Armored Warfare - obejrzyj rozgrywkę z czołgów Obsidian Entertainment
Gówniany silnik. Znowu rośliny przenikają przez czołgi. Ludzie! Mamy drugą dekadę XXI wieku. Czołgi w grach powinny miażdżyć krzaki, przewracać drzewa i orać ziemię gąsienicami bo to, do cholery, czołgi a nie jakieś duszki Kacperki.
Mamy drugą dekadę XXI wieku.
Szkoda, ze 70% komputerow uzywanych do gier nadal pamieta tą pierwszą. Niestety wiekszosc PCtowcow wcale nie ma takiego zajebistego sprzetu jakby moglo sie to wydawac czytajac posty graficznych masturbatorow.
@Pan Dzikus
Z tego co ja widzę, to trawa się elegancko kładzie, więc w czym problem?
Bzdura. Skupiając się tylko na rozgrywce czołgów takie rzeczy jak destrukcja, fizyka otoczenia, czołgów, można podnieść dość wysoko. To nie Watch_Dogs, albo GTA gdzie mamy wielkie miasta, dużo samochodów, przechodniów itd...Także wg mnie można byłoby osiągnąć znacznie więcej...
W War Thunder w czołgach trawa się ugina, drzewa i krzaki przewracają a na ziemi zostają nasze ślady, a mapy są jebucko wielkie, przez to że jeszcze dochodzą samoloty...A od strony wizualnej grafikę ma bardzo dobrą...A niedługo wprowadzą jakąś tam destrukcję otoczenia, przez dodanie map do czołgów z miastami...
Dobra ludzie tylko weźcie pod uwagę to że to jest "pre-alpha!" Zapewne większość z tych rzeczy które wymieniliście ukarzę się w finalnej wersji.
Gra wygląda bardzo sympatycznie i jak dostanę się do bety to na pewno zagram.
Szkoda, ze 70% komputerow uzywanych do gier nadal pamieta tą pierwszą. Niestety wiekszosc PCtowcow wcale nie ma takiego zajebistego sprzetu jakby moglo sie to wydawac czytajac posty graficznych masturbatorow.
Zapewne twój post to była odpowiedź na post użytkownika Pan Dzikus i nie rozumiem twoje komentarza, co ma piernik do wiatraka? Masz konto na golu od 13 lat, a pieprzysz głupoty jak 8 latek.
[6] ty za to pokazales jak malosprytny jestes nie rozumiejac o co chodzilo Asmodeuszowi ;)
@AIDIDPI
Tak z tymi drzewami bym nie szalał w WT:GF. Jedno drzewko złamiesz, następne złamie Ciebie - mam na myśli tego samego rozmiaru, jakieś 20cm w obwodzie. Pracują nad tym, bo jest z tym zamieszanie. Sam się nie raz na takim drzewie rozbiłem 50 tonową maszyną przy 20-30km/h. Z wielkością map też bym nie przesadzał. Dla samolotów są faktycznie duże i naprawdę wielkie, pewnie pod okręty zrobione (czasami przy wczytywaniu gry widziałem jak wielkie są), ale dla czołgów większość map jest formatu WoTowych. Jedynie Kursk jest dość dużą mapą, ale taka Karelia, czy Dżungla, to już są małe.
Wygląda fajnie i czołgi widać z daleka , Świetnie się układają gąsienice i koła na wybojach, dodatkowym atutem na pewno jest Cryegine i zniszczalne budowle. z miłą chęcią pogram.