Przegląd Tygodnia - Assassin's Creed, Dragon Age, Deep Down [1/2]
Co do Dragon Age i Bioware to ciężko im zaufać po tym co zrobili z Dragon Age 2. Jednak są rzeczy, które potrafią robić dobrze i choćby dla nich warto sprawdzić Dragon Age: Inkwizycja. Jeżeli chcecie poznać 3 powody, dla których warto zagrać w Dragon Age: Inkwizycja to zobaczcie ten materiał: http://youtu.be/988YptMDBe4
w Mass effect 3 nie trzeba było grać w multi by mieć idealne zakończenie.
@Jakubik219
Początkowo - przed wydaniem DLC EC - trzeba było chociażby kilka meczyków, tak aby mieć 100% gotowości bojowej (wykorzystanie jednostek)
Ja bym miał raczej zastrzeżenie do tych paczek z multi ME3, bo tam również można sobie to ułatwić kupując (i wydając) punkty BWP zamiast zarobionych w grze kredytów. Podobnie będzie w DA:I, gdzie będzie zbierane złoto (kredyty), ale i platyna którą się kupi za realną kasę (w ME3 to są punkty BW)
Wracając do multi w DA:I, to podobno ma być 5 losowych lokalizacji podczas jednego "meczu" - pytanie tylko ile jest ogólnie lokacji, bo wiadomo, że mogą się one szybko znudzić, nawet gdy się będzie nimi mieszać.
Kolejna rzecz to współpraca - jakkolwiek w ME3 można sobie to nieco odpuścić (jeśli jest się naprawdę dobrym) i iść solo na najmocniejsze jednostki. Tak w DA:I chyba tak nie będzie?
@xsas Dało się uzyskać dostęp do wszystkich zakończeń bez ruszania multi, nawet przed DLC, wystarczyło side questy masowo robić. Inna sprawa, że cały ten system był kompletnie bez sensu od strony fabularnej, w dosyć tani sposób zmusić do dłuższej rozgrywki.
Jestem sceptycznie nastawiony do Inkwizycji, a tym bardziej do multi, w ogóle mnie to nie przekonuje do siebie, jeżeli gra ma faktycznie starczyć na kilkadziesiąt godzin, to nie widzę potrzeby implementacji zmoneteryzowanego trybu dla wielu graczy.
Przesunięcie premiery AC to czysty (i w sumie słuszny) marketing, dobrze, że chociaż tym razem wersja na PC nie będzie opóźniona.
Podkładku muzycznego lepszego nie było? Simsy, srsly kto to dobierał, prawa autorskie są?
Dobrze, że Unity wyjdzie razem z Rogue, bo wydawanie gry na starym silniku po premierze next-genowego Unity byłoby zupełnie nietrafionym pomysłem... Deep Down graficznie prezentuje się bardzo ładnie, zobaczymy jak będzie z rozgrywką. Sam pomysł na multi co-op'a w nowym Dragon Age'u raczej mi się nie podoba, ale może wyjdzie z tego coś ciekawego.
Ten tryb multiplayer w Dragon Age wygląda calkiem zachęcająco. Miła odskocznia od single playera.