Farming Simulator 15 - rewolucja w wirtualnym rolnictwie staje się faktem
(Pierwszy :D) To fajnie że w końcu będą jakieś konkretne zmiany. A już chciałem kupować FS 2013. Dobrze że tego nie zrobiłem. Mam nadzieję, że wersja na PS3 też zostanie udoskonalona. Wtedy mogę spokojnie kupować :)
Jak mnie wkurzają te tytuły - jeden to Farming Simulator a drugi to Symulator Farmy. Dwie różne gry a tytuły praktycznie takie same :/
Rewolucja? Serio?! Bo dodali możliwość pobawienia się w drwala? Tytuł jak z onetu.
Rewolucja, ta... Większość tego co dodali jest znane od FS09 z modów zrobionych przez graczy (brudzenie się pojadów/maszyn), poprawiona fizyka gry była już w FS11 pod nazwą "More Realistic Mod" oczywiście znów zrobione przez gracza, lusterka w FS09 już były ale optymalizacja nie pozwalała na ich używanie (chyba że miałeś kompa z NASA), zabawa w drwala - FS13, mod "FrostMod" znów zrobiony przez graczy... I gdzie ta rewolucja??
A tak z ciekawości ile zapłacili za ten artykuł?
jaPizgam -> Gdzie rewolucja ? Chociażby dlatego, że to nie są mody, które nie zawsze były idealne no i twórcy idą do przodu z tym co robią więc to też cieszy. No i oczywiście nowy silnik fizyczny. To na pewno pozwoli na jeszcze lepsze mody do gry. No i nie ma co się oszukiwać, ten tytuł ma mnóstwo fanów na całym świecie ;)
Widzę że te "15" to niezłe zmiany wprowadzają. Min. FIFA 15 Farming symulator 15. Ciekawe co jeszcze.
amigo2000, czyli twierdzisz że lepiej wydać grę i po kilku edycjach zebrać te popularne mody zrobione przez graczy i dodać do gry i wydać jako rewolucyjną grę?? Jak już pisałem mod "More Realistic" o wiele lepiej w FS11 i FS13 (gdzie jest nadal rozwijany i udoskonalany) symuluję fizykę wszystkich pojazdów, maszyn i obiektów typu palety, baloty, snopki... Jedyną "rewolucją" jest tutaj zmieniony system renderowania światła i modele pojazdów sa bardziej szczegółowe (a no i zapomniałem wspomnieć że np. ruchome wskazówki czy wyświetlacz prędkości też już gracze w FS09 zrobili)...
@jaPizgam - większość modów to wielka kupa. Nawet te "zatwierdzone" na stronie symulatora potrafią sprawiać problemy. Błędna skala pojazdów to norma, podobnie jak zawieszanie programu.
To co mi się już w tej chwili nie podoba, to wciąż ta sama tekstura pola, tylko animacja orania dodana, więc pewnie nadal będziemy "malować" areał.
->>>KochamKonsole :: Da się. Tylko bądź pewny, że konsola pójdzie z dymem haha. xD
Już widzę rewolucję. Kilka rzeczy zostało zmienionych i już nowa gra. Jak mówiłem wcześniej, to Farming Simulator 2013: Titanium bardziej ulepszony (zamiast nowej części mogliby zrobić DLC, bylibyśmy bardziej zadowoleni). Dlaczego studio Giants Software nie zrobi całkiem odmiennej produkcji jak SCS Software, ogromna mapa, więcej ciężarówek, i wiele innych. A tutaj tego nie ma. Kilka nowych rzeczy określane jest mianem rewolucji! Nie mówię, że studio jest do niczego, lubię symulacje farmy, ale już przesadzają. Im więcej wiem, tym oczekiwania spadają. I jeszcze pewien cytat z komedii, "wierzył chłop w gusła, aż mu du*a uschła", pasuje tutaj jak ulał, tylko należałoby trochę to zmodyfikować. Tyle w temacie, mam .nadzieję, że moje stwierdzenia będą błędne. Pozdrawiam.
Widzę że będzie jak zawsze, czyli odświeżona grafika i kilka nowych zabawek. A cała reszta bez zmian, chociaż jest wiele rzeczy wymagających poprawy:
- zbyt mały wpływ zabiegów agrotechnicznych na plony. Czy pole zaoramy, czy tylko przelecimy kultywatorem, nawieziemy nawozem sztucznym, naturalnym czy opryskamy plony będą takie same. W konsekwencji nie ma sensu tracić czasu na orkę. Pola nie wyjaławiają się, przez co można wielokrotnie zasiewać najbardziej opłacalną roślinę i nic się nie stanie.
- prawie zupełny brak odwzorowania mocy maszyn. Najcięższy pług bez problemu uciągnie najsłabszy, najstarszy traktor w grze. Nie ma różnicy czy ciągniemy pustą przyczepę, czy z 20 tonowym ładunkiem. Obciążenie maszyny ponad normę nie ma żadnego wpływu na zużycie silnika czy paliwa.
- prawie zupełny brak możliwości rozwoju farmy. Posiadane na początku magazyny są magiczne, można w nich składować nieskończoną ilość plonów przez dowolny czas.
- brak cyklu pór roku. Siejemy i zbieramy co 3 dni, mieszamy rośliny ozime i jare, buraki i rzepak zbieramy w tym samym momencie.
- brak innych rolników. Niby po ulicach jeżdżą samochody, ale wszystkie pola nienależące do gracza leżą odłogiem i czekają grzecznie aż je kupimy.
- beznadziejny model jazdy. Wszystkie polne drogi, a nawet zaorane pola są gładkie jak stół, a traktory przyspieszają i hamują jak samochody. Na dodatek inni uczestnicy ruchu jeżdżą tak ślamazarnie, że niejednokrotnie wyprzedzamy ich traktorem z 30 tonową przyczepą. BTW. Po wsi Hagenstadt jeździ więcej Bentleyów Continental niż na Florydzie.
- wiele innych drobnych acz upierdliwych spraw.
[15] no coś w tym jest. Fizyka nie istnieje i ten brak aktywnych sąsiadów trochę przeraża.
No i mam nadzieję że teraz gra będzie trochę tańsza. Bo FS2013 na konsole kosztował 140 zł. No ludzie, przecież to symulator farmy jest, skąd ta cena?!
Wiadomość skierowana do wszystkich komentatorów. Może wszyscy z tymi złymi komenarzami i tymi dobrymi, poczekajcie do wydania gry. Po co wszystko "niszczyć" przed wydaniem gry, skoro pewnie nie wiemy nawet połowy tego co będzie.
Dopóty będzie to kolorowy arcade, dopóki nie wprowadzą większego realizmu, choćby interakcji z glebą. Choćby przykład Spintires.
Idą waszym tokiem myślenia, to wszystkie bajery zrobili moderzy i nie opłaca się wydać nowej gry, bo już nic do niej nie można wprowadzić. A moje zdanie jest takie że twórcy POSZLI do przodu, bo dodali nowości w stosunku do poprzedniej
edycji, a nie poprzedniej edycji + wszystkich modów. Jeśli wam coś nie pasuje to wyprodukujcie własną grę rolniczą, tylko nie chodzi mi tu o max zmodowanego FS'a która może wyglądać jak inna część :P
@Rahnen, gracze chcą mieć Bóg wie co jakie dodatki. Po za tym niektóre opinie krytykują rzeczy o których można się przekonać wyłącznie grając w nowego FS'a 15. A jak dotąd jedynie na targach Gamescomu można było w to grać, w dodatku była to wersja beta. W nowym FS'e będzie sporo nowych rzeczy czy tego chcecie czy nie. Niektórzy poprostu sądzą że skoro grafika jest ta sama to prawie wszystko będzie to samo. Nie należy oceniać książki po okładce.
Oglądaliście wszyscy filmik pokazane jest że grafika się zmieniła nawet po kultywacji ziemia wygląda jak błoto a nie ma już takich równych słuchyh pasów. Ciekawe czy będą traktory marki ursus bo bez sensu byłoby żeby były tylko traktory new holland
KochamKonsole mnie też trochę przeraża brak aktywnych sąsiadów ale fizyka w tej grze istnieje i sądzę że gra będzie bardzo fajna