Assassin’s Creed: Unity – rewolucyjne zmiany w rozgrywce
Optymalizacja pewnie będzie leżeć i kwiczeć przy takiej ilości wygenerowanych modeli ludzi.
Swoją drogą ten komiczny system śledzenia kogoś wreszcie naprawią. Wystarczyło obrócić kamerę do tyłu i już odliczanie "Zgubisz swój cel za: ..."
Swoją drogą ten komiczny system śledzenia kogoś wreszcie naprawią. Wystarczyło obrócić kamerę do tyłu i już odliczanie "Zgubisz swój cel za: ..."
ta, naprawią, jak to samo jest w watch dogs. Tragedia i tyle.
Nie wiem czy wiecie ale w tej części ma NIE być normalnego trybu multiplayer PvP, a jedynie co-op.
Nie chce mi się wierzyć w to, że silnik będzie w stanie wygenerować aż 5 tys. postaci, chociaż tłum jaki było widać na gameplay'u i tak robił wrażenie(wiadomo że modele postaci się powtarzają). Jestem ciekaw jak udało im się to osiągnąć.
Ten system rozwoju postaci to oczywiście copy pasta z Far Cry 3 czy Watch Dogs, Ubisoft jest chyba mistrzem w kopiowaniu funkcji gameplayowych między swoimi grami.
Zastanawiam się, co musieliby zmienić twórcy, żeby narzekający na brak nowości byli usatysfakcjonowani.
Jak dla mnie zmiany na plus, AC to chyba jedyna seria kotletowa, którą bardzo lubię.
Vulpes
AI przeciwników, różnorodność misji i ciekawe znajdźki faktycznie wpływające na rozgrywkę lub udostępniające nowe elementy.
Assasyn jak assasyn będzie kolejna fajna gra i nic więcej.
pierwszy raz od początku serii nie podoba mi się główna postać ;/
Jestescie przyjebani
Nie podoba sie glowna postac;O napewno go poznales nie liczac ze ma na imie Arno
0 zmian w gameplayu? obejrzyj to co bylo na e3 bo rozni sie to jak skurwysyn...
co do optymalizacji,kupcie sobie lepszy sprzet to nie bedziecie narzekac.
No nie mogę, jak wydają kilka części tego samego, to źle(oprócz fanbojów oczywiście), a jak zmieniają, jak się wydaje, całkiem sporo, to też źle.
Przywalcie sobie w czoło.
ciekawy czy będzie bractwo
Ja jestem bardzo zadowolony z nadchodzącej części, w końcu seria wraca na stare dobre tory za które pokochałem jedynkę i dwójkę, czyli bieganie po dachach gęsto umieszczonych budynków oraz przedzieranie się w tłumie do swojej ofiary. Niestety rozwiązania i styl gry w AC III i IV osłabiły moją miłość jaką darzyłem tą serie, lecz teraz widzę, że Unity może to naprawić.
28.10 premiera na konsrole, a na pc w listopadzie zapewne
"Zastanawiam się, co musieliby zmienić twórcy, żeby narzekający na brak nowości byli usatysfakcjonowani." - nic. Jak ktoś jest trollem, trollem pozostanie. Bezmyślne hejtowanie albo kompletne nierozumienie, czym jest "kolejna część serii" lub "zapotrzebowanie odbiorców".
Brak grywalnych postaci kobiecych uważam za spory minus, branża gier wciąż ma z tym zbyt duży problem. No ale trudno. Za to miło z ich strony, że podali prawdziwe wytłumaczenie, bo przy poprzedniej okazji (AC3) było dosyć żałosne.
Tak właściwie to na jakim silniku powstaje Unity? Też jakiś podrasowany Anvil? Coś mi umknęło
No proszę system rozwoju postaci z Far Cry 3 mimo że był prosty w założeniach w praktyce sprawdzał się świetnie i teraz przyszła pora na jego zastosowanie również w serii AC. Co do tego wyższego poziomu trudności walk to raczej skończy się tylko na słowach bo już na pierwszym gameplayu było wyraźnie widać że ten aspekt rozgrywki został niezmieniony z wyjątkiem nowych animacji.