Diablo III – patch 2.0.6 usunął legendarne materiały rzemieślnicze
Bardzo dobra zmiana. Wreszcie zobaczymy ile warte sa schematy które wydropiłem :)
Dobra zmiana? Serio? Lepiej jest coś wyłączyć niż usprawnić? Heh... Blizzard widać stosuje taktykę linii najmniejszego oporu. Jeszcze trochę i jednym przyciskiem myszy będzie się rozwalało wszystko, bo ludzie kombinują ze skillami :P
Usunal materialy rzemieslnicze ... i co dalej?
Co to za informacja w ogole? Wynika z niej ze materialy teraz beda bardzo cenne, ale dlaczego? Czy do zrobienia przedmiotow ze schematow juz nie sa potrzebne owe materialy? (wiec czemu te juz wydropione beda tak cenne?)
Jak zwykle trzebna zerknac w patchnotes by cos sensownego sie dowiedziec, tu nie ma takich szans :P
PS. No dobra, beda cenne jak widze wiecej u ... vendora.
"Unique crafting materials are no longer required
Legendary crafting materials will no longer drop
Existing Legendary crafting materials will now be grey and have had their sell prices increased"
Jak dla mnie psu na bude taka zmiana. Co sie wylatalem za dusza Mahdy to moje :P
Ja tych materiałów mam od cholery i co teraz mam z nimi zrobić, sprzedać? A tak się do mich przywiązałem.
Nie zmartwilbym sie gdyby sie je chociaz dalo przerobic na siare. Sprzedac je do vendora - gdy za jeden dostaniemy pewnie tyle zlota co z pierwszego lepszego moba na tormencie leci to zbrodnia.
Sa warte chyba okolo 50 tysiecy pojedyczny material wiec nie jest tak źle. Tylko skad ktos mial wiedziec zeby nie robic itemkow wczoraj. Pol biedy jak ktos je zrobil wczesniej i sie przysluzyly.
Poświęcili tyle czasu aby to zrobić i teraz wywalają. Bo nikomu na konsolach nie będzie się chciało biegać i farmić jednego bossa w kółko..
Niech zostawią jedną broń jedne skill i jazda.
Ponad dwa lata po premierze i nadal BLizzard nie wie jak ich gra powinna wyglądać.
Teraz została farma Riftów gdzie cały czas losuję 4 mapy.
czyli dalej ulatwiaja gre ktora juz jest bardzo latwa
W premiere podstawka byla bardzo dobra bo masakrycznie trudna na inferno
tak samo ROS, byl trudny
czemu oni musza az tak BARDZO ulatwiac ta gre?
Torment 6 mial byc dla prawie nikogo, tylko tych z perfekcynym gearem
teraz T6 moze robic kazdy
Jest roznica miedzy czyms trudnym a dlugim grindem. W obu przypadkach, bialych przedmiotow oraz unikalnych materialow ich zdobycie nie bylo trudne tylko nudne. Zwlaszcza jak event albo potwor dropiacy material sie nie spawnowały. To, że usunieto je calkowicie to pojscie w strone drugiej skrajnosci.
Ale mimo wszystko było to jakieś wyzwanie... Wiedziałeś gdzie grindować i robiłeś to. Całe D3 to przecież tylko i wyłącznie grind. W tym momencie eliminuje się dodatkowe elementy, które urozmaicały rozgrywkę.
Zmiany idą w złą drogę. Zaczęło się od eventu z dropem, który zostawili. Za miesiąc nikt w to nie bedzie grał, bo co będzie to roboty? Przecież nie będziemy biegać po to, żeby poprawić item, który ma +748 dex, na taki sam co ma +750 dex. Obecnie już niektórych przedmiotów nawet nie chce mi się identyfikować tylko idą od razu do zmielenia. Masakra... i te wszystkie uproszczenia.
Spokojnie za tydzień będzie następny patch który poprawi obecny patch. Blizzard raczej liczy się z głosami osób którzy już krzyczą na forum i powróci do poprzedniego stanu.