The King of Fighters ’98 – kultowa bijatyka trafiła na iOS i Androida
Ugh Panowie...
Po pierwsze - co rozumiecie pod stwierdzeniem, że KoF 98 nie jest (był) w pełni nową produkcją? To kompilacyjna odsłona, ale zawiera masę zmian w stosunku do 97, więcej niż np. późniejszy KoF 2001 w porównaniu do 2000... Tak naprawdę do zupełnych podstaw przycięto jedynie story (podobnie było w przypadku KoFa 2002, który znowu wprowadził sporo zmian w stosunku do 2001...).
Po drugie, Extra i Advanced to nie "dwa dodatkowe tryby rozgrywki", ale systemy wybierane tuż po selekcji postaci, mające gruntowny wpływ na mechanikę walki. Podobny koncept był w wielu bijatykach 2D (np. versusy, Street Fightery). Wystarczy chociaż raz zagrać w KoFa 97/98 by to wiedzieć... albo po prostu nie nadużywać terminu 'kultowy' (w pewnym stopniu każdy tytuł można określić tym mianem).
Poprawcie proszę.
"The King of Fighters '98 stanowi nietypową odsłonę serii, gdyż w rzeczywistości nie jest w pełni nową produkcją, a komplilacją odsłon od '94 do '97"
No nie... w zupełności nie, i jak wspomniał kolega od Karpuchów (jeno czemu nie super mocnych?) "advanced" i "extra" to wybór systemu gry (np. dash vs run), a nie jakieś tryby. Panie Werner, pan panie pisz o tym co wiesz, a nie zgaduj zgadula, bo ten wpis sensu wielkiego nie ma. A KoF to kultowa seria, myślę, że z '98 i 2k2 na czele.
W KOFie 96 był mega wkurzajacy osatni boss :), normalnie jestem ciekaw jak gracze na dotykowym się sprawdzą walcząc przeciw niemu.