Zaginięcie Ethana Cartera - rozgrywka z komentarzem twórców
Wygląda przepięknie i diabelnie intrygująco. Kolejny tytuł do kolekcji, którego nie mogę się doczekać! A właśnie wczoraj sobie pomyślałem, że przydałby się kilkunastominutowy gameplay, no i proszę - jest. :)
no jechalem ta gre bo nic nie pokazywali a sie wszyscy jakas wyobraznia jarali
10 sekund tego filmiku pokazalo wiecej niz do tej pory ( teraz mozna przynajmniej cos powiedziec poza tym ze tworcy sa daremni... pokazujac nam pokaz niczego jak mialo to miejsce wczesniej...
nie jest zle ale raczej nie jestem fanem przygodowych slectw ale ogromne plusy za grafike i open world zebym sie doczekal jednego zajebistego survivala z taka grafika miodzio
Podobają mi się rozwiązania, to nie typowe point and click. Grafika miodna, zobaczymy jak klimat. Na pewno trzeba obserwować ten tytuł.
Wygląda cudownie. Uwielbiam taki jesienny klimat Ameryki. Już dla samego klimatu będę grał.
Jestem ciekaw natomiast jak z długością. Oby to nie była gra na jeden wieczór.
To wszystko jak na razie wygląda na nudne. Dear Ester z rozszerzoną mechaniką, czyli chodzenie po dużym świecie i oglądanie widoczków, przy okazji zbierając jakieś wskazówki. Przynajmniej ta prezentacja nie wyglądała zachęcająco jak dla mnie. Ale może się mylę i gra będzie świetna.
Owszem gra wygląda wręcz obłędnie. Grafika jak i sam koncept prezentują się świetnie. Ale na litość boską, niech zmienią ten sztywny styl poruszania się. Niech kamera z naszych oczu zacznie reagować na ruch - lepiej niż robi to teraz! Mam szczerą nadzieję, że ten element ulegnie zmianie. Nie podoba mi się uczucie trybu "spectatora" podczas grania w roli głównej postaci tej gry.
Świetna klimatyczna muzyka, widoki, nowatorski gameplay. Polak potrafi. Trzeba tylko chcieć a nie klepać kolejne produkcje oparte na zasadach wymyślonych dwie dekady temu. Szykuje się kawał solidnej gry.
Przecież widać gołym okiem, że pomysł zjechany od Murdered: Śledztwo zza grobu. Zobaczcie zwłoki ;)...
Gra zapowiada się na prawdę ciekawie, chociaż nie jestem przekonany do tego czy trafi ona w gusta dzisiejszych graczy.
W dupie byłeś, gówno widziałeś. To stwierdzenie jest dwuznaczne, zależy co kto chce przekazać. Jemu najwidoczniej chodziło o przyrównanie do programu telewizyjnego "Polak potrafi" gdzie pokazywana jest kreatywność firm działających w Polsce. Poza tym po kiego grzyba go obrażasz?
Ładnie to wygląda, ale poza tym... meh. Kolejna przygodówka dla bezmózgów i pewnie do przejścia w 4h.
Pewnie za pół roku będzie w bundlu to się sprawdzi.
@Floville
Wypad na drzewo gimbonie nieuczesany.
Co do samej gry. Chmielarz ma doświadczenie w przygodówkach więc jest szansa na dobra produkcję. Niestety wydaje się po materiałach, że nie będzie zbyt trudna a wręcz przeciwnie i jednak środowisko gry jest trochę sztampowe. Nie do końca mi się również podoba kwestia latających wyrazów. Ustawianie chronologii nudnawe. Ogólnie lubię w przygodówkach "realizm", zagadki typowo środowiskowe, "życiowe", czy oparte np. na fizyce. Tutaj coś sporo s-fi co nie do końca mnie cieszy. Tak czy siak warto śledzić dalsze postępy. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu.
Mega nuda, mega nudnego twórcy którzy do dziś ma żal do graczy że Bullestrom i Painkiller nie sprzedał jak chciał żeby się sprzedał.
Floville ---- Kultury się nie nauczyłeś to nauczy Cię moderator. Sprawa zgłoszona w odpowiednim wątku.
Wygląda cudnie i zapewne taka będzie, martwi mnie jedynie długość tej gry.
Zdziwiło mnie troche że ani przez moment nie widać... części ciała postaci którą kierujemy, np. przy wchodzeniu na ten wagon, przez co miałem wrażenie że osoba grająca steruje jakimś duchem. Poza tym gra wydaje sie intrygująca, jednak w moim przypadku raczej do obejżenia w formie lets playa
Tylko czekałem, aż ludzie zaczną się czepiać. Chciałbym mieć nadzieje na więcej tego typu gier. Ale żeby to było możliwe to ta produkcja musi odnieść sukces. Podobnie jak teraz nowa formuła przygodówek od Telltell czy jak się oni tam zwią.