Witamy w wątku poświęconym Heroes of the Storm.
Przydatne linki:
http://www.heroesnexus.com - Odpowiednik diablofans dla HotSa. Tutaj najszybciej znajdziemy informacje o grze i o nowych aktualizacjach.
http://heroesofthestorm.gamepedia.com/Heroes_of_the_Storm_Wiki
http://www.heroesofthestormwiki.com/Main_Page
Na obu stronach można znaleźć sporo informacji o grze.
http://us.battle.net/heroes/en/forum/ - Oficjalne forum
Regulamin:
1. Nie obrażamy nikogo i zachowujemy pełną kulturę.
2. Raczej niemile widziany offtop, dyskutujemy o grze i pobocznych tematach.
3. Nową część tradycyjnie zakładamy po 300 postach.
Lista Graczy:
Bezi2598 -----> Pawel123#1414
Minas Morgul -----> Atrax#1685
Wątek stworzony głównie po to, by na razie zobaczyć ilu GOLowiczów dostało się do testów alfy. Ja dostałem dzisiaj zapro, więc sprawdźcie maile. Jeżeli wątek się przyjmie to ok, jeżeli nie to trzeba będzie poczekać na większą pulę graczy.
To jak, dostał się ktoś?
A ja sobie rozegrałem samouczek, dwa mecze z botami i jeden z graczami i jak na razie jest super. Inne moby bardzo szybko mnie nudziły, a tutaj nawet się wciągnąłem. Tylko mogliby powysyłać więcej tych zaproszeń do alfy, bo czasami ciężko kogoś do gry znaleźć.
Ma ktoś alfę? Nie ma z kim grać, już pół godziny próbuję party sobie znaleźć. Zagrałby ktoś?
Czy ktoś kto dostał zapro do HotSa, dostał również kiedyś wcześniej dostęp do zamkniętej bety Hearthstona? Bo ja tu wyczuwam spisek wielki!
Dostalem zaproszenie chyba tydzien temu. Gier MOBA nigdy nie lubilem ale hots jest naprawde wciagajace. Najbardziej chyba podoba mi sie exp druzynowy, wszystkie postacie z naszej druzyny awansuja w tym samym momencie.
Czy ktoś kto dostał zapro do HotSa, dostał również kiedyś wcześniej dostęp do zamkniętej bety Hearthstona? Bo ja tu wyczuwam spisek wielki!
Miałem i do Hearthstone i do HotSa.
Jeszcze oprócz drużynowego expa ogromnym plusem są krótkie mecze. Nie sądziłem, że mnie kiedyś MOBA wciągnie, szczególnie, że LOL i DOTA dosyć szybko mnie zniechęciły do gatunku.
Populacja wśród alfy wynosi raczej koło 5k-8k ludzi. To dość mało :). Sam sobie czekam na dostęp, ale podejrzewam że szanse się zwiększą gdzieś w połowie zamkniętej bety, czyli penie za kilka dobrych miesięcy.
Też bym chciał w końcu sobie zagrać, bo na długachne mecze LoL i Dota zwyczajnie nie mam czasu.
No właśnie mało osób jest. Czasami nawet ciężko kogoś do zagrania znaleźć.
oskar6454
Bardzo dużo godzin. Myślę, że ponad tysiąc to spokojnie jeśli liczyć wszystkie gry Blizzarda. W samym Diablo 3 grałem około 500, a co dopiero w Diablo 2.
Jeszcze nie czekalem dluzej niz chyba 2 minuty to nie jest zle.
A co do ilosci godzin to spooro, gralem w the lost vikings na amidze i wszystkie kolejne gry Blizza, pare lat w Diablo, Diablo 2. Od czasow TBC w WoWa, w pozostale gry nieco mniej.
Widze ze HotS nie importuje listy znajomych z b.netu, takze gdyby ktos mial ochote na rundke ktoregos wieczora to szukajcie mnie pod tagiem >> triaszdrajca#2912
Mnie też możecie dodać
Atrax#1685
Raczej będę dost. wieczorami. Na razie próbuję sobie ogarnąć, którym herosem z darmowej rotacji najlepiej mi się gra ;)
Zastanawiam się, jakiego herosa sobie najpierw odblokować za - wkrótce - zarobione złoto :).
Z Asasynów fajny wydaje mi się Zeratul i Kerrigan. Z grubasów miły jest Diablo i Stitches (jak się przywyknie do input laga, to można nim wojować).
Teraz zastanawiam się nad specjalistą i jakimś miłym supportem na początek. Jakieś sugestie?
Malfurionem się miło gra i jest tani, choć w początkowej fazie gry ma słabe heale. Często zdarzają się drużyny bez żadnego supporta, jak się walczy z taką drużyna 5vs5 to zazwyczaj ta z supportem wygrywa. Fajne ulty ma, ja preferuję tego z leczeniem, dobre na walki 5vs5.
Zastanawiam się czy teraz sobie Uthera nie kupić.
Kup tego krasnoluda na gryfie- nie pamiętam jak się nazywa- dobry dps i może z jednego końca mapy na drugi "teleportować się" w kilka sekund.
Od razu pomyślałem sobie o Elite Tauren Chieftan. Dopiero później "aaa... ten gryf!".
Ostatecznie chyba zaoszczędzę kasę i będę grał wszystkim po kolei.
Na razie nie rozważałem supportów, bo jestem żądny krwi, ale z tego co na szybko przejrzałem tematy, to postaci supportowe wydają się obecnie bardzo silne i bynajmniej nie stanowią mięsa armatniego w late. Prawda to?
Prawda. Niektóre nawet da się tak zbudować jak typowego zabójcę. Nieraz widziałem takiego Tassadara co miał najwięcej takedownów w drużynie. Supportem fajnie się gra.
Dzięki, podoba mi się to, bo generalnie w innych grach supportować zbytnio nie lubiłem.
P.S.
O M F G
Właśnie kilka dni temu obejrzałem sobie jeszcze raz film Little Shop of Horrors, a tu Blizzard wypalił z tym:
http://us.battle.net/heroes/en/blog/14806627
Rewelka.
Mi poki co najlepiej gra sie Tassadarem, ale fajne sa tez postacie ze stealthem jak Nova i Zeratul, dobre do wykanczania uciekajacych wrogow.
Ja juz 24 lvl wbilem :) z suportow to chyba smoczek najbardziej op jest widzialem kilka razy jak ktos go ogarnial w przeciwnym teamie i 0 szans na wina, ze specjalistow WD jest niezly, ale czasem ciezko nim sie gra, goblin z robotem jest zdecydowanie strzaszny tylko naprawde ciezko dobrze nim grac bo strasznie mieki jest i 4 sekundy na bombe ze stunem to wieki :). Czolg dobrze zagrany jest tak op gownem ze masakra ciezko go zabic wali z kilometra, az sobie go kupilem i w kazdej grze takiej po 20 minut to 30-40k siege dmg 20-30k hero dmg i 40-50 k healing, oczywiscie wiele zalezy od mapy i przeciwnikow :) Zeby szybko lvl wbijac w rotacji kazda postacia trzeba 6 gier rozegrac +450k XP :)
A może by tak się zebrać w weekend i spróbować zagrać razem? Szczerze to nie mam w tej grze żadnego znajomego, wszyscy czekają w czyśćcu :). Jakby się chociaż udało zebrać 3-stack team i odpalić jakiegoś teamspeaka (lub i nie), to mogłoby być fajnie :).
Ogólnie to mogę grać w sobotę. Jutro piję piwo i wrócę nocą.
Ej, no i jak ta gra? Na pół godziny, tydzień, czy przynajmniej na pół roku?
Alfy nie dostałem i czuję się pominięty :(
Gierka ma świetny "flow".
Przyjemnie się na nią patrzy, widać że jest to nowa produkcja. Modele bohaterów są bogate w detale, jest fizyka, ragdoll. Dawniej była też krew i flaki, ale zmienili to niestety (mam nadzieję, że opcjonalnie gore mode wróci, żeby usatysfakcjonować takich sadychów jak ja). Oprawa muzyczna jest również świetna - przy uruchamianiu niektórych eventów, jak np. wystrzały statku pirackiego, ścieżka dźwiękowa nabiera dramatyzmu. Pod tym względem gierka jest perfekcyjnie dopracowana.
Podoba mi się eliminacja lane phase. Obecnie faza wczesnej gry jest bardzo dynamiczna. Albo zaczynasz tak, że 3 graczy (w 3-lane'owej mapie) łapie ci expa, a pozostali dwaj roamują, albo w piątkę lecicie od razu zająć jakiś strategiczny punkt na mapie. Okrojona mechanika pozwala skupić się w całości na obmyślaniu timingów pushy, gankowaniu. W innych Moba często przegrywa się jako casual, bo nie umie trafiać się creepów, a przeciwnicy tak. Tutaj przegrywa się dlatego, bo wybiera się zły moment na push, bo nie wypełnia się zadań na mapie (a przeciwnicy je wykonują), bo ma się złe priorytety itp.
Mi się gierka ogromnie podoba. Developerzy popuścili wodze fantazji, jeśli idzie o kreację postaci. Każda z nich jest na swój sposób oryginalna i każdą można grać mniej lub bardziej optymalnie. Na razie jest ich mało, ale lista jest całkiem długa. Rozgrywkę urozmaica też ilość map. Blizzard zapowiedział, że będzie dodawał mapy tak długo, aż community nie powie: "Blizz, no ile można?!". Póki co, na razie ubogie jest jeszcze drzewko talentów. Wybór jest i można tworzyć ciekawe, sytuacyjne buildy, ale tych punktów wyboru za dużo jeszcze nie ma. Kilka miesięcy temu pojawiły się zapowiedzi, że drzewko talentów ma potencjał do ciągłej rozbudowy i że nie widzą powodów "przeciw".
To, co mi się w tej gierce dodatkowo podoba, to długość meczy. Jestem zapracowanym człowiekiem i mam czas na grę głównie wieczorem-nocą. Grając standardowo w LoL, czy Dotę, w takim czasie rozegram może ze dwie gry i do wyra. W HotS mogę spokojnie rozegrać z 4-5 meczy (podobnie jak hearthstone). Moim zdaniem, jak na alfę, gierka jest mocno wypolerowana, a Blizz póki co ładnie słucha swego community. Szykuje się hicior. Gra nie narzuciła sobie praktycznie żadnych ograniczeń, jeśli idzie o rodzaj nowych herosów, rodzaj nowych map. Panowie z Blizza wypowiedzieli się, że jak będzie potrzeba na wprowadzenie postaci z 10-cioma umiejętnościami aktywnymi, to to zrobią. Dzielony exp umożliwia im stosowanie zupełnie niekanonicznych rozwiązań (patrz - Abathur, Murky).
Poza tym nie przejmuj się specjalnie, że jeszcze w grze nie jesteś. Blizz wciąż jeszcze testuje głównie infrastrukturę. Patrząc na tempo postępu prac nad grą, wydaje mi się, że zamknięta beta zbliża się dużymi krokami. Ludzie wewnątrz gry narzekają na małą ilość zaproszonych graczy chyba jeszcze bardziej, niż ci pominięci :). Raczej nie pomylę się bardzo, jeśli powiem, że całkowita ilość zaproszonych to mniej niż 8 000. To bardzo mało, biorąc pod uwagę fakt, że kont na bnecie są miliony. Obecnie szansa na dostanie się jest tak tragicznie minimalna, że ci, którzy się dostali mogą mówić o nierealnym wręcz szczęściu.
Wydaje mi sie, ze zaproszonych jest wiecej niz 8000. Tu na forum przeciez pare osob ma alphe, w mojej gildii w wowie gdzie jest okolo 20 aktywnych osob, lacznie ze mna dostep dostalo 5.
Wow.
Ale blizz ma pomysły na bohaterów. Zobaczcie na Abathura.
http://www.youtube.com/watch?v=0_sLfmgxJHA
Postać, którą praktycznie stoi się w miejsu :D
Szkoda, że jeszcze nigdy z nim nie grałem, chciałbym go w akcji zobaczyć.
Abathur był dla mnie największym "wow", podczas zapowiedzi tej gry. Ta postać reprezentuje Starcraftowego ducha nie tylko swoim pochodzeniem, ale i sposobem rozgrywki (nieustanne pilnowanie sytuacji na mapie). Wiele konkurencyjnych tytułów chciałoby wprowadzić zapewne takie niekanoniczne postaci, specjalizujące się w bardzo wąskich dziedzinach, ale niestety nie pozwala na to podstawowa mechanika. Ja jeszcze Abathurem nie grałem, może poza trybem "try it", ale na streamach widziałem, że jest to postać trudna do ogrania. Dobry gracz zapewni drużynie exp z dwóch-trzech linii na raz i umożliwi im śmiałe roamowanie po lasach, zaś pierdoła doprowadzi do tego, że drużyna będzie grała w kompozycji 4v5 :).
W każdym razie, Blizzard wydaje się być zachwycony swoim pomysłem tworzenia klas specjalistów. Świetnie się w tej grze sprawdzają. Taka Zagara potrafi w mgnieniu oka wypompować z wież całą amunicję przy pomocy roachy. O ile w innych MOBA uwielbiałem wybierać carry/tanków, tak teraz coraz bardziej uśmiecham się w stronę supportów i właśnie specjalistów :).
Za jaki gatunek Blizz by się nie zabrał to i tak udaje im się zrobić najlepszą grę z tej dziedziny.
Hack&Slash- Diablo
RTS- Starcraft
MMORPG- WoW
Karcianka (niby niszowy gatunek, a jednak można zrobić z tego coś fajnego)- Hearthstone
no i wyeksploatowany gatunek do granic możliwości czyli moba- HotS
Nie wiem jak Wy, ale ja czekam aż Blizzard zapowie FPSa albo skradankę.
Bernardo -> Za jaki gatunek Blizz by się nie zabrał to i tak udaje im się zrobić najlepszą grę z tej dziedziny
Nie zgadzam sie, od paru lat Blizz robi gry ktore sa co najwyzej srednie, to ze sie swietnie sprzedaja to w duzej mierze sila marki Blizza, a nie jakosci ich gier. Dodac nalezy ze bardzo duza ilosc graczy gra w gry Blizza bo to sa gry Blizza znam wiele osob ktore w H'n'S wogole nie gra, a grali w d1/d2/d3 :)
Hack&Slash- Diablo
D3 to mega fail po 2 tygodniach ludzie przestawali grac, a po miesiacu nie wiele osob gralo, glownie wielcy fani diablo. Dodatek lepszy i to zdecydowanie, ale i tak imao gra o wiele slabsza od d2/d1. Wydaje mi sie ze jest jakis H'n'S ktory jest tak samo dobry jesli nie lepszy od d3, ale ja sie nieznam bo za wiele ostatnio w H'n'S niegram.
RTS- Starcraft
Jest duzo strategi dobrych i nawet lepszych niz SC2, ale w multi coz chyba sc2 nic nie przebije
MMORPG- WoW
Blizz zebral najlepsze w swoim czasie rozwiazania z gier mmo i zrobil WoW dodal tez wysoki poziom trudnosci ktory nie przeszedlby teraz (Cataclism), bo za duzo warzyw gra i jest mega whine jak jest za trudno:P To byly poczatki rynku mmo i nikt juz nie pamieta lub niechce pamietac poczatkow WoW-a ze byla w nim ta sama bieda co teraz w nowych grach mmo, bo end content byl marny i powoli budowany. Niestety czasy sie zmieniaja i ludzie maja 10x wieksze wymagania co do end contentu i o wiele szybciej sie nudza, dlatego nie ma czegos takiego jak WoW killer :) Nie zmienia faktu ze gier lepszych od wowa jest kilka.
Karcianka (niby niszowy gatunek, a jednak można zrobić z tego coś fajnego)- Hearthstone
Czy HS jest naprawde tak swietny niewiem bo w karcianki nie gram wiec niemam podstawy do oceniania
no i wyeksploatowany gatunek do granic możliwości czyli moba- HotS
Blizz celuje w casual gameing i zapewne trafi w 10 i gra pewnie bedzie mega popularna, niestety z tego co widze gra jest i tak za trudna, wczoraj mialem 6 gier wszystkie przegrane i za kazdym razem 2 graczy nic nie ogarnialo :P Niestety gra dziala tak ze 2x warzywo w teamie = mozesz byc nawet bogiem HotS-a i nie wygrasz :P Jesli chodzi o championy, w HotS z tego co widze bedzie jeszcze wieksza katorga w zdobywaniu championow niz LOL-u Wszystkie champy teraz kosztuja 166k golda za daily masz 250 + za wbijanie lvl, ale juz teraz wybor jest jasny chesz miec wszystkich to plac $$ :P albo graj ponad poltora roku :P
W tym momencie IMO Dota 2 jest najlepsza moba na rynku 100% free to play, naprawde wymagajaca skilla, turnieje oglada sie naprawde super i to ca robia najlepsi gracze to naprawde masakra :)
Dlatego jak tylko więcej osób dostanie zaproszenia, to przydałoby się zorganizować jakąś społeczność. O ile w Dotę mogę sobie spokojnie grać samemu, tak tutaj gierka rozwija prawdziwe skrzydła, jak się ma chociaż kumpla do teamu (przynajmniej tak mi się wydaje, bo na razie zagrałem kilka razy solo).
P.S. Ostatnio było trochę problemów z matchmakingiem. Mogłeś przegrywać gry, bo Blizzard poluzował kryteria doboru graczy. Chodzi o to, że populacja na serwerach jest niewielka i postanowili, że zamiast wyszukiwać rygorystycznie ludzi na mniej więcej podobnym poziomie skilla (istnieje jakiś ukryty współczynnik, który to determinuje), rozluźnili to. Oczywiście natychmiast pojawiły się narzekania i z dzisiejszym patchem znowu zwiększyli nieco rygor wyszukiwania.
Na pewno też zajmą się w końcu tymi cenami. Na razie zapowiedzieli zmianę systemu progresji, więc to już coś. Za tydzień się dowiemy reszty.
Gierka mi się podoba za to, że mogę nocą, styrany wrócić do domu, na ekranie startowym ułożyć sobie z grubsza jakiś plan i bez spiny o poprawną mechanikę, próbować go wykonać :).
A co do Doty, to fakt, jest ostatnio kapitalna do oglądania. To co ci ludzie wyczyniali na International...
To byly poczatki rynku mmo i nikt juz nie pamieta lub niechce pamietac poczatkow WoW-a ze byla w nim ta sama bieda co teraz w nowych grach mmo, bo end content byl marny i powoli budowany.
Po pierwsze to nie byly zadne poczatki mmo a po drugie poziomu contentu w vanilli nie przebila zadna gra mmo, ktora od tego czasu wyszla.
A twierdzenie, ze zla rzecza jest, ze ludzie w miare rozwoju gatunku maja coraz wyzsze wymagania jest juz skrajnie glupie - swiat sie rozwija i trudno, zeby wymagania zawsze wracaly do poczatkow.
Kurczę, zazdroszczę wam tej alfy. Sam się zapisałem na beta testy ale niestety jak pech to pech, nic nie wysłali.
Chętnie bym już pograł. ;)
r_ADM -> Po pierwsze to nie byly zadne poczatki mmo...
Ilez tych mmo bylo w tamtych czasach z 5-6 w ktore gralo 50k+ ludzi, a reszta to niszowe tytuly
... a po drugie poziomu contentu w vanilli nie przebila zadna gra mmo, ktora od tego czasu wyszla.
Tak nowe gry wogole end game nie maja w porownaniu do WoW ktory w momencie startu mial: PvE = 2 rajdy: MC + Onyxie, a PvP nie bylo wogole :P. Pirerwsze upgrade end game contentu weszly 7+ miesiecy po premierze: BG i sensowny PvP w czerwcu 2005, w lipcu Blackwing Lair.
Minas Morgul -> no niestety jedyne co moze ta gre polozyc to skopany Match Making, bo jak bedzie warzywa losowac to gra staje sie niegrywalna, bo tak jest zrobiona przynajmniej w tym momencie :) Z cenami to teraz masakra jest imao wogole wszysystkie championy powinny byc odblokowane w alfie, bo jak testowac cos co jest zablokowane, ale widze ze niektorzy juz wydali kupe $$ i Blizz szczesliwy jest :)
Skali nikt nie kwestionuje, ale, zeby nazwac WoWa poczatkami mmo trzeba wykonac spora mentalna gimnastyke. Gdybys napisal, ze wow spopularyzowal gatunek nic bym nie mowil.
Jezeli chodzi o poczatki WoWa to nie musisz mi ich opisywac bo ja wtedy gralem, ale pomimo (relatywnie) nieduzej ilosci contentu podtrzymuje to co napisalem - nic co wyszlo po WoWie nie mialo w polowie tak dobrej zawartosci jaka byla w poczatkach World of Warcraft. Malo tego; ja naprawde gralem duzo w WoWa i biorac pod uwage to, ze progress nie przychodzil latwo brak contentu to nie bylo cos co bardzo doskwieralo.
Kilgur: może i są bardziej hardcorowe h'n'sy od Diablo 3, ale wymień mi takie, które są lepsze pod względem przyjemności płynącej z siekania :p Path of Exile- świetna mechanika, ale gameplay to istne drewno.
SC2 miałem właśnie na myśli multik, jakoś singiel mnie w tej serii nigdy nie interesował- każda rasa idealnie zbalansowana, ze świecą szukać drugiej tak dobrze zrobionej gry
WoW był zbudowany na kredycie zaufania Warcrafta, a Blizzard dopiero uczył się robić mmo, co nie zmienia faktu, że ta gra wciąż żyje i ma się bardzo dobrze.
Za poręczenie Hearthstona niech będzie stanowił fakt, że kiedyś uważałem to za nudny gatunek gier, a teraz co jakiś czas sobie jakąś partyjkę rozegram.
Celuje w casuali, ale i sam gatunek odświeża (koniec z jedną tą samą mapą).
Gdy ja oglądam jakiś turniej z moby to nie wiem co się dzieje na ekranie- wymagana jest zbyt duża wiedza każdej postaci bym mógł się czymś takim cieszyć- i zdecydowanie bardziej wolę oglądać umiejętności poszczególnych graczy starcraftowych w turniejach 1 na 1- opinie są różne, ale nie ma się co sprzeczać, że czego by Blizz nie dotknął to zmienia się to w kurę znoszącą złote jaja ;)
r_ADM -> Wlasciwie to zle to ujalem powinienem napisac poczatkami boomu na mmo, ktore wow nakrecil, bo w mmo zaczeli grac ludzie ktorzy mmo na oczy nie widzieli. Czasy sie zmienily i jesli gra miala by zapewnic to co zapewnial wow na poczatku to teraz na starcie musiala by miec content z 2 ostanich dodatkow do wow-a co jest niemozliwe :) Wlasciwie dla mnie wow to tylko rajdy reszta contentu z powodu zenujacego poziomu trudnosci nadaje sie do przejscia raz i pozniej moglaby nieistniec :P W Cata fajnie sie dungeony robilo bo byly wymagajace, ale placz byl zbyt wielki bo warzywa nie dawaly rady i w MoP zrobili takie ze tankiem nawet sprzetu nie trzeba bylo zmieniac zeby HC robic :P
Dzis pogralem w HotS 3h i strasznie sie gralo system wspolnego lvl przestal mi sie podobac :P Mialem 3 gry z typami AFK i moj team lvl 8 przeciwnik lvl 10 przegrywalismy nawet 4v3 pozniej robilo sie my 10 oni 14 i gg. To samo jak dostawalem jakies warzywa co w 15 min potrafili zrobic 3k dmg vs hero Nova :P Dzis na 7 gier wygralem 1 i nie wiem co blizzard zrobil z MM ale jak tego nie odkreca to ja chyba podziekuje na jakis czas. Przed zmianami gralo sie naprawde dobrze i przegrywalem sie z powdu tego ze przeciwnik byl lepszy, a nie z powodu tego ze ma sie warzywa w teamie i po 3 minutach wiadomo ze na 99% bedzie przegrana :P
Bernardo -> opinie są różne, ale nie ma się co sprzeczać, że czego by Blizz nie dotknął to zmienia się to w kurę znoszącą złote jaja ;)
Tak niezmienia to faktu ze najlepsza =/= najpopularniejsza, blizz kiedys robil swietne gry, ale od pewnego czasu coraz bardziej polega na marce, a nie na jakosci gier, co dokladnie widac po D3 podstawka ssala bardzo mocno.
Podstawka- pod względem contentu- owszem, ale już chyba nie powiesz tego o dodatku?
I czasem popularność wynika po prostu z dobrego "feelingu" danej produkcji, a to przekłada się na jakość.
Cholera mieliśmy grać w sobotę, niestety przez kilka dni nie miałem internetu.
D3 to mega fail po 2 tygodniach ludzie przestawali grac, a po miesiacu nie wiele osob gralo, glownie wielcy fani diablo. Dodatek lepszy i to zdecydowanie, ale i tak imao gra o wiele slabsza od d2/d1. Wydaje mi sie ze jest jakis H'n'S ktory jest tak samo dobry jesli nie lepszy od d3, ale ja sie nieznam bo za wiele ostatnio w H'n'S niegram.
Gdyby Diablo 3 było takim gównem to byś nie miał tysiąca godzin tam przegranych czy ile tam masz na liczniku. Po prostu gra ci się znudziła, ale mimo wszystko tysiąc godzin grania to chyba niezły wynik. Jeżeli to jest słaba gra to musisz mieć ogromne wymagania co do gier. Ile czasu masz w niej spędzić żeby uznać, że jest dobra? Mi jak gra się nie podoba i uważam ją za "mega fail" to po prostu w nią nie gram i nie byłbym w stanie tyle grać w grę która mi się nie podoba.
Jeśli chodzi o konkurencyjne h'n's to tylko Path of Exile się liczy, ale mimo wszystko nie ma porównania. Nie ten budżet. Gra jest dobrą opcją tylko wtedy kiedy chcesz h'n's za darmo.
Będzie jeszcze jeden wipe kont i wszystko przepadnie. Ale podczas ostatniego wipe'a dostawało się w zależności od levela trochę golda. Najwięcej 30 tysięcy golda, ale trzeba było osiągnąć co najmniej 20lvl. Może będzie podobnie tym razem.
Bezi2598 -> Po pierwsze w podstawke gralem chyba 3 moze 4 tygodnie, co i tak jest wynikiem bardzo dobrym jako ze wiekszosc moich znajomych przestala grac po 2 tygodniach :P Po drugie gra mi sie nie znudzila tylko bliztardowski system lootu i parcia na kase odrzucil mnie od gry na tak dlugo ze ponownie w d3 zagralem jak wszedl loot 2.0 :P
Widzialem nowy system progresu, milo ze trzeba bedzie kazda postac osobno rozwijac :) MM zaczal chyba dzialac po staremu, ostatnie dni byly irytujace i mam nadzieje ze ten system w tej postaci utrzymaja do samego konca. Warzywa beda z warzywami grac tylko, nieprzeszkadajac normalnym graczom :) to jest chyba najwiesza zmora moba jak system jest ustawiony tak zeby cie rownad do 50% w/l ratio, wiec jak idzie ci za dobrze to dowalaja ci warzywa zeby cie przystopowac :)
Oj tam, oj tam. Po co oceniać to co było kiedyś? Ważne co jest teraz.
Zaszalałem. Kupiłem Abathura całkowicie spłukując się z golda.
[49]
Koniec tematu Diablo. To wątek o HotS. Kolejne posty będą ukrywane. O Diablo już wiele razy się mówiło, po co powtarzać?
Widzę, że jest tu dyskusja o Diablo 3, ja jako osobisty fan tej serii grałem w Diablo 1 i Diablo 2 bardzo długo i czasami do ich cały czas wracam inaczej ma się sprawa z Diablo 3 którego przeszedłem tylko jeden raz i nie mam zamiaru wracać do tego tytułu, a problem tej gry jest taki, że zastosowano tam bardzo dużo głupich rozwiązań, a także kolorystyka jest zbyt kolorowa.
Dużo lepiej się bawiłem przy Torchlight 2
Czy ktoś wie jak zbierać exp ze wszystkich lane'ów Abathurem? Z dwóch mi się udaje. W pierwszym lanie chowam się w krzakach i za każdego miniona dostaje exp. Z drugiego mogę zbierać exp używając skilla Symbiote. Ale ludzie na forach piszą, że potrafią zbierać z trzech naraz, jak oni to robią? I jak powinno się używać poprawnie nestów Abathura? Gdzie je rozmieszczać? Jest jakiś rozsądny build poza locustami?
Miało być pięknie, innowacyjnie, mieli okroić grę ze zbędnego syfu, nienawidzonego przez większość graczy (i tak - pozbyli się last hitów, zwiększyli dynamikę rozgrywki) i co? Skopiowali system run z LoL'a.
http://us.battle.net/heroes/en/blog/14833869/introducing-artifacts-7-21-2014
Co za... no po prostu... słownik kulturalnego człowieka nie ma na to określeń. Żeby odblokować wszystkie "Artefakty" i je zmaksować, potrzeba będzie grindować około 306 godzin. Nie włączam w to oczywiście odblokowywania herosów. Cóż, zawsze można za postaci płacić kartą kredytową, a gold wydawać na "Artefakty".
Jeśli gracze LoL'a mieli być dla tej gry targetem, to teraz taki gracz spojrzy sobie na swoje 30-poziomowe konto, roześmieje się i będzie dalej grał w LoL'a. Może przyciągnie to trochę graczy WoW, bo ci pewnie lubią "poczucie progresu". Kasę można przecież trzepać na tylu rzeczach. To uniwersum jest nieskończone - paczki głosowe, announcerzy, o skinach nie wspominam, bo już są. Jedyny plus, to to, że to badziewie będzie dostępne za gold wewnątrz gry.
Ostatecznie będę w tego HotsA grał (z tych samych powodów, które wymieniałem - długość meczy), ale cudownie będzie się teraz grało premade ze znajomymi, którzy dopiero co się dostali. Bleh.
EDIT - niech jeszcze wprowadzą "bilety" na nowe mapy. Chociaż może nie powinienem tego pisać nigdzie indziej, bo jeszcze okaże się to świetnym pomysłem.
Hura niepotrzebna komplikacja! Mam nadzieję, że się z tego wycofają gdy zobaczą negatywne komentarze.
Nie mam nic przeciwko zrobieniu czegoś co jeszcze bardziej wpłynie na rozwój postaci, ale niech to nie będzie żaden system, który daje przewagę jeszcze zanim zacznie się gra. Cokolwiek chcą dodać, niech to będzie mechanika w grze, nie w menu.
Zapewne wprowadzi to wiele pozytywnych emocji do gry.
"Spójrz na tego Nooba - gra Zeratulem na rankingu, a nie zmaksował Wirt's leg".
Minas Morgul-->Last hity są przecież odpowiedzialne za ogromną część strategii która sprawia że rozgrywka jest emocjonująca na linii, zresztą sam to dobrze wiesz jako fan DOTY ;)
<--Za to na system run z którym zgadzam się, jest syfem mam tylko jedno do powiedzenia.
Bl$zzard
Increases maximum health by 1.5% per rank, up to a maximum of 15% at Rank 10. , WOW to jest mnóstwo z tego co widzę to artefakty będą must have jak ktoś będzie chciał się liczyć w grze.
Powiem tak - gram czasami w HotS i bez last hitów ta gra naprawdę sobie radzi, co nie zmienia faktu, że w momencie, gdy się odrobinę ogarnie tą mechanikę, wcale nie jest taka nieprzyjemna :). W Herosach po prostu nie ma "fazy linii" jako takiej i de facto rozgrywka zaczyna się w momencie, gdy w klasycznych MOBAch trwa już midgame. HotS pretendował do bycia czymś innowacyjnym, tymczasem jeszcze kilka patchy i wrzucą Teemo.
A nie, już jest Murky ;).
Teraz tylko poczekać, aż Blizz wprowadzi dodatkowych komentatorów, voice packi i całą resztę "alternatywnych opcji wydawania złota".
Ten nowy patch zachęca w zasadzie jedynie do tego, by nie grać w żadnym wypadku wieloma herosami, a maksować wpierw asasynów wraz z runkami, później tanków i tak dalej i tak dalej.
20% mount speed - to jest jeszcze lepsze :).
Jeden koleś już się zabrał za pisanie skryptu, żeby konto na noc postawić (jako że gold da się grindować w coopach z botami).
OMFG 3x 5.5k + 4k = 21.5k golda za 3x 10 lvl + sloty i dopiero mozna powiedziec ze da sie grac, zaczyna wiac zenujacym pay to win, jak zwykle chciwosc "nowego"(po polaczeniu z activision) blizzarda niezna granic :P
Na pewno to zmienią jak graczom się ten pomysł nie spodoba. Jasne, kasa jest ważna, ale nie jest warta straty graczy.
http://us.battle.net/heroes/en/forum/topic/13509081310#1
Wygląda na to, że na razie się potestuje to rozwiązanie, a potem się zobaczy.
Kilgur
Będzie się dostawać gold za każdą grę i do tego za darmo się dostanie golda do testowania tych artefaktów. Jestem niemal na 100% pewien, że z tego zrezygnują, pytanie tylko kiedy.
Jedyne wyjście to potestować trochę te artefakty, a potem narzekać na forach. Działa :P
spoiler start
Patrz Diablo 3.
spoiler stop
To rozwiązanie jest już przetestowane, ale cóż - trzeba to trzeba. Mam wrażenie, że jest to jakaś forma stress testu. Wymyślili najbardziej skąpy system, przebijający pod tym względem nawet LoLa i sprawdzają, jaka będzie tego akceptacja wśród graczy. I w sumie nie mam nic przeciwko bycia świnką morską. Na to się pisałem. Dopóki społeczność to jakiś promil, mogą nawet wprowadzać podatki od map. Jestem natomiast pewien, że im bliżej bety, tym bardziej liberalizować będą ten system (może nawet z niektórych rozwiązań zupełnie się wycofają).
Podobałoby mi się rozwiązanie w stylu areny w hearthstone - cokolwiek, co zachęcałoby graczy do wydawania pieniędzy, działające w innej formie, niż wielka spłuczka od kibla.
Bezi2598 -> moj punkt widzenia odnosi sie do tego co jest teraz w testach i co niebawem wejdzie, jak wprowadza gold za gre to sie zobaczy jak to bedzie dzialac. Coz jak ten sytem przejdzie to wiem po doswiadczeniach z graczami lola z runami zlymi lub bez. Runy w lolu daja niezla przewage, ale mechanika gry pozwalala na to ze 1-2 osoby bez run nie rujnowaly gry. W HotS te 3 rzeczy to must have balans jest tak zrobiony ze nawet te smieszne rzeczy beda dawac duza przewage, oczywiscie mowie o teamach o podobnym skillu, bo przetestowane mam juz jedno jak MM byl spaczony: jedno warzywo bardzo utrudnia wina, 2 warzywa powoduja ze nie mozliwe jest wygranie gry :)
Ale z tymi runami to zle bo to slabe rozwiazanie czy zle bo sklania do placenia?
Źle, bo w sumie jedno i drugie.
Poza tym, że jest to rozpuszczalnik dochodu, to w dodatku będzie to dupny rozpuszczalnik dochodu.
1. Grając ze znajomym, który dostał dopiero konto, będziecie grać w drużynach mieszanych pod względem siły postaci (krotkie pojedynki 1v1 będą niesprawiedliwe). Może dojść do sytuacji - zwłaszcza w grach casualowych, gdzie jako nowy gracz, spotkasz po prostu lepszego Zeratula, lepszego Stitches itd. Te numerki nie są małe. Różnica jest spora.
2. W obecnej formie są to umiejętności, które wybierasz sobie przed meczem. Przed meczem natomiast, nie masz pojęcia na jakiej mapie będziesz grał, kto będzie Twoim sojusznikiem, a kto przeciwnikiem. W LoL jest przynajmniej Lobby, gdzie można się zorientować, czego możesz potrzebować. Tu, nie. Ta zmiana nie wprowadza żadnej głębii strategicznej - owszem, wprowadzałaby, gdyby umiejscowiona była w systemie talentów (coś w stylu wybrania własnej ścieżki, w postaci tych run), już po rozpoczęciu meczu.
3. W związku z powyższym punktem, żeby nie zostać zjedzonym na rankingu, musisz wybierać najbardziej opłacalny build, a nie innowacyjny. Nikt nie będzie "customizował" swojej Novy do tankowania, skoro procentowe zwiększenie jej DPS-u sprawia, że postać jest wielokrotnie bardziej efektywna. Stitches, który zyska z 900 hp raczej też będzie brał w ciemno te runy.
4. Levele poszczególnych artefaktów są nudne i niefajne. Nikt nie chce mieć 7% movement speed na kucyku, skoro może mieć 20. Trzeba więc grindować godzinami od zera do bohatera.
5. Gra będzie upierdliwa do balansowania, wraz z wprowadzaniem nowych postaci. W sytuacji, gdy gracze wyczują, że używanie runek X Y Z na Illidanie jest najbardziej opłacalne, może dojść do sytuacji, że trzeba będzie znerfować Illidana (bo z artefaktów przecież korzysta masa innych postaci). Pogrąży to taką postać w początkujących rękach jeszcze bardziej - będziesz grał niekompletnym herosem. Swego czasu przytrafiło się to paru postaciom w LoLu (bodajże przy okazji wprowadzenia jakichś tam silnych itemów).
6. Taki system zachęca do gry pojedynczą klasą postaci - np. Asasynami. Jest duża szansa, że runy, które zbierasz dla Kerigan, posłużą również Zeratulowi. To trochę jak w Diablo 3, gdzie gdy grasz dużo Barbem, masz silnego Barba. Jeśli grasz po trochę każdą klasą, wszystko jest przez długi czas byle jakie. D3 to jednak PvE, gdzie to jest kwintesencją gry, ale w PvP?
7. To komplikuje matchmaking, chociaż wierzę, że w tym wypadku Blizz może sobie poradzić. Mam np. konto na n-tym levelu. Czy Blizz będzie mi przydzielał przeciwników na podstawie ilości run? Stopnia zaawansowania levelingu pojedynczych run? Czy w ogóle będzie istniał taki podział, poza normalnym MMR?
8. Biedny Abathur... tam dla niego są może ze dwie użyteczne rzeczy, a ma 3 sloty.
Po prostu tego nie idzie bronić. Jestem dronem Blizzarda, ale nie jestem w stanie z siebie wykrzesać żadnego argumentu "za". Może mi ktoś pomoże. Testować zamierzam, niech mają ze mnie użytek, tyle że to jest znany od lat system, którego chyba nikt nie lubi. Ujmę to tak - Blizza stać na więcej, zdecydowanie, zwłaszcza w kwestii zachęcenia ludzi do płacenia. Czegokolwiek nie planują, dobrze, żeby działało to na zasadzie Hearthstonowej areny (jest pokusa, żeby tam wejść, bo nagroda wysoka, ale niczego się też nie traci).
r_ADM [ 136 ] Ale z tymi runami to zle bo to slabe rozwiazanie czy zle bo sklania do placenia?
Zle bo duza liczba osob bedzie to olewac, bo kupno championa wazniejsze i z automatu team z takimi ludzmi bedzie mial wieksza szanse na przegrana. W lol-u to samo bylo przez bardzo dlugi okres czasu, no coz nic tylko teraz czekac na drzewko skilli :D
Są może jakiekolwiek informacje/plotki kiedy może nastąpić kolejna fala wysyłania cd-keyów :) ?
No nareszcie jakiś ork.
For the Horde!
Dziwie się, że dali Szamana orka, ale nie wybrali Thralla.
Nowa postać:
https://m.youtube.com/watch?v=yh7Hk3xXwEE
Czy w docie 2 też jest jakiś system podobny do tych całych "artefaktów"?
Bezi: Thrall ssie w porównaniu do Rehgara- zarówno fabularnie jak i z wyglądu ;]
W Docie 2 nie istnieje żaden system zwiększania siły postaci poza samym meczem. Dota 2 ma zdecydowanie najzdrowszy system ze wszystkich gier (ale to Valve i Valve może sobie pozwolić na handel zmianami kosmetycznymi) i dużo bardziej przypomina SC2. Od samego początku masz też dostępne wszystkie postaci. W sumie odblokowywanie herosów mi nie przeszkadza, bo Blizz jednak nie ma Steama :).
Jedyne, co można w docie kupić, to ubranka dla postaci, kurierzy, UI, announcerzy itp. ale żadnych gadżetów pay2equalize.
Zarówno na ich forach, jak i na reddicie (gdzie minusowane są wszystkie antyblizzowe wypowiedzi), nikt nie zostawił na artefaktach suchej nitki. Podejrzewam, że Blizz się z tego wycofa.
Za to Rehgar wydaje się fajny (uniwersum Warcrafta kojarzę głównie z WIII i jest to mgliste wspomnienie, więc mi tam wsio ryba, czy będzie Thrall, czy Rehgar), a już na pewno nie mogę się doczekać, żeby zagrać na nowej mapie :). Jest kapitalna.
P.S. jak ktoś uważnie przyjrzał się filmikowi wrzuconemu przez Blizzard, zauważył Chena. Będzie też najprawdopodobniej ghul.
P.S. jak ktoś uważnie przyjrzał się filmikowi wrzuconemu przez Blizzard, zauważył Chena. Będzie też najprawdopodobniej ghul.
Jak i pewnie większość postaci z ich stronki o tutaj http://eu.battle.net/heroes/pl/game/
Taki fajny kafelkowy obrazek.
Było sporo pokazanych postaci, a których jeszcze nie ma:
Anub'arak
Azmodan
The Butcher
Chen
Cho'gall
Jaina
Kael'thas
Leoric
Mekkatorque
Rexxar
Sylvanas
Thrall
Zul'jin
Za'Muro
Można było ich dostrzec na wszelakich trailerach.
Patch wchodzi dzisiaj, jakoś wieczorem, o 10 rano czasu amerykańskiego. Będą potrzebowali 8 godzin, tak więc jutro pewnie jutro już będzie można grać.
[66]
Dla mnie genialna sprawa, szkoda tylko że nie Tauren bo do klasy Szamana mam największy sentyment z mojej przygody z WoWem. Chyba już wiem kim będę chciał grać w Heroes :)
Świetna wiadomość dla fanów Hordy, Rehgar wygląda cudnie.
Dzielcie się wrażeniami z tych całych artefaktów jutro ;)
Widzialem patch notes i powiem tylko ze to -> Versus matches now grant 10 Gold per loss, and 40 Gold per win. to chyba jakis zart. Teraz koszt startowy 3x artefakt + 2 sloty to 21.5k, tygodniowo jest chyba 1k golda za daily wbicie postaci na 35 lvl da 15k golda wiec po 6 tygodniach mozna zaczac zbierac na championa ktorego chce sie kupic :) Dobrze ze mam 32 lvl w alfie i dostane 75k golda na start :) tak czuje ze na poczatku po patchu bedzie strasznie sie gralo :P Widze ze daza do moze nie pay to win, ale plac albo placz i farm jak bot 24/7 :P
^
Silly Blizz. Ja już się przestałem denerwować, bo to jest pomyłka i tyle. Po wakacjach tego nie będzie, bo jak nie, to pojadę do Wersalu i powiem, że się obraziłem, o.
A na moje, to beta już tuż tuż. W patch notes'ach zauważyłem, że lokalizacje już są praktycznie gotowe. W zasadzie tylko pozostało im usunąć artefakty, wprowadzić ranking, wymyślić jakiś rozsądny system zarabiania na swojej grze i tak 2-3 miesiące i CB nadejdzie :).
Maintenance do 21 bedzie, eh akurat jak mam dzien wolny :P
OMFG nic nieda sie kupic, do tego nowy system rozwoju ssie kuta.... bo oni wymyslaja cos co ludzie i tak w dupie beda mieli i nikt nie bedzie sie pierd... z wbijaniem lvl na co-op tylko odrazu vs mode i ruina gier innych. Daily dostaly nerfa tak jak pisalem cos kolo 1k golda bedzie w tygodniu, w tym formacie pay to win :P
edit. Shop dziala tylko kupienie jednej rzeczy trwa 2 minuty...............
Nowy system lvl championow ssie, za duzo gier trzeba zeby odblokowac skille i na dziendobry balans idzie sie jeb.... System 3 itemow rozj.... balans jeszcze bardziej i mam nadzieje ze pod fala krytyki blizz da sobie z nim siana.
Po tym patchu, Dota 2 jeszcze nigdy nie była taka piękna.
Nie mam wątpliwości, że Blizz się zajmie tym raczej szybko. Obawiam się jednak, że zamiast wywalić to z gry, zaczną balansować...
Szansa jest, bo chyba z 99% społeczności zjechało te artefakty z góry na dół, we wszystkich dostępnych mediach. Blizzard nie jest aż tak ignorancki.
Jestem na 100% pewien, że wywalą. Prawie nikomu się to nie podoba patrząc po oficjalnym forum HotS.
Chyba robię sobie przerwę od HotSa. Nowy system odblokowywania talentów mi się nie podoba. Żeby był jakiś sens teraz grać to musiłbym wybrać sobie jednego bohatera, grać nimi przez cały czas, a cały gold w artefakty pakować.
Jakby to kogoś interesowało, pojawiły się już filmiki z tekstami z polskiej wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=lhMvfaFf46g - teksty po klikaniu na postać
https://www.youtube.com/watch?v=30S0t8QdgQY - sklep po polsku
Arthas
Siedziałem dzisiaj na mroźnym tronie i robiłem dwójkę... ale zamarzła.
Jestem niepokonany... no chyba, że zbierze się jakiś ogarnięty raid.
Dobre teksty, polecam posłuchać wszystkich. Już wiem na jakiej wersji będę grał.
O w mordę, genialne są te teksty!
To będzie pierwsza (po BG2) gra, w którą będę pykał po polsku.
Ponoć ukazała się nowa diabelska gra. Diabolo... nr 3.
Eee tam :p dla takich sucharków nie warto później, podczas czytania angielskich stron, zastanawiać się czy Murky to w polskiej wersji "Jasnoskrzydła" czy "Męcik".
Najgorsze w tlumaczeniach jest to ze tlumacza 100%, jakby nie mogli zostawic nazw skilli i itemow po angielsku. Mi to osobiscie nie przeszkadza, bo nigdy niegralem i niemam zamiaru grac w polskie wersje jezykowe :P
Jak w Diablo 3 daję radę grać po polsku to tym bardziej tutaj dam radę. No bo w sumie co tutaj będzie przeszkadzać? Na forach i tak głównie piszą: q, w, e , r, a ja sam nie pamiętam jak się nazywają skille po prostu wiem co robią i pod jakim klawiszem są. Do tej pory najwięcej grałem Malfurionem, ale nie jestem w stanie powiedzieć jak się nazywają jego skille. Nazwy postaci to najmniejszy problem, bo większość jest bez tłumaczenia.
Pogralem troche takie moje przemyslenia odnosnie terazniejszej wersji gry.
1. Z tymi statystykami jakie gra daje nie da sie ogarnac w jaki sposob dzialaja na balans te 3 itemy, z prostej przyczyny warzywo pozostanie warzywem niezaleznie od tego czy ma te itemy czy tez niema :P
2. System wbijania poziomow na kazdym champie jest fajny, ale imao debil wymyslil ze trzeba skille odblokowywac, a XP dostaje sie tylko na vs i co-op z botami, ktory i tak bedzie olewany :P
3. Zmienili system lvl na postaciach z ilosci gier na xp co ma plusy w weekend + party ze znajomym = 100k free xp i minusy ktos gra solo i w tygosdniu to 2-3x wiecej bedzie musial gier zagrac :P
4. Jak nie zrobia jakiegos lobby zeby mozna team comp jakos poskladac + na rankedach dodatkowo z wyborem mapy to moga sobie to gre w d... wsadzic. W tym momencie najwiekszy minus to MM ktory dobiera graczy chyba tylko po ukrytym MMR ignorujac championa jakiego ktos wzial. Nie raz mialem 3x papier + 2 healerow vs healer + 2 warriorow i 2 papiery, prawie nieda sie takiej gry wygrac chyba ze przeciwnik to warzywa jakies :P Random mapa boli jak ch.... przy niektorych championach szczegolnie tam gdzie trzeba zbierac dublony niektore champy sa poprostu slabe.
5. Nowa mapa jest imo srednia poprostu jest o wiele za duza vs ogarniety Murky nieda sie jej wygrac, chyba ze sie ma ogarnietego Tyrande ktory odpowiednie R wezmie i bedzie skanowal lokacje od jajek sowami.
6 Murky po ostatnim patchu robie po 60-70k dmg vs hero poprostu masakra, a jak sobie taki jajko schowa w bazie to ostatnio gralem vs taki typ co zrobil 35 kill i mial 0 death i wypierd... nam pol bazy sam :P
MM w tej grze to dno i metr mulu brak lobby ssie tak mocno ze masakra, dzis kazda przegrana powered by idiotyczny system ktory pakuje w jeden team 5x range a w drugi 3-4 melee assasin + 1-2 healer, kurwa mac co bys nie robil jak 5 range strzeli po 2 ataki jestes trupem :P
Ja nigdy nie korzystam z MM. Biorę sobie z głównego ekranu zapraszam graczy, a potem każdy sobie dobiera postać tak, żeby ten team jakoś działał.
A ja się zastanawiam, w co teraz inwestować levelowanie.
Pograłem sobie chwilkę asasynami, ale boję się, że później granie papierowymi postaciami odbije mi się czkawką... no poza tym, że słyszałem, że Vaala jest mocna, jak już runy odblokuje.
Czyli co polecacie? Tanki? Supporty?
P.S. Trzeba we wstępniaku dodać listę graczy w nast. wątku, żeby się łatwo odnaleźć. Bezi, mogę Cię dodać dzisiaj. Mam nadzieję, że dzisiaj wreszcie uda mi się na poważnie zagrać.
Niestety pisanie doktoratu nie sprzyja levelowaniu konta, więc mam raptem 6-ty poziom ^^.
Chciałem umilić sobie czekanie na alfę, grając w Dotę 2, ale last hitowanie, długie mecze, spora ilość przedmiotów do ogarnięcia oraz masa bezpłciowych championów sprawiły, że z jeszcze większymi wypiekami na twarzy czekam na zaproszenie od Blizzarda.
No ale koniec modłów do bogów rng, grał ktoś może już Rehgarem?
Można mu build ułożyć pod dpsowanie?
Ta widzialem 2 dps Rehgarow na szczescie byli u przewciwnika easy win :P
Niestety jestem na wyjeździe i nie będę mógł grać do środy. Jak wrócę to zedytuję pierwszy post i wrzucę listę graczy.
Do następnej części trochę się nam zejdzie biorąc pod uwagę, że gramy tylko we trzech.
By zrobili już open bete/alfe, niedługo cały hype minie, tak jak z HS było...
To jest jakiś hype na ta gre?
Nikt tego Hotsa nie streamuje, czy raczej moze nikt tego nie chce ogladac
cronotrigger -> Nikt tego Hotsa nie streamuje, czy raczej moze nikt tego nie chce ogladac
Cos mi sie wydaje ze poprostu blizz nie dal kluczy big streamerom ktorzy hype napedzaja. Wiekszosc z nich dostanie jak wydzie beta, ktora bedzie zblizona do tego co bedzie jak wyjdzie gra oficjalnie. Niema sensu napedzac hype teraz w fazie alfa, kiedy gra moze sie mocno zmienic i to kilka razy, lepiej poczekac na prawie ukonczony produkt ktory nie zmieni sie za bardzo :)
Mało osób streamuje. Big streamerzy dostali dostęp, ale przecież nikt nie oczekiwał, że Trump zrezygnuje z Hearthstone na rzecz HotS, tak samo z Day9, który ma ambiwalentny stosunek do MOBA.
To jest techniczna alfa. Obecnie Blizzard z każdym patchem wywraca wszystko do góry nogami i to w żadnym wypadku nie jest czas na reklamowanie gry :).
Na tym etapie możliwe są nawet tak nierealistyczne przetasowania, że wprowadzą last-hity i secret shop. Niemniej jednak, jak już Blizz upora się ze swoim systemem generowania kasy (który wzbudza wśród społeczności wybitny ból pośladów), to spodziewam się, że zamknięta beta to będzie kwestia może 2-3 miesięcy. Wtedy zacznie się streamowanie.
W obecnej chwili ogląda to 892 osób. MOBA ma taką specyfikę, że mało kto, kto nie ma do gry dostępu, interesuje się grą - a póki co dostęp ma niewielu.
Czasem zaglądam tutaj, żeby poczytać opinie tych którzy mają już dostęp i byłem przekonany że Blizz nie pozwala umieszczać żadnych materiałów z gry bo nikt nie wrzuca żadnych screenów, a na twitchu gdyby teraż ktoś nie wspomniał nigdy bym nie zauważył, chyba w życiu hotsa na głównej nie było.
Streamuje raptem paru "zapaleńców". Czasami w godzinach szczytu, oglądalność sięga 3k, ale nie ma co się dziwić. Baza graczy to jakieś kilkanaście tysięcy, o ile nie przesadziłem.
Na youtube pełno materiałów z HotSa. Do każdego herosa można znaleźć już filmik z buildem.
Otwieram skrzynke, mail od blizza juz sobie mysle no no..
a tu Marcin, pierwsze skrzydło przygody Klątwa Naxxramas jest już dostępne za darmo w Hearthstone!
Brawo tydzien po premierze dostalem maila -_-
Hej! Ja nie dostałem, co to za Blizzardowe żarty? :p
edit. Jednak mam.
Kilgur- czyli na razie Rehgar tylko jako support coś znaczy?
Nie wiem czy są streamy- nie zaglądam na twitcha- ale na yt można znaleźć każdego bohatera z różnymi buildami, a nijaki "Force Strategy Gaming" na każdym filmiku z HotS ma tak 50-100k wyświetleń, więc moim zdaniem to jest całkiem spory hype- HS miał ze 20k wyświetleń na filmik w zamkniętej becie.
U mnie to wyglądało tak, że byłem mega podjarany Hearthstonem- ale z czasem mój hype opadał. Gdy już dostałem dostęp do zamkniętej bety (jakieś 4 miesiące przed premierą) to pograłem z tydzień- i to tak z godzinkę dziennie- i tyle, za długie czekanie sprawiło, że w ogóle zapomniałem o tej grze i nie miałem ochoty w nią grać. Znając Blizza, sądzę, że i z HotS'em będzie podobnie...
Też oglądam Force Strategy Gaming. Dobre filmiki z HotSa ma.
http://www.youtube.com/channel/UCGhs9S33RAeT5DEuKTO4Oew
^ Z tym to trochę prawda.
Blizzard chyba najbardziej targetuje w tych, którzy o istnieniu tej gry nie mają zielonego pojęcia. U mnie z HS było podobnie, co nie zmienia faktu, że ciągle w to gram i to jedna z moich ulubionych gier Blizza.
Nie chcę być siewcą fałszywych nadziei, bo to najprawdopodobniej spory fejk, ale na forum Blizza pojawił się topic cytujący pewną koreańską stronę, że beta ma się pojawić w nast. patchu:
- 10 nowych kucyków
- 7 nowych herosów
- zjazd z cenami artefaktów
- komentatorzy gry: Deckard Cain, Blood Elf, Abathur i coś tam jeszcze.
- nowe daily questy
- tryb custom games i rankingi
"Ktoś" powiedział, że ta stronka zapowiedziała Reghara na tydzień przed tym, niż zrobił to jakikolwiek serwis anglojęzyczny.
Jak znam życie, to może być to fake i trolling, ale tak szczerze mówiąc, to ta gra ma pełen potencjał, żeby wkrótce w fazę bety wejść - zwłaszcza jak Blizz oleje fundamentalną zmianę sposobu zarabiania i zwyczajnie lekko zredukuje ceny.
Gra śmiga u mnie płynnie, system wznawiający połączenie jest nie najgorszy. Technicznie raczej wszystko jest ok.
W mordę misia, ale ze mnie spekulant. Mi tam specjalnie na tym nie zależy, ale chciałbym, żeby w końcu więcej znajomych i ludzi z tego forum podostawało zaproszenia.
Jedno jest dość pewne - azjatyckie stronki zwykle są nie wiedzieć czemu, szybciej poinformowane.
Tym czasem wybór mojego pierwszego herosa do odblokowania zawęził się obecnie do:
- Arthasa
- Diablo
- Novy
- Vaali
- Zagary
- Malfuriona
Tymi postaciami zdecydowanie gra mi się najprzyjemniej.
Ja wbilem lvl 40 i powiem tylko w samej mechanice "moby" nic sie nie zmienilo
1. Inny sposob wbijania lvl i brak golda z jednej strony jest bardziej for casual gamers, ale prawda jest taka ze ci co nie ogarniaja mechaniki wbijania lvl beda przegrywac, bo to konczy sie to 2 lvl przewagi w 4-5 minut i z tego naprawde ciezko sie podniesc. Moj rekord to wbicie 20 lvl kiedy przeciwnik mial 14 i moglem Tychusem spokojnie solo na 5 wyskoczyc :P
2. Przy podobnych skillowo graczach team comp jest najwazniejszy im wiecej hard CC w teamie tym wieksza szansa na wina, bez hard CC praktycznie nieda sie wygrac gry wiec to samo co w lolu i docie
3. Hard push setupy ownuja jak narazie:P nie wazna mapa i jej mechanika odpowiedni team comp i mozna gre zakonczyc na 12-14 lvl.
spoiler start
Recepta na easy wina: team comp = czolg, stitches, tychus + range dps np raynor do tego support druid lub latajaca mysz. Na lini czolg + stitches ownuja kazdego wywieraja taka presje ze, albo przeciwnik oddaje fort, albo zbiera sie w wiekszej ilosci i odpuszcza linie jakas. Wynikiem jest to ze masz 1-2 lvl przewagi przy 9-11 lvl zbierasz 1-2 paki mercow najlepiej z bossem, razem sie zbieracie i cisniecie jedna linie z mercami. Ogolnie Stitches z healerem jest niesmiertelny do czolgu nie da sie podejsc bo tychus i raynor zakatuja typa ktory sproboje + obaj maja skille ktore moga odrzucic jesli ktos sie zblizy :) latajaca mysz ma poly a druid ma tez CC. Ogolnie 2x tak mnie pojechali i sam tak pojechalem typow 5x naprawde easy win, raz mialem problem jak chyba mi sie premade 5 trafil bronili sie naprawde zaciecie, ale ich team comp ssal pindola Illidan to useless champ w takich momentach tak samo protos znikacz Zeracostam :)
spoiler stop
4. Klasa melee assain ssie pindola nie milosiernie chyba kerrigan jedynie cos warta jest widac brak balansu w late na lvl 20+ bardzo ciezko zabic top tier warriorow, a Stitchesa to chyba zaden melee nie jest wstanie zabic :P Nie dosc ze wyjatkowo trudno sie nimi gra to jeszcze wymagaja dobrego teamu, dobrego frontlinera i sporego nieogaru w przeciwnym teamie (walka w sporym rozproszeniu). Jak typy sie razem trzymaja taki melee assasin znika na jednym stunie :)
BloodPrince -> dobrze zagrany Rehgar jest chyba najwiekszym wrzodem na dupie jakiego widzialem, chyba bardziej irytujacy niz Murky, biega taki sobie rzuca LS, heala, totem jego drugie R to praktycznie full hp daje. Najczesciej ludzie dostaja malpiego rozumu i go focusuja do tego czesto konczy sie to rakiem mozgu i proboja go zlapac, milion razy juz widzialem jak zrobilismy 3-4 kille i Rehgar kitowal reszte mojego debilnego teamu przez minute.
OMFG z free rotacji mam wszystkich oprocz illidana ktory ssie i tyrande ktora chce kupic :P
Dzisiaj widziałem na streamie kombinację 4 healerów i 1 tanka. Ogólnie nie miałem czasu, ale oba mecze, które oglądałem wygrali przed 10 minutą :).
Minas Morgul -> supporty maja znaczacy dmg maja tez dobre CC wiec niedziwi mnie to :)
Świetnie. Po patchu od 20lvl dostawało się 35k golda. Zgadnijcie jaki miałem level. Tak, dobrze zgadujecie, 19lvl. 25k w plecy...
Nareszcie dzisiaj sobie wypróbuję nowego patcha.
Piękna maszyna prawda? Protoss płakał jak sprzedawał.
Sgt. Hammer
3 minuty po włączeniu polskiej wersji. Genialne.
Fajne są też niektóre wstawki, uwypuklające antagonizmy danych postaci - np. Diablo vs Vaala ;).
A tak a propos polskiej wersji to można sobie ustawić angielski tekst, a tylko polskie dialogi :)
Więc jak komuś skille potrzebne po ang to może sobie tak ustawić.
Edit:
Abathur ssie po tym patchu. Nie ma dla niego przydatnych artefaktów. I znowu 10k w plecy...
A mogłem sobie innego herosa kupić...
A teraz i tak muszę całego golda przeznaczać na arte, bo inaczej nie ma gry.
Abathur ssie po tym patchu.
imo ssal przed patchem wiec nic sie nie zmienilo :)
Jak się nim nie umie grać i gra się nim jak typowym herosem to rzeczywiście ssie.
A tak a propos polskiej wersji to można sobie ustawić angielski tekst, a tylko polskie dialogi :)
O no to bardzo dobra nowina :) w Dotcie 2 jest to moim zdaniem świetnie zrobione, nazwy championów i czarów są po angielsku, a cała reszta po polsku.
Akurat Dota 2 ma fatalną polską wersję. Wywołująca krwawe łzy mieszanka polskiego i angielskiego plus błędy w tłumaczeniu, koszmarny styl i literówki.
Jak się nim nie umie grać i gra się nim jak typowym herosem to rzeczywiście ssie.
Poziom gracza ktory steruje Abathurem bardzo malo wplywa rozgrywke, wiele wiecej zalezy od ogarnietych ludzi ktorzy potrafia wykozystac posiadanie go w teamie, jak masz kaleki i warzywa nic nie zrobisz :P Bardzo mocno zalezny jest tez od team-comp, mozesz byc bogiem Abathurow i dostaniesz 3-4x melee vs 5x range i pograne. Ja osobiscie jestem szczesliwy jak widze Abathura u przeciwnikow wiem ze bedzie o wiele latwiej :) szczegolnie na dragon shrine albo na dublonach :)
A teraz i tak muszę całego golda przeznaczać na arte, bo inaczej nie ma gry.
A na US BNECIE pewien koleś przedstawił dość ciekawy arkusz. Zupełnie zrezygnował z gry z artefaktami i rozegrał 50 pojedynków, wybierając za każdym razem losowego herosa. Wynik: dokładnie 50% win ratio. W eksperymencie brakuje oczywistej kontroli, czyli 50 gier z artefaktami + jakiś prosty teścik statystyczny, ale nie ma co od człowieka wymagać :).
Ok, dodałem listę graczy w pierwszym poście. Jak nam się rozrośnie to będę dodawać w drugim poście, a następnie go ukryję. Ktoś ma dostęp do alfy może śmiało się dopisywać, lista będzie na bieżąco aktualizowana.
Co do mojego battle taga to niestety wysłali mi dostęp do alfy na stare konto, którego nie używałem więc na razie w liście nie mam tego samego konta co w Diablomanii.
Ja ostatnio gram tylko daily, system wbijania lvl i odblokowywania skilli na kazdej postaci zaczal wkur... mnie na maxa, chyba jest bardziej zjebany niz artefakty :/
No, ale z drugiej strony wymusza trochę kombinowania z talentami. Do tej pory to brałem zawsze najpopularniejszego builda na postać, ewentualnie drobne zmiany robiłem i grałem. Chociaż mogłyby się te talenty nieco szybciej odblokowywać.
Minas Morgul
Ale z artefaktami na pewno ratio miałby wyższe, czyli oznacza to więcej expa, golda i oszczędność czasu. Zamierzam dolevelować 3 artefakt i wydaję tylko na herosów. Szkoda, że nie miałem tego 20lvl tylko 19lvl wtedy jak wychodził patch to by mi starczyło golda na wszystko.
Ryslaw- rozegrałem z 4 mecze w Docie, więc nie miałem okazji przeczytać i sprawdzić wszystkiego, ale tak czy inaczej pomysł tam zastosowany wydaję się być naprawdę dobry.
BloodPrince - właśnie ten pomysł, a właściwie jego realizacja, jest fatalny. Mamy teraz taki typowy ponglisz, ohydną mieszankę polsko-angielską. Można to było rozwiązać na inne sposoby, jak chociażby znany z Guild Wars, gdzie naciśnięcie klawisza pozwala przemienić cały interfejs na inny język. Albo jak w Diablo czy WoWie, gdzie po wklejeniu odnośnik do przedmiotu osobie korzystającej z innej wersji językowej był on od razu w niej wyświetlany.
To co jest obecnie w Docie 2 to zbrodnia na języku.
Wprowadzili w końcu nowe questy czy nie? Bo mi już 5 questów z rzędu wylosowało zagraj x klasą postaci 2 razy. Trafiło wam się coś innego? I są questy mniej i więcej płatne czy wszystkie za tyle samo?
Bezi2598 -> Po patchu kazde daily jest za 200g.
Ddblokowanie wszystkich skillow w postaci to jakies 1.5kk xp = solo w tygodniu to jakies 20-30 gier w zaleznosci od w/l ratio. Jest to mega zjebane, bo praktycznie wiekszosc herosow jest w pelni grywalna po odblokowaniu wszystkiego, wczesniej to wieksze lub mniejsze kalectwo w zaleznosci od herosa.
Pogralem sobie Tyrande i ona ssie tak mocno bez odblokowanych skilli ze masakra, do tego blizzard zrobil z niego useless supporta ktory leczy jak kaleka i trzeba go robic pod dps bo inaczej grac sie nieda :P Mam nadzieje ze pozmieniaja czesc skilli na herosach, bo naprawde teraz wiekszosc herosow ma jeden build z malymi modyfikacjami, a reszta skilli to useless guano.
https://www.youtube.com/watch?v=aADqRLH12Vs
Widzieliście to? Na szczęście jeszcze w grze tego nie miałem.
Dziwię się, że jeszcze nerfa nie ma.
Jak ktoś zainteresowany to chodzi o talent na 16 levelu Firestorm. Powoduje, że płomienie wracają do diablo i zadają aż 150% więcej obrażeń. Jak się użyje skilli w odpowiednim momencie to można rzucić przeciwnika umką Overpower (ta co przerzuca przeciwnika) tak żeby heros dostał całym firestormem. Kill na miejscu. Jeszcze ten 12 sekundowy cooldown, można tym spamować cały czas. Nie zawsze się to udaje, ale jest to wnerwiające.
Nie spodziewałbym się Diablo i Stichesa w darmowej rotacji przez co najmniej najbliższe 2 tygodnie. Te postacie z artefaktami są po prostu OP.
Po dłuższym pograniu system levelowania mi nie przeszkadza, jest nawet OK. Jednak zmniejszyłbym wymagany exp do wszystkich talentów i byłoby idealnie.
Najgorzej jest z goldem. Zbieranie jest strasznie mozolne, mimo, że teraz daje się golda za każdy mecz to i tak zarabiam mniej golda niż przed patchem.
I weź tu testuj grę jak cię na nic nie stać.
W sumie ten filmik wygląda jak typowy mecz w Docie. Mi się tam podoba :P, choć nie ma siły, żeby to nerfbata nie dostało. Na samym początku alfy, herosi byli nie dość, że wolni, to wszystko zadawało dość papierowy dmg. Teraz jakby rozgrywka zyskała na dynamice - zwłaszcza, po usunięciu input lagów. To raczej nie jest tylko kwestia artefaktów, bo jak porównuję Vaalę ze starej, wyciekłej alfy off line, z obecną, to jednak atakuje zauważalnie mocniej.
Jak dla mnie, to oni mogliby zostawić te artefakty, ale w postaci dodatkowego wyboru na drzewku talentów - do tego dać je za friko, powiedzmy, po wbiciu drugiego levela i umożliwić ich wybieranie po załadowaniu mapy. Byłby git. Póki co po prostu nie da się ich nie kupować... mimo że naprawdę chciałbym odblokować sobie Diablo lub Arthasa. Gold dostał takiego nerfa, że aż łzy lecą. Oni przecież i tak wydadzą do tej gry tonę kosmetyków. Custom announcerów udało się znaleźć w plikach gry (a wiadomo, że darmowi nie będą), do tego na bank wprowadzą dodatkowe opcje kosmetyczne. Myślę, że gdyby ludzie nie mieli przed oczami wizji kilkusetgodzinnego grindowania do pełnego odblokowania jednej klasy, nie byłoby tego narzekania. Sądzę, że im dłuższe milczenie ze strony Blizza, tym większa szansa, że wypalą z bardziej sensowną alternatywą. Wydaje mi się, że ostatni patch to taki "stress test" z ich strony :).
P.S. Dzisiaj w nocy jestem. Możecie mnie trochę pocarry-ować, bo raptem parę gier rozegrałem. Bez obaw jednak, coś tam o tej grze wiem i nie będę solował 1v5 :).
A tu ktoś napisał, że widzi u Chena możliwość mikrowania więcej, niż jedną jednostką (przy wzięciu specyficznego ulti):
http://www.reddit.com/r/heroesofthestorm/comments/2cbdfi/chen_stormstout_preview_from_chinajoy_2014/
Byłoby miło. Blizz zarzekał się od początku, że ma zamiar dać graczom alternatywy w postaci łatwych, jak cep postaci, a także nieco trudniejszych.
Była podobna postać w pierwszej docie w Warcraft 3. Miał identycznego ulta tego z rozdzieleniem na 3 postacie.
http://www.playdota.com/heroes/pandaren-brewmaster
Pewnie dadzą mu inne, pewnie będzie zabójcą. Bo jest też potwierdzone, że będzie jeszcze jeden druid a już mamy Malfuriona. Nowy druid będzie zmiennokształtny, pewnie podobnie będzie z Thrallem, dostanie inną specjalizację.
Nie tylko przed chwilą wywalono z gry całkowicie artefakty, ale także drastycznie zredukowano talent gating. Obecnie zdobycie wszystkich talentów dla danego herosa zajmie raptem 3 gry ze znajomymi.
http://us.battle.net/heroes/en/blog/15056492
Bezi2598 -> Papiery takie jak latajacy krasnolud latwo zabic na filmiku widac ze na dzien dobry 2 skille zjadly mu 2/3 hp zanim plomienie go dobily.
Stiches jest za to nie do zabicia jak w teamie ma healera ktory ogarnia, a jak ma sie Rehgara z R co daje praktycznie full hp to masakra. Na 20 lvl zaden champion nie jest w stanie go zjechac 1v1, jego dmg jest tak op w 20 minut nie raz widzialem 70k vs hero :P masakra niewiem jak dzialaja te artefakty ale Stiches potrafi wiecej dmg zadac niz assasin po zmianach :P
NARESZCIE!!!!!!!!!!!!
Nie spodziewałem się tego tak szybko.
Lecę grać. A oddadzą złoto?
Po dłuższym pograniu system levelowania mi nie przeszkadza, jest nawet OK. Jednak zmniejszyłbym wymagany exp do wszystkich talentów i byłoby idealnie.
Może Blizz przeczytał mojego posta :D
Edit:
Ah, servery nieczynne na razie.
Kilgur
Nie zmienia to faktu, że to kombo jest mocno przesadzone i raczej nie powinno czegoś takiego być. Nie wiem czy to teraz działa bez arte.
Stiches teraz będzie ok, bo boosta dostał przez artefakty. Wszystko wróciło do normy.
Nie oddali golda, ale i tak się cieszę.
Ale takie naciski na forum HotSa są, że pewnie na dniach coś nam sypną.
Ja mam te swoje biedne 13k ^^
Inna sprawa - tak czy inaczej będzie wiperino zrobione. I to niejedno.
Wipe ma byc jeszcze jeden jesli sie nie myle, pewnie w okolicy open bety bedzie wiecej raczej nie ma sensu, no chyba ze blizz chce extra kase zarobic. Co do Stitchesa moge powiedziec tylko WTF, artefakt daje 10% boosta do dmg, a z tego co widzialem to po patchu dmg mu skoczyl 3-4 razy. Raz grajac 20lvl vs 20 lvl Ilidanem zlozyl mnie na 6 strzalow, a ja zabralem mu moze 20% hp :P
Na szczęście artefakty to już przeszłość. Może gdyby wprowadzili takie rozwiązania na poziomie talentów, nie byłoby takiej gównoburzy na forach, ale i tak byłaby z tym "kupa hecy", jeśli idzie o balansowanie.
Odblokowałem sobie Tyraela i Zagarę, o. Tyrael fajny, jak się ma healera w drużynie.
Dzisiaj miałem mega szczęście w losowaniach i praktycznie wszystkie gry to sgt Hammer + healerzy, z jakimś zabłąkanym Illidanem od czasu do czasu (na szczęście był też u przeciwników).
Tyrael fajny, jak się ma healera w drużynie.
No właśnie, tylko ostatnio ciężko healera w drużynie znaleźć, pewnie dlatego, że nie ma żadnego w rotacji. Oprócz Tyrande, ale to słaby healer.
Li Li to chyba wieksze gowno niz Tyrande ssie w healu ssie w dmg niema CC zenada na maxa naszczescie ostatnia gra tym gownem. Jak blizz rewampa nie zrobi nikt tym grac nie bedzie, wsumie juz nikt tym niegra.
Chce ktoś pożyczyć konto z HotS'em?
Może jest ktoś taki co ma dostęp do bety, nie chce mu się grać lub nie przepada za takimi grami :]
Kurwa tan matchmakig niech se w blizardowska dupe wpierdola gleboko to jest tak niedorobione gowno ze masakra. Zagralem 8 gier -> 3 gry mialem ogarniety team 3x win, pozniej 3 gry i juz mi dowalilo warzywa ale udalo sie 3 wygrac tychus so op :) no i dostalem 2 dwoch ostatnich 4 niewiem malpy czy cos totalne boty pierwsza gra przegrana w 7 minut !!! druga coz wyszedlem w 5 minucie oni lvl 12 my lvl 7. Niemam pojecia jakim niedorozwojem trzeba byc zeby wbic 40 lvl i dalej nie ogarniac nic, masakra i trafilem 2x 4 takich, a przeciwnik niegral jakos specjalnie dobrze :P
Ja też dzisiaj dostałem takie drużyny...
Chyba ostatnio dosłali zaproszenia, bo same 5-10 levele. Tak mi dobrze dzisiaj szło, ale straszna drużyna mi się raz trafiła. Grałem Zagarą, udało się zdemolować wszystkie forty oprócz jednego co niemal w pojedynkę zrobiłem. U nas tylko 2 forty zniszczone, ale i tak potem przegraliśmy...
Drużyna w ogóle nie robiła zadań na mapie, pod koniec nerwy mi puściły i troszkę im tam nagadałem :D
Ja rozumiem, że można być początkującym, ale niektórzy to chyba w ogóle nie myślą.
Swoją drogą to zagrałem kilka meczy Zagarą i miałem zawsze najwyższe noty w drużynie. Heroes Dmg jakieś 60-70k, siege też niezły mimo, że rozwijałem pod walkę z herosami. Bardzo fajna postać. Mimo, że czasami ma się te 70k to i tak się przegrywa mecze jak się banda nie ogarów trafi. Ja rozumiem raz czy dwa, ale kurde kilka razy z rzędu? Co ciekawe potem zaczęło mi iść dobrze, fajna drużyna się trafiła, ale nagle... rozłączyło mnie z internetem i reconnect nie zadziałał.
Dobra, gram dalej, znowu idzie dobrze, drużyna w porządku, ogarnięta, 3/4 meczu i... światło u mnie wyłączyli dosłownie na 5 sekund.
Podejrzewam, że dosłali zaproszeń trochę i się nazbierało początkujących graczy.
Drużyna w ogóle nie robiła zadań na mapie, pod koniec nerwy mi puściły i troszkę im tam nagadałem :D
Cala moba
A czy ja gdzieś pisałem, że im matki obrażałem i życzyłem śmierci na raka?
To było bardziej pouczenie, żeby głupot nie robili jak będą z innymi grali.
Ja takie rzeczy mam w dupie. HotS ma to do siebie, że jak już się przegrywa, to nie ciągnie się to godzinę.
Czekam na rankingowy MM, póki co populacja graczy jest mała i Blizz na pewno nie stosuje restrykcyjnych warunków selekcji drużyn, żeby wyszukiwanie nie trwało po 15 minut.
U mnie wczoraj zaskakująco dobrze wszystko wyglądało. Prosiłem "defend", to się zbierali. "Push", to szli na te wieże. Dopóki poszczególni członkowie drużyny umieją się zebrać tam, gdzie coś się dzieje, zwykle jest dobrze :). O, i za każdym razem niemalże był też kamikadze Illidan. On w tym świecie Wacrafta jest jakiś nieśmiertelny? Wszyscy, którzy grają tą postacią mają jakąś tendencję solowania 1 vs 4.
P.S. Takiego pełnego SoloQ nie gram. Mam znajomego, z którym zawsze we 2 siedzimy na linii. Dzisiaj, z 30 minut po północy pewnie znowu będę, więc w razie czego zapraszam :). W sumie jak się ma chociaż jedną znajomą osobę, to gra wygląda przyjemniej.
Minas Morgul -> Illidan ma takie skille ze wskakuje na ludzi i najczesciej laduje w srodku TF jest papierem bez dmg, bo na max lvl ma taki jak warrior 233 dmg na 30 lvl czyli ssie kutafona, np zeratul ma 413 dmg :P Wine za to ponosi blizzard, bo dal mu buffa do autoataku po uzyciu W i niewiem wogole po jaki ch.... to zrobili, dlatego musisz dac w pewne skille bo inaczej ciezko coskolwiek zabic, krwawymi lzami plakalem jak wbijalem 500g na nim, grajac vs 2 range assasin wpierdol sie dostaje i ginie w 1 sekunde po wskoczeniu w kazdym TF :P Wiekszosc postaci w grze robi go 1v1 na tym samym poziomie, zeby nim cos zagrac trzeba grac na cienkich bolkow ktorzy laza sami lub fokus robia na tanku.
Boze ten system rejoin wymyslil typ z IQ ameby, mialem telefon biegalem sobie po respownie i wywalilo mnie za afk co juz wogole jest wymyslem skretynialego umyslu. Odrazu dalem rejoin, ale jako ze gra bylo ok 12 minuty to czekalem kurwa jebana mac 7 minut bo gra wspanialomyslnie " trying catch up" jak juz sie polaczylem nasz core padal. GG Bliztardowska wasza mac za pr0 system, jak masz dc nie masz po co wracac :P Oczywiscie za leave w full wersji beda jakies kary wiec bedzie zabawanie :P
Mecze są krótkie więc nie ma problemu żeby przesiedzieć te 20 minut. Dziwią mnie ludzie, którzy w połowie gry przestają grać.
Bezi2598 -> nie chodzi o przesiedzenie 20 minut i niegranie, tylko o to ze po dc, crashu gry etc. nie ma po co wracac, jak masz ustawiony fullscreen zrobienie alt+tab = rozlacza cie i bot zaczyna kierowac twoja postacia co jest chore, kilka razy zrobilem tp do bazy szybo na pulpit zeby komus cos odpisac na steamie wracam i jestem w dupie bo bot sobie polaz gdzies. Boty jak graja sa zalosne free kill praktycznie nawet kalek je potrafi zabic, wiec kazde dc = 99% na to ze druzyna przegra, bo zanim wrocisz juz nie bedzie po co wracac. Martwi mnie to bo bedzie masa afkerow jak w kazdej mobie i to bedzie odrazu instan lose dla typa co dc dostanie :P
Ciekawe jak teraz będą wyglądać umiejętności Thralla skoro Rehgar je zgarnął.
Dobrze by było -gdyby zyskał swoje umiejętności z Warcraft'a 3:
http://classic.battle.net/war3/orc/units/farseer.shtml
5 minut mi dzisiaj szukało gry, zaczęło się odliczanie 5 sekund i nagle mnie wywaliło do menu...
Mam pytanie ile jest dziennie questów? Bo wczoraj dostałem 2 daily questy.
Bezi2598 -> daily sie kumuluja, jesli sie ich nie zrobi, niewiem ile teraz mozna miec, ale kiedys mialem 3 :)
edit. Gra oficjalnie zostala skazona kacapami, dzis 2 gry 2x z ruskimi i ich jezykiem i nie kumaniem angielskiego :P
No właśnie wczoraj nie zdążyłem zrobić tych 2 i mi dzisiaj zniknęły i mam jeden nowy. To chyba jakiś bug.
Nie wiem jak jest teraz, ale przed ostatnim patchem nie gralem 4-5 dni i po wejsciu mialem 3 daily do zrobienia, moze to zmienili :)
Jak zmienili to głupio, bo nie zawsze daje się zrobić te dwa mecze nawet przez cały dzień, a tak to można było sobie nadrobić.
W środę na 100% nie będę mógł grać, mógłbym użyczyć jakiemuś zaufanemu GOLowiczowi hasła do swojego konta żeby pograł.
Bloodprince jesteś zainteresowany?
Edit:
Jest takie coś w ogóle możliwe? To znaczy nie zablokują mi konta, bo się ktoś zalogował z innego IP?
Ja często gram z różnych krajów - Blizz czasami blokuje i trzeba podać odpowiedź na sekretne pytanie.
No dobra warto spróbować.
Bloodprince napisz czy jesteś zainteresowany, jak tak to pisz na maila: [email protected]
Jak zablokuje się konto to trudno, jak wszystko będzie ok to sobie pograsz chociaż jeden dzień :P
Będzie musiał zmienić hasło w trakcie odblokowania, ale to formalność.
BloodPrince - kolega konta na pewno nie straci :). Ja i moja dziewczyna co kilka dni logujemy się na swoich kontach i robimy questy, w zależności które z nas ma czas :)
Jak się spróbujesz zalogować i się zablokuje konto, to ja sobie je potem odblokuje na mailu, jak nic się nie stanie to możesz grać.
Lol oczywiście, że za to konto nie zbanują- wiele graczy starcraftowych pożycza sobie konta i żyją.
Jak Bloodprince nie chce to ja mogę go zastąpić ;]
Ok wysłałem wiadomość z hasłem potwierdzającym "placek", bo nie chcę tu podawać swojego oficjalnego maila ;)
Faktycznie mieliście rację, hype na tę grę jest b. mały, ledwo 1k na twitchu, ciekawe czy Bliz się uratuje i da tą otwartą betę / alfę po gamescomie- bo na tle hearthstona to ta gra wypada meeeega słabo jeśli chodzi o zainteresowanie- nawet mnie już za bardzo nie ciągnie, bo się zaczynam wkręcać w dotę2 (ps. Bloodprince- grasz jeszcze może? Bo na czacie w grze to jakieś menty siedzą tylko)
Hype'u nie ma, bo mało osób gra. A streamy się ogląda tylko z gier, w które się gra, bo na co komu oglądanie teraz HotSa skoro nie może grać? Niczego się z niego nie nauczy, nie ma sensu oglądać. Myślę, że bardzo dużo osób chciałoby grać.
Ja oglądam a nie gram, bo nie mam jak. Ludzie też oglądają więc trochę się mylisz.
No może masz rację, ale na pewno dostępność gry wpływa negatywnie na popularność na streamach.
Bernardo ćwierć miliona polubień na facebooku chyba nie jest aż tak złym wynikiem
https://www.facebook.com/BlizzHeroesPL?brand_redir=1
A co do Doty, jeśli nie szukasz trenera to możemy zagrać, bo raczej gram w to dla sztuki.
Zastanawiam się czy nie pograć jeszcze parę godzin żeby dobić 500 golda u Uthera, bo się rotacja zmienia we wtorki.
Eh, niektórzy to chyba wszystkie skille na pałe walą. Najlepsi są ci z knockbackiem. Ile razy wam się zdarzyło, że taki Raynor pomaga wrogiemu herosowi w ucieczce? Albo ETC czy Tychus bierze umke z knockbackiem i ciasną kupkę wrogów rozrzuca na wszystkie strony. I weź tu użyj jakiegoś AOE spella. Knockback jest bardzo użyteczny jak się go z głową używa, ale jak ktoś nie umie grać to tylko przeszkadza z tym. Mi się zdarzają takie przypadki bardzo często.
Jaki healer jest teraz mocny? Cały czas coś zmieniają i podobno Li Li jest teraz słabsza niż wcześniej. Do tej pory grałem Malfurionem, ale denerwują mnie jego słabe heale na początku gry. Dopiero gdzieś w mid ma dobre heale i ma dobrego ulta z leczeniem, ale to przez pół gry trzeba się męczyć.
Cheaty ze Starcrafta 2 działają w try mode :D
Wpiszcie w czacie moredotsmoredots oraz hanshotfirst.
Można wtedy spamować skilami :D
Z leczacych supportow pod wzgledem uzytecznosci, oczywiscie z uwzglednieniem ogarnietego gracza:
- latajaca mysz -> niesamowicie leczy + ma teleport + 2 swietne R + dobre CC = imo najlepszy healer mobilny ciezki do zabicia, a jak przeciwnicy maja malo stunow/knockbackow nieda sie go zabic bo ma szybki cast na Z :)
- Reghnar -> dobrze leczy, srednie cc, 2x OP R praktycznie o 0 do 100% leczy kazdego, a drugie swietny engage/disengaage = mocny pick niesamowice nadaje sie do kitowania
-Uther -> dobrze leczy, swietne CC, jedno R swietne drugie imo useless bo za krotkie, moze byc frontlinerem = mocny pick
-Malfurion -> srednio leczy niestety jest to hot, 2 dobre ulti, dobre CC, daje mane ! = mocny pick pod warunkiem ze ludzie ogarniaja, a jak nie ogarniaja to mocno sredni.
-Li Li -> slabo leczy i do tego full automat dla warzyw skill leczy najnizsze HP w zasiegu i czesto twoj frontliner ginie, W zbugowane chyba bo czesto blinda nie daje bez dodania talenu, R leczace ssie R z dmg calkiem niezle, brak CC i ch.... talenty = slaby pick
-Tyrande -> ssie pindola jako healer, nalezy ja traktowac jako semi-carry i budowac ja pod dmg, 2 niezle R jedno niesamowite utility drugie mocne aoe, niezle CC + skaner mapy -> dobry pick jak sie ogarnia i gra glownie pod dmg.
Healerzy są dla mięczaków :p
Jak będę miał alfę to tylko tanki!
Bernardo -> warrior ktory pelni role tanka/frontlinera to mocna klasa, ale wiekszosc ludzi grac nimi nie potrafi, naprawde ciezkjo znalec ogarnietego warriora, no i najwazniejsze bez dobrego teamu bardzo ciezko cos ugrac. Najbardziej irytuje Mauradin ktory ostro zasysa w dmg, jak go dobrze zbuduje cos tam zadaje ale to najslabszy warrior pod wzgledem dmg :P np chyba nie da sie nim zabic Tassadara ktory jest supportem :P
Bezi - [174] Stitches jeszcze czasami potrafi zirytować, jak w złym momencie kogoś połknie :). Czasami bardziej to pomaga przeciwnikom, niż drużynie :).
A co do knockbacków, to samemu uwielbiam grać z tą mechaniką. Tyrael ma taki talent, że robi kb, jak zostaje przywołany do miecza. Bardzo fajne, zwłaszcza przy gonieniu herosów z low hp.
Tia hype nie ma a klucze do alphy chodza nawet po 500zl na zagranicznych stronkach.
Ja też lubię knockback, bo jest bardzo przydatny jak się umie go używać. Jeżeli wróg ucieka to powinno się wroga wyprzedzić, użyć knockbacka w stronę swojej bazy, jak masz kogoś z teamu jeszcze to kill gwarantowany. Na Na Tyraelu też można użyć teleportacji i może sobie z odpowiednim talentem zrobić pod Smite coś w rodzaju knockbacka. Chodzi mi o ten talent co wypycha wrogów po użyciu E.
LOL
Dostałem właśnie 0 expa za wygraną grę, dostałem tylko 40 golda.
Edit:
Znowu bug, tym razem zamiast dostać 500 golda dostałem 1000 :D
Edit2:
Znowu zamiast 500 dostałem 1000. Też tak macie? Dostaje podwojony goldy za questy u bohaterów.
Sprawdz w sklepie, bo to bug jest :) zle pokazuje gold zliczany po grze na tym debilnym wymysle z rosnacymi paskami, za wbicie lvl na championie jest 500, a tam pokazuje ze dostales 1000, jednak w sklepie widac ze jednak dostales tylko 500 :)
Chyba jednak po 500 dostałem chociaż nie pamiętam dokładnie ile miałem golda.
Gdyby było 100 golda za wygraną grę, 500 za daily i 750 za questa u herosa to wtedy by było ok. A tak to herosów będzie przybywać, a golda ni ma.
Bezi2598 -> no w tym momencie 173k golda to suma za wszystkich bohaterow, zakladajac w/l ratio 50:50 i robisz tylko daily + (zrobinie 500g na kazdym bohaterze + wbicie 40 lvl to 30k) daje nam 572 dni zeby kupic wszystkich :) Zakladam ze przynajmniej na poczatku beda wprowadzac 1 bohatera na 2 misiace wiec przez ten czas wyjdzie 10 nowych :) Przy sredniej 25g na gre za w/l 50:50 bohater za 10k = 400, konkurencyja ma wch... nizsze wymagania w LoL-u najdrozszy champ to srednio 80 gier :) najtanszego mozna kupic po 4-6 :P Blizardowskie f2p pelna geba :P
BloodPrince
Wysłałem ci pasy do konta, możesz grać od teraz i jutro cały dzień.
Proszę tylko o to, żebyś nie wydawał golda i zrobił daily questa.
Jestem jakimś medium, bo podczas oglądania streamu wzięło mnie na sprawdzenie poczty ;)
Nie chcę wzbudzać paniki, ale nastąpiły pewne komplikacje, które opisałem w mailu.
edit. ok już wszystko w normie, jeszcze raz dzięki.
Milka^_^ -> Nie wiem czy zauważyłeś, ale oni chcą byś grał mała liczbą champów
Tak i dlatego przy kazdym bohaterze jest cena w $$, nie rozsmieszaj mnie jakby naprawde taki mieli powod to nie byloby mozliwosci kupienie bohatera za $$, poprostu takie wyjasnienie dlaczego chcemy zeby ludzi kupowali wszystko z $$ :P. Do tego Master Skin i jesli sie nie myle nastepne 10k golda robi papa :)
Master Skin - At level 10, you’ll unlock the ability to purchase a Hero’s Master Skin with Gold
Oczywiscie to jest alfa i moze sie cos zmienic, ale ja nie mam zludzen 100% f2p Hots nie bedzie, normalny czlowiek moze zapomniec o tym ze bedzie w stanie miec wszystkich bohaterow :P Chyba ze wyjda boty do farmy golda, co wcale mnei nie zdziwi :P
Jednak usuną zabójcze combo Diablo.
Hey all!
We wanted to provide everyone with an update in regards to Diablo's Firestorm talent.
Diablo's Firestorm will be altered with a future update to prevent the combo from doing the heavy amount of damage its current iteration does. We can't dive into the specifics quite yet, but we wanted to make sure everyone was aware that we are working on the feedback provided.
Thanks again for alerting us of the issue!
[191]
Po zastanowieniu się, to może jednak dobrze. Klasa wojownika jest zbalansowana raczej pod kątem tankowania. Takie mega silne combo powinno być zarezerwowane dla zabójców.
W końcu!!! Stitches week. Wreszcie się dowiem, czy odblokuję go jako następnego :).
Też bym go sobie może kupił, ale nie widzi mi się znowu wydawać 10k na herosa. Ja to chyba sobie najpierw kupię wszystkich za 2k i 4k.
Dodałem banerek :)
Zapowiedziano zmiany dla klas, które ucierpiały z powodu usunięcia talentów Path of the Wizard/ Warrior/ Assassin.
Z dobrym teamem bez kamikadze kalek malfurion so op :D Choc latajaca mysza mozna zrobic w tym czasie 100k :)
Mam jakiegoś buga, bo mam herosów z rotacji i z tego i z poprzedniego tygodnia.
To jakiś bug, czy celowo udostępnili?
A ja się dziwiłem, że masz tylu odblokowanych herosów ;)
Jak na razie jest ich jakoś tak mało, a to uczucie jeszcze bardziej potęguje fakt, że z dostępnej puli fajnie mi się grało trzema postaciami. Wydaje się też, że na dłuższą metę bez kogoś do wspólnej zabawy gra może się szybko znudzić, ale ogólne pierwsze wrażenia bardzo pozytywne.
No ja mam tylko 10 odblokowanych, ale blizz w ch.... sobie zagral i nie oddaje golda za artefakty, wsumie kosztowalo mine to 49k :P