Nadchodzi Might & Magic: Heroes VII
Czy aby na pewno jest się czym cieszyć? Już próbowali robić "lepsze" Heroesy i wszyscy wiemy jak to się skończyło.
No to kurna mnie zaskoczyliście , moje ulubione strategie wracają FUCK YEAH !!!!!
I bardzo dobrze.
Jak się czyta historię powstawania szóstej części to tak dziwnie przypomina to, co działo się wokół czwórki. A potem wyszła piątka, która miała swoje problemy, ale mechanika była ok. Oby teraz historia się powtórzyła.
Ubisoft robi normalne (nie przeglądarkowe f2p) Settlersy, teraz Herosów. No to jeszcze normalne Anno poprosimy.
Oby nowe Hirołsy były jak czwórka, takie erpegowe, z bohaterami na placu boju, scenariuszami gdzie walczymy właściwie tylko nimi, bez udziału armii. To były czasy!
Po VI nie jestem w stanie się podekscytować nowymi hirołsami. Wybieranie miast też mi się nie podoba, śmierdzi DLC.
Świetnie, już nie mogę się doczekać! Trzeba będzie zrobić upgrade kompa.
Na kogo zagłosowaliście? Ja na Sylwan.
@Demilisz - Mylisz czesci albo specjalnie nie wspominasz o VI.
Tak wiec oswiece co poniektorych:
IV byla crapem i tak tez sie sprzedala
V tworzyla firma odpowiedzialna za MMO Allods pochodzaca z rosji, dlatego stworzyli taka "III" przeniesiona do 3D.
VI byla tworzona przez Ubisoft i kolejny raz zostala spieprzona, co prawda nie jak IV ale wprowadzajac na sile udziwnienia czy tez inny wyglad potworow lub tez inne potwory z zamkow sprawily ze motywacja co do samej gry spadla i to mocno.
VII mam nadzieje ze wroca do tego, czym byly czesci I-III, bez udziwniania wsrod frakcji. Akademia ma miec naga, magow i tytanow, dungeon chimery i smoki, necropolis wampiry i kosciane smoki. To tak po krotce bo wiadomo ze oczekuje calej gamy znanych potworow a nie na sile udziwniania przez ubi, wprowadzajac nowe przy czym usuwajac stare znane!
Oby nie próbowali upraszczać gry. Chciałbym by była jak najbardziej rozbudowana jak w III i V - te 2 części najbardziej mi się podobały
Bardzo bym się ucieszył jak by podczas starć wróciła mechanika inicjatywy z V części (dzięki temu postacie z dużą inicjatywą mogły wykonać kilka ataków zanim wykonała je jednostka z niska inicjatywą).
Śmieszą mnie ludzie mówiący że powinna być jak III i V. Ludzie, V to III tyle że w lepszej oprawie. Chcecie mieć Odgrzewane kotlety? Bardzo dobrze że zrobili IV i VI tak jak to zrobili. Mimo że IV było gwoździem do trumny 3DO i NWC, ale przynajmniej nie było powtarzania ogranych schematów z III. To już się robi nudne, lepiej se pograjcie w II i IV.
@UbaBuba
VI tworzyło Black Hole, które zresztą przypłaciło "owocną" współpracę z Ubisoftem głową. IV, podobnie jak M&M IX, była jaka była, bo 3DO z własnej winy było na krawędzi (wtopili kupę kasy w nieudane projekty konsolowe, bo uwierzyli, że to tam leżą pieniądze) i wymusili szybsze wydanie obu gier. Oczywiście ludzie pokazali im środkowy palec, sprzedaż była słaba, 3DO idzie na dno. I, niestety, ciągnie NWC ze sobą.
@Skejven23456
IV miała kilka udanych pomysłów (karawany, armie biegające bez herosów), ale miała też sporo złych (łączenia zamków, wymuszanie wyboru jednostek, brak upgrade, Herosi z czasem stawali się za mocni)
Mnie parę pomysłów z IV bardzo się podobało (sub klasy bohaterów na przykład)
@UbaBuba IV jest albo nie jest crapem jak kto woli, ale nie sprzedała się dobrze. Gdyby tak było, 3DO nie ogłosiło by bankructwa.
Czekam :)
Ja oczekuję po prostu ulepszonej III, bez udziwnień, bez radykalnych zmian. Czy to za wiele? Wciąż wracam do trzeciej części, ale czasami jej kilka niedociągnięć czy archaizmów mnie to niej zniechęca np. ciężko dobrać odpowiednią mapę do ilości graczy, brak pełnej swobody w doborze przymierzy, pierdoły, ale jednak.
tawerna.biz/galeria_10_heroes-vii.html
Macie pierwsze screeny, wygląda świetnie :)
Screeny pokazuja, ze ta gra wymaga jeszcze wiele pracy. Na tym: http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/mapa1.jpg widac wyraznie, ze pole i mlyn sa duzo za male, zeby wyzywic bohatera i jego konia, a co dopiero cale miasto. Na tym z kolei http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/kopalniazl.jpg widac, ze kopalnia zlota jest tak mala, ze bohater sie do niej nie zmiesci. Jak wiec wydobywac zloto?
Chciałbym powrotu heksów. Jeśli będą dobrze zrealizowane heksy to chętnie kupie Heroes VII. Przydałaby się też muza podobna do tej z III.
Tez bym wolal heksy. Dlaczego musi byc tak:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/walka2.jpg
a nie tak:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/heroesonline1.jpg
Właśnie obejrzałem pierwsze screeny. Jak dla mnie porażka. Heksów nie ma. Poza tym chcę dużych otwartych map, które trzeba oglądać z oddalenia, obmyślać strategię poruszania się itp. Tymczasem widzę jakieś małe mapki, po których nasza armia porusza się wytyczonymi przez góry i przepaście ścieżkami, a wszystko przybliżone tak bardzo, że widać tylko konia i jego najbliższe otoczenie. Rozczarowały mnie te screeny.
To bedzie jeszcze gorszy szajs niz H6. I znowu to Ashan... przeciez to jest mega lipne uniwersum. Jeszcze tylko 6 zamkow z czego 2 wybiora uzytkownicy (wygrywa sylwan błee) lol pomysly sie koncza czy co? odrazu mogli dac kopiuj-wklej.
Dragon_666
Tylko 6 zamków? A gdzie ciemna maso miałeś więcej niż 6 w podstawce? Odpowiem - tylko w H3.
Świetna wiadomość, BA wiadomość dnia tylko oby ta część miała sporo tej samej mechaniki wzięte ze świetnej szóstki w którą zagrywam się po dziś dzień. Ale, że fabuła w szóstce nie powala to mam nadzieję, że przy siódemce będzie chociaż taki poziom jak przy dobrej piątce.
[21] Żartujesz? Bohater to tylko ikona, w żadnej części heroes proporcje miedzy bohaterem a światem nie byly naturalne.
Byłoby najlepiej jakby VII to była III w nowej oprawie wzbogacona o opcjonalne pomysły z IV takie jak: karawany, armie bez bohatera, codzienny przyrost jednostek a nie cotygodniowy, ruchome armie NPC. Oczywiście pole bitwy na heksach. Dzięki umożliwieniu ustawiania różnych zasad, gra nudziłaby się jeszcze wolniej. Mogliby tez po prostu przerysować III by cała oprawa była w tym samym stylu (poza miastem żywiołów, które jest paskudne) ale w wysokiej rozdzielczości, w większej palecie barw i z większą liczbą detali.
Znanych jest 4 frakcji a 2 są wciąż niewiadomą.
Głosowanie czy wolicie Fortress czy Sylvan:
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/sylvan-vs-fortress-you-choose
Dziwię się, że nie dadzą 8 klas. Chociaż jak teraz sobie myślę to te, co teraz nie wygrają w głosowaniach dostaniemy oczywiście w DLC :D
-> skejven - Troika upadła wkrótce po wypuszczeniu Bloodlines, a to jeden z najbardziej klimatycznych erpegów był i ogólnie był świetną grą.
Miks części 3 i 4 + hexy oraz z 10-12 zamków w podstawce i przygotowanie małych map pod MP i byłoby przepis na sukces. Obecnie to będzie wtopa totalna.
no zobaczymy pierwsze co bym zrobil to bym wrocil do nazwy Heroes Of Might & Magic a nie Might & Magic Heroes Bohater zepchniety na koniec bez sensu...
triler nawet spoko jak na taki triler fabularny jedynie kazdy woli gameplay no moze poza wariatami ksiazkowymi.
ja za duzo wymagam od gier raczej gra nie przejdzie moich oczekiwan ale bede sledzil temat.
Gdzie jest Inferno? Zawsze było ważną frakcją i nie wyobrażam sobie VII bez tego właśnie zamku :P
Inferno pojawiło się dopiero w trójce, także nie tak zawsze było :) Pewnie potem będzie głosowanie między inernem a lochami.
IMO jest sie z czego cieszyc, chociazby po bardzo udanej becie Heroes Online.
Jeśli dla Ciebie typowa gra oparta na idiotycznym systemie energii jest udana to nie mam więcej pytań.
Tym glosowaniem nie trzeba sie za bardzo przejmowac. To nie jest decyzja, ktorego miasta nie bedzie, tylko ktore miasto bedzie w dlc.
Jak patrzę na głosowanie frakcji, to widzę dwie możliwości: a) nie wiedzą co robić przy tworzenia grze Heroes VII i polegają na opinie gracze, czyli będzie "fabuła NA SIŁĘ", b) "wygrane" frakcje będą w DLC, a "przegrane" frakcje będą w podstawce. ;P
Zabawne są zachowanie gracze, którzy robią tyle hałasu z powodu braku "hexów" i ilości zamków. StarCraft II miał tylko 3 grywalne frakcje i jakoś cieszą się dużej popularności. Command & Conquer też miał tylko 2 grywalne frakcje. Cieszcie się, że powstał Heroes 3 i dodatki (oficjalne i nieoficjalne), który można do niego wracać, jak ktoś zechce! Na razie nie będzie DRUGI Heroes III na jakiś czas i pogódźcie się z tym faktem!
StarCraft II miał tylko 3 grywalne frakcje i jakoś cieszą się dużej popularności. Command & Conquer też miał tylko 2 grywalne frakcje.
Jak już robisz jakieś porównanie to niech chociaż one będą sensowne.
Po ramce z aktualizacją jestem pozytywnie nastawiony, czasy trójki już nie wrócą, ale jeżeli będzie chociaż na poziomie V to będę zadowolony, byle nie crap jak VI i olaboga IV.
[43] Dlaczego uproszczona walka? Na polu walki z heksami można było zaatakować wroga z sześciu stron, z kwadratami aż z ośmiu (cztery boki i cztery narożniki). Więcej kombinacji, więcej możliwości, gdzie tutaj jest uproszczenie? Nie wiem czemu brak heksów tak przeszkadza.
Oj, wydaje mi się że ta gra idzie w złym kierunku, obym się mylił bo V bardzo lubiłem VI już mniej i czekałem na kontynuację
Wszystkie strategie od zawsze opieraja sie o heksy, bo te idealnie dziela plaszyzne. Kwadraty to niejako oszustwo, po przekatnych zawsze jest krocej. W heksach zawsze jest taka sama odleglosc.
@BOLOYOO -> Cytat: "Brak hexanów = uproszczona walka" -> Niekoniecznie. Szachy też nie miał hexów. ;) Hexów czy kwadratów? Każdy rodzaj ma swoje zalety i wady, a twórcy Heroes V i VI po prostu nie do końca wykorzystali potencjał pola walki do pełni (np. brak skalne ścianie i pułapki) i stąd te "uproszczona walka".
Ale skoro uważasz inaczej, to twoja sprawa.
Przy okazji, popatrz na "Aktualizacje". Wszystko wskazuje na to, że Heroes VII będzie mniej uproszczony od Heroes VI i będzie bliżej do mechanika Heroes V. Bardzo dobrze! :) Co do screeny, to na razie jest wczesna beta.
Jeśli będzie można atakować ze wszystkich stron, to nie ma sprawy. Trzeba czekać.
Nie kupię tej gry jak nie będzie inferna bo inferno , przystań i nekropolia to dla mnie 3 podstawowe frakcje i herosy bez demonów byłyby beznadziejne bo z kim ma się światłość naparzać jak nie z demonami . Mam nadzieje że obejdzie się bez bezimiennych
Nie podoba mi się fakt iż od V większa część nie ma nic wspólnego z M&MH3
Heroes skończył się na 3
Chcielibyśmy wszystkich tutaj obecnych graczy serdecznie zaprosić do wspólnej gry w przeglądarkową grę z elementami strategii o nazwie: Might&Magic Heroes Online. Wielu z Was za pewnie pamięta stare, poczciwe Heroes’y II i III. Pewnie wielu z Was grało także w Heroes IV, V a także VI. Każdy z Was ma z pewnością swoją, ulubioną frakcję. W Might&Magic Heroes Online obecnie dostępne są dwie frakcje: Przystań i Nekropolia, ale producent już zapowiedział wprowadzenie ( w niedalekiej przyszłości ) kolejnej frakcji: Inferno. Oczywiście na trzech frakcjach gra nie skończy się. Jak na grę przeglądarkową Might&Magic Heroes Online prezentuje się naprawdę świetnie. Wyraźnie czuć klimat epickiej przygody rodem ze sagi Heroes. O tej grze można byłoby opowiadać godzinami. Zamiast pisania polecamy każdemu osobiście przetestować tą grę przeglądarkową: [link] Nasze wrażenia z gry: Bezcenne :)
Ubi jak to Ubi, Trailer dobry, a gra jaka? No niestety trzeba z tym żyć, chociaż mam przekonania do tej "Siódemki". Ale przekonamy się jak wyjdzie. Jak to napisał @HoTyrionDor: "Heroes'y skończyły się na 3". No prawda, ale czy przez to nie można już dawać szans nowszym częściom?