Kreator postaci w becie Pillars of Eternity - tyle opcji!
Gra mnie zaciekawiła. Tworzenie postaci jest bardzo rozbudowane i musi sprawiać wiele frajdy. Denerwuje mnie jednak aspekt wybierania avatara postaci dopiero po ukończeniu jej tworzenia. Czyli np. wykreujemy bohatera, a dopiero po tym zauważymy, że właściwie nie ma żadnego avatara, który by mu odpowiadał. Kolejność etapów tworzenia postaci powinna być inna.
kamienw [1]
Denerwuje mnie jednak aspekt wybierania avatara postaci dopiero po ukończeniu jej tworzenia.
Mnie w ogóle zawsze zniesmaczały portrety postaci w większości tego typu gier. Ale o tym pisałem obszerniej w innym wątku, więc tutaj już nie będę się powtarzać.
Natomiast całe szczęście i dzięki niech będą Obsidianowi, że przy tworzeniu postaci nie ma określania jej charakteru, bowiem również ten element - jeżeli pojawiał się w jakiejś grze - zawsze mnie irytował.
Generalnie kreator postaci to - zgodnie z obietnicami i oczekiwaniami - spełnienie marzeń graczy lubujących się babrać w statystykach, tabelkach i excelach.
PS
Żale pod tytułem "Łe, a mówili, że Pillars of Eternity jest podobne do Dark Souls!" proszę słać na adres redakcji GOL z dopiskiem "Kacper"... ;)
Wygląda to świetnie. Pamiętajmy, że celem gry RPG jest wczucie się w bohatera. Więc nawet jeśli wybrana "historia" naszej postaci nie ma potem wielkiego wpływu na questy w grze to ma wpływ na to jak my ją postrzegamy i wpływa na nasze growe decyzje.
Od razu muszę przyznać, że spodobali mi się Bogopodobni, także w pełnej wersji chyba tą rasą się zainteresuje.