Skywind – zobacz nowy gameplay z Morrowinda na silniku Skyrima
Pierwszy!
No to jest przecież mod do Skyrima. Chociaż Morrowinda też potrzebujesz do uruchomienia modu.
Wszystkie misje musiały by być przeniesione. Oczywiście również i dodatki do nich. Jednak wygląda to bardzo dobrze. Tylko, żeby nie dorobiono koni.
Długo potrwa do czasu zrobienia wszystkich questów. Pobiorę, ale długo nie pogram (poczekam na spolszczenie) :)
Bez muzyki z Morrowinda to nie jest to samo. ;P
A mnie zastanawia czy w tym Modzie zobaczymy język Polski? czy można raczej o tym zapomnieć?
exkazer
Nie widziałem żeby ktoś już się zajmował spolszczeniem. Trzeba będzie poczekać najpierw na moda.
Pupy nie urywa. A najgorsze jest to, że najbardziej ceniony interfejs z całej serii zostanie zastąpiony jakimś Skyrimowym gówienkiem (nawet pasował do Skyrima, nie mówię, że nie, ale po co wyśmienity Morrkowy interfejs zamieniać na gorszy...). Jeśli o samą grafikę chodzi, jak będzie to miało wyższe wymagania niż Skyrim to porażka po całości (a nie filmiku widzę klatkowanie).
mnie tylko ciekawi, czy to będzie w całości przeniesiony Morrowind (łącznie ze wszystkimi mechanikami) czy po prostu Skyrim z nowymi lokacjami i skórkami. Grał ktoś w tego Morroblivion'a żeby się wypowiedzieć na ten temat?
Ludzie umiecie czytać??? To nie będzie skyrim z nowymi lokacjami tylko Morrowind na silniku skyrima. To tak jak DICE przerobiło 4 mapy z bf3 na silnik bf4.
Assassyn07 ślepy czy głupi? Oglądałeś chociaż filmik? Widać ze to nadal Skyrim, tylko mapka i świat z trzeciej części. Warto zauważyć ze parę elementów nie trzyma się kupy. Po pierwsze jak zauważył kolega jahras interfejs z Skyrima, a dokładniej z moda do Skyrima. Wszelkie zbroje, elementy w grze z Skyrima. I w dodatku fauna i flora nie trzyma się kupy, podejrzewam ze twórcy to dzisiejsze pokolenie młodych ludzi, dlatego nie mają pojecią o tym jak wyglądał świat w TES III. Po pierwsze klimat Vvardenfell jest nie przyjazny i surowy, tego nie widać na filmiku. Zamiast bujnej trawy [dla mnie to kategoryczny błąd twórców moda], powinni zmienić na mech porastający skały, powierzchnie ziemi albo jak już trawa powinna być jałowa, wypalona. Dodam ze jest za jaskrawo i niema tej mgiełki w tle, w czasie gry w TES III wulkan wypluwał dużą ilość popiołu wulkanicznego, dlatego nie powinno być tak jasno w dzień, chmury powinny ograniczyć trochę światła, a daleki zasięg widzenia obszaru również jakąś mniejszą mgiełką. Jak widać nie przyłożyli się, braki w znajomości klimatu występującego w TES III przez twórców Skywind. Jeśli ktoś za coś się bierze, to porządnie. To już bethesda lepiej to zrobiła w dodatku Dragonborn. Każdy obszar vvardenfell powinien się od siebie różnić, tak jak to było w morrowind, oczywiście oglądając ten filmik w pewnym momencie aż się łezka w oku zakręciła i choć nie uważam trzecią część za jakąś wybitnie wspaniałą grę, to była to ostatnia z udanych części TES jakie zrobiło studio bethesda. Może nie każdemu się gra podoba, ale gust gustowi nie równy. Dlatego niektórzy za tak to ujmę, wolą kupę owiniętą złotym papierkiem, niż duszę i serce owiniętą białym papierkiem. I choć możecie się nie zgodzić, to tamta część miała to 'coś', gdzie czwórce i piątce tego brakuje. Dlatego miło wspominam tamtą grę, a Skyrim-a którego mam od premiery do dziś nie mogę głównego wątku przejść, a tym bardziej nie wciągnęła mnie w żaden sposób i za każdym razem gdy zaczynam grę od nowa, nudzi mnie. I to pewnie przez to ze wyrzucono parę elementów które zawierały poprzedniczki, a które pozwalały lepiej wczuć się w swoją postać, oczywiście nie tylko to, ale również klimat nordów oczekiwałem ze będzie surowy i mroźny, a tym bardziej niebezpieczny dla gracza. Niestety gra jest ograniczona w pewnych elementach rozgrywki, jak i zubożona i debilnie uproszczona, co nie pozwala czuć satysfakcji z przechodzenia gry. To główny błąd twórców gry. Raczej nie doczekam się gry na miarę starych tesów, dlatego miałem nadzieje ze fajnie byłoby pograć w TESa III w lepszej grafice, ale z tego co widać twórczy Skywind musieliby się przyłożyć, bo raczej to średnio widzę.
Jeszcze mała uwaga odnośnie ras, akurat nie pokazali tu wszystkich ras, a tym bardziej zwierzęcych, jednakże jeśli mają wyglądać tak jak w Skyrimie, czyli Argonianów chodzących jak ludzie i elfy oraz w dodatku przypakowanych jak na sterydach, ta ja dziękuje i nie będę w takie coś grał.
Jeśli ktoś przeczyta ten komentarz to miałbym prośbę by przekazać moje uwagi na forum skywinda, warto by było im na takie szczegóły zwrócić uwagę, odnośnie tych błedów. Byłbym dozgonnie wdzięczny, gdyż skoro i tak wszystko ma bazować na systemie z Skyrima, to chociaż niech wygląd świata odda klimat z TESa III.
Pozdrawiam ;)
W kwestii framerate'u, polecam skupić się na dość istotnym fragmencie w description: This is ALPHA gameplay footage from my last Twitch Live Stream on 8/13/14. Because of this, the quality is LOW and the frame rate will drop/freeze. None of this footage is official and everything is subject to change.
Po drugie, przypominam że to FAN-MADE mod, który robiony jest przez grupę pasjonatów a nie ogromne studio z horrendalnym budżetem - i czapki z głów dla tych ludzi, wkładają absurdalną ilość pracy w swoje dzieło - każdy armor jest zaprojektowany od nowa ( http://fc09.deviantart.net/fs71/i/2013/335/1/e/buoyant_armiger_by_swietopelk-d6wevpy.jpg - concept art glass armora) , każdy wróg jest przemodelowany na standardy skyrima ( http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2013/268/e/e/skywind_ogrim_by_ravanna7-d6nwp6t.jpg ogrim), cała mapa jest budowana na świeżo (a nie importowana przez construction set), muzyka jest tworzona OD ZERA (i jest genialna https://www.youtube.com/watch?v=442ApCvwFNw ), każdy quest ma być przeprogramowany na nowy silnik a kluczowe postaci mają mieć pełny voice acting.
Przypominam też że interfejs można zmienić jednym modem a radar dla tych którzy Morrowinda znają na pamięć (tak jak ja :D) można wyłączyć w opcjach gry.
Ogromny szacunek dla twórców którzy wkładają tyle pracy z pasji, bez korzyści.
Amadeusz ^^ wszystko ładnie powiedziane, chociaż proszę używaj ojczystego języka, anie mieszasz z obcym, bo nie bardzo można zrozumieć co piszesz i co masz na myśli.
Tak więc spoko, ja rozumiem ze ktoś poświęca swój czas i robi to za darmo, ale to niema znaczenia, a tym bardziej nie jest odnośnikiem do tego by nie krytykować i niemieć obaw, jeśli widzę pewne elementy które uważam za błędne i nie pasujące do środowiska jaki oddawał TES III.
To jest ich projekt, spoko, ale mam swoje zdanie na ten temat, uważam po prostu ze nie można zmieniać, a tym bardziej dodawać czegoś czego nie było i nie pasuje. To raz, a dwa wolałbym by w Skywind było więcej z trzeciej części, niż z piątki pod każdym względem.
Jakbym miał możliwości i umiejętności, to sam bym się zgłosił by pomóc.
Oczywiście to nie koniec prac, co ja rozumiem ale narazie wygląda to słabo i ubogo, dlatego mi się średnio podoba.
Amadeusz ^^ wszystko ładnie powiedziane, chociaż proszę używaj ojczystego języka, anie mieszasz z obcym
A czego nie zrozumiałeś, quest czy armor?
Jest to jeden z największych modów jakie widziałem i twórcy odwalają kawał dobrej roboty, a twoje narzekanie to nie konstruktywna krytyka tylko jęczenie dla zasady. Może wstrzymaj się z ocenianiem skoro nawet nie grałeś?
Bezi2598 nie odzywaj się tak dla zasady, skoro nie masz nic ciekawego do powiedzenia, to ze ty jęczysz to twoja sprawa, ja wyrażam swoje zdanie i będę sobie krytykować. Nie jestem zaślepiony, tak jak ty, więc nie podniecam się skywindem, a tym bardziej ich twórczością. Poza tym co ty masz na myśli, pisząc nie grałeś? W skyrim-a grałem. A sam Skywind chyba jeszcze nie został ukończony z tego co widać na filmiku, więc na cholerę głupie zadajesz pytania.
Jak skończą to zobaczymy. Póki co to nic ciekawego nie zaprezentowali, pokazali tylko parę lokacji, a muzyka taka sobie, nie jest zła ale d**y nie urywa.