Obcy: Izolacja – grę będzie można ukończyć bez zabijania kogokolwiek
Propsy dla nich
Dobrze jakby dali w fabule możliwość poznania jakichś osób - kompanów czy nawet obozów, którym możemy zaufać lub nie i w zależności od tego jakie te jednostki się okażą (i może będziemy mieli na to wpływ większy lub mniejszy) otrzymamy taki albo inny rezultat.
Np. spotykamy jakiegoś gościa i musimy zadecydować, że będzie naszym kompanem czy nie, jeżeli się zdecydujemy to może nam pomóc, ale może też nas wykorzystać, ukraść amunicję, broń, sprowadzić obcego.
Jeżeli nie weźmiemy go na kompana to oczywiście też może się starać nam coś zrobić, ale wtedy nie będziemy mu ufać jak go spotkamy.
To by wymagało jakiegoś systemu dialogów, ale pewno nadzieje na takie coś są płonne, pewno znowu zrobią linową do bólu korytarzówkę.
jak słysze takie coś jak przejsć gre bez zabujania to wtedy mam ohote wytłuc wszystko co się da.
No to zobaczymy, czy się uda...