Kôna - survivalowa przygodówka odniosła sukces na Kickstarterze
Niezła beka, PODSTAWOWĄ rzecz, animowany model wycenili na 8 tys, gdzie można nabyć o wiele taniej gotowca i to całkiem dobrego, a tylko dostosować, ale zrobienie wersji na xone i ps4 już wycenili na 12 tys, no lol.
Z drugiej strony, ubi się chwalił, że 3 OSOBY! w 6 miesięcy zrobiły port the crew na PS4 i to były jedyne osoby pracujące nad tą wersją.
A już niedługo autorzy wystosują wiadomość, że projekt ich przerósł i albo gra będzie strasznie słaba albo nie ukaże się w ogóle.
[1] kaszanka9 Poczytaj troche wiecej, pomysl troche dluzej. Trzy osoby dla Ubisoftu to nic, trzy osoby dla malego studia indie to znaczna czesc zespolu. Studio jest male, wiec koszty wprowadzenia kolejnych rzeczy jest wyzszy. Animacje w grze sa, tyle ze proceduralne.