Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – ulepszone taktyczne wykorzystanie kartonowego pudła
A to nie jest przypadkiem jakiś żart dla fanów MGSa? Bo nie prezentuje się to ani poważnie a tym bardziej jakkolwiek realistycznie. Jestem święcie przekonany, że Kojima puścił tylko oczko do fanów a sama gra pozbawiona będzie tego ficzera. Zresztą sam ton głosu lektora o tym świadczy.
Bo nie prezentuje się to ani poważnie a tym bardziej jakkolwiek realistycznie.
Mylisz MGS ze Splinter Cellem.
Tak po prawdzie, to sam zastanawiam się, jakie substancje znajdowały się w organizmach twórców, gdy stwierdzili, że taktyczne pudło to dobry pomysł.
Pudło od zawsze było nierozłączną częścią serii Metal Gear Solid. Serii, która zawsze zawierała pewien element humorystyczny. Deal with it.
Widzę, że pecetowcom się w główkach poprzewracało- MGS zawsze taki był, to że nagle stał się mainstreamowy i jest w "otwartym świecie" nie znaczy, że devsi zmienią podejście do gry...
Tworcy nie wstawili do gry kartonowego pudla bo uwazali ze to jest realistyczne, kartonowe pudlo to dowcip. Tak jak rozne postacie z kreskowek chodza w pudle albo przebrani za krzaki. I nie widze w tym zadnego problemu
@TRX
MGS nigdy nie miał być realistyczny. Za to właśnie fani (m.in. ja) kochają tę serię ;)
To nie jest tylko żart przewidziany do zwiastuna, tylko będzie w grze. Tak samo, jak podnoszenie przenośnym balonikiem całych kontenerów lub pojazdów, czy zdolności paranormalne niektórych przeciwników. To chyba jedyna gra AAA, w której twórcy mają poczucie humoru, które wykorzystują w swojej produkcji wbrew gimbusiarskiej modzie na "realizm"
Spoko. Ja nie grałem jeszcze w żadnego MGSa ale byłem pewien iż to żarty bowiem ludziska na czacie jednoznacznie określali wyczyny Kojimy "wtf", "lol", "what is that thing", "oh my God" itp. Poza tym pamiętam gameplaye z tej serii od drugiej części i widocznie źle je oglądałem skoro nie potrafię określić gatunku MGSa, a nigdy nie mam z tym problemów. Po prostu specyficzna gra dla specyficznego odbiorcy.
Wszystko było by pięknie i fajnie, gdyby nie to że AI jest ślepe, no bo jak z takiej odległości można nie rozpoznać że to malunek żołnierza, albo co jeszcze lepsze, stać zaraz przy pudle i nie zobaczyć że ktoś wyskakuje jego bokiem.
Kojima mistrz, zapowiada się na prawdę solidna gra i tym razem olbrzymia.
Niech no jeszcze na tym dzisiejszym streamie określi się kiedy to wychodzi.
Gra zapowiada się naprawdę genialnie i super, że stare zwyczaje MGS`a powracają, bo Snake bez pudła to nie ten sam Snake. Poza tym uważam, że humor MGS`a powinien pozostać, jak to było nierozłączną częścią Metala. Gra naprawdę wygląda bardzo ładnie, a grywalność, którą można było poznać w MGS V:GZ wprawiło mnie w osłupienie. To może być najlepsza część metala, ale kurczę. KIEDY PODADZĄ JAKĄŚ PRZYBLIŻONĄ DATĘ PREMIERY?
Tyle, że ten karton był NIEROZŁĄCZNĄ CZĘŚCIĄ SERII. Gra ma być realistyczna i humorzasta. Taki był zawsze metal, więc niech pozostanie. A jak Was to tak boli, to przecież nie musicie używać tego pudła.
Bo wy nie kumacie Kojimy. Wszystkie MGS-y miały smaczki, gazetki playboy, plakaty na ścinkach szafek, dymki i wykrzykniki nad postaciami, balony, pudła itp itd. Wszystko to było częścią serii. W ogóle widać że czasy sie zmieniły i przy grach siedzą teraz całkowicie nowi ludzie.
Możliwe że MGS5 wyjdzie już w tym roku!
Kojima wrzucił na twittera fotkę jak to przegląda sobie gazetę targową. A tam obok MGSa Q4 2014. Znając Kojime, możliwe że dziś ogłoszą datę premiery.
Skoro wziął się za Silent Hills to może MGS5 jest już prawie skończone, a idąc za pokrętną logiką tego trolla - wcale by mnie taka szybka premiera nie zdziwiła.
https://twitter.com/Kojima_Hideo/status/493469382137827328/photo/1
Premierę mogliby już przybliżyć. Sporo materiałów pokazano już, więc wydaje mi się, że prace nad MGS:PP dobiegają końca i to kwestia czasu, kiedy ogłoszą. Myślę, że w 2015r. powinna się pojawić najpóźniej. Nie wierze, że przeciągną do 2016r.