Torment: Tides of Numenera - pierwsze fragmenty rozgrywki
Wygląda wspaniale!!!
Podobnie jak Pillars of Eternity wygląda to fantastycznie! Nieziemsko mi się podoba! Po prostu bajka.
I ta prezentacja dialogów! Cudo.
Cholera, czuć duszę i klimat PT (w czym niemała zasługa Morgana)! :)
Aż serducho mocniej wali. :)
Do premiery jeszcze sporo czasu, ale już teraz zakładam w ciemno, że to będzie mój główny kandydat do GotY 2016 (szczerze wątpię, że wyjdzie w 2015 r.). I to nie tylko dlatego, że na horyzoncie - może poza Cyberpunk 2077 - nie widać nic godnego uwagi. No, chyba że gra CDP Red okaże się być Deus Exem A.D. 2016 - wtedy będę mieć zagwozdkę. Ale żeby tylko takie problemy gracze mieli... ;P
BTW
Cały czas nie mogę przeboleć, że Wasteland 2 nie jest w takim 2,5D jak Pillars of Eternity i Tides of Numenera...
Ahhh, takich tytułów ostatnio brakuje! Mam dosyć AC, BF, CoD!
Z ogromną chęcią w to zagram.
Pięknie to wygląda i te ściany tekstu <3
@Irek22
Nawet nie wiesz jak się z Tobą zgadzam. Jak tylko zobaczyłem pierwszy screen z Pillarsów to od razu pożałowałem, że W2 będzie w pełnym 3D. Pół biedy jakby to było 3D na poziomie Divinity, ale Wasteland 2 wygląda jak z poprzedniej epoki :P
Mój Boże, jak wjechało stare, dobre okienko dialogowe z opisem rozmówcy, aż się oko zeszkliło. Biorę w ciemno!
Klimatyczna muzyka - jest, wspaniała grafika - jest, ściana tekstu w starym, dobrym stylu - jest, klimat i fabuła trudna do ocenienia po tak krótkim fragmencie, ale i tak wszystko napawa nie małą nadzieją na coś bliskiego pierwszemu Tormentowi.
Ach, opisy zachowań, o tyle tańszy, mniej czasochłonny, a jednocześnie bardziej oddziałujący na wyobraźnie sposób prezentacji npców...
Poczekam sobie jeszcze na swoja kolekcjonerke ale mam nadzieje, ze bedzie warto.
Tak się powinno robic grafikę w grach. Stawiać na design, projekcje lokacji, jak From Software, dawniejszych Team Silient, Retro Studios, twórcy Okami, twórcy Zeldy. Rewelacyjne animacjie, wygląd lokacji. Coś co stawiam znacznie wyżej, niż technikalia w grze.
Dobrze, że wcześniej wspierałem ten projekt poprzez zamówienie pre-order. :)
2,5 D ma swój urok :). Ładnie to wygląda, pod względem designu pierwsza klasa. Podoba mi się :).
"Wygląda cudnie ! i te animacje! :)" , "Wygląda wspaniale!!! " , "Jestem pod wrażeniem ależ to będzie gra !!! " , "Aż serducho mocniej wali. :)" , "Ahhh, takich tytułów ostatnio brakuje!" , "Pięknie to wygląda i te ściany tekstu <3" , "Mój Boże, jak wjechało stare, dobre okienko dialogowe z opisem rozmówcy, aż się oko zeszkliło." , "Ach, opisy zachowań, o tyle tańszy, mniej czasochłonny..." -generalnie (sic!) :) Jakbym was nie znał to bym pomyślał, że jakieś boty albo wynajęci :) Jeżeli faktycznie graliście w Baldury, PT itd. w czasach ich premier to biorąc pod uwagę wasz nie mały wiek zachwyty nad czymś co ma wyjść za rok z hakiem a wygląda jak gra sprzed 14 lat budzą faktycznie albo podziw albo lekki uśmieszek niedowierzania :D Tak wiem Irek piszę o grze, która mnie nie interesuje itd :D
A jak niby ma wyglądać gra w rzucie izometrycznym w obecnych czasach? Mi, i podejrzewam że wielu użytkownikom powyżej fajerwerki graficzne w ogóle nie są potrzebne, jeśli gra broni się atmosferą i klimatem. To, co zaprezentowano na filmiku bardzo mi odpowiada i tyle, ale wiem, trudno to zrozumieć, prawda? Ja już taki dziwak widocznie jestem, że przed chwilą grałem w cudną fan-misję do Thiefa 2, mając na dysku takie "hiciory" jak Destiny. No cóż, mam nadzieję że takich jak ja jest więcej.
PS: Powinieneś zmienić nick, bo treść postów z nim nie współgra.
@GimbusomNIE -> Cytat: "piszę o grze, która mnie nie interesuje" -> Piszesz tylko po to, żeby zwracać na siebie uwagę? :P
Czy tylko mi sie wydaje czy muzyka ma troche wspolnych nut z pierwszym tormentem? A moze to kwestia sugestii;p Tak czy owak gra wyglada oblednie, moze po latach uda sie odebrac od P:T paleczke lidera wsrod crpg
Tal_Rascha [18]
Czy tylko mi sie wydaje czy muzyka ma troche wspolnych nut z pierwszym tormentem?
Ma. Ale nie dziwota, skoro i tu i tu muzykę tworzy ten sam człowiek, więc tworząc do Tides of Numenera pewnie inspirował się sam sobą. Jak dla mnie to plus, bo muzyka była jednym z elementów, który stworzył w PT tak fenomenalny i niepowtarzalny klimat.
Pillars wyglada dobrze ale Numenera pozamiatala tym materialem :O nie chce wyrokowac zbyt pochopnie ale chyba Torment doczeka sie godnego nastepcy a to bedzie niesamowite osiagniecie.
WOW dosłownie WOW czyli świat zatacza koło i znowu dostaniemy gry robione z pasją na 200h :) Wasteland 2 już mam ale dopiero jutro na STEAM będzie można grać, potem Pilars wygląda świetnie, teraz Torment 2 JEZU a jeszcze jest Divinity do ogrania tylko spolczszenia nie ma jak tak dalej będzie to może FPSy wrócą do czasów z Q3 czy UT (ten jest tworzony).
Jakbym was nie znał to bym pomyślał, że jakieś boty albo wynajęci :) Jeżeli faktycznie graliście w Baldury, PT itd. w czasach ich premier to biorąc pod uwagę wasz nie mały wiek zachwyty nad czymś co ma wyjść za rok z hakiem a wygląda jak gra sprzed 14 lat budzą faktycznie albo podziw albo lekki uśmieszek niedowierzania :D Tak wiem Irek piszę o grze, która mnie nie interesuje itd :D
lol
W przeciwieństwie do Pilars of eternity, ta gra wygląda naprawdę ładnie. Piękne animacje!
Nie moge się doczekać. Gameplaye Pilars of Eternity były jednak rozczarowaniem, Tides of Numenera ma szansę przyćmić "starszego" kolegę.
@reksio -> Cytat: "Gameplaye Pilars of Eternity były jednak rozczarowaniem" -> Przypominam Ci, że pierwszy gameplay PoE w postaci trailer też wywołał sporo zachwyty u fanów BG (nie ten gameplay od otwarta beta). Tak samo było zachwyty fanów Torment z powodu pierwszy gameplay-trailer Torment: ToN. ;P
Ale nie zmienia to faktu, że gameplay Torment robi lepsze wrażenie od PoE. Ale jednak nie zrezygnuję W2 i PoE do czasu premiery, bo to byłoby marnotranstwo i małej wiary. ;)
@Irek22 -> [4] [+1] Też popieram. Grafika 3D w Wasteland 2 dla widoku izometryczny to nie jest najlepszy wybór. Fallout 1-2 miał grafika 2D i do tej pory wyglądał świetnie, choć kuleje piksele. Grafika 3D jest dobry dla widoku FPP i TPP tak jak Gothic i Wiedźmin. Ale może to dlatego, że Wasteland 2 jest na zaawansowany etapie, kiedy pojawił się oferta w Kickstarter i było za późno na zmiana decyzja o 2.5D? Oraz dostał mniej budżety od projekty Torment i PoE? Z drugiej strony, grafika 3D daje więcej możliwości np. prawa fizyka i manipulacja otoczenia. Ale o tym decyduje talenty ludzie od grafiki komputerowe i programowanie. Grafika W2 nie jest zła, ale też mogłoby być lepiej.
A dziś jest oczekiwana premiera Wasteland 2 (to już niedługo) czyli czas na prawdy, ile jest warta i będzie mnóstwo recenzji. Najwyższy czas!
Podobnie jak przy Project Eternity, mamy tu bardzo ładne sprajty... a właściwie zapewne modele 3D postaci - szczególnie te falujące podczas ruchu części ubrania.
Jeśli walka real-time - z chęcią zagram.
@Mastyl -> Muszę Cię rozczarować. Nie będzie aktywna-pauza, lecz walka na turowa podobnie jak Fallout 1-2, Wasteland 2 i Divinity Pierwotny Grzech. Już było głosowanie o system walki. Aktywna pauza czy turowa? Ale zakończyło się na około 50% przeciw 50% głosy, czyli remis, a więc twórcy sami wybrali turowa za nas. Oraz walki będą ograniczone do minimum, bo jest gra, gdzie fabuła i dużo czytanie jest najważniejszy.
Jak chcesz walka real-time, to graj w Wiedźmin 3 albo Pillars of Eternity (aktywna pauza).
@Aen -> [+1] A ja lubię ciekawe walki, ale jeszcze bardziej lubię gry RPG, gdzie da się ukończyć bez walki. Takie typy gry RPG to rzadkości.
Sir Xan [28]
Grafika W2 nie jest zła, ale też mogłoby być lepiej.
Dokładnie. Grafika w Wasteland 2 nawet mi się podoba i według mnie ma swój urok i klimat. Niemniej jednak - po gameplayach Pillars of Eternity i Tides of Numenera - jestem przekonany, że w 2,5D ta gra wyglądałaby jeszcze lepiej/ładniej oraz miałaby jeszcze większy urok i klimat.
Aen [31]
Walka walką, a ja ambitnie spróbuję ukończyć bez jednego trupa, a co!
Tak jak we wszystkich grach, w których jest możliwość grania wojownikiem, gram wojownikiem (wobec czego skupiam się na rozwijaniu siły, kondycji i zręczności), tak Planescape Torment to jedyna gra, w której świadomie i z premedytacją wszystkie możliwe punkty ładowałem w charyzmę, inteligencję i mądrość* - bo w tej grze to się akurat sprawdzało i był sens to robić, a rozwiązywanie zadań za pomocą rozmów dawało niewyobrażalną masę frajdy.
Liczę, że pod tym względem Tides of Numera pójdzie w ślady przodka.
*Ba, nawet zainstalowałem moda pozwalającego zwiększyć te współczynniki kosztem współczynników "siłowych".
mistrzostwo swiata kupie napewno, zreszta tak samo jak pillars of eternity oraz wasteland 2
Mi sie najbardziej podoba zatrudnienie Rothfussa do tego projektu :) Chociaż mógłby sie bardziej skupić na ostatnim tomie swojej trylogii zamiast sie tak rozpraszac ;)
Wyglada swietnie! Jak ja sie ciesze, ze w koncu klasyczne rpgi powracaja. Mam nadzieje, ze przyjdzie i czas na klasyczne rtsy.