejściem łatki 0.59 zmienił się system obrażeń, prowadzenie aut wreszcie ma sens, a ograniczenie nałożone na serwery (24 tysiące przedmiotów na serwer wprowadzone w łatce 0.58), sprawia, że znacznie bardziej przejmujesz się swoim ekwipunkiem, a warto przypomnieć, że głupia manierka, jaką nosisz przy sobie, to też przedmiot :)
Z niecierpliwością czekam na łatkę 0.60, w której jak można się domyślać po informacjach jakie umieszczają twórcy na twitterze, zobaczymy możliwość oświetlania swoich baz, budowania ogrodzeń z belek i siatek maskujących, druty kolczaste, czy pozwoli zapolować na niedźwiedzie
Nie oszukujmy się, każdy spodziewał się do tego czasu znacznie więcej, opóźnienie względem roadmapy jest widoczne przynajmniej o kwartał. Dla tych którzy niemogą się zdecydować radzę kupić grę teraz taniej i zacząć grać dopiero na święta. Polecam też streamy, które robione są teraz co tydzień w piątek na twitchu, ciekawe rzeczy planują, szkoda, że to wszystko tak mozolnie idzie. Zobaczymy jak to będzie, nadal planują bete na koniec roku, mam nadzieję, że słowa dotrzymają.
Mam bardzo mieszane uczucia co do tej gry, a w zasadzie ociągania się (?) w jej produkcji. Po świetnym modzie który przecież tak oczarował kupę ludzi, schrzanili wersją standalone, bo już chyba coraz mniej ludzi wierzy że wyjdzie ona w strawnej postaci. Mi już całkowicie opadł hype na DayZ i bardziej patrzę na konkurencyjne survivale.
@taranssj4 opadł Ci hype ale pierwszy dodajesz komentarz pod nowym artykułem :D mnie też opadł a nie do poziomu zerowego. Ostatnio zalogowałem się po ok. 3-4 miesiącach przerwy i znów zachciało mi się grać, ze względu na nowe bronie. Ja dalej wierze w ten tytuł :)
opadł Ci hype ale pierwszy dodajesz komentarz pod nowym artykułem :D
Co ma do rzeczy to że akurat przegląd serwis jak pojawił się ten artykuł?
Co do tematu- wszelkie fazy rozwojowe gier tego typu staram się omijać szerokim łukiem. Szkoda że to tak wyglądał, mieli okazję naprawdę zawojować rynek.
Nad gatunkiem nadal ciąży pewna klątwa.
obsługę modów przez Steam Workshop
no tak - "dokończmy jeszcze kilka rzeczy i niech resztę poprawią modderzy, za darmo"
Nie pamiętam kiedy ostatni raz grałem, ale poczekam chyba jeszcze trochę zanim powrócę do gry..
gatunek genialny ale nie umie nikt tego zrobic jak nalezy a czekaja nasze miliony hahahaha $$$$$$
Ehh tak jak pisałem tak i dalej żałuje wydanej każdej złotówki na ten tytuł. Mod był i jest lepszy a i tak najwięcej frajdy miałem przy warz a ludzie tak hejtowali, a sam infestation miał o wiele więcej dodanego contentu niż ta wielbiona produkcja bohemii w wersji sa...
jak dobrze bym się nie bawił z tą grą parę miesięcy temu, tak teraz żałuje że ją kupiłem. Z każdym kolejnym updatem gra tnie się coraz bardziej wszędzie poza lasami, ale hej, dodajmy jeszcze parę miast do których i tak 3/4 graczy nie chodzi przez spadek fpsów. Wiem że ma wejść nowy silnik, ale obiecują już go od dłuższego czasu, nie ma co ukrywać że się po prostu opieprzają, niedawno jakiś gość od nich napisał, że jeden unikalny budynek robią około 3 miesięcy. 3 miesięcy, przecież to już nawet nie jest śmieszne, to jest żałosne. W 3d maxie blok z pokojami mogę zrobić w 2 tygodnie, zakładając że poświęcę na to 2h dziennie max. Dean na reddicie strzela fochy jak ostatnia baba, jak ktoś ma czelność wytknąć im błędy. Ciągle zasłaniają się tym, że gra jest w wersji alpha, ale pierwotnie na kiedy ta gra była zapowiadana? Początek tego roku? Wcześniej?
Nie grałem w DayZ, ale śledzę info na temat dalszego rozwoju ponieważ gra wydaje się być bardzo fajna. Problem w tym, że chciałbym zagrać w to jako w grę kompletną i dopracowaną, jednak jak widać jeszcze sobie poczekam.
Co ciekawe dosłownie godzinę temu wyszedł hotfix. Stałe przedmioty zostały naprawione i na stałe włączone.
Nie oszukujmy się, każdy spodziewał się do tego czasu znacznie więcej, opóźnienie względem roadmapy jest widoczne przynajmniej o kwartał. Dla tych którzy niemogą się zdecydować radzę kupić grę teraz taniej i zacząć grać dopiero na święta. Polecam też streamy, które robione są teraz co tydzień w piątek na twitchu, ciekawe rzeczy planują, szkoda, że to wszystko tak mozolnie idzie. Zobaczymy jak to będzie, nadal planują bete na koniec roku, mam nadzieję, że słowa dotrzymają.
Ja tez sie podpinam, gre mam od wydania early access i to co jest teraz a było na początku to dwa inne światy. Ja osobiście przycinek nie mam. Optymalizacja w odróżnieniu od moda jest bardzo dobra, w mieście większym niż Electro nie powiem bo nie byłem. Zombie wreszcie nie przełażą przez ściany, i fakt są trudni do pokonania ale dla mnie to jest na plus. Grafika naprawde cieszy oko gdy stoisz na wzgórzu z lornętą i wypatrujesz okazji do zdobycia łupu. Polecam i zapraszam do wspólnej gry
Kupując grę we wczesnym dostępie miałem świadomość że jest to produkt "alfa". Świadomie podjąłem chęć obserwacji rozwoju DayZ Standalone. Jeśli miałbym dzisiaj kupić ją jeszcze raz to zrobię to, bo gra bardzo mi się podoba i po 150 godzinach zabawy samemu oraz w większej grupie jestem usatysfakcjonowany. Jak szybko się okazało w moim otoczeniu, gra jest bardzo grywalna w fazie "alfa", co jak dla mnie dobrze rokuje. Faktycznie realizacja tego projektu ciągnie się mozolnie, sam chciałbym zagrać już w finalną wersję gry. Nie ma co zniechęcać graczy, to bardzo subiektywne odczucia decydują o końcowym odbiorze danego produktu. Zainteresowanych tego typu rozrywką, odsyłam do całej masy ciekawych oraz masy irytujących filmów z gry.:)
Sam doświadczyłem wielu irytujących sytuacji w grze, jednak bardzo ją polecam! Bardzo przyjemnie jest rozwijać się w produkcie razem z nim.:) Polecam.
Gra jest jak najbardziej grywalna w obecnym stadium. Zdarzają się bugi i błędy nie tylko z zombie, ale nie są one tak straszne jak to miało miejsce jeszcze 2-3 miesiące temu. Jak sobie spojrzę na to co prezentowały pierwsze wersje i co w grze jest teraz to postępy prac są zauważalne. Moja rada jako osoby, która w grze przesiedziała już ponad 200 godzin jest taka, żebyście poczekali na usprawniony renderer i dopiero wtedy zdecydowali się zakupić grę. Po jego wydaniu zastąpiony zostanie również sposób zapisu plików i łatwiejsze będzie modowanie dzięki formatowi fbx. Każdy kto zna to rozszerzenie wie o czym mówię. Później tylko poczekać aż Steam Workshop się rozwinie i gra jeszcze bardziej rozkwitnie. Wczesny dostęp nie jest dla każdego a niezdecydowanym radzę poczekać do końca pierwszego kwartału 2015 i dopiero wtedy kupić grę.
Gra dziadowska i tyle. Obiecanki cacanki, a głupiemu radość. Nic się nie zmieniło, a ci co tak gadają, że gra posuwa się do przodu jest trochę nad wyrost. Gra zrobiła mały kroczek i tyle. Zombie, nie ma. Desynchronizacja jest wszechobecna. Tą grą jarają się jeszcze dzieci i wielcy zapaleńcy. Ta gra wyjdzie dopiero w 2016 roku i to będzie miała jakieś duże niedociągnięcia. Pewnie teraz pracują jak tutaj dodać pojazdy żeby im serwera nie crashowało, a jak już to zrobią to będą mieli w 4 literach. Ta gra obecnie nie oferuje dobrej zabawy oprócz chodzenia po lesie i zwiedzania domostw, w których żyli ludzie.
Mieli mapę i to nic prawie nie pozmieniali na niej od czasów moda. Obecnie nie mam ochoty nawet tego odpalać, bo nic nie oferuje ponad to, co oferował mod. Można nawet rzec, że oferuje poniżej tego. Gra jest po prostu koszmarnie zrobiona i nie dają sobie rady z tym. Tę grę trzyma tylko kroplówka od graczy, bo pewnie już dawno projekt by upadł. Jak ten od Blizzarda Titan. ;] A, że ludzie kasę dali to to trochę przypudrują i wydadzą w wieczną alfę.
Tę grę robią tak naprawdę od Grudnia 2012 roku i nic się przez ten czas nie zmieniło. Miała wyjść w tedy, co wyszedł WarZ, ale się powstrzymali, bo WarZ tęgie baty zebrało. To był to rok 2013. Przychodzi rok 2014 i gra jest dziadowska. To, co oni robili przez ten rok? Nie mówiąc już od 2012 roku. Skok na kasę i tyle.
Może dodadzą zimę w grze, żeby grając w grudniu mieć klimat, bo zapomniałbym gra utraciła swój klimat ;]
Ralven -
nie wiem czy jestes niewidomy czy tylko udajesz gł.. ale w samym temacie masz co się zmieniło od wypuszczenia wczesnej alphy DayZ. Gdzie tobie nic sie nie zmieniło. DayZ jest w tym momencie bardziej grywalne niż mod. Gdzie w modzie optymalizajcja nie pozwalała mi podkręcić grafiki bo wszystko cięło się jakbym miał komputer sprzed 10 lat. Zombie nie są już powolne i nie głupieją w budynkach. Na mapie jest sporo nowych lokacji i jakbyś nie zauważył można wejść do praktycznie każdego budynku.. A nie do 1 z 20 w lokacji
Przez ostatnie 1,5 roku gra zrobiła ogromny krok do przodu, a twórcy reguralnie zalewają nas falami nowości.
Oczywiście slilnik gry wciąż ma problemy z wydajnością, do tego według wszelkich statystyk znacznie mocniej obciąża CPU, niż GPU, ale szczerze, nie załuję zainwestowanych we wczesny dostęp funduszy.
Spędziłem w grze do tej pory około 1000 godzin i nadal chętnie do niej zasiadam.
Wraz z nadejściem łatki 0.59 zmienił się system obrażeń, prowadzenie aut wreszcie ma sens, a ograniczenie nałożone na serwery (24 tysiące przedmiotów na serwer wprowadzone w łatce 0.58), sprawia, że znacznie bardziej przejmujesz się swoim ekwipunkiem, a warto przypomnieć, że głupia manierka, jaką nosisz przy sobie, to też przedmiot :)
Z niecierpliwością czekam na łatkę 0.60, w której jak można się domyślać po informacjach jakie umieszczają twórcy na twitterze, zobaczymy możliwość oświetlania swoich baz, budowania ogrodzeń z belek i siatek maskujących, druty kolczaste, czy pozwoli zapolować na niedźwiedzie