DayZ otrzymuje patch z respawnem przedmiotów, wioską Turovo i innymi zmianami
Namioty służą do czegoś konkretnego czy po prostu są i na razie nie mają większego znaczenia ?
Składujesz w nich loot. Dzięki dużej pojemności stanowią wspaniałą bazę wypadową. dodatkowo to jeden z pierwszych Presistant items :)
Coraz lepiej i ciekawiej
Na serwerach experimental porzucone przedmioty są już zapisywane więc tam namioty mogą się przydać jeśli chcemy stworzyć coś na wzór obozu.
Zapomnieliście chyba o największej poprawce - zombie w końcu nie przechodzą przez ściany i poprawnie rozpoznają drogi(drzwi, schody).
Zombie radzą sobie teraz lepiej, aczkolwiek zdarza im się przechodzić przez niektóre ściany, czy drzwi. Ale w stosunku do braku jakichkolwiek ścian dla zombie we wcześniejszych patchach to jest krok milowy. Można teraz zamknąć zombie w budynku po tym jak wbiegnie do środka a my zamkniemy drzwi. Jeżeli chodzi o respawn przedmiotów to jest on taki jak powinien być z jednym ale z mojej strony. Teraz jest za dużo przedmiotów i szukanie jedzenia jest jeszcze bardziej ułatwione. Ale to kwestia późniejszego balansu. Ogólnie zmiany na +. Dzisiaj ponoć ma być kolejna wersja eksperymentalna .48 więc kolejne zmiany nadchodzą. Ostatnio spięli pośladki i zmiany są praktycznie co 1-2 tygodnie. Czego można się spodziewać po .48 : http://www.dayztv.com/news/2014/07/dayz-0-48-update-features-items-list/
Szkoda że twórcy Rusta nie biorą przykładu z DayZ tylko uaktualniają eksperymentalną wersję od stycznia, która jest właściwie niegrywalna porzucając wersję stabliną. Zamiast stopniowo dodawać ficzery jak DayZ to chwalą się nowymi koloroami wiader na głowę dla graczy i dodatkowo ogłaszają kolejną grę (pewnie też early access)
sinbad78 Persistent* :>
Co do namiotów, w przyszłym tygodniu ma wyjść hotfix aby loot w nich składowany nie znikał po restarcie, podobnie z przedmiotami na ziemi. Na eksperymentalu ludzie zdążyli już zrobić niezłe śmietniki http://imgur.com/a/onf0a
Jakoś im to idzie, choć ten system respawnu jak widać pozostawia dużo do życzenia...No ale jak wiadomo, sprawa balansu. Od ponad miesiąca pracują już nad pojazdami, mam nadzieję że wreszcie niedługo zobaczymy rezultaty.
A powiedzcie mi jedną rzecz, przedmioty w namiocie są widoczne dla wszystkich czy tylko dla mnie?
Bo jeśli dla wszystkich to znowu zacznie się masowe szukanie namiotów na mapie tak jak w modzie.
Noo to albo w najbliższą sobotę albo dopiero w kolejny weekend odpalę ponownie DayZ, po bardzo długiej przerwie..
sinbad ---> Wstępnie odpowiada Ci ta sobota? :-)
Wismerin Oczywiście że dla wszystkich i bardzo dobrze. Teraz różnica jest tylko taka że musisz do niego wejść jeśli chcesz zobaczyć co jest w środku, bardzo fajny bajer.
Namioty są narazie dużo większe jako że da się zaglądać do środka, w związku z tym porządnie ukryć je też jest ciężej.
Kubaro kup teraz gdy jest taniej i pod koniec tego roku/na początku przyszłego graj. Rocket potwierdził że nowy render będą wprowadzać pod koniec roku gra wtedy diametralnie się zmieni. Jak narazie z patcha na patch jest dodawane pare bugów i usuwanie paru innych. Optymalizacja leży i kwiczy. Jeśli to ci nie przeszkadza możesz zagrać.
@K4RO8
Wolałbym aby namiot miał ograniczone miejsce a przedmioty jednak były przypisane do konta. Mapa w Dayz jest za mała aby można było cokolwiek ukryć, kwestia kilku dni i kryjówka zostanie odkryta a wtedy z zawartości namiotu nic nie zostanie.
Po prostu namioty są w tym momencie takim smaczkiem, który w ogólnym rozrachunku nie przydaje się ze względu na brak mobilności.
Wismerin póki niema aut jestem pewien że zrobisz camping daleko na zachodzie i nikt ci tego prędko nie ruszy. Zresztą to jest właśnie prawdziwe dayz, nigdy nie możesz mieć pewności że broń będziesz miał w nieskończoność. Był mod do dayzmoda nazywający się epoch w którym miałeś własny sejf bez dostępu dla nikogo innego. Najbardziej wnerwiająca rzecz ever, sejfy porozrzucane po całej mapie, znajdujesz czyjąś bazę i wiesz że nic nie zyskasz bo wszystko zaszyfrowane. Dobrze jest jak jest, mam nadzieję że dadzą w przyszłości różne kamuflaże/wielkości