Dying Light - dziennik dewelopera - natural movement (PL)
Super to się prezentuje. Parkour+Survival+Zombie+miasto wzorowane na Rio de Janeiro = Idealny pomysł na grę. Z Dead Island im się udało, więc teraz nic tylko wierzyć że będzie jeszcze lepiej ;)
Strasznie młody zespół mają chłopaki. Ten jeden to myślałem że jakiś z gimnazjum.
Podoba mi się cały ten system i może to zapoczątkuje coś więcej we wszystkich grach oczywiscie jesli grana postać będzie tak zwinna i wysportowana. Raczej ciężko było by tak skakać z CKM'em czy RPG na plecach i masą amunicji. Bardzo mi się podoba ta produkcja i liczę że mi skradnie wiele godzin życia. Byle bym tylko college'u nie zawalił przez nią haha
No muszę przyznać że ludzie z Techlandu czują się bardzo pewnie opowiadając o tych wszystkich aspektach Dying Light związanych z ogromną swobodą poruszania się na każdej płaszczyźnie i rewolucji w gatunku gier pierwszoosobowych. Dead Island 2 będzie musiało stoczyć ciężki pojedynek ze swoim bratem bliźniakiem.
dead island 2 to gowno jebane tak samo jak jedynka z tym repem dodatkiem jedynie Dying Light moze sie okazac grywalna gra
^ pierwszy wąs Ci się puścił i przechodzisz kryzys osobowości? Umyj włosy bo mózg Ci nie oddycha