DOOM – teaser trailer czwartej części kultowej serii
Dzisiaj jest jakiś zajebisty dzień, same fajne news'y najpierw AC, Uncharted, Tom clany's, teraz Doom. No kurde XD
Ten dzwiek otwieranych drzwi z pierwszego i drugiego dooma. Jakakolwiek by gra nie byla to trzeba przyznac, ze wiedza jak wywolac nostalgie i wzbudzic zainteresowanie graczy;d
Liczyłem na TES VI.
Jest Tomb Raider, GTA i teraz Doom. Jeszcze się okaże, że i HL3
TR był do przewidzenia, nad DOOMem od dawna pracują. W kwestii niepewności do pięt nie dorastają EP3/HL3. GTA to imho mimo wszystko był pewniak ;>
Zdajecie sobie sprawę, że taka będzie rzeczywista grafika gry ?
Pytasz w sensie czy uważamy że taka będzie / czy wiemy że będzie taka (jakiś dowód)?
Nie czytałem ale raczej nie jest to filmik z gry- albo docelowy render albo materiał stworzony na silniku gry, jak prawie wszystko.
Grafika wyglada na to ze bedzie slaba, bo ten sam silnik co wolfenstien
ale napewno nadrobi gameplayem
O tak, nostalgiczne wspomnienia związane z otwieraniem drzwi, widzę, że nie tylko ja je mam. Fajny element tego teasera, na Dooma zawsze czekam.
O tak! Nowy DOOM - jak dla mnie reszta gier przestała się w chwili wypuszczenia teasera liczyć.
Przy każdym Doomie bawiłem się świetnie.A informacja, że akcja nowego Doom-a będzie rozgrywała się na marsie (lub innrj podobnej atmosferą planecie) jest tylko i wyłącznie na plus. Po pierwsze dlatego, że nie wyobrażałem sobie akcji na ziemi. I po drugie - ważniejsze - nikt nie potrafił zrobić tak klimatycznych wnętrz stacji kosmicznych jak panowie z ID Software. Życzę tej legendarnej serii a tym samym nowemu DOOMowi jak najlepiej.
Nowy Wolf jest dobry. Wciąga a graficznie nie jest aż taki zły. Ma gorsze momenty ale ogólnie gra wygląda świetnie.
Co ja co ale trzeba przyznać że wiedzą jak wywołać zamierzony efekt. Szykuje się kolejny hicior po ostatnim Wofie.
Filip550 -> w tym rzecz, że właściwie jeszcze nie wiadomo czy gra nie powstaje na nowym ID Tech. Dla mnie osobiście grafika "wgniatająca w fotel" w tej akurat grze to jest konieczność. Stara ekipa Id Software (jeszcze z Carmackiem) przyzwyczaiła wszystkich do tego, że każda ich gra to była swego rodzaju rewolucja w jakiejś dziedzinie (składających się na grę). Akurat ostatni Doom 3 był rewolucją w grafice wobec ówczesnych realiów i możliwości. (miał oczywiście dwóch równie wielkich konkurentów - to był rok!). Oczękuję więc tego samego po kolejnej odsłonie. Nie ma co tu porównywać Wolfeinsteina bo tę grę robiło osobne studio. Więc "swoi" ludzie z pewnością lepiej wykorzystają pokłady "dzremiące" w nawet starym silniku. Jeżeli wypuszczą grę jeszcze w tym roku to jest wielce prawdopodobne, że to stary ID Tech znany z ostatniego Wolfeinsteina. Zresztą nie ma co gdybać - wszystko (tak myślę) się wyjaśni w lipcu. Jedno jest Dla mnie jasne - Nowy DOOM musi być graficznym majstersztykiem(poprzednie części zobowiązują). Inaczej się srodze zawiodę.
Swietna wiadomosc. Mam tylko nadzieje, ze panowie z ID nie pojda z "duchem czasu" i DOOM 4 bedzie taka sama radosna sieczka jak pozostale epizody. Bez skradania sie, chowania za oslonami itp. niepotrzebnymi elementami. I chce apteczki i pancerz, a nie regeneracje zdrowia!
DOOM!!!! :D ale do szczęścia brakuje mi jeszcze zapowiedzi Unreal Tournament oraz Quake hehe
Tyle dziś newsów do poczytania ,a ja mam jutro klasówkę z chemii :-(
szczęścia brakuje mi jeszcze zapowiedzi Unreal Tournament oraz Quake hehe
Przecież unreal tournament został zapowiedziany, nawet pierwszy gameplay był.
Ja z dystansem do tego DOOMa podchodze, bo kojarzę tę serie tylko z doom 3, a tam jak wiadomo wszechobecna marność, krwawość i przede wszystkim ciasność.
@up - > nie tylko..To będzie najprawdopodobniej reebot lub jakiś prequel. W zasadzie to tylko ten teaser zbija mnie z tropu.
HETRIX22 - > a ja mam właśnie odwrotnie. Nie przeszkadza mi "liniowość" całej serii, co więcej te ciasne, ciemne korytarze i przygasające,migoczące jarzeniówki budowały atmosferę grozy. Krwawość - tego w "trójce" było jak dla mnie wręcz zbyt mało jak na to co tam się wydarzyło (przede wszystkim mam na myśli praktycznie żadną destrukcje ciał przeciwników). A "marnością" to trzeciej części już z pewnością bym nie nazwał. Widać, że lubisz po prostu z goła odmienne klimaty... bądź spodziewasz się po Id Software, że odejdą od korzeni serii (bo przecież każda część właśnie była taka jak opis wyżej).
@up Pierwsze części Doom'a nie były aż takie liniowe, dużo sekretów i nie raz kilka dróg do konkretnego miejsca, to nie Singularity. Co do krwawości owszem powinni zrobić coś kozackiego w stylu odstrzeliwania kończyn, masakrowania wrogów po zebraniu czarnej apteczki (berserk) i tym podobnych. Jeśli chodzi o elementy gore mogliby także pokusić się o coś pomysłowego (w Quake 2 mieliśmy chmary much nad rozkładającymi się zwłokami :))
To ja powiem tak slabo to sie zapowiada po tym teaserze i nie chodzi o grafike fabule o nic ale sam fakt przedstawienia ze zlo wielkie straszne i wgl dla mnie osobiscie to doom i wlasnie duke nuken oraz postacie z heretic czy hexen to byli kozacy jak stalone itp. dlatego tez doom 3 byl dla mnie slaby poniewaz w doom 1 i 2 pomimo trudu i strasznych maszkar koles byl kozakiem i przy specyficznym motywie muzycznym poprostu masakrowal tony potworow natomiast 3 i wnioskuje z tego materialu 4 bedziemy wcielac sie w zwyklego marine ktory nie jest wymiataczem fakt ze jakis tam realizm ze potwory silniejsze ze to i tamto ale dla mnie wlasnie wolfestein nowy pod tym wzgledem wygrywa poniewaz blaskowicz jest tak samo mocny jak w poprzednich czesciach
Gdyby wywalić całą narrację z trailera, to byłbym spokojniejszy o tą grę, ale i tak nie mogę się doczekać.
Naplułem_w_Kasze > widać nie zrozumiałeś. Właśnie chce by gra była w klimatach doom 3 i podchodze do nowej części z dystansem, bo jakoś wątpie by ID szedł dalej w tym kierunku.
Tylko,żeby nie zrobili z Dooma COD-a(Apteczki!)!Na testerze widzimy Cyberdemona dobrze.
Wg mnie w trailerze też jedynie narracja nie zbyt się podoba :P ale to detal tak mały, że wręcz nieistotny. Cyberdemon jest wykonany wspaniale, nieprzypominający mi niczego co widziałem do tej pory (a to już spory krok do sukcesu pod tym względem) Bardzo dobrą decyzją co do gry jest też osadzenie akcji ponownie na Marsie, albo w każdym razie w kosmosie, niż na ziemii, co mogło być do przewidzenia. Ziemia sprawdzała się w Doom II, w którym zostało to wykonane tak że miało "ręce i nogi". Przy dzisiejszej technologii i w nowoczesnej oprawie Ziemia i zniszczone metropolie w świecie Doom'a prawdopodobnie by się nie sprawdziły.
Dobra był Wolfenstein teraz DooM, Serious Sam 4 gdzieś na jesień, Unreal Tournament w drodze, brakuje tylko Quake'a, Halh-Life'a i mamy kompletny powrót klasyków
@up -> nie martw się. Jak uda im się nowy DOOM i będzie sprzedaż to następny w kolejce będzie nowy Quake - tego jestem niemal pewny. Natomiast Valve jest zadufane w sobie i nie dowiemy się nic o nowym Half Life nawet jeśli gdzieś tam powstaje. Jednak to mało prawdopodobne. Jeszcze dłuuugo nie zobaczymy nowego HL a jak już powstanie i wyjdzie - najprawdopodobniej nie wytrzyma ciężaru czasu i związanych z nim wyolbrzymionych nadziei i skończy tak jak Duke Nukem Forever :D Jednak chciałbym być kiepskim "prorokiem" w tym przypadku.
Zauważyłem nawet , że nie tylko dźwięk ale i wygląd drzwi jest taki sam jak w Doom i Doom 2.Kto wie czy nie pójdą dalej w tym kierunku i potwory i bronie nie będą wyglądać jak na klasycznym Doomie.To dobry pomysł.Oczywiście to wszystko powinno być przedstawione w nowoczesnej oprawie graficznej.Czytałem powyżej wasze komentarze i ktoś z was wspominał o tym jaki silnik wykorzystają w nowym Doomie.Jeśli by zrezygnowali z ID Tech 5 na rzecz ID Tech 6 co jest prawdopodobne ze względu na to , iż gra powstaje jak widać tylko na platformy nowej generacji to będzie ciekawie.Rozwiąże się problem z teksturami i artefaktami na kartach AMD/ATI.Wiem , że nowy Wolf byłby rewelacyjny gdyby nie te dziwne tekstury i artefakty na moim Radeonie , które pogrzebały moje nadzieje na tą grę.Tym czasem ID Tech 6 w Doomie jest bardzo możliwy nie tylko ze względu na nową generację.Gdy John Carmack odszedł z ID Tim Willits podał oficjalne oświadczenie , w którym to ogłosił , iż prace nad ID Tech 5 i obecnie tworzoną technologią (moim zdaniem chodzi o ID Tech 6) zostały skończone.Było to nawet opisane w którymś newsie na temat odejścia Carmacka z ID właśnie tu na gry-online.pl .Jak poszukacie to i napewno znajdziecie.
Byleby tylko nie zrobili z tego jakiegoś remake'u, na które ostatnio jest jakaś moda, tylko pełnoprawną kontynuację, owszem stylizowaną z grubsza na starych odsłonach. Ciekawe też co będzie innowacją w nowym Doomie.