Graliśmy w World of Warships – starcia okrętów zapowiadają się doskonale
Pewnie też obsługa jednego rdzenia znając tych leniwych debili z WG....
Nie zgodzę się z autorem o trudności w budowaniu map dla tego typu gier. Mają takie samo pole do popisu, a nawet większe od WoTa jeśli wprowadzą sensowne rozwiązanie pogodowe.
Mielizny, skały, przesmyki, czy większe jaskinie powinny wystarczyć do zbudowania paru różnorodnych map. Dodatkowo różne poziomy fal, wiatru, mgły i opadów mogą wycisnąć z nich dużo więcej.
Nie za szybko oni te okręty wypuszczają?
@Redvis
Być może masz rację. Warunki pogodowe mogą mieć duży wpływ na przebieg rozgrywki. Sam jestem bardzo ciekaw czy je wprowadzą i jak mocno wpłyną one na działania graczy :) Niestety na prezentowanej mapce pogoda była idealna, więc trudno było to ocenić.
@TheP!t3R - czemu za szybko? Mają tylko dwie niedopracowane gry, to dorzucą po prostu jeszcze jedną, gdzie problem?
[7]
o ktorych to dwoch mowisz?
A sam na statki czekam. Mam nadzieje, ze tym razem posluchaja opinii beta-testerow. WOWp byl do odratowania, ale devsi mieli w dupie testerow i wyszlo jak wyszlo...
O okręt o nazwie Pensacola- muszę go wyfarmić - *łezka w oku*-miejsce ostatnich wakacji :D